Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Filipoviç »

geelblauw schreef:nabbout wordt weeral genoemd als nieuwe spits...
Sorry, mijn voetbalkennis is beperkt, wie is Nabbout.?


Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Na het lezen van een interview met Roman Bezus vandaag in HBVL begin ik mij toch af te vragen of die Vandenabeele en de japanse bazen niet gewoonweg dezelfde praatjesmakers en prutsers zijn dan degenen die hier de voorbije jaren aan het roer stonden :roll: Een tweede mogelijkheid is dat ze gewoonweg van Roman af willen. Volgens die mens heeft STVV gewoonweg nog geen enkele toenadering gezocht of laat staan een nieuw contractvoorstel aan hem overgemaakt.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

geelblauw schreef:nabbout wordt weeral genoemd als nieuwe spits...
Dat is gewoon namedropping omdat wij hem zogezegd in de zomer ook al wouden.

Trouwens, in de zomer ging het over een WK-Spits.
De media dacht toen ook dat het over Yuya Osako ging.
Tot het doordrong dat die al in Duitsland had getekend.

Toen werd Andrew Nabbout zogezegd de nieuwe WK-spits van STVV.
Bleek dat ook niet waar te zijn.

De WK-spits was Ayoub El-Kaabi.

Dus het is sowieso een leugen dat STVV al interesse gehad zou hebben in Andrew Nabbout. Een leugen.

Daarbij, als men toch (ZO slim zijn ze dan bij de rioolgazetjes niet) naar de J-league gaat kijken voor 1 van de 2 versterkingen (want blijkbaar ging het om 1 EU en 1 Niet-EU speler), waarom gaat het dan niet over een Japanner?
De contacten van Tateishi en Pinto met betrekking tot Japanse spelers zijn goed, is gebleken, en een Japanse speler uit de J-league halen is velen malen interessanter dan een buitenlander halen die toevallig in de J-league heeft gespeeld.

@Fruitboerke: en als ik uw reactie lees begin ik mij af te vragen of gij ook niet dezelfde fout maakt gelijk al gemaakt is geweest en hier op het forum ook al is aangehaald geweest. Namelijk dingen erbij gaan fantaseren omdat dat blijkbaar gemakkelijk is :roll:
Wacht toch af. Is hij nu niet weg, dan is hij toch weg in de zomer hoor.
Daarbij is het ook al aangegeven (door Dreke dacht ik) dat wij geen enkele info hebben met betrekking tot contractuele informatie, of hetgeen wat Bezus vraagt. Dan is het gemakkelijk om u iets in het hoofd te halen natuurlijk
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door zipke373 »

fruitboerke schreef:Na het lezen van een interview met Roman Bezus vandaag in HBVL begin ik mij toch af te vragen of die Vandenabeele en de japanse bazen niet gewoonweg dezelfde praatjesmakers en prutsers zijn dan degenen die hier de voorbije jaren aan het roer stonden :roll: Een tweede mogelijkheid is dat ze gewoonweg van Roman af willen. Volgens die mens heeft STVV gewoonweg nog geen enkele toenadering gezocht of laat staan een nieuw contractvoorstel aan hem overgemaakt.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen vermoed ik... Het bestuur vindt Bezus zijn optie lichten en zijn looneisen te duur en heeft ondanks een gesprek nog geen concreet voorstel gedaan op papier. Bezus van zijn kant vindt dat het op die manier allemaal niet snel genoeg gaat en merkt ook dat de interesse van andere ploegen helemaal niet zo concreet is dus belt hij zelf naar een reporter om in een interview beetje druk op het bestuur te leggen aangezien het merendeel van de supporters wil dat hij blijft...Zoiets misschien?
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV1924 »

fruitboerke schreef:Na het lezen van een interview met Roman Bezus vandaag in HBVL begin ik mij toch af te vragen of die Vandenabeele en de japanse bazen niet gewoonweg dezelfde praatjesmakers en prutsers zijn dan degenen die hier de voorbije jaren aan het roer stonden :roll: Een tweede mogelijkheid is dat ze gewoonweg van Roman af willen. Volgens die mens heeft STVV gewoonweg nog geen enkele toenadering gezocht of laat staan een nieuw contractvoorstel aan hem overgemaakt.
Schieten met spek en bonen noem ik bovenstaande redenering. Na het interview met Tom VDAB lijkt het huiswerk klaar van onze technische staf en in de afrondende fase.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

STVV1924 schreef:
fruitboerke schreef:Na het lezen van een interview met Roman Bezus vandaag in HBVL begin ik mij toch af te vragen of die Vandenabeele en de japanse bazen niet gewoonweg dezelfde praatjesmakers en prutsers zijn dan degenen die hier de voorbije jaren aan het roer stonden :roll: Een tweede mogelijkheid is dat ze gewoonweg van Roman af willen. Volgens die mens heeft STVV gewoonweg nog geen enkele toenadering gezocht of laat staan een nieuw contractvoorstel aan hem overgemaakt.
Schieten met spek en bonen noem ik bovenstaande redenering. Na het interview met Tom VDAB lijkt het huiswerk klaar van onze technische staf en in de afrondende fase.
Wel dat is mijn bedenking juist. Wie kletst er hier uit zijne nek .Indien Tom VDAB beweert dat het huiswerk klaar is zal dat dus toch zonder Bezus dan zijn ??
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door enrique »

Nooit content
Het slechte weer van december en januari laat diepe sporen na
Moeilijker dan dat elke dag de zon schijnt
Somberheid troef
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV1924 »

fruitboerke schreef:
STVV1924 schreef:
fruitboerke schreef:Na het lezen van een interview met Roman Bezus vandaag in HBVL begin ik mij toch af te vragen of die Vandenabeele en de japanse bazen niet gewoonweg dezelfde praatjesmakers en prutsers zijn dan degenen die hier de voorbije jaren aan het roer stonden :roll: Een tweede mogelijkheid is dat ze gewoonweg van Roman af willen. Volgens die mens heeft STVV gewoonweg nog geen enkele toenadering gezocht of laat staan een nieuw contractvoorstel aan hem overgemaakt.
Schieten met spek en bonen noem ik bovenstaande redenering. Na het interview met Tom VDAB lijkt het huiswerk klaar van onze technische staf en in de afrondende fase.
Wel dat is mijn bedenking juist. Wie kletst er hier uit zijne nek .Indien Tom VDAB beweert dat het huiswerk klaar is zal dat dus toch zonder Bezus dan zijn ??
Ik zou u, met alle respect, niet graag in de stoel van Tom zien want dan gaan we snel verlieslatend zijn. De 3.000.000 extra schuld is nog een erfeniske van
onze vorige CEO. Het gemor van velen hier is begonnen na een mindere maand december. Het feit dat Nazon, Gladon, Turay geen schot in de roos waren hier in mijn ogen de grootste boosdoener. Brys had te weinig alternatieven voorin als de scoremachine stokte. Boli-zonder-goalie moet absoluut concurrentie krijgen. Met Kamada, Ceballos en Botaka (als Sekine topfit is schuift die vlg mij terug naar zijn oude positie) hebben we vlg mij genoeg "aanvallende middenvelders/schaduwspitsen" materiaal in huis. Een profiel zoals dat van Nabbaut is absoluut nodig, ongeacht of hij het nu wordt of niet.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Dat die 3 milj. een erfenis zijn van de vorige ceo ?
De Japanners hebben toch een gans boekjaar het (mee) voor het zeggen gehad !
Het jaar ervoor was er een winst van 7k euro, het jaar daarvoor 500 k euro.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

zipke373 schreef:
fruitboerke schreef:Na het lezen van een interview met Roman Bezus vandaag in HBVL begin ik mij toch af te vragen of die Vandenabeele en de japanse bazen niet gewoonweg dezelfde praatjesmakers en prutsers zijn dan degenen die hier de voorbije jaren aan het roer stonden :roll: Een tweede mogelijkheid is dat ze gewoonweg van Roman af willen. Volgens die mens heeft STVV gewoonweg nog geen enkele toenadering gezocht of laat staan een nieuw contractvoorstel aan hem overgemaakt.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen vermoed ik... Het bestuur vindt Bezus zijn optie lichten en zijn looneisen te duur en heeft ondanks een gesprek nog geen concreet voorstel gedaan op papier. Bezus van zijn kant vindt dat het op die manier allemaal niet snel genoeg gaat en merkt ook dat de interesse van andere ploegen helemaal niet zo concreet is dus belt hij zelf naar een reporter om in een interview beetje druk op het bestuur te leggen aangezien het merendeel van de supporters wil dat hij blijft...Zoiets misschien?
Lijkt me aannemelijk. Komt daarbij dat Antwerp met zijn rug tegen de muur staat als STVV Hairemans en Owusu wil in de plaats. Antwerp is afhankelijk van de goodwill van die spelers en hun manager. In het buitenland is Bezus niet hot. Binnenland buiten Antwerp, zijdelingse interesse denk ik.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

STVV1924 schreef:
fruitboerke schreef:
STVV1924 schreef:
fruitboerke schreef:Na het lezen van een interview met Roman Bezus vandaag in HBVL begin ik mij toch af te vragen of die Vandenabeele en de japanse bazen niet gewoonweg dezelfde praatjesmakers en prutsers zijn dan degenen die hier de voorbije jaren aan het roer stonden :roll: Een tweede mogelijkheid is dat ze gewoonweg van Roman af willen. Volgens die mens heeft STVV gewoonweg nog geen enkele toenadering gezocht of laat staan een nieuw contractvoorstel aan hem overgemaakt.
Schieten met spek en bonen noem ik bovenstaande redenering. Na het interview met Tom VDAB lijkt het huiswerk klaar van onze technische staf en in de afrondende fase.
Wel dat is mijn bedenking juist. Wie kletst er hier uit zijne nek .Indien Tom VDAB beweert dat het huiswerk klaar is zal dat dus toch zonder Bezus dan zijn ??
Ik zou u, met alle respect, niet graag in de stoel van Tom zien want dan gaan we snel verlieslatend zijn. De 3.000.000 extra schuld is nog een erfeniske van
onze vorige CEO. Het gemor van velen hier is begonnen na een mindere maand december. Het feit dat Nazon, Gladon, Turay geen schot in de roos waren hier in mijn ogen de grootste boosdoener. Brys had te weinig alternatieven voorin als de scoremachine stokte. Boli-zonder-goalie moet absoluut concurrentie krijgen. Met Kamada, Ceballos en Botaka (als Sekine topfit is schuift die vlg mij terug naar zijn oude positie) hebben we vlg mij genoeg "aanvallende middenvelders/schaduwspitsen" materiaal in huis. Een profiel zoals dat van Nabbaut is absoluut nodig, ongeacht of hij het nu wordt of niet.
Erfenis van 3 000.000. of niet , die Japanners en VDAB zijn nu een jaar aan het roer en dragen dus ook de volledige verantwoordelijk voor het gevoerde beleid. Ge kunt u niet blijven verschuilen achter schulden van vorige jaren of eigenaars en blablabla. En waar heb ik ergens de rekening van VDAB gemaakt ? Ik vraag mij simpelweg af wie hier zever aan het verkopen is omtrent huiswerk , transfers of contractvoorstellen. Volgens Bezus is er geen enkel contact geweest met het bestuur en volgens VDAB zou hun huiswerk klaar zijn .Wel ik ben zeer benieuwd wat de brave man uit zijn hoge hoed gaat toveren. :stvv:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door zipke373 »

Jones schreef:
zipke373 schreef:
fruitboerke schreef:Na het lezen van een interview met Roman Bezus vandaag in HBVL begin ik mij toch af te vragen of die Vandenabeele en de japanse bazen niet gewoonweg dezelfde praatjesmakers en prutsers zijn dan degenen die hier de voorbije jaren aan het roer stonden :roll: Een tweede mogelijkheid is dat ze gewoonweg van Roman af willen. Volgens die mens heeft STVV gewoonweg nog geen enkele toenadering gezocht of laat staan een nieuw contractvoorstel aan hem overgemaakt.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen vermoed ik... Het bestuur vindt Bezus zijn optie lichten en zijn looneisen te duur en heeft ondanks een gesprek nog geen concreet voorstel gedaan op papier. Bezus van zijn kant vindt dat het op die manier allemaal niet snel genoeg gaat en merkt ook dat de interesse van andere ploegen helemaal niet zo concreet is dus belt hij zelf naar een reporter om in een interview beetje druk op het bestuur te leggen aangezien het merendeel van de supporters wil dat hij blijft...Zoiets misschien?
Lijkt me aannemelijk. Komt daarbij dat Antwerp met zijn rug tegen de muur staat als STVV Hairemans en Owusu wil in de plaats. Antwerp is afhankelijk van de goodwill van die spelers en hun manager. In het buitenland is Bezus niet hot. Binnenland buiten Antwerp, zijdelingse interesse denk ik.
Zou dat van Hairemans en Owusu al een les zijn die ze geleerd hebben van de transfer van Casper? Want dan zijn het wel snelle leerlingen...:-)
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Waarom niet niakate van union gaan halen?
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvvilvoorde »

stvv fan schreef:Waarom niet niakate van union gaan halen?
Er zal dan veel boter bij de vis moeten komen. Union wil hem niet laten gaan deze winter, tenzij er een niet te weigeren bod binnenkomt.
Ondanks zijn goede prestaties in de eerste seizoenshelft blijft er toch een zeker risico aan verbonden.
Onana kon destijds ook dergelijke statistieken voorleggen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Dimitri Charles met zijn goede, getrouwe nattevingerwerk :onfire:

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=144254
Plaats reactie