Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: eerste klasse onwaardig.
Middenveld speelt veel te laag en men speelt dan ook nog steeds naar achter.
Slecht systeem!
Begin maar gouw te oefenen met een 3-mans defensie.
Tegen zulke ploegen moet je vanaf de eerste minuut druk naar voor durven zetten.
Ik had er veel meer van verwacht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door voetballiefhebber »

Ik denk niet dat het aan het systeem lag. Er is gewoon te weinig kwaliteit op bepaalde plaatsen en heel wat spelers waren niet op de afspraak.
Brys zei op de persconferentie dat er veel snelheid in zat. Buiten de laatste 10 minuten heb ik daar toch niet veel van gezien.

Ik vraag me af wie gaat scoren. Ze zijn een spits aan het zoeken. Ze moeten hem nog vinden en dan duurt het nog even vooraleer hij speelgerechtigd is. Wie zetten we in tussentijd in de spits? Boli kan het niet echt. Mekkert constant of het nu fout of geen fout is op hem. Janssens komt ook te kort en dan heb je enkel nog Nazon, die ook blessuregevoelig is en we nog niet helemaal zeker zijn of hij het niveau aan kan. Gaan we nog minder scoren dan vorig seizoen? Op dit moment ziet het er zo naar uit, als je nauwelijks een kans kunt afdwingen in eigen huis tegen de promovendus.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door geelblauw »

De bruyn uit de ploeg, endo erin. De Norre en botaka een rij vooruit. 3 man achteraan dus. Ceballos op de bank, want heeft nog niet terug het volume om te starten. En natuurlijk een spits. En laat legear asjeblieft maar vertrekken. Heeft hij eigenlijk iets gedaan gisteren?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Vouch »

Dit Cercle is maar een zwak ploegske, daar moet je altijd tegen winnen.

Onze ploeg moet toch veel beter kunnen, hoeveel slechte passen en misverstanden? Jezus! De bal van Boli moet minstens tussen de palen, inderdaad.
Maar een groter probleem is dat je hem geen bal kunt geven, hij is hem constant kwijt. Er moet niet 1 spits bijkomen maar zeker 2 spitsen! Wolke, nee, die speelt 2 niveaus te hoog.

Nu, laat Boli scoren en je wint wss met 2 of 3-0. Want als dit Cercle moet komen en ruimte weg moet geven maak je ze wel helemaal af.

Onze Japanner achteraan vond ik bemoedigend, ik hoorde vorig seizoen overal dat hij er nooit zou geraken (van mensen die af en toe naar de Beloften gingen kijken). Wat ik gister zag was zeker niet buitenaards, maar aardig was het wel. Er is nog veel werk aan vooraleer er een basisplaats vanaf kan, maar er zit iets in.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

We waren zelf zo zwak als Cercle, daarmee is alles gezegd.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

vdl schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Wat Hallo ?...... Geen enkel kans afgedwongen ....voetballend . Ook het laatste kwartier niet,
enkel wat hoop dat de tweede bal eens per geluk zou goed vallen .
Ik zou geen voor uwe naam zetten.
Moeten trouwens ook nog een penalty krijgen .
Je zegt dat geen enkele vervanging voor een meerwaarde zorgde,wel Acolatse wel bracht diepgang en gevaar .
Dat je een grote sterke centrumspits mist dat is een feit en dat de basisopstelling niet goed was ook.


Ik ben daar niet mee akkoord , waarschijnlijk was ik al in slaap gevallen toen en ben te laat wakker geschoten .. :roll:

Uw middenveld speelde veel te laag en ja de laatste 10 min door het opjagen van de supporters zijn die wat hoger gaan staan en heb je
zelfs een schot op goal afgedwongen .....maar diepgang omdat Acolatse opkwam heb ik dan maar gemist.

wat Boli betreft : zijn bal moest op zijn minst tussen de palen ,en in mijn ogen kan hij niet voetballen (met de voeten) laat staan met de rug naar doel,
maar voor het overige heeft hij niks kunnen missen..... en een andere spit op die plaats gisteren ook niet .
Akpom bvb kan de bal bijhouden en voor zichzelf een kans creeren.
Neen zoals ze nu staan zie ik het somber in !!( nog slechter dan vorig jaar) helaas. Of moeten we zeggen dat het weer allemaal zo slecht niet is,tegen
deze ploegen moet je wel winnen hè en zeker thuis !!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Jones »

Stvv wifi werkte ook niet
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Franz »

Brys is een super voorzichtige defensieve trainer dat weet iedereen die onze competitie volgt
Dus spektakel zero, wat toch tegen de Staaien traditie van Arrrreej is... Past volgens mij niet bij STVV spijtig.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door scoormachine »

KNRI schreef:Ik vraag me toch af of het geen penaltyfout was op Boli. (hallo VAR?) De verdediger van Cercle had hem duidelijk vast met de arm, zag ik net op de TV-herhaling...

Voor de rest veel inzet vandaag..alleen niet voldoende kwaliteit i.d. zone van de waarheid.

Penalty ????? Daar gaan we weer......
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Franz schreef:Brys is een super voorzichtige defensieve trainer dat weet iedereen die onze competitie volgt
Dus spektakel zero, wat toch tegen de Staaien traditie van Arrrreej is... Past volgens mij niet bij STVV spijtig.
Ik heb dat ook nooit begrepen Franz ! ne sanseveria vervangen door ne andere !

Volk en Vuur ......... geen volk en nog minder vuur.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door geelblauw »

Franz schreef:Brys is een super voorzichtige defensieve trainer dat weet iedereen die onze competitie volgt
Dus spektakel zero, wat toch tegen de Staaien traditie van Arrrreej is... Past volgens mij niet bij STVV spijtig.
Ik heb vorig jaar alle matchen van beerschot gezien. Je speelt met de middelen die je hebt. Brys is een goede trainer.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Bartman »

Speel gisteren met Akpom ipv Boli en er was niet veel verschil geweest vrees ik. Waarmee ik enkel wil aangeven dat het probleem veel groter is dan enkel en alleen die positie van diepe spits.

Het klopt voorlopig niet en er is te weinig kwaliteit.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door KNRI »

Akkoord dat het allemaal nog niet op punt staat maar soms lees je hier toch overdreven negatieve reacties.
De verdediging stond er (mét de japanner én Botaka!), aanvallend kwam het er gewoon nog niet helemaal uit.

STVV is momenteel een degelijk gemiddeld team. Niet slechter dan de doorsnee eersteklasser. Afhankelijk van de versterkingen ben ik benieuwd of we dit niveau gaan kunnen overstijgen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door enrique »

Te zien wat uw normen zijn
Geen tempo
Geen tempo = geen openingen
En in Belgie spelen de ploegen niet om te winnen
Zonder spitsen wordt het dan zeer moeilijk
Een spits = alleen op doel af = goal
Bij hem niet
Spijtig
Ander en beter graag
Anders alweer seizoen zoals we er al zoveel en teveel gehad hebben
Black Husky
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 jan 2018, 07:41

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Black Husky »

Heel zwakke match!
Enorm veel spijt gehad om 400km gereden te hebben ervoor.
Wat betreft die Japanner zien ik hem graag spelen, simpel maar efficiënt. Enkel nog een beetje peper in zen gat duwen dat hij opbouwend ook iets durft.
De Bruyn doet me veel denken aan dequevy qua speelstijl.
Boli doet pijn aan u ogen om te zien. Die jongen is mss inderdaad onzeker geworden dat het minder gaat, maar zelfs geen bal meer kunnen passen over 5m vind ik erg.
De zwakte is aanvallend en daar gaat ge meer als 2 man voor nodig hebben.
Plaats reactie