Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door STimVV »

Het is wat kort dag om je spelsysteem aan te passen om met 2 spitsen te spelen + Bezus er achter. Dan moet je al een 3-5-2 gaan spelen. En dat train je niet in op 2 werkdagen denk ik.
Dus als je hem zaterdag meteen in de basis wil zetten zal dat ten koste zijn van Boli. En wij zullen dan al snel zeggen "so what, perfect". Maar Boli speelde tegen Genk wel een verdienstelijke match, gaf de assist.. als coach moet je dan ook wat psycholoog zijn. Ik denk dat hij Boli zal laten starten, die voelt nu de hete adem in z'n nek van Buya. Zal extra scherp staan om te scoren. Buya zal nog maar 3 keer hebben mee getraint. Laat Boli opnieuw de kans liggen is het logisch dat Buya aan de rust invalt. Indien Boli scoort heb je een luxe-situatie met Buya achter de hand, die dan iets meer tijd heeft om zich aan te passen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Zal ervan afhangen hoe snel hij de tactische richtlijnen van Brys oppikt
Nè te vaul zievere .... speile !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door stvvilvoorde »

Match moet gewonnen worden om de start niet te missen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door STVV-fan »

Franz schreef:
Jacques schreef:Zal ervan afhangen hoe snel hij de tactische richtlijnen van Brys oppikt en hoe het samenspel met de rest vlot. Voetbal is nog altijd een ploegsport waarbij het resultaat voorop staat, zeker deze zaterdag.

Ik verwacht wel wat wijzigingen in de kern/basis voor zaterdag.
Samenspel met de rest van de ploeg...
ik meen begrepen te hebben van 'zij-die-de-man-kennen' dat Buya dat allemaal minder nodig heeft...
bal vooruit pompen en Buya er achter aan, lekker ouderwets :toppie:
Maar dan moeten we hier zaterdagavond lezen dat ze slechte voetbal spelen en dat niemand meer komt kijken :grappig:

Ik zie het al voor mij: minuut 60, Buya valt in voor Boli, staat nog geen 5 minuten op de plein en Bezus steekt de bal op de counter door. Buya loopt alles en iedereen voorbij en legt de bal langs Verhulst binnen :geel: :blauw: :geelblauw:

Op de foto van de training en die van zijn medische testen: Buya staat wel vlijmscherp, daar kan Legear wel een voorbeeld aan nemen
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Jones »

Is het namiddag training ?
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: :geelblauw: hopla wij gaan al allen naar de training en dus zeker naar de match + - 8000 man zaterdag
Aleeeeeeeeee de kanaries
.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Jacques »

8000 man zaterdag? Alles goed met u, Willy? :D
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:8000 man zaterdag? Alles goed met u, Willy? :D
:stvv:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:8000 man zaterdag? Alles goed met u, Willy? :D
:stvv:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door Franz »

STimVV schreef:Het is wat kort dag om je spelsysteem aan te passen om met 2 spitsen te spelen + Bezus er achter. Dan moet je al een 3-5-2 gaan spelen. En dat train je niet in op 2 werkdagen denk ik.
Dus als je hem zaterdag meteen in de basis wil zetten zal dat ten koste zijn van Boli. En wij zullen dan al snel zeggen "so what, perfect". Maar Boli speelde tegen Genk wel een verdienstelijke match, gaf de assist.. als coach moet je dan ook wat psycholoog zijn. Ik denk dat hij Boli zal laten starten, die voelt nu de hete adem in z'n nek van Buya. Zal extra scherp staan om te scoren. Buya zal nog maar 3 keer hebben mee getraint. Laat Boli opnieuw de kans liggen is het logisch dat Buya aan de rust invalt. Indien Boli scoort heb je een luxe-situatie met Buya achter de hand, die dan iets meer tijd heeft om zich aan te passen.
Dat is correct geredeneerd Tim, in een normale situatie...
Hier heb je twee recordtransfers Buya en Endo in een thuismatch tegen een haalbare tegenstander. Als je terug vuur in de tribunes wil moet je dat maximaal uitspelen.
Tactisch gezien is een 3-5-2 met centraal Endo/Teixeira/Kotysch of Tomi en dan in het midden De Petter/De Sart/Bezus met flanken Botaka en Ceballos of Acolatse en vooraan Boli/Buya zeker doenbaar, maar inderdaad misschien wat risicovol om zo maar te lanceren.
Maar een 4-4-2 met Buya en Boli, dat zou toch moeten kunnen, elke voetballer kent dat systeem. We spelen thuis hé.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door FANFOREVER »

Heb er schrik voor dat die z**kbos van ene Maes met 10 voor de goal komt liggen. :stvv: :geelblauw:
:stvv:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

FANFOREVER schreef:Heb er schrik voor dat die z**kbos van ene Maes met 10 voor de goal komt liggen. :stvv: :geelblauw:
Dat gaat hij zeker doen ....zij moeten niet winnen ..punten genoeg ! :onfire: :onfire:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door pat@ »

Juist de persconferentie eens bekeken. De trainer was helemaal niet tevreden na de zwakke tactische training van vandaag. In de selectie is geen plaats voor Sankhon (niet geblesseerd en speelgerechtigd). Hij beloofd ook om vol voor de 3 punten te gaan.
De eerste indruk van Buya was een vraag vd pers naar Brys waarop hij cynisch antwoordde "fantastische voetballer, wereldniveau". Ik hou wel van die man zijn aanpak, ook de manier waarop hij de spelwijze tegen G*nk verdedigde.
Ben eens benieuwd wie er voorts nog geslachtofferd gaat worden voor de mindere training vandaag.
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door ronnieking »

Lambrechts van Lokeren verwacht op zijn minst 1 punt, wij willen de 3. Ja, het gaat een "intense" wedstrijd worden op die manier zeker ? Ik verwacht dat Buya l aan de aftrap komt, misschien hier en daar nog wel een wijziging. Brys was er nog niet uit na de training van vandaag... In ieder geval zou je dergelijke thuismatchen moeten kunnen winnen... Ik wil het dan nog niet hebben over play-off 1 ambitie maar in het teken van een niet gemiste start toch meer dan wenselijk...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3: STVV-Lokeren (11.08 - 20u00)

Bericht door STVV-fan »

pat@ schreef:Juist de persconferentie eens bekeken. De trainer was helemaal niet tevreden na de zwakke tactische training van vandaag. In de selectie is geen plaats voor Sankhon (niet geblesseerd en speelgerechtigd). Hij beloofd ook om vol voor de 3 punten te gaan.
De eerste indruk van Buya was een vraag vd pers naar Brys waarop hij cynisch antwoordde "fantastische voetballer, wereldniveau". Ik hou wel van die man zijn aanpak, ook de manier waarop hij de spelwijze tegen G*nk verdedigde.
Ben eens benieuwd wie er voorts nog geslachtofferd gaat worden voor de mindere training vandaag.
Heb net ook de persconferentie gezien.
Zeer nuchtere uitleg. Zal op tijd en stond wel zeggen waar het op staat!


Dat over Buya hoor ik minder graag. Achja, het is niet omdat ik het niet graag hoor, dat het niet waar is.

Nu ze in de selectie zitten ben ik benieuwd naar Nazon, Sekine en Buya.

Ben ook benieuwd hoe Endo de lijn doortrekt. Ik hoop dat hij samen met Sekine op het veld mag spelen
Plaats reactie