Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Er klopt toch wel iets niet in het verhaal.

Dat men met Bezus niet rond geraakt zou er op kunnen wijzen dat men financieel beperkte mogelijkheden heeft…
De inkomende transfers laten toch wat hetzelfde vermoeden…
Je zou dan kunnen besluiten dat wat HBVL schrijft wel eens juist zou kunnen zijn: Dat de Japanners hun ambities (nu nog) niet echt kunnen waarmaken….

MAAR, hoe rijm je dat met de interesse in die Marokkaanse spits? En nu in Chuba Akpom ? Die komen hier toch ook niet voor een habbekrats spelen.
Willen de Japanners Roman Bezus naar de uitgang en met dàt geld een landgenoot (Morioka) binnenhalen ? Vraag is : Wie wil een vergelijkbaar bedrag betalen voor Roman (én zijn vrouw) ?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Er werd altijd gezegd van mij dat ik het negatief in zie. Nu sijpel mijn vermoedens meer en meer naar buiten.
Interesse tonen in iemand en die daadwerkelijk aanwerven, dat is een groot verschil. Misschien werd hij aan STVV aangeboden door een makelaar. Hoe vaak men met die Marokkaan aan de tafel heeft gezeten weten we ook niet natuurlijk.

De transfers die werden gedaan zijn allemaal spelers die niet veel hebben gekost. Het geld dat de Japanners in de club pompen lijkt me niet meer te zijn dan onder het vorige bewind.
Op zich is het niet logisch dat spelers bij pakweg Antwerp, dat zovele jaren in tweede klasse heeft gespeeld zoveel meer kunnen verdienen dan bij STVV.

Dat de trainingsarbeid van Brys niet in de smaak zou vallen bij een aantal spelers, dat kon ik al lang vermoeden.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Positivo schreef:Er klopt toch wel iets niet in het verhaal.

Dat men met Bezus niet rond geraakt zou er op kunnen wijzen dat men financieel beperkte mogelijkheden heeft…
Of men vind dat hij het niet waard is.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

De pers zal alweer van een mug een olifant willen maken
Ik kan mij niet voorstellen dat Taxeira en Legaer enerzijds hun beklag doen omdat PO1 met deze kern niet gehaald kan worden , en anderzijds het trainingsregime hekelen .
Trouwens vooral Legaer kan wat extra training gebruiken zodat hij eens een volledige wedstrijd op niveau kan afwerken .
Vele wedstrijden worden gewonnen of verloren omwille van de fysieke paraatheid.
Of voelen ze nattigheid dat ze niet veel aan spelen zullen toekomen :grappig:
Wat Bezus betreft , wanneer hij op het veld bewijst dat hij voor ons een onmisbare link is zal hij in de loop van het seizoen wel rond de tafel kunnen zitten .
Maar ik kan het niet genoeg zeggen , de media tegenwoordig kloppen alles op en verdraaien elk woord .
Met Legaer weet je natuurlijk nooit , maar vorige week zijn contract verlengen , en nu weg willen houd ook geen steek .
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Haspengouw »

Positivo schreef:Er klopt toch wel iets niet in het verhaal.

Dat men met Bezus niet rond geraakt zou er op kunnen wijzen dat men financieel beperkte mogelijkheden heeft…
De inkomende transfers laten toch wat hetzelfde vermoeden…
Je zou dan kunnen besluiten dat wat HBVL schrijft wel eens juist zou kunnen zijn: Dat de Japanners hun ambities (nu nog) niet echt kunnen waarmaken….

MAAR, hoe rijm je dat met de interesse in die Marokkaanse spits? En nu in Chuba Akpom ? Die komen hier toch ook niet voor een habbekrats spelen.
Willen de Japanners Roman Bezus naar de uitgang en met dàt geld een landgenoot (Morioka) binnenhalen ? Vraag is : Wie wil een vergelijkbaar bedrag betalen voor Roman (én zijn vrouw) ?
Ik hecht geen belang aan een artikel waarin geschreven wordt dat die Marokkaanse spits ei zo na een kanarie was of aan een bericht van een forumlid die van horen zeggen heeft dat ze interesse hebben in Chuba Akpom. Het enige correcte en belangrijke transfernieuws zijn de nieuwe spelers die voorgesteld worden via officiële kanalen. Zolang er geen filmpje op youtube gezet wordt van Chuba Akpom met bijschrift "Welcome Chuba", geloof ik er niet in.

El Kaabi werd gekocht voor vele miljoenen door een Chinese club, geloof jij dat hij bij ons een persoonlijk akkoord had? Ik niet... Laat ons alstublieft niet te naïef zijn. Als El Kaabi binnen het budget paste, dan zou hier ten laatste drie dagen later een andere spits van dat kaliber voorgesteld zijn. Op heden nog steeds geen nieuwe spits. Tijd winnen en de supporters sussen. "Ow de Japanners hebbe het toch goed vuir be sintruin, as se zoe inne zelfs koene koepe" :roll:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Positivo schreef:Er klopt toch wel iets niet in het verhaal.

Dat men met Bezus niet rond geraakt zou er op kunnen wijzen dat men financieel beperkte mogelijkheden heeft…
De inkomende transfers laten toch wat hetzelfde vermoeden…
Je zou dan kunnen besluiten dat wat HBVL schrijft wel eens juist zou kunnen zijn: Dat de Japanners hun ambities (nu nog) niet echt kunnen waarmaken….

MAAR, hoe rijm je dat met de interesse in die Marokkaanse spits? En nu in Chuba Akpom ? Die komen hier toch ook niet voor een habbekrats spelen.
Willen de Japanners Roman Bezus naar de uitgang en met dàt geld een landgenoot (Morioka) binnenhalen ? Vraag is : Wie wil een vergelijkbaar bedrag betalen voor Roman (én zijn vrouw) ?
Ofwel schat Bezus zijn eigen marktwaarde veel te hoog in.

Was er in zijn eerste seizoen geen sprake van 700.000€ per jaar? Als hij terug iets van die orde wil verdienen, is het niet onlogisch dat er een groot verschil tussen vraag en aanbod kan zijn.

Ik denk niet dat STVV veel kan vangen voor Bezus, want vorig seizoen was hij nog transfervrij. En zó geweldig waren zijn prestaties ook weer niet op het einde van het seizoen, eerder hoopgevend. Moriaka binnen halen zou fantastisch zijn maar ik zie het niet gebeuren.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Bezus is heimwee van zijn vrouw maskeren. Morioka en Bezus is vergeten. Bezus is een zagevent.
Legaer ziet geen basisplaats en zeurt maar loopt als een oude man. Teixeira hoopt op een transfer.
Anticiperen bestuur... Dwz Teixeira een verlengd voorstel doen aan betere voorwaarden, Bezus voor voldongen feiten stellen en Legaer laten gaan.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef:Bezus is heimwee van zijn vrouw maskeren. Morioka en Bezus is vergeten. Bezus is een zagevent.
Legaer ziet geen basisplaats en zeurt maar loopt als een oude man. Teixeira hoopt op een transfer.
Anticiperen bestuur... Dwz Teixeira een verlengd voorstel doen aan betere voorwaarden, Bezus voor voldongen feiten stellen en Legaer laten gaan.
Mits Morioka komt, akkoord..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Ondertussen staat Edmilson weer op de luchthaven..
Bestemming onbekend..

Hoeveel doorverkoop hadden wij?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef: Hoeveel doorverkoop hadden wij?
50% op winst van doorverkoop dacht ik
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef: Hoeveel doorverkoop hadden wij?
50% op winst van doorverkoop dacht ik
20 %
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

BoemBoem schreef:
Jones schreef:Bezus is heimwee van zijn vrouw maskeren. Morioka en Bezus is vergeten. Bezus is een zagevent.
Legaer ziet geen basisplaats en zeurt maar loopt als een oude man. Teixeira hoopt op een transfer.
Anticiperen bestuur... Dwz Teixeira een verlengd voorstel doen aan betere voorwaarden, Bezus voor voldongen feiten stellen en Legaer laten gaan.
Mits Morioka komt, akkoord..
We hebben Bezus twee keer een nieuw contract voorgeschoteld maar dat werd weggelachen owv de lage verloning.
En dan zou Morioka wel een optie zijn?

Beetje serieus blijven,
wat er de laatste dagen naar buiten komt is allerminst hoopgevend.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

stvvilvoorde schreef:
BoemBoem schreef:
Jones schreef:Bezus is heimwee van zijn vrouw maskeren. Morioka en Bezus is vergeten. Bezus is een zagevent.
Legaer ziet geen basisplaats en zeurt maar loopt als een oude man. Teixeira hoopt op een transfer.
Anticiperen bestuur... Dwz Teixeira een verlengd voorstel doen aan betere voorwaarden, Bezus voor voldongen feiten stellen en Legaer laten gaan.
Mits Morioka komt, akkoord..
We hebben Bezus twee keer een nieuw contract voorgeschoteld maar dat werd weggelachen owv de lage verloning.
En dan zou Morioka wel een optie zijn?

Beetje serieus blijven,
wat er de laatste dagen naar buiten komt is allerminst hoopgevend.
Ik zeg dan ook enkel als morioka komt..
Anderzijds, weet gij wat Bezus vraagt?
Kan meer zijn dan morioka ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Wat het trainingsregime betreft: Brys staat daar om bekend, maar dan moet Legaer zeker niet naar Antwerp gaan, want Boloni houdt er een spartaans regime zoals in het Oostblok op na.

Oh ja, vorig seizoen jammerden ze tot een stuk in december dat ze fysieke achterstand hadden door de te slappe voorbereiding...wel ironisch dat ze dan nu gaan klagen over het omgekeerde...Ach, voetballers lopen gewoon niet graag veel zonder bal in de voorbereiding en gaan dan na een tijd wat mokken. Tijd dat er opnieuw met inzet tegen een bal getrapt kan worden.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Jacques schreef:Wat het trainingsregime betreft: Brys staat daar om bekend, maar dan moet Legaer zeker niet naar Antwerp gaan, want Boloni houdt er een spartaans regime zoals in het Oostblok op na.

Oh ja, vorig seizoen jammerden ze tot een stuk in december dat ze fysieke achterstand hadden door de te slappe voorbereiding...wel ironisch dat ze dan nu gaan klagen over het omgekeerde...Ach, voetballers lopen gewoon niet graag veel zonder bal in de voorbereiding en gaan dan na een tijd wat mokken. Tijd dat er opnieuw met inzet tegen een bal getrapt kan worden.
Voila en alle luierikken en poenscheppers tekenen nu pas. Zware voorbereiding is voorbij dus de plezantere trainingsskes komen eraan. Daar krijg ik het dus van he. Bij de medische testen had Legaer nadien toch ook direct een probleem.
Opvallend is ook dat de klagers op uitzondering van Bezus ook niet speelden in Beringen eerder deze week.
Plaats reactie