Mikman schreef:En, ik blijf er op hameren, de beker. Met deze kern moet je daar heel ambitieus durven zijn.
Idd!
Is voor mij eigenlijk ook veel belangrijker dan die top 6.... Ik speel liever de finale van de beker...
Nu, dat wil NIET zeggen dat je de competitie links moet laten liggen, POI En finale beker zijn mijn inziens perfect combineerbaar met deze kern.
Wat betreft de wedstrijd gisteren.
Verandering van systeem laat u inderdaad beter spelen, maar toch ook belangrijke rol voor de wissel Desart - Endo.
Endo was nergens gisteren, leed heel veel balverlies op eigen helft, waardoor Zulte telkens gevaarlijk kon zijn/worden.
Perfect opgelost door Desart die gisteren wel een goede wedstrijd speelde.
Mijn ideale middenveld wanneer iedereen fit is, is dan ook Asamoah met naast hem Bezus en Kamada als aanvallende middenvelder/hangende spits.
Ook nog even focussen op Botaka.
Ik vind hem te veel lopen met de bal aan de voet en de actie willen maken.
Knijpt hierdoor veel te vaak naar binnen en loopt hem dan ook te vaak vast.
Aantal keer dat hij naar binnen knijpt en dan de bal probeert in te spelen naar de speler op de flank die over hem gaat en dan de voorzet kan geven.
Maar eigenlijk zou het Botaka zelf moeten zijn die over het middenveld gaat en dan vanop de flank de actie maakt of de voorzet geeft.
Bekoort mij dus nog steeds niet.
In de winterstop mag er dus voor mij een linksback bij (De Norre naar rechts) en een extra aanvaller voor de concurrentie met Boli.
Dat moet voldoende zijn om zowel voor POI te gaan als ook in de beker voor het hoogste mee te spelen.