Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door truieneer »

Tompie schreef:Hoffenheim speelt met een aantal jonge kerels en de reservedoelman, zeker dus niet hun beste elftal.
Zit er niets bij voor een positie waar wij iets nodig hebben?
Reserve rechtsback ofzo? :)

dan kunnen ze er ineens over 'klappen'

Greetz
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Tompie »

4-1 ondertussen en Boli die een niet te missen kans toch nog tegen de lat krijgt (en dat zeg ik als Boli-fan). ;)
Tegen een ploeg van wat niveau worden de pijnpunten pijnlijk blootgelegd.

Hoffenheim speelt later vandaag trouwens nog tegen Anderlecht...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jebus4life »

Mikman schreef:Had Buya iets getoond in zijn invalbeurten, zou het ook anders kunnen gelopen zijn. Dat vergeet hij wel even.


Zeer vreemde chronologie in de Bezus-saga: eerst een akkoord met Antwerp hebben en als die afspringt met de speler gaan praten om te vragen wat hij wil :? :zot:
Ik vermoed eerder dat hij min of meer laten weten heeft dat hij wel naar Antwerp wou.
Overeenkomst is er niet gekomen en ik denk dat ze nu de temperatuur bij Bezus eens willen peilen wat hij nog precies wil/verwacht. Misschien is er toch niet echt iets concreet buiten Antwerp en wil/kan hij toch bijtekenen.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Smurf »

Ben die wedstrijd hier nu met een half oog aan het volgen. 5-2 ondertussen. Kamada scoort voor STVV. De Petter is vervangen. Ik denk door Sankhon, maar ben niet zeker. Als hij het is, begrijp ik waarom die nog niet te veel heeft gespeeld. Stevige jongen, maar die heeft nog nooit met 11 tegen 11 gespeeld, lijkt wel. Positiespel nihil.
De Sart vervangen door De Bruyn.
Ik begrijp niet zo goed waarom Brys niet één helft zonder Bezus speelt.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Zekerheden, ze zijn er nog ...

Boli die gaat meedoen voor de trofee "op de lat trappen" van HBVL.
Botaka die zich de Almachtige waant.
Bezus die gewoon heel veel geld wil, en zichzelf grotere kwaliteiten toedicht dan ze in werkelijkheid zijn, daarvoor hoeven ze niet eens te polsen. Als de rijkere clubs gewoon geen interesse hebben, dan zal het wel zijn dat hij toch het vele geld niet waard zal zijn, wegens veel te wisselvallig. We weten gewoon allemaal dat daar een andere factor meespeelt, maar dat mag niet gezegd worden, want dan is het cafépraat. Een golddigger vindt haar goesting nie in de Stapelstraat, en zelfs als ze het vind, dan zal het niet duur genoeg zijn zonder een zakske met een adres van de Meir er op ! Die mensen zijn hier gewoon niet graag, da's alles.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Dat is idd. redelijk dicht bij de definitie van cafépraat als je Bezus noch zijn vrouw persoonlijk kent. En zelfs als het zo is...het is not my cup of tea, maar ook niet verboden en Sint-Truiden loopt vol met dat soort volk. Hasselt ook for that matter. Ze zou zich hier dus prima in haar vel moeten voelen. :P
Dat hij meer wil verdienen is zijn goed recht, wie wil dat niet? Men vergeet wel eens dat hij net de (financiële) hoogdagen van het Oekraïens voetbal bij Kiev en Dnipro had meegemaakt toen hij hier eerst tekende (en dat we toen allemaal in onze haren krabden van verbazing dat wij zo iemand binnenhaalden). En dan zou hij nog eens zwaar ingeleverd hebben toen hij een jaar later bijtekende. Ik kan me best inbeelden dat die financieel betere contracten gehad heeft en nu terug meer wil verdienen. Of wij daar op moeten ingaan, is nog een andere zaak, maar dat moeten de betrokken partijen onderling zelf maar uitmaken.

"Reculer pour mieux sauter" zouden ze op veel andere plaatsen zeggen. Hier verslijten ze u voor geldwolf en uw vrouw voor golddigger, zoals haast iedere speler die zegt dat hij zich financieel wil verbeteren. Ook dat zijn helaas zekerheden. :roll:
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Enige zekerheid: Boli die een niet te missen kans Boliaans de nek omwringt.

Enige lichtpunt: De Japanners.
Kamada die op zijn Kamadas de keeper uitkapt en rustig binnenlegt en Sekine die nog een rol van betekenis kan gaan spelen in de terugronde en PO-offs (de welke, daar spreek ik mij niet over uit).
Spijtig dat Koike geen minuten kreeg, maar ach, als hij dezelfde progressie maakt als Tomi is het hem vergeven
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Dat is idd. redelijk dicht bij de definitie van cafépraat als je Bezus noch zijn vrouw persoonlijk kent. En zelfs als het zo is...het is not my cup of tea, maar ook niet verboden en Sint-Truiden loopt vol met dat soort volk. Hasselt ook for that matter. Ze zou zich hier dus prima in haar vel moeten voelen. :P
Dat hij meer wil verdienen is zijn goed recht, wie wil dat niet? Men vergeet wel eens dat hij net de (financiële) hoogdagen van het Oekraïens voetbal bij Kiev en Dnipro had meegemaakt toen hij hier eerst tekende (en dat we toen allemaal in onze haren krabden van verbazing dat wij zo iemand binnenhaalden). En dan zou hij nog eens zwaar ingeleverd hebben toen hij een jaar later bijtekende. Ik kan me best inbeelden dat die financieel betere contracten gehad heeft en nu terug meer wil verdienen. Of wij daar op moeten ingaan, is nog een andere zaak, maar dat moeten de betrokken partijen onderling zelf maar uitmaken.

"Reculer pour mieux sauter" zouden ze op veel andere plaatsen zeggen. Hier verslijten ze u voor geldwolf en uw vrouw voor golddigger, zoals haast iedere speler die zegt dat hij zich financieel wil verbeteren. Ook dat zijn helaas zekerheden. :roll:
Niks mis met cafépraat, tegenwoordig doen we dat digitaal :D
En gelukkig maar dat ik ze allemaal nie persoolijk ken, die van ST hoef ik daarvoor niet eens te kennen, maar je moet geen studies gedaan hebben om te weten waar het om draait !
En ja, in mijn ogen zijn het allemaal geldwolven en golddiggers. Als ze dezelfde verbetenheid zouden tonen in ELKE match (niet alleen tegen de top) als deze waarmee ze een dik contrakske geforceerd hebben, zou ik er nog nie zoveel moeite mee hebben. In dat contrakske zou men als club beter ook opnemen dat er pas na 26 december rust is, en dat "matchen die niemand wil spelen" in december dan maar afgehouden moeten worden van het preeke ! Ook voor off-day enkel de kilometervergoeding, voor de enige moeite die dag gedaan ! De enige die zijn volle pree zou ontvangen hebben zou dan Tomi geweest zijn ....

Me dunkt dat Bezus al rijkelijk betaald is voor tristesse en heimwee de afgelopen 2.5 jaar. Pakweg 15 matchen van de 100 waarin hij zijn waarde toonde. De andere 85 ????
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 11 jan 2019, 15:51, 2 keer totaal gewijzigd.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STimVV »

Brusselmans schreef:….
We weten gewoon allemaal dat daar een andere factor meespeelt, maar dat mag niet gezegd worden, want dan is het cafépraat. Een golddigger vindt haar goesting nie in de Stapelstraat, en zelfs als ze het vind, dan zal het niet duur genoeg zijn zonder een zakske met een adres van de Meir er op ! Die mensen zijn hier gewoon niet graag, da's alles.
Ter info: Bezus, zijn vrouw en 3 kinderen wonen op een appartement in Hasselt. Nog eens niet in Sint-Truiden.
Dat is dus op 35 minuten rijden van de Meir. :gek:

Soit, het is duidelijk dat jij hem graag weg hebt hier.
Met hem zal PO1 al heel moeilijk worden.
Zonder hem onmogelijk.
Benieuwd wat je van zijn vervanger zal vinden, (in 1e instantie zullen dat Ceballos en DeSArt zijn) want voor Bezus ligt uw lat blijkbaar veel hoger dan voor sommigen andere.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

STimVV schreef:
Brusselmans schreef:….
We weten gewoon allemaal dat daar een andere factor meespeelt, maar dat mag niet gezegd worden, want dan is het cafépraat. Een golddigger vindt haar goesting nie in de Stapelstraat, en zelfs als ze het vind, dan zal het niet duur genoeg zijn zonder een zakske met een adres van de Meir er op ! Die mensen zijn hier gewoon niet graag, da's alles.
Ter info: Bezus, zijn vrouw en 3 kinderen wonen op een appartement in Hasselt. Nog eens niet in Sint-Truiden.
Dat is dus op 35 minuten rijden van de Meir. :gek:
Ocharme toch, wat een schrijnende omstandigheden !
De armoede is ook in 2019 nog steeds een groot probleem.
Werkloze vrouw met 3 kindjes, en vader die met een hongerloon van +/- 10.000 euro moet zien rond te komen ! Al goed dat hij een auto krijgt en zijn apprtement door de club betaald wordt, of hij moest naar de voedselbank !
Willen we een collecte doen met zijn allen ?
:hug:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:Dat is idd. redelijk dicht bij de definitie van cafépraat als je Bezus noch zijn vrouw persoonlijk kent. En zelfs als het zo is...het is not my cup of tea, maar ook niet verboden en Sint-Truiden loopt vol met dat soort volk. Hasselt ook for that matter. Ze zou zich hier dus prima in haar vel moeten voelen. :P
Dat hij meer wil verdienen is zijn goed recht, wie wil dat niet? Men vergeet wel eens dat hij net de (financiële) hoogdagen van het Oekraïens voetbal bij Kiev en Dnipro had meegemaakt toen hij hier eerst tekende (en dat we toen allemaal in onze haren krabden van verbazing dat wij zo iemand binnenhaalden). En dan zou hij nog eens zwaar ingeleverd hebben toen hij een jaar later bijtekende. Ik kan me best inbeelden dat die financieel betere contracten gehad heeft en nu terug meer wil verdienen. Of wij daar op moeten ingaan, is nog een andere zaak, maar dat moeten de betrokken partijen onderling zelf maar uitmaken.

"Reculer pour mieux sauter" zouden ze op veel andere plaatsen zeggen. Hier verslijten ze u voor geldwolf en uw vrouw voor golddigger, zoals haast iedere speler die zegt dat hij zich financieel wil verbeteren. Ook dat zijn helaas zekerheden. :roll:
Niks mis met cafépraat, tegenwoordig doen we dat digitaal :D
En gelukkig maar dat ik ze allemaal nie persoolijk ken, die van ST hoef ik daarvoor niet eens te kennen, maar je moet geen studies gedaan hebben om te weten waar het om draait !
En ja, in mijn ogen zijn het allemaal geldwolven en golddiggers. Als ze dezelfde verbetenheid zouden tonen in ELKE match (niet alleen tegen de top) als deze waarmee ze een dik contrakske geforceerd hebben, zou ik er nog nie zoveel moeite mee hebben. In dat contrakske zou men als club beter ook opnemen dat er pas na 26 december rust is, en dat "matchen die niemand wil spelen" in december dan maar afgehouden moeten worden van het preeke ! Ook voor off-day enkel de kilometervergoeding, voor de enige moeite die dag gedaan ! De enige die zijn volle pree zou ontvangen hebben zou dan Tomi geweest zijn ....

Me dunkt dat Bezus al rijkelijk betaald is voor tristesse en heimwee de afgelopen 2.5 jaar. Pakweg 15 matchen van de 100 waarin hij zijn waarde toonde. De andere 85 ????
Ma die moet zijn eerste 6 maanden loon nog terugstorten. Zes maanden hier rondhangen en amper 1 minuut spelen. Me dunkt dat dat ook rijkelijk vergoed is. Een dagvergoeding van 50 euro en 2 sandwichen zal ook wel wel goed zijn zeker. :roll:

Sorry, maar als we die toer opgaan, pas ik. Zo kunt ge alles en iedereen beginnen afzeiken.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Als ge het niet wilt snappen, mij ook goed.
Je weet verdomd goed genoeg wat ik wil bedoelen !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Da ge Bezus en zijn vrouw niet moet hebben, omdat hij twee jaar mager gepresteerd heeft en daar telkens een (slecht) excuus voor had? Fair enough, ieder zijn mening. En wat is dan de volgende stap? Hem in de zomer voor niks laten gaan naar de concurrentie en met die nul euro de markt op? Dat is uit irritatie het kind met het badwater weggooien. Daar doe ik niet aan mee.
Laatst gewijzigd door Jacques op 11 jan 2019, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Da ge Bezus en zijn vrouw niet moet hebben, omdat hij twee jaar mager gepresteerd heeft?
En dan, dan gaan we hem in de zomer voor niks laten gaan naar de concurrentie en met die nul euro de markt op?
Nu verlappen, maar blijkbaar zijn er geen kandidaten ....
Er is echt geen stormloop voor superstar Bezus, hoewel zelfs in ons land de vraag groot is naar een echt goede nummer 10, zelfs in Brussel ...
Die willen zelfs 8 miljoen ophoesten, in die optiek zou Bezus (1 - 1,5 miljoen) wel echt een schotin de roos moeten zijn. Niet dus, in Luik ook al niet, feitelijk nergens ....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Dus zijn beide partijen in zekere zin tot elkaar veroordeeld. Bezus omdat er zich blijkbaar geen beter alternatief aandient, STVV omdat het anders met een bijna lege geldbeugel de markt op moet voor een onmiddellijk inzetbaar alternatief. Op dit moment zijn de alternatieven op die positie Ceballos (weer gekwetst) en De Bruyn. Dan is mijn keuze rap gemaakt.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie