STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Voor wie eens wil weten hoe de Japanse commentaar hoort op Japanse tv.

Een samenvatting van de doelpunten van Kamada: https://twitter.com/skyperfectv/status/ ... 8732045312
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Blijft toch opmerkelijk. Herinner u de (logische) scepsis bij de overname: "Welke Japanner is er in godsnaam geïnteresseerd in STVV?"
Met de tv-uitzendingen en een resem commerciële deals, van de "bar om de hoek" tot shirts en boarding, kunnen we intussen zeggen dat er blijkbaar toch wel een koppel Japanners in ons* geïnteresseerd zijn. :cool:
Zou cool zijn, moesten we komende zomer als eerste Belgische club ooit op Azië (Japan) tournee gaan en daar een paar oefenmatchen afwerken tegen de clubs waarmee we samenwerken. Er zouden in Brussel en Brugge wel eens een koppel dikkoppen groen kunnen zijn. :mrgreen:


* natuurlijk ook dankzij de resultaten van de ploeg en meer nog dankzij de aanwezigheid van Tomi, Kamada en Endo
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

Jacques schreef:......
Zou cool zijn, moesten we komende zomer als eerste Belgische club ooit op Azië (Japan) tournee gaan en daar een paar oefenmatchen afwerken tegen de clubs waarmee we samenwerken. Er zouden in Brussel en Brugge wel eens een koppel dikkoppen groen kunnen zijn. :mrgreen:


* natuurlijk ook dankzij de resultaten van de ploeg en meer nog dankzij de aanwezigheid van Tomi, Kamada en Endo
Dat zou inderdaad knap zijn. Misschien eens voorstellen aan Takayuki Tateishi.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Elgromi »

Een dikke maand geleden was het ook Italië-Usa in genk, waarom niet een friendly van japan in stayen lijkt me leuk ik zou het gaan kijken. Denk dat de japanners toch al wat in de harten van de fans zit. Ideaal moment om japanse sponsors of toekomstige sponsors uit te nodigen. Als we schone deal bij Toyota ofz. kunnen binnenhalen word het financieel plaatje alleen maar mooier.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vouch »

Elgromi schreef:Een dikke maand geleden was het ook Italië-Usa in genk, waarom niet een friendly van japan in stayen lijkt me leuk ik zou het gaan kijken. Denk dat de japanners toch al wat in de harten van de fans zit. Ideaal moment om japanse sponsors of toekomstige sponsors uit te nodigen. Als we schone deal bij Toyota ofz. kunnen binnenhalen word het financieel plaatje alleen maar mooier.
Goed idee, ik zou zeker gaan kijken, maar als je nog geen ploeg meer vindt om een oefenmatch te komen spelen op kunstgras tegen STVV zelf (we moeten al uitwijken naar Beringen). Dan ga je waarschijnlijk heel moeilijk een land warm krijgen om een oefenmatch te komen spelen tegen Japan op kunstgras.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Elgromi »

Vouch schreef:
Elgromi schreef:Een dikke maand geleden was het ook Italië-Usa in genk, waarom niet een friendly van japan in stayen lijkt me leuk ik zou het gaan kijken. Denk dat de japanners toch al wat in de harten van de fans zit. Ideaal moment om japanse sponsors of toekomstige sponsors uit te nodigen. Als we schone deal bij Toyota ofz. kunnen binnenhalen word het financieel plaatje alleen maar mooier.
Goed idee, ik zou zeker gaan kijken, maar als je nog geen ploeg meer vindt om een oefenmatch te komen spelen op kunstgras tegen STVV zelf (we moeten al uitwijken naar Beringen). Dan ga je waarschijnlijk heel moeilijk een land warm krijgen om een oefenmatch te komen spelen tegen Japan op kunstgras.
Er zijn ook al matchen geweest club tegen land, niet vaak maar kunnen evengoed stvv zelf er tegen zetten. Maakt het misschien zelfs interessanter. Met goede commerciële acties komt daar toch volk op af lijkt me? Maarja weet niet wat er allemaal bij komt kijken.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Met alle respect voor het idee, maar ze komen tegenwoordig nog niet naar STVV kijken. Welke 3000 man gaat ge dan vinden om naar Japan te komen kijken?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Bartman »

Elgromi schreef:
Vouch schreef:
Elgromi schreef:Een dikke maand geleden was het ook Italië-Usa in genk, waarom niet een friendly van japan in stayen lijkt me leuk ik zou het gaan kijken. Denk dat de japanners toch al wat in de harten van de fans zit. Ideaal moment om japanse sponsors of toekomstige sponsors uit te nodigen. Als we schone deal bij Toyota ofz. kunnen binnenhalen word het financieel plaatje alleen maar mooier.
Goed idee, ik zou zeker gaan kijken, maar als je nog geen ploeg meer vindt om een oefenmatch te komen spelen op kunstgras tegen STVV zelf (we moeten al uitwijken naar Beringen). Dan ga je waarschijnlijk heel moeilijk een land warm krijgen om een oefenmatch te komen spelen tegen Japan op kunstgras.
Er zijn ook al matchen geweest club tegen land, niet vaak maar kunnen evengoed stvv zelf er tegen zetten. Maakt het misschien zelfs interessanter. Met goede commerciële acties komt daar toch volk op af lijkt me? Maarja weet niet wat er allemaal bij komt kijken.
En in welk team spelen onze Japanners dan mee ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vouch »

Alweer een nieuwe sponsor uit Japan: http://plus-class.co.jp/. https://stvv.jp/news/20190108_1;
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

Momenteel is Japan - Turkmenistan live bezig, Tomi in de basis en speelt als centrale middenvelder:

http://www.hesgoal.com/news/39493/Japan ... istan.html

Zelf kan ik niet kijken ;)
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef:Momenteel is Japan - Turkmenistan live bezig, Tomi in de basis en speelt als centrale middenvelder:

http://www.hesgoal.com/news/39493/Japan ... istan.html

Zelf kan ik niet kijken ;)
Japan won met 3-2.
Ze kwamen 0-1 achter. Daarna werd het 3-1 en 3-2.

Ik klikte net op je link toen de hoogtepunten werden getoond.
In de 1e helft scoorde Tomi bijna met een schot van buiten de 16. Bal ging richting kruising maar keeper pakte hem goed.
Opvallend dat Tomi bij Japan de voorkeur krijgt op Endo op de positie waar Endo hier speelt: het middenveld.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Tompie »

STimVV schreef:
Halenaar schreef:Momenteel is Japan - Turkmenistan live bezig, Tomi in de basis en speelt als centrale middenvelder:

http://www.hesgoal.com/news/39493/Japan ... istan.html

Zelf kan ik niet kijken ;)
Japan won met 3-2.
Ze kwamen 0-1 achter. Daarna werd het 3-1 en 3-2.

Ik klikte net op je link toen de hoogtepunten werden getoond.
In de 1e helft scoorde Tomi bijna met een schot van buiten de 16. Bal ging richting kruising maar keeper pakte hem goed.
Opvallend dat Tomi bij Japan de voorkeur krijgt op Endo op de positie waar Endo hier speelt: het middenveld.
Ik vind Endo eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. Begon fantastisch met zijn doelpunt in Genk, maar daarna vond ik hem vaak heel onopvallend. Zeker geen dragende kracht op het middenveld, wat ik misschien toch gehoopt had van hem.

Voor de marktwaarde van Tomiyasu is het in ieder geval uitstekend dat hij aan de bak komt bij Japan. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

@ Tompie.
Een reactie op uw post in de rubriek jaarrekeningen.

Ik heb daar de kat de bel aangebonden , niet om het beleid van de Japanners te bekritiseren, wél om het negatieve tegen RD aan de kaak te stellen. Ook het negatieve in het algemeen van stvv supporters. Dat het allemaal niet zo makkelijk is. Dat ook de Japanners fouten maken en niet weinig.

Uw theorie over het wegjagen van de supporters door Rd houdt geen steek.
Mijn theorie dat er onherstelbare schade is aangericht onder Bart Lammens door de transfers van Edmilson, Dompé, Schoofs en Ferreira hou ik staande. Er is toen enorme en helaas blijkbaar onomkeerbare aversie ontstaan tegen de club. Immers een bewijs zijn de 9000 en méér toeschouwers die er toen constant waren na de promotie (en dus na de 2de degradatie) …. Een beter bewijs tegen uw theorie is er niet.

Hoeveel van de anti-Rd sympathisanten hebben bij de overdracht en jaarrekeningen geschreven …. en toch is er een verlies van 8 miljoen en na hoeveel jaar was dat …. 10, 11 meer ? Wel nu is er een van bijna 3 miljoen (en dat gaat nog veel groter worden) en dat na amper enkele maanden.
En als men vindt dat de Japanners na 1 jaar of minder niet aansprakelijk moeten gesteld worden, dan moet men RD OOK de 1e degradatie niet in de schoenen schuiven (toen was het ook pas korte tijd overgenomen) .

We hopen samen dat de Japanners slagen…. Maar voor we zo rijk zijn (en bijgevolg ook resultaten hebben neergezet) als de buren uit Genk gaat er toch nog wat over en weer gevlogen moeten worden tussen Tokyo en Brussel, vrees ik zo … en natuurlijk hoop ik dat ik mis ben. En dat het anti legioen mij maar eens hun visie geeft over het feit dat ook de Japanners het geld terugvorderen van de schuld die ze zelf gemaakt hebben …. Hoeveel keer hebben ze dat hier over Rd geschreven 461 keer of zoiets ?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Krisaias »

Positivo schreef: En als men vindt dat de Japanners na 1 jaar of minder niet aansprakelijk moeten gesteld worden, dan moet men RD OOK de 1e degradatie niet in de schoenen schuiven (toen was het ook pas korte tijd overgenomen) .
Overgenomen in 2004, 14e, 15e, 15e en dan 17e ... dat zijn vier seizoenen. Als gij dat een korte tijd noemt :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Geel-Blauw »

Japan wint met 0-1 van Omar en is zeker van de volgende ronde.
Tomiyasu terug in de verdediging en Endo maakten de 90 minuten vol.
Nie zievere, speile!
Plaats reactie