Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Gesloten loketten.
Zondagavond 18 uur.

Wat mogen we verwachten ?
Vol stadion ?

Let's do it.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door the fan »

Gesloten loketten, nooit uitverkocht!
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Dreke »

Er zal wel aardig wat volk zijn. Maar uitverkocht? Nah.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jacques »

Dat zie ik nu ook niet meteen gebeuren. Zou me verbazen als West uitverkocht raakt. Tickets van € 50 tot € 105. Beetje realistisch zijn, niet iedereen heeft een zaak waar hij/zij dat kan inbrengen hè. Er zijn ook nog gewone arbeiders en bedienden. Mogelijk raakt ook het bezoekersvak niet uitverkocht. Als de Tiense en Oost volzitten en je dezelfde opkomst (liefst iets meer) haalt als tegen Brugge is dat al mooi.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jack »

Online systeem enkel voor abonnees? :zot:
Heb net een account aangemaakt (ben in het verleden wel 10 jaar abonnee geweest, maar afgehaakt op het einde van RD) en kon zonder problemen 2 tickets bestellen/betalen/ontvangen in mailbox voor Vak C (quasi mijn oud plaatsje van vroeger).

Nergens iets van identiteitskaart ofzo moeten ingeven.
Dan kan ene van Anderlecht dat toch ook? Of is dit omdat ik ergens nog in het systeem hang?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door STimVV »

Jack schreef:Online systeem enkel voor abonnees? :zot:
Heb net een account aangemaakt (ben in het verleden wel 10 jaar abonnee geweest, maar afgehaakt op het einde van RD) en kon zonder problemen 2 tickets bestellen/betalen/ontvangen in mailbox voor Vak C (quasi mijn oud plaatsje van vroeger).

Nergens iets van identiteitskaart ofzo moeten ingeven.
Dan kan ene van Anderlecht dat toch ook? Of is dit omdat ik ergens nog in het systeem hang?
Hoi Jack,
ik kon een 2tal weken geleden nog steeds geen tickets kopen voor de matchen met gesloten loketten. Ik ben ook geen abonnee meer, maar heb er wel 30j gehad.
Omdat je dit hier nu zegt ben ik opnieuw eens gaan checken, en nu kan ik het wél opnieuw. Net zoals ik dat ook vorig seizoen al kon. Ze hebben dus iets aangepast.
Een paar weken geleden wisten ze me te zeggen dat ze de veiligheidsregels gingen aanpassen en dat ze dit weer gingen mogelijk maken voor mensen die in het verleden al een abo hadden of als stvv-supporter geregistreerd stonden. Op basis van je e-mailadres schat ik.
Ik veronderstel dat ze dit dan ondertussen in orde gebracht hebben. Dus je zal inderdaad wel nog ergens in het systeem hangen, net zoals ik.
Goede zaak. :heil:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jack »

STimVV schreef:
Jack schreef:Online systeem enkel voor abonnees? :zot:
Heb net een account aangemaakt (ben in het verleden wel 10 jaar abonnee geweest, maar afgehaakt op het einde van RD) en kon zonder problemen 2 tickets bestellen/betalen/ontvangen in mailbox voor Vak C (quasi mijn oud plaatsje van vroeger).

Nergens iets van identiteitskaart ofzo moeten ingeven.
Dan kan ene van Anderlecht dat toch ook? Of is dit omdat ik ergens nog in het systeem hang?
Hoi Jack,
ik kon een 2tal weken geleden nog steeds geen tickets kopen voor de matchen met gesloten loketten. Ik ben ook geen abonnee meer, maar heb er wel 30j gehad.
Omdat je dit hier nu zegt ben ik opnieuw eens gaan checken, en nu kan ik het wél opnieuw. Net zoals ik dat ook vorig seizoen al kon. Ze hebben dus iets aangepast.
Een paar weken geleden wisten ze me te zeggen dat ze de veiligheidsregels gingen aanpassen en dat ze dit weer gingen mogelijk maken voor mensen die in het verleden al een abo hadden of als stvv-supporter geregistreerd stonden. Op basis van je e-mailadres schat ik.
Ik veronderstel dat ze dit dan ondertussen in orde gebracht hebben. Dus je zal inderdaad wel nog ergens in het systeem hangen, net zoals ik.
Goede zaak. :heil:
Zou een zeer goede zaak zijn en het iets makkelijker maken om af en toe eens terug te keren naar Stayen.
Ik woon immers niet in de buurt.

Ik hoop dat het op die manier loopt dan, want als het echt open is voor iedereen zonder enige controle...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jacques »

Dan is er hopelijk nog altijd het gezond verstand van de mensen?
Combi's zouden tot een absoluut minimum beperkt moeten worden. Buiten tegen de top drie van de marginaliteit, al dan niet toevallig ook de huidige top drie in het klassement, zie ik weinig matchen waar een combiregeling noodzakelijk is. Tegen Anderlecht of bv. Standard, Charleroi hangt er doorgaans niet echt agressie in de lucht, wel wat elektriciteit maar dat hoort er nu éénmaal bij (gelukkig).
Overdrijven is een kunst
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

De kern van de zaak is dat het mogelijk is terug.
Al de rest is ergens muggenziften.
Case closed.
Als je een waterdicht systeem wilt met draconische maatregelen zodat je zelf niet meer binnengeraakt.....gaan we te ver.

Trust the process :-)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jack »

Hallo-Tokyo schreef:De kern van de zaak is dat het mogelijk is terug.
Al de rest is ergens muggenziften.
Case closed.
Als je een waterdicht systeem wilt met draconische maatregelen zodat je zelf niet meer binnengeraakt.....gaan we te ver.

Trust the process :-)
Wat is hier nu muggenziften aan?
Lijkt me vrij makkelijk en noodzakelijk ervoor te zorgen dat geregistreerde fans online aan tickets kunnen raken, maar tegen bijvoorbeeld Antwerp niet de hele Oost vol moet zitten met Antwerp-fans omdat het systeem te open staat.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

We muggenziften allemaal inclusief ik.
Laten we vooral blij zijn met het feit het nu wel kan voor de
Ex-abo’s.

Ik weet echt wel dat er nu andere stakeholders gaan komen die zeggen ik wil ook online kunnen kopen :

- omdat ik een Duitse herder heb
- omdat ik in Sint-truiden ben geboren
- omdat alles moet kunnen
- omdat ik een paard kan schilderen

Ik vind dat de club vooruitgang boekt en daar ben ik blij mee.

Stvv - Anderlecht is coming....keep the focus
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door STVV-fan »

Met betrekking tot een eventuele tifo.

Iets dat niet teveel moeite kost.

Heb in Het Laatste Nieuws, over STVV, een Japanse vlag met daarin het logo van de club gezien.
Mooi, niet al te ingewikkeld om te maken denk ik.

OF, maar dan moet iedereen in de Noord meedoen, met gekleurde papiertjes op de stoelen en die dan omhoog steken proberen de Japanse vlag na te bootsen.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef:...OF, maar dan moet iedereen in de Noord meedoen, met gekleurde papiertjes op de stoelen en die dan omhoog steken proberen de Japanse vlag na te bootsen.
Een tifo waarin je de sympathie toont tov uw Japanse spelers: OK.
Maar dit vind ik er dan toch een beetje over. We zijn nog altijd STVV, geel-blauw. Niet Japan... Toch?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door zipke373 »

Jack schreef:
STimVV schreef:
Jack schreef:Online systeem enkel voor abonnees? :zot:
Heb net een account aangemaakt (ben in het verleden wel 10 jaar abonnee geweest, maar afgehaakt op het einde van RD) en kon zonder problemen 2 tickets bestellen/betalen/ontvangen in mailbox voor Vak C (quasi mijn oud plaatsje van vroeger).

Nergens iets van identiteitskaart ofzo moeten ingeven.
Dan kan ene van Anderlecht dat toch ook? Of is dit omdat ik ergens nog in het systeem hang?
Hoi Jack,
ik kon een 2tal weken geleden nog steeds geen tickets kopen voor de matchen met gesloten loketten. Ik ben ook geen abonnee meer, maar heb er wel 30j gehad.
Omdat je dit hier nu zegt ben ik opnieuw eens gaan checken, en nu kan ik het wél opnieuw. Net zoals ik dat ook vorig seizoen al kon. Ze hebben dus iets aangepast.
Een paar weken geleden wisten ze me te zeggen dat ze de veiligheidsregels gingen aanpassen en dat ze dit weer gingen mogelijk maken voor mensen die in het verleden al een abo hadden of als stvv-supporter geregistreerd stonden. Op basis van je e-mailadres schat ik.
Ik veronderstel dat ze dit dan ondertussen in orde gebracht hebben. Dus je zal inderdaad wel nog ergens in het systeem hangen, net zoals ik.
Goede zaak. :heil:
Zou een zeer goede zaak zijn en het iets makkelijker maken om af en toe eens terug te keren naar Stayen.
Ik woon immers niet in de buurt.

Ik hoop dat het op die manier loopt dan, want als het echt open is voor iedereen zonder enige controle...
Ik heb inderdaad Zondag zonder enig probleem online tickets kunnen bestellen. E-ticket netjes in de mailbox.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

STimVV schreef:
STVV-fan schreef:...OF, maar dan moet iedereen in de Noord meedoen, met gekleurde papiertjes op de stoelen en die dan omhoog steken proberen de Japanse vlag na te bootsen.
Een tifo waarin je de sympathie toont tov uw Japanse spelers: OK.
Maar dit vind ik er dan toch een beetje over. We zijn nog altijd STVV, geel-blauw. Niet Japan... Toch?

Of een streepje muziek.https://www.youtube.com/watch?v=FIFWXXaEEjY
Plaats reactie