Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Alles over de wedstrijden van STVV
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Dirk »

weekenders schreef:Wat gaat er dan feitelijk verkeerd ? Ik heb namelijk al 3 keer tickets online besteld, geen enkel probleem.

Als je met "geen probleem" bedoelt dat het je uiteindelijk gelukt is om tickets te bestellen, akkoord dan, dat is mij uiteindelijk ook gelukt.
Maar ware het niet dat dit hier te veel off-topic zou zijn, zou ik je wel een ZEER lange lijst met bugs kunnen geven... (toegegeven veel kleine bugs, maar toch ook minstens één die blokkerend is en die er zelfs toe leidt dat je twee keer dezelfde plaats kan kopen; als je zin zou hebben om twee keer te betalen natuurlijk ;-)

Enfin, zoals gezegd, ik heb mijn tickets, nu gewoon winnen zaterdag !
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door ronnieking »

Het zal zeker geen walk-over worden, dat verwacht ik althans niet. Ze mogen me natuurlijk ongelijk geven...
Moeskroen heeft met zijn nieuwe trainer toch al wat punten gehaald na de 0/18 met Defays.
Verleden week tegen Beveren werd het dan toch weer billenklets, 0-3 is nu niet direct een kleine nederlaag...

Met een overwinning, al is het maar met 1 doelpunt verschil, zou ik al dik tevreden zijn.
We hebben tegen Cercle en Lokeren ook gezien dat het niet zo evident is om dergelijke ploegen zo maar eventjes opzij te zetten...

Toch krijg ik meer en meer vertrouwen in het werk van Brijs... er staat al iets... het is nu te hopen dat Boli en co de weg naar de netten wat makkelijker vinden, daar nijpt het schoentje toch nog wat... 11 goals in 9 matchen is weinig... Boli is intinsiek uw beste aanvaller, daar twijfel ik niet aan, maar het belangrijkste voor een aanvaller blijft scoren. Spijtig dat hij het er toch zo moeilijk mee heeft...Er is eentje binnenprikken kan de zaak misschien vlug doen veranderen.... Als dat zou lukken doen we waarschijnlijk weer lang mee voor PO1. Duimen maar :blauw: :geel:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door STVV-fan »

Dirk schreef:
weekenders schreef:Wat gaat er dan feitelijk verkeerd ? Ik heb namelijk al 3 keer tickets online besteld, geen enkel probleem.

Als je met "geen probleem" bedoelt dat het je uiteindelijk gelukt is om tickets te bestellen, akkoord dan, dat is mij uiteindelijk ook gelukt.
Maar ware het niet dat dit hier te veel off-topic zou zijn, zou ik je wel een ZEER lange lijst met bugs kunnen geven... (toegegeven veel kleine bugs, maar toch ook minstens één die blokkerend is en die er zelfs toe leidt dat je twee keer dezelfde plaats kan kopen; als je zin zou hebben om twee keer te betalen natuurlijk ;-)

Enfin, zoals gezegd, ik heb mijn tickets, nu gewoon winnen zaterdag !
Stuur anders eens een mailtje met een uiteenzetting van de bugs? Ik denk wel dat de Japanners en de verantwoordelijken daarvoor openstaan, zeker omdat het nu iets beter draait met de ploeg en ze waarschijnlijk verbeteringen van supporters uit die spreken met verstand van zaken (jij zit blijkbaar zelf in die sector) zeker verwelkomen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Brusselmans »

:roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Jacques »

Voorbeschouwing hbvl: https://m.hbvl.be/cnt/dmf20181004_03809 ... -de-aftrap

Meest waarschijnlijke vervanger voor Ceballos volgens hen is Kamada. Logische keuze als hij fysiek intussen voldoende volume heeft bijgekweekt. Op nummer twee zetten ze Sankhon, die in de bekermatch degelijk inviel. Opvallend is dat hbvl stelt dat hij al even indruk maakt op training en nadrukkelijk op de deur van de eerste ploeg klopt. Zijn er trainingswatchers die dit kunnen bevestigen?

Andere kanshebbers: Endo (maar dan moet het systeem wijzigen), Acolatse (maar die is te lief en geen trainingsbeest) en De Bruyn (maar die is nog te vaak onzichtbaar)


Online ticketingsysteem: meld idd. de problemen aan de club. Als je hen kan wijzen waar het probleem ergens zit, denk ik dat ze daarmee wel aan de slag zullen gaan. Itt. tot Roland lijken ze me nu wel open te staan voor constructieve kritiek.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door lakie »

Ik zou dan gewoon met 2 spitsen spelen....


--------------------------------------------------------------------- Steppe ---------------------------------------------------------------

------------------------------------ Tomiyasu ------------------- Teixeira ------------------- Garcia ----------------------------------

---------- Botaka --------------------------------------------------------------------------------------------------------- De Norre -------

--------------------------------------------------------- De Sart ------------ Asamoah ---------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------- Bezus -----------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------ Boli ----------------------- Buya/Acolatse/Gladon/Nazon --------------------
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Jacques »

Selectie: Steppe, Tomi, Garcia, Teixeira, De Sart, De Norre, Botaka, Sankhon, Nazon, Bezus, Boli, Asamoah, Kamada, De Bruyn, Gladon, Pirard, Kotysch, Endo, Legaer, Herbots

Opvallendste afwezigen: Acolatse en Buya

Blessures: De Petter traint terug mee, Koike geen prognose wanneer hij terug is, Sekine sluit vermoedelijk binnen twee weken terug aan bij de groep
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Selectie: Steppe, Tomi, Garcia, Teixeira, De Sart, De Norre, Botaka, Sankhon, Nazon, Bezus, Boli, Asamoah, Kamada, De Bruyn, Gladon, Pirard, Kotysch, Endo, Legaer, Herbots

Opvallendste afwezigen: Acolatse en Buya

Blessures: De Petter traint terug mee, Koike geen prognose wanneer hij terug is, Sekine sluit vermoedelijk binnen twee weken terug aan bij de groep
Ja.. buya...
Hmm hmm..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Jacques »

Ach ja, zolang we maar winnen, toch? Het is natuurlijk opvallend, maar we hebben keuze te over en hij zal zijn tijd nodig hebben. We moeten niet (teveel) kijken naar het prijskaartje. Als Brys oordeelt dat Nazon en Gladon momenteel beter zijn, verdienen zij hun plek op de bank. Drie aanvallers op de bank zou van het goede teveel zijn. Het is ook best zorgelijk voor Acolatse. Met Ceballos en Sekine zijn er immers twee concurrenten van hem niet bij. Beiden zullen een tandje of twee mogen bijsteken om in eerste instantie al opnieuw bij de kern te geraken. Mmaee van hetzelfde. Wel in de preselectie voor de nationale beloften, maar niet op het wedstrijdblad morgen. Sankhon zit er trouwens ook niet bij, werd verkeerd meegedeeld bij de persconferentie (Sankhon, Nazon, Gladon, what's in a name, wor). De plaatsjes zijn duurder dan ooit en er zal voor geknokt moeten worden. Dat is de nieuwe realiteit. Vroeger had je amper 15 volwaardige a-kernspelers en wat jongeren, nu heb je het dubbele. Misschien iets teveel van het goede, maar zolang Brys het goed gemanaged krijgt, hoor je mij niet klagen.


Afbeelding
Overdrijven is een kunst
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door KrisP »

Jacques schreef:Voorbeschouwing hbvl: https://m.hbvl.be/cnt/dmf20181004_03809 ... -de-aftrap

Meest waarschijnlijke vervanger voor Ceballos volgens hen is Kamada. Logische keuze als hij fysiek intussen voldoende volume heeft bijgekweekt. Op nummer twee zetten ze Sankhon, die in de bekermatch degelijk inviel. Opvallend is dat hbvl stelt dat hij al even indruk maakt op training en nadrukkelijk op de deur van de eerste ploeg klopt. Zijn er trainingswatchers die dit kunnen bevestigen?

Andere kanshebbers: Endo (maar dan moet het systeem wijzigen), Acolatse (maar die is te lief en geen trainingsbeest) en De Bruyn (maar die is nog te vaak onzichtbaar)


Online ticketingsysteem: meld idd. de problemen aan de club. Als je hen kan wijzen waar het probleem ergens zit, denk ik dat ze daarmee wel aan de slag zullen gaan. Itt. tot Roland lijken ze me nu wel open te staan voor constructieve kritiek.

Sankhon een heel degelijke indruk op mij gemaakt tijdens de bekerwedstrijd. Persoonlijk niet zo een Endofan (ondanks zijn 2 goals)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Vouch »

Jacques schreef:Ach ja, zolang we maar winnen, toch? Het is natuurlijk opvallend, maar we hebben keuze te over en hij zal zijn tijd nodig hebben. We moeten niet (teveel) kijken naar het prijskaartje. Als Brys oordeelt dat Nazon en Gladon momenteel beter zijn, verdienen zij hun plek op de bank. Drie aanvallers op de bank zou van het goede teveel zijn. Het is ook best zorgelijk voor Acolatse. Met Ceballos en Sekine zijn er immers twee concurrenten van hem niet bij. Beiden zullen een tandje of twee mogen bijsteken om in eerste instantie al opnieuw bij de kern te geraken. Mmaee van hetzelfde. Wel in de preselectie voor de nationale beloften, maar niet op het wedstrijdblad morgen. Sankhon zit er trouwens ook niet bij, werd verkeerd meegedeeld bij de persconferentie (Sankhon, Nazon, Gladon, what's in a name, wor). De plaatsjes zijn duurder dan ooit en er zal voor geknokt moeten worden. Dat is de nieuwe realiteit. Vroeger had je amper 15 volwaardige a-kernspelers en wat jongeren, nu heb je het dubbele. Misschien iets teveel van het goede, maar zolang Brys het goed gemanaged krijgt, hoor je mij niet klagen.


Afbeelding
Jacques, het wordt tijd voor Europees voetbal, dan kan Brys wat roteren en kan iedereen aan wat minuten komt. :lol:

Winnen is de boodschap morgen, liefst zo spectaculair mogelijk, pak dan nog een puntje op Kortijk en er zit terug schwung in de club. De maand september heeft STVV terug op de kaart gezet, de maand oktober kan STVV terug "hypen".
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Jebus4life »

Laten we realistisch zijn: Verliezen tegen Moeskroen is geen optie.
Op Brugge & Antwerp na (7) hebben wij de minste tegendoelpunten (8); Moeskroen is dan nog eens de ploeg die het moeilijkst scoort (ocharme 3 keer in 9 wedstrijden).

Wij zijn ook een ploeg die niet héél erg makkelijk scoort, dus ik zeg niet dat we probleemloos gaan winnen, maar een droge 1-0 zou toch wel moeten lukken...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Brusselmans »

Jebus4life schreef:Laten we realistisch zijn: Verliezen tegen Moeskroen is geen optie.
Ik durf zelfs nog een stapje verder denken !
Lang geleden dat ik het woord imperatief nog eens gebruikt heb, maar het belang van een winner deze avond mag niet onderschat worden met het oog op terug vollere tribunes in de toekomst.

Binnen enkele weken komt de 0 op 24 :D in de CL op bezoek enkele dagen na hun alles of niets match tegen Monaco ! Het zal sowieso schelen qua focus daar !

Stel je nu eens voor dat een 7 op 9 in het drieluik Moeskroen/Kortrijk/Brugge op de tabellen komt !
Is het te hoog gedacht ?
Persoonijk denk ik van niet !
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door STVVninof »

Ik zou al heel blij zijn met een vijf of zes op negen
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Jones »

4-1 vandaag
Asamoah-Bezus-Kamada en Gladon
Plaats reactie