STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jack »

miel schreef:Bij de jeugd zullen de velden ook meer gebruikt worden al het A terrein neem ik aan
Dus de frequentie van het onderhoud zal daar dan ook meer moeten zijn .
@tweety , wanneer je 4 keer per maand borstelt zit je aan 1 keer per week , wanneer je 6 keer per maand borstelt zit je aan 1,5 keer per week
Stop er dus maar mee om er een karikatuur van te maken
Over een gans seizoen zal het veld er op staaien een stuk beter bij liggen dan op veel andere plaatsen .
Ok er werd aangekaart door Joos en Brijs dat er een probleem is met ons kunstgras veld ,mede door de regenval
En er zijn er weer een aantal die er als gieren op springen om hun afkeer te uiten
Joos heeft ook gezegd dat wij een mooi stadion hebben , maar daar wordt dan door die zelfden wijselijk over gezwegen :vomit:
Er werd wel degelijk gesproken van 1,5 keer per week, dus technisch gezien was de opmerking terecht. :)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Zal ik het es uitleggen van die 1.5 keer per week !

Iedere woensdag.
Zondag van 23u00 tot 24u00 en maandag van 00u00 tot 01u00 !!!

Zoals Miel zegt, daar moet nie zo een karikatuur van gemaakt worden !
:ugeek:
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door KNRI »

miel schreef: Joos heeft ook gezegd dat wij een mooi stadion hebben , maar daar wordt dan door die zelfden wijselijk over gezwegen :vomit:
Filip Joos...de man die zich maandagavond ook afvroeg waar alle STVVsupporters zich tegenwoordig verstoppen. Met een mooi retro beeldje even aankaarten hoe vol het stadion (Staaien) vroeger zat. Volgens hem hebben het kunstgras en de vernieuwde tribunes het volk doen afhaken? Duidelijk was hij niet aanwezig het eerste jaar na de laatste promotie, bijvoorbeeld de winstmatch tegen Genk om er nu er een legendarische te noemen. Stayen bomvol en sfeervol als nooit tevoren! Het jaar dat begon met een abonnementboost en eindigde met de start van de jaarlijkse leegloop.

Een triestig staaltje journalistiek voerde hij maandag op. Hij zou zich beter eerst informeren over de werkelijke reden van het afhaken (wanbeleid) ipv zijn eigen waarheid te verkondigen. Een gemiste kans om de werkelijkheid eens uit te lichten en het verschil met het oude en nieuwe beleid te bespreken.

Hij zou zo de afhakers misschien wat erkenning geven en mogelijk de zin om terug meer te komen kijken!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Ondertussen heeft STVV een samenwerkingsverband met (oa.) het Japanse Skyperfec TV.

Zeer toevallig zij die....... De matchen van de Pro League mogen uitzenden.....

Dat de Pro League het Japanse tv contract nu nog maar eens aan de Rode Duivels probeert toe te schrijven :ugeek: :roll: :lollig:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Tevens een kleine opmerking: de fandag (STVV Family Day) zal doorgaan op zondag 21 oktober.

Bron: stond op de achterkant van de ploegopstelling die in de perszaal lagen blijkbaar.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door DJ Amiga »

Jacques schreef:
Als trainingsveld bewijst kunstgras wel zijn nut, zeker in de herfst/winter. Een kunstgrasveld (al dan niet in een indoorhal) is dan beter dan een bevroren patattenveld bij -5°C en trainen doe je sowieso vaker onder geïdealiseerde omstandigheden. Daarnaast vind ik het voor een "dorpsclub" wel interessanter, ook als wedstrijdveld, omdat kunstgras minder onderhoud vergt en voordeliger is (tenzij je het om de twee jaar moet vervangen natuurlijk ;)). Voor een club die draait op vrijwilligers weegt zo'n argument zwaarder door dan voor een profclub met miljoenenbudget. De scouting in de jeugdreeksen is tegenwoordig echter zo intensief dat ik het haast ondenkbaar acht dat een echt talent nog tot zijn 16de op het kunstgras van de dorpsclub opgeleid wordt. Die zitten dan al een jaar of 6 bij een profclub met zowel natuurgras- als kunstgrasvelden.
ik weet niet of je een beetje thuis bent in het jeugdvoetbal en meer specifiek de kwaliteitscriteria waar clubs tegenwoordig (bestaat zo'n 10 jaar) aan moeten voldoen om hun jeugd op een degelijk niveau te laten voetballen. Buiten de eliteclubs (enkel jeugd van club uit 1A en AB) wordt de rest van Vlaanderen ingedeeld in Interprovinciaal, provinciaal en gewestelijk. ik ga niet heel de uitleg uit de doeken doen maar één van de voorwaarden waar IP en prov clubs aan moeten voldoen om dat label te halen is een goed uitgeruste accommodatie. Dat goed uitgerust gaat meestal gepaard met de aanwezigheid van 1 kunstgrasveld tot meerdere. Het gevolg is dat heel wat getalenteerde jeugd het grootste deel van de matchen uit hun jeugdcarrière op kunstgras spelen en daar hun techniek, balgevoel, enz op aanleren. De kloof tussen amateurclubs en professionele clubs verdwijnt daardoor in zekere mate. De uitslagen en de prestaties van lager gerangschikte ploegen in de beker verbaast me dus niet. Het verschil tussen pakweg Deinze en Moeskroen is de grootte van het aanwezige geld waardoor rijkere clubs op een schandalig goedkope manier buitenlandse spelers kunnen aantrekken die evenwaardig zijn als spelers uit lagere reeksen.
Als je gisteren Van Raefelghem bij Knokke hebt zien spelen of een Lievens bij Aalst, zij dat spelers die gerust een hoger niveau aankunnen. Dat ze er niet geraken, is een som van tal van factoren dat een andere discussie behelst.

Mijn punt is dat kunstgras niet zal verdwijnen, integendeel, het zal belangrijker in het voetbal worden
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

De Japanners blijven actief sponsors zoeken in hun thuisland.
"Big ones" is voorlopig de laatste in de rij ... of dit voor DMM een belangrijke sponsor is laat ik in het midden.
Wel viel me vorige zondag op dat de naam voorkwam op de uitrusting.

Stvv.jp
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jebus4life »

STVV is 1 van de "weinige" clubs die voorlopig onbesproken blijft bij een onderzoek van het parket naar corruptie, fraude en matchfixing.

Roland was dan toch iets op het spoor bij het weigeren samen te werken met enkele makelaars (als ik me niet vergis weigerde hij samen te werken met Bayat oa?).
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Henri is de man »

Jebus4life schreef:STVV is 1 van de "weinige" clubs die voorlopig onbesproken blijft bij een onderzoek van het parket naar corruptie, fraude en matchfixing.

Roland was dan toch iets op het spoor bij het weigeren samen te werken met enkele makelaars (als ik me niet vergis weigerde hij samen te werken met Bayat oa?).
Anderzijds is het wel het parket van Tongeren die momenteel bezig is met de zaak. Terechte opmerking van een journalist: "Is dat omdat Leko trainer was bij STVV tijdens het seizoen waar het over zou gaan ?"
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:De Japanners blijven actief sponsors zoeken in hun thuisland.
"Big ones" is voorlopig de laatste in de rij ... of dit voor DMM een belangrijke sponsor is laat ik in het midden.
Wel viel me vorige zondag op dat de naam voorkwam op de uitrusting.

Stvv.jp
Link met de vorige activiteiten van de CEO? :)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
laatdamaarzijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2018, 13:05

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door laatdamaarzijn »

Onrechtstreeks lijkt mij dit een catastrofe voor STVV. Waarom zou DMM willen blijven investeren in een competitie waar zulke praktijken mogelijk zijn?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

laatdamaarzijn schreef:Onrechtstreeks lijkt mij dit een catastrofe voor STVV. Waarom zou DMM willen blijven investeren in een competitie waar zulke praktijken mogelijk zijn?
Denk je dat het in bv. Spanje, Engeland, Italië beter is?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door wiekes »

Zaak Leko.Het gaat over betalingen van OHL aan Leko , uitspraak advocaat Leko gisteren,dus niet te veel geloven van het gejank van limburg, want als die u kunnen zwart maken zullen ze het niet laten
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Mikman »

De reden waarom het onderzoek in Limburg wordt gevoerd, is omdat men de fraude op het spoor is gekomen via een Genks bankkantoor. Niet meer, niet minder.

De enige 'link' met STVV is dat de onderzoeksrechter STVV-supporter is, en zijn zoon heeft nog bij STVV gevoetbald.

https://www.hln.be/sport/voetbal/man-ac ... ~a15544e4/
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Louis XIV »

Ik zou zeggen laat ons Leko binnen 14 dagen op een ludieke manier ontvangen...met het nieuws dat we deze week ontvingen moet er vanuit de spionkop toch iets ‘speciaal’ gedaan kunnen worden om die van Bruhe te ‘treiteren’?
Plaats reactie