Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Vouch »

Geel-Blauw schreef:Toch maar vreemd, zou toch gewoon op de bank zitten lijkt me.
Stel, hij komt in en scoort de winning goal. Nja... ik kan de reacties richting bestuur al raden.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Binnen 11 dagen moet Brys zijn selectie bekend maken voor deze toch niet zo onbelangrijke match...
Moest ze morgen gespeeld worden zouden we met een serieus probleem zitten. Dan zou dit de ploeg kunnen zijn.

--------------------------------Steppe----------------------------
------------Mmaee-----DePetter------Garcia-----------
Botaka--------Asamoah---DeSart------------Koike
---------------------------DeBruyn-----------------------------
-------------------Kamada-------Boli------------------------

BANK: Pirard, Sankhon, Nazon, Sekine, Janssens, ?, ?.
Raak ik niet blij van...
Schiet niet veel over. Komen zelfs niet aan 18 A-kernspelers.
Ceballos en Teixeira zijn momenteel nog geblesseerd.
Bezus en Acolatse geschorst.
Endo en Tomi op AsiaCup.
DeNorre en Legear verkocht.
Op Gladon, Buya, Thalyson, Kotysch rekenen we niet meer.

Laat ons hopen dat Teixeira en Ceballos opgelapt geraken en dat de vervanger van DeNorre er asap is en meteen van waarde is.
Teix, Ceballos en de nieuwe linksback kunnen dan Mmaee, Koike, DeBruyn vervangen.
Het zal moeten om een deftige kans te maken....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Jacques »

De voortekens zijn weinig gunstig, maar daar heb je als club ook niet altijd vat op. De Norre en Legaer uiteraard wel, maar blessures en schorsingen horen er nu eenmaal bij en de Asia Cup wisten we al maanden op voorhand (en speelt ook nog andere ploegen parten). Het vervelende is dat het nu ineens allemaal samen valt. Maar ook met De Norre en Legaer zou het niet simpel worden om een goed team op de bene te brengen. Ik zou bijna zeggen "kijk voorbij deze wedstrijd en focus vanaf de 2de na de winterstop", maar in volle strijd voor PO1 en thuis tegen Genk kan dat uiteraard niet.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Je zou hopen op een sneeuwstorm volgende week en een algemene aflasting... ;)
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:De voortekens zijn weinig gunstig, maar daar heb je als club ook niet altijd vat op. De Norre en Legaer uiteraard wel, maar blessures en schorsingen horen er nu eenmaal bij en de Asia Cup wisten we al maanden op voorhand (en speelt ook nog andere ploegen parten). Het vervelende is dat het nu ineens allemaal samen valt. Maar ook met De Norre en Legaer zou het niet simpel worden om een goed team op de bene te brengen. Ik zou bijna zeggen "kijk voorbij deze wedstrijd en focus vanaf de 2de na de winterstop", maar in volle strijd voor PO1 en thuis tegen Genk kan dat uiteraard niet.
Er had toch beter geanticipeerd kunnen worden. De interesse van Genk in De Norre is al meerdere weken oud en zoals je zelf aangeeft weten we al maanden dat Endo en Tomiasu richting Asia Cup moesten.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door toyotacorolla »

OP dat vlak is bij Stvv niks veranderd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Jacques »

Bartman schreef:
Jacques schreef:De voortekens zijn weinig gunstig, maar daar heb je als club ook niet altijd vat op. De Norre en Legaer uiteraard wel, maar blessures en schorsingen horen er nu eenmaal bij en de Asia Cup wisten we al maanden op voorhand (en speelt ook nog andere ploegen parten). Het vervelende is dat het nu ineens allemaal samen valt. Maar ook met De Norre en Legaer zou het niet simpel worden om een goed team op de bene te brengen. Ik zou bijna zeggen "kijk voorbij deze wedstrijd en focus vanaf de 2de na de winterstop", maar in volle strijd voor PO1 en thuis tegen Genk kan dat uiteraard niet.
Er had toch beter geanticipeerd kunnen worden. De interesse van Genk in De Norre is al meerdere weken oud en zoals je zelf aangeeft weten we al maanden dat Endo en Tomiasu richting Asia Cup moesten.
De Norre, ja maar tussen contacten/interesse/onderhandelen en tekenen ligt wel wat tijd. ik ga er van uit dat men achter de schermen druk bezig is met een vervanger. Endo en Tomi, tja, wat gaan we daar aan doen? Een vervanger tekenen voor (letterlijk) 2 matchen? Endo is dan nog eens geen vaste waarde in de basis en achteraan zitten/zaten we (te) dik in centrale verdedigers en zijn/waren er al drie die amper aan de bak komen/kwamen. Dan ga je toch geen extra spelers halen voor die 2 matchen? Het valt gewoon slecht omdat Teixeira nu ook net out is. c'est la vie. Hopelijk is Teixeira op tijd terug fit.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Tompie »

Teixeira pikte gisteren opnieuw aan bij de groep. Zijn blessure zou verleden tijd moeten zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door stvv'er »

Kan iemand van de abonneehouders eens piepen hoe het staat met de ticketverkoop?
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door toyotacorolla »

Het behoud is zo goed als binnen, wat rest ons de rest van de competitie nog?
Het verdere seizoen zonder glans? En dan trachten PoII te winnen?
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door STimVV »

toyotacorolla schreef:Het behoud is zo goed als binnen, wat rest ons de rest van de competitie nog?
Het verdere seizoen zonder glans? En dan trachten PoII te winnen?
Allez...
We staan op 9 matchen van het einde op een PO1-plaats. Met 2 en 3 punten voorsprong op Gent en Charleroi. 2 ploegen die je thuis nog mag ontvangen.
Is dit dan echt de reactie die gepast is?
Gelukkig omring ik mezelf met positievere en ambitieuzere mensen in mijn leven, het zou anders maar somber zijn...
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door joost »

@stvv'er Wat ik momenteel kan zien.
Noord nog vrij 685
Oost nog vrij 1877
West nog vrij 643 op de onderste rij blokken. Hogere blokken kan je niet aanklikken.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Vouch »

Simpel, gewoon winnen. Het is al bijna 2 jaar geleden dat zij nog eens gewonnen hebben, kop ervoor en ju, godverdoeme!
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Vouch »

joost schreef:@stvv'er Wat ik momenteel kan zien.
Noord nog vrij 685
Oost nog vrij 1877
West nog vrij 643 op de onderste rij blokken. Hogere blokken kan je niet aanklikken.
Nu nog:

Noord: 603
Oost: 1392
West: 511
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Jan Bulder »

Vouch schreef:
joost schreef:@stvv'er Wat ik momenteel kan zien.
Noord nog vrij 685
Oost nog vrij 1877
West nog vrij 643 op de onderste rij blokken. Hogere blokken kan je niet aanklikken.
Nu nog:

Noord: 603
Oost: 1392
West: 511
Aan dat 'tempo' zal het tegen volgende vrijdag wel zo goed als vol zitten (buiten de bovenste ring op West dan). Het is nog een dikke week. Maar bepaalde lokale 'media' van ex-werknemers waren ondertussen toch al tendentieuze artikels aan het plaatsen dat de mensen niet warm lopen voor deze wedstrijd.
Plaats reactie