Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door KNRI »

hij heeft eerder al aangegeven dat hij na dit seizoen "een stap hogerop" wil zetten.
Dus meer dan waarschijnlijk; weg zal hij zijn...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

Zolang je uw spelers na een goed seizoen blijft verkopen, ga je nooit een structurele stap hogerop zetten
Beste spelers houden en daarop verder bouwen
Gebeurt hier nooit
En ik volg STVV al 40 jaar
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef:Zolang je uw spelers na een goed seizoen blijft verkopen, ga je nooit een structurele stap hogerop zetten
Beste spelers houden en daarop verder bouwen
Gebeurt hier nooit
En ik volg STVV al 40 jaar
Waar wel, behoudens een uitzondering ?
Jij spreekt van een goed seizoen, vrij vertaald betekend dat voor spelers 5 à 6 matchen na elkaar op niveau dat gewenst wordt, en dan is er geen houden meer aan.
Ook hier uitzonderingen ...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Na een goei seizoen, cava daar kan ik mee leven, dat moeten de meeste clubs doen.

Je moet wel zien dat je er iets aan verdient natuurlijk.
Dus vastgelegde transferbedragen in de contracten mogen wel wat hoger. (cfr Gerkens en Bezus die allebei vr een vastgelegd bedrag van 1M weg waren)

Uw goede spelers tijdens de wintermercato verkopen, dat ligt veel moeilijker.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:Bestaat er iets wispelturiger dan een STVV supporter ? :lol:
Voor nieuwjaar wilde 80% Boli weg jagen
Na zijn puike prestatie na nieuwjaar zal het kot te klein zijn , als hij vertrekt .
Hoe dan ook , als hij blijft is het goed .
Als hij vertrekken wil , en hij blijf 4 goals in 3 wedstrijden scoren in de overige matchen , zal het voor de club financieel ook goed zijn .

80% van dit forum bedoel je dan !!Gemiddeld geven hier doorgaans een twintigtal toptrainers hun mening ! :mrgreen: niet meer, niet minder .
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

enrique schreef:Zolang je uw spelers na een goed seizoen blijft verkopen, ga je nooit een structurele stap hogerop zetten
Beste spelers houden en daarop verder bouwen
Gebeurt hier nooit
En ik volg STVV al 40 jaar
Volgens mij speelt Texeira hier nog altijd, ook defensieve uitblinkers heb je nodig, vraag dat anders maar eens bij Anderlecht .
Was hij niet gebleven had je nooit zo een mooi seizoen gemaakt als nu,dus zeg niet dat er nooit sterkhouders blijven.
Maar zelfs Brugge en Anderlecht kunnen hun beste spelers met moeite houden, waar zouden wij dan over zeuren.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Hugo Cuypers is einde contract na dit seizoen. Een gratis vlotscorende spits, die bovendien nog van de streek is.

Ik zou die altijd een kans geven.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Halenaar schreef:Hugo Cuypers is einde contract na dit seizoen. Een gratis vlotscorende spits, die bovendien nog van de streek is.

Ik zou die altijd een kans geven.
Jammerlijke is dat hij daardoor al een heel seizoen in de tribune zit. Dit kan geen goede zaak zijn in de ontwikkeling van een jonge speler.
Hij moet 1 terug op het niveau geraken van het seizoen ervoor én 2 hij moet zich aanpassen aan het niveau van eerste klasse.

Maar je kan hem natuurlijk altijd eens testen in de voorbereiding indien hij daartoe bereid is.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

enerkey schreef:
Halenaar schreef:Hugo Cuypers is einde contract na dit seizoen. Een gratis vlotscorende spits, die bovendien nog van de streek is.

Ik zou die altijd een kans geven.
Jammerlijke is dat hij daardoor al een heel seizoen in de tribune zit. Dit kan geen goede zaak zijn in de ontwikkeling van een jonge speler.
Hij moet 1 terug op het niveau geraken van het seizoen ervoor én 2 hij moet zich aanpassen aan het niveau van eerste klasse.

Maar je kan hem natuurlijk altijd eens testen in de voorbereiding indien hij daartoe bereid is.
Die Cuypers is van Vechmaal? en heeft bij Standard gesjot. Grotere link met Vandersmissen kun je toch niet hebben? Ik neem dan ook aan dat STVV wel op de hoogte zal zijn van zijn bestaan...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Vouch schreef:
enerkey schreef:
Halenaar schreef:Hugo Cuypers is einde contract na dit seizoen. Een gratis vlotscorende spits, die bovendien nog van de streek is.

Ik zou die altijd een kans geven.
Jammerlijke is dat hij daardoor al een heel seizoen in de tribune zit. Dit kan geen goede zaak zijn in de ontwikkeling van een jonge speler.
Hij moet 1 terug op het niveau geraken van het seizoen ervoor én 2 hij moet zich aanpassen aan het niveau van eerste klasse.

Maar je kan hem natuurlijk altijd eens testen in de voorbereiding indien hij daartoe bereid is.
Die Cuypers is van Vechmaal? en heeft bij Standard gesjot. Grotere link met Vandersmissen kun je toch niet hebben? Ik neem dan ook aan dat STVV wel op de hoogte zal zijn van zijn bestaan...
Vandersmissen is niet de makelaar van Cuypers. Cuypers zit bij Jacques Lichtenstein.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Hairemans halen?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

3/4 miljoen krijgen om bij de vijand opgelegde, niet te missen, open doelkansen te gaan missen gelijk ne beginneling :lol:

Zeer sterk staaltje van onderhandelen ! :toppie:

(moest eigenlijk bij wintertransfers staan, maar doe zo verder)
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Brusselmans schreef:3/4 miljoen krijgen om bij de vijand opgelegde, niet te missen, open doelkansen te gaan missen gelijk ne beginneling :lol:

Zeer sterk staaltje van onderhandelen ! :toppie:

(moest eigenlijk bij wintertransfers staan, maar doe zo verder)
Sorry maar Casper speelde echt een sterke wedstrijd.
Op het einde had hij het moeilijk (maar wie niet bij Genk ?) en het is jammer dat hij niet scoort maar voor de rest knappe prestatie.

Om daar nu smalend over te doen :roll:

Ik vond het eerder knap voor een ex-speler van STVV - trots ! :toppie:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Lambèrt0201
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jan 2019, 20:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Lambèrt0201 »

Heren, na het gelijkspel van gisteren en het mistasten van KAA Gent is Play OFF 1 veel korter bij dan we ooit hadden durven dromen met onze ploeg.
Nu waar ik wel een beetje bang van heb, en ook de discussie wil starten. Welke spelers gaan we moeten vervangen ?

1. Takehiro Tomiyasu
- Is al duidelijk, dat we hier gaan voor cashen, en lijkt onhoudbaar te worden
2. Yohan Boli
- Wil geen stanbeeld worden op STVV, voelt zich wel goed met onze huidige trainer, krijgt veel vertrouwen. Maar wil op zijn leeftijd zowieso een stap hogerop zetten.
3. Kamada Daichi
- Is enkel verhuurd, en gaat na een jaartje Stayen mooiere aanbiedingen krijgen. Laten we hopen dat we hem er wel nog bij kunnen houden.
4. Sankhon
- Is nog maar even in de Ploeg, maar toont nu al zijn waarde. En mag ook als positief beschouwd worden, bij de inkopen.

Ik vraag me af, hoe spelers als Texeira gaan reageren indien 4 van de kernspelers zouden vertrekken.
Wil zeker niet negatief klinken, maar wij slagen er nooit in onze betere spelers aan wal te houden.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door sander0910 »

Lambèrt0201 schreef:Heren, na het gelijkspel van gisteren en het mistasten van KAA Gent is Play OFF 1 veel korter bij dan we ooit hadden durven dromen met onze ploeg.
Nu waar ik wel een beetje bang van heb, en ook de discussie wil starten. Welke spelers gaan we moeten vervangen ?

1. Takehiro Tomiyasu
- Is al duidelijk, dat we hier gaan voor cashen, en lijkt onhoudbaar te worden
2. Yohan Boli
- Wil geen stanbeeld worden op STVV, voelt zich wel goed met onze huidige trainer, krijgt veel vertrouwen. Maar wil op zijn leeftijd zowieso een stap hogerop zetten.
3. Kamada Daichi
- Is enkel verhuurd, en gaat na een jaartje Stayen mooiere aanbiedingen krijgen. Laten we hopen dat we hem er wel nog bij kunnen houden.
4. Sankhon
- Is nog maar even in de Ploeg, maar toont nu al zijn waarde. En mag ook als positief beschouwd worden, bij de inkopen.

Ik vraag me af, hoe spelers als Texeira gaan reageren indien 4 van de kernspelers zouden vertrekken.
Wil zeker niet negatief klinken, maar wij slagen er nooit in onze betere spelers aan wal te houden.
Met het geld van Tomiyasu kunnen we wel een paar degelijke spelers halen als er juist gescout wordt
Plaats reactie