Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door smol »

2-2 eindstand in een wedstrijd die je altijd had moeten winnen !

Niet toevallig waren Botaka en Endo in een negatieve rol betrokken bij beide doelpunten van Beveren. En niet alleen bij de tegengoals gingen ze in de fout, ze zorgden nog enkele malen door dom balverlies (Endo) of slecht positiespel (Botaka) voor Bevers doelgevaar.

STVV speelde nochtans geen onnodige partij, maar Ceballos (nog lang niet de Ceballos van zijn enkele goeie matchen) liet enkele mooie gelegenheden liggen en een doelpunt van Bezus werd na een interventie van de VAR afgekeurd (was nipt buitenspel denk ik).

Voorts vielen bij de kanaries De Bruyn en de ingevallen Nazon toch te licht uit, beiden zijn volgens mij zeker niet beter dan pakweg Abrahams en of Janssens.

Zo halen we voor de 4e maal op rij een gelijkspel, waar we eigenlijk 3x hadden moeten winnen. 10 op 12 had dus zeker gekund.

Op naar onze Waalse vrienden in Standard volgende week !
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door vdl »

Jacques schreef:
STVV-fan schreef: Endo ziet er toch echt niet goed uit bij beide doelpunten hoor. Volgende week hem op de bank laten starten
Wat dan gezegd van uwe rechtsback die tweemaal nergens te bespeuren was?
Wie zet die daar?
Da's goed zoals vorige week als ge met drie centrale verdedigers speelt maar niet in dit systeem.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Het was weer veel goeie wil en zeer zeer slordig allemaal. Wat moeten we daar van denken?!?! Gaat Brys hier iets van kunnen maken? 4/12, als ik vroeger met zo'n punten thuis kwam was het kot te klein. Hoe gaat deze ploeg op deze manier een 10-tal broodnodige overwinningen halen om er uiteindelijk kunnen in te blijven? Ik weet het niet. Vandaag is me opgevallen dat Debruyn en Denorre toch te kort komen hoor. Ook De Petter moet serieus op zijn tenen lopen om niveau te halen tegen een ploeg als WB. Ceballos krijgt zijn niveau maar niet opgekrikt en wil dikwijls net als Bezus de boel gaan forceren. Nazon......van wat ik vandaag gezien heb zelfs geen eerste klasse materiaal. Voor mij was Tomy vandaag de beste. Als je dat van een 19 jarige jongen moet zeggen......ja dan weet je het wel.

Ik heb het gezegd en ik blijf het zeggen. Deze ploeg heeft te weinig voetballende kwaliteit aan boord om een rustig seizoen te draaien. Misschien, heel misschien als Brys de ideale mix op de verschillende posities vindt en er een duidelijk systeem in geslepen krijgt kan deze ploeg uit de problemen blijven. In alle andere gevallen.......
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door vdl »

Volgende week Standard,dat word dus 4 op 15
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door STVV-fan »

Ik stel voor dat we vanaf dit seizoen ook eens gaan beginnen met te tellen hoeveel keren de arbitrage u vanachter neemt en hoeveel keren ze in uw voordeel gewerkt heeft

Ik tel voor deze match 1 keer vanachter genomen (VAR beslissing onjuist, VAR is nog eens niet MOGEN tussenkomen normaal, maar in die VAR-reglementen vindt een kat haar jong nemeer)

Ik zag hier ook "penalty" passeren, maar die ga ik niet tellen vermits er nu al sommigen vuur zullen schijten.

Om de gewichten wat te counteren en die domme "calimero" opmerkingen tot een minimum te beperken, vertel ik er graag ook bij hoe dom het was dat Botaka geen verdedigend werk deed vandaag en dat de twee doelpunten toch ook wel op zowel het conto van Endo (DOMME balverliezen, fuck man) als Botaka (verdedigend echt nergens vandaag) mogen geschreven worden.

Als het randje buitenspel is, VDL, mag de VAR niet ingrijpen want dan is het geen clear error. Ergo, hoe je het ook keert of draait is het doelpunt onterecht afgekeurd.

Misschien 5/15 VDL :D :lol: :lol: :grappig:

Na dit week-end sta je op zijn minst 11de.


Het is niet zozeer voetballende kwaliteit dat ontbreekt, als wel een systeem dat bij deze groep past.
Zoals VDL ook terecht aanhaalt, moet Brys natuurlijk ook wel de juiste spelers op de juiste plaats zetten.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door scoormachine »

STVV-fan schreef:Ik stel voor dat we vanaf dit seizoen ook eens gaan beginnen met te tellen hoeveel keren de arbitrage u vanachter neemt en hoeveel keren ze in uw voordeel gewerkt heeft

Ik tel voor deze match 1 keer vanachter genomen (VAR beslissing onjuist, VAR is nog eens niet MOGEN tussenkomen normaal, maar in die VAR-reglementen vindt een kat haar jong nemeer)

Ik zag hier ook "penalty" passeren, maar die ga ik niet tellen vermits er nu al sommigen vuur zullen schijten.

Om de gewichten wat te counteren en die domme "calimero" opmerkingen tot een minimum te beperken, vertel ik er graag ook bij hoe dom het was dat Botaka geen verdedigend werk deed vandaag en dat de twee doelpunten toch ook wel op zowel het conto van Endo (DOMME balverliezen, fuck man) als Botaka (verdedigend echt nergens vandaag) mogen geschreven worden.

Als het randje buitenspel is, VDL, mag de VAR niet ingrijpen want dan is het geen clear error. Ergo, hoe je het ook keert of draait is het doelpunt onterecht afgekeurd.

Misschien 5/15 VDL :D :lol: :lol: :grappig:
Arbiter worden is de boodschap... stop toch is met dat gezeik altijd op de ref of var. Kijk gewoon naar ons eigen spel. Was dit top ?????
Hou uw telraam waar wekelijks kort bij u.....want hoe meer je niet gaat winnen..... hoe meer je het gaat nodig hebben.....want sommigen zien altijd wel ingebeelde fouten.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door enrique »

Er zijn veel belangrijkere oorzaken dan de VAR dat je vandaag met 4p staat
Dewelke ga ik niet opnoemen
Zijn al aangehaald
Jij kan u richten op de stats van arbiters en VAR
Spelers hebben positieve energie nodig
Denk dat stvv niet onder zijn waarde staat
Momenteel
Laatst gewijzigd door enrique op 18 aug 2018, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door smol »

@ STVV-fan, bij buitenspel fase is er geen sprake van een clear error hé.
Ook al is het maar één centimeter buitenspel dan is het buitenspel !
Ik ga er vanuit dat de VAR een betere lijn had dat wij en hierdoor duidelijk kon concluderen dat het buitenspel was.
Het enige waar Smet ons in benadeelde was bij het gele kaarten trekken.

Als onze salon voetballers (Endo, Ceballos, Botaka) wat steviger zouden worden hadden we vandaag zeker gewonnen !
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door weekenders »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:
sander0910 schreef:4de keer op rij gelijk, da's ne zure
Toch zeker omdat uw doelpunt onterecht afgekeurd wordt.

Endo ziet er toch echt niet goed uit bij beide doelpunten hoor. Volgende week hem op de bank laten starten
Inderdaad Endo twee keer in de fout.
Was wel buitenspel van Buya,maar ge moet het willen zien.
Proficiat dat weer alleen gij het buitenspel gezien hebt, maar gij stond waarschijnlijk langs de lijn
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door vdl »

weekenders schreef:
vdl schreef:
STVV-fan schreef:
sander0910 schreef:4de keer op rij gelijk, da's ne zure
Toch zeker omdat uw doelpunt onterecht afgekeurd wordt.

Endo ziet er toch echt niet goed uit bij beide doelpunten hoor. Volgende week hem op de bank laten starten
Inderdaad Endo twee keer in de fout.
Was wel buitenspel van Buya,maar ge moet het willen zien.
Proficiat dat weer alleen gij het buitenspel gezien hebt, maar gij stond waarschijnlijk langs de lijn
Of gij hebt stront in uw ogen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door STVV-fan »

smol schreef: Ook al is het maar één centimeter buitenspel dan is het buitenspel !
Maar stond hij dat wel?

ik heb de herhaling juist gemist, maar blijkbaar ziet enkel VDL er buitenspel in.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door Underdog »

Het straffe aan de afgekeurde buitenspelgoal: in het busje hebben ze geen mogelijkheid om een lijn te trekken. Dat is nog onderwerp van discussie geweest op de eerste speeldag na Standard-AA Gent. Zie onderstaande link . Bovendien hebben wij als tv-kijkers ook geen lijn gezien. Als ze dit dus met het blote oog beslist op basis van de beelden die wij gezien hebben, is het toch serieus nattevingerwerk.

https://sporza.be/nl/2018/07/31/verbist-over-var/
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door vdl »

Ik had ook graag gehad dat het goal was maar op de herhaling is duidelijk te zien dat hij buitenspel staat,heb je zelfs geen lijn voor nodig.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door smol »

Underdog schreef:Het straffe aan de afgekeurde buitenspelgoal: in het busje hebben ze geen mogelijkheid om een lijn te trekken. Dat is nog onderwerp van discussie geweest op de eerste speeldag na Standard-AA Gent. Zie onderstaande link . Bovendien hebben wij als tv-kijkers ook geen lijn gezien. Als ze dit dus met het blote oog beslist op basis van de beelden die wij gezien hebben, is het toch serieus nattevingerwerk.

https://sporza.be/nl/2018/07/31/verbist-over-var/
misschien hebben ze die lijn ondertussen wel :) er was sprake van dat hier snel verandering in zou komen !
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 4: Waasland-Beveren - STVV (18.08 - 20u00)

Bericht door scoormachine »

vdl schreef:Ik had ook graag gehad dat het goal was maar op de herhaling is duidelijk te zien dat hij buitenspel staat,heb je zelfs geen lijn voor nodig.
Idd....duidelijk nochtans.
Misschien op zwart-wit tv zal je het moeilijker zien.
Plaats reactie