Wintertransfers 2013-2014

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

Het is geen kunst om te lopen tegen de leider met de (beperkte) spotlights op je gericht, dat is eerst en vooral in hun eigen belang (carrière). Als je het dan niet meer wil doen, dan kan je maar best gewoon stoppen met shotten tout court, dus of dat "voor Ferrera" was? Tegen ene club als Boussu-Dour zou het veel meer "voor Ferrera" zijn.

Voor het overige: dit is de 3de club op goed ene half seizoen die aan zijn mouw trekt of waar hij zich aanbiedt (afhankelijk van de bron). In ieder geval is het 3x niet goed voor de rust en stabiliteit in en rond de groep, ook al zijn de spelers de laatste die moeten klagen over evt. transferonrust (9 keer op 10 zijn de oorzaak van de onrust). Boven hem staat bovendien enkel Lammens, enfin, Roland dus en de rest van de staf is volledig door hem samengesteld, idem voor een groot deel van de kern. De fundamenten van ons sportief beleid zijn bijgevolg bijzonder wankel, als hij vliegt of gaat, ligt de boel op zijn gat. Dit is geen mens met wie ik op lange termijn wil werken, hij bezorgt me geen lekker gevoel.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

Ferrera kandidaat OH Leuven. Ik heb het op het middaguur vernomen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door stvvilvoorde »

Ik ben ook geneigd jacques hierin te volgen.
Als we nog iets van dit seizoen willen maken (eindronde?, titel????) dan kan dit alleen met fereira aan het roer.
Hij heeft me ook nog steeds niet overtuigd, maar idd als hij vliegt of gaat, ligt de boel op zijn gat en mogen we een kruis over dit seizoen maken.
Als dit op een moment kwam dat we niks meer te winnen of verliezen hadden, dan mocht OHL van mij gerust de oprotpremie betalen.
Dat ze bij Westerlo ook maar oppassen voor Van Wijk, die heeft ook zo'n oprotpremie in zijn contract zitten.
Als ge Dennis' carriere er dan even bijneemt is het altijd naar de grootste bieder geweest.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:Ferrera kandidaat OH Leuven. Ik heb het op het middaguur vernomen.
Gaat die nu bij elke club bedelen die een trainer zoekt :roll:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Tompie »

Tja, als hij niet promoveert, heeft hij gefaald.

Nu hij beseft dat dat met STVV moeilijk wordt, probeert hij dan maar zélf te promoveren. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:Ferrera kandidaat OH Leuven. Ik heb het op het middaguur vernomen.
Het ging blijkbaar over Emilio Ferrera.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door bruintje67 »

Luc schreef:
Since '54 schreef:Ferrera kandidaat OH Leuven. Ik heb het op het middaguur vernomen.
Het ging blijkbaar over Emilio Ferrera.
Het ging over Ferrera..................misschien, misschien ook niet.
Het belangrijkste is dat hij blijft, al de rest is gissen.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

bruintje67 schreef:
Luc schreef:
Since '54 schreef:Ferrera kandidaat OH Leuven. Ik heb het op het middaguur vernomen.
Het ging blijkbaar over Emilio Ferrera.
Het ging over Ferrera..................misschien, misschien ook niet.
Het belangrijkste is dat hij blijft, al de rest is gissen.
Inderdaad !
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Filipoviç »

Het gaat hier over de broer van onze trainer en Vermeulen blijft tot einde van dit seizoen bij OHL
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

Filipoviç schreef:Het gaat hier over de broer van onze trainer en Vermeulen blijft tot einde van dit seizoen bij OHL
Ik dacht niet dat het broers zijn hoor, eerder neven als ik me niet vergis. Maar dat maakt eigenlijk niks uit, zolang Yannick bij STVV blijft is het ok ! ;)
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door stvv fan »

DE TRANSFERS AL allemaal gedaan ik zag toch graag nog versterking op de nr 10
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Cremasco »

stvv fan schreef:DE TRANSFERS AL allemaal gedaan ik zag toch graag nog versterking op de nr 10
Ik ook maar de centen zijn op.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Dreke »

Het lijkt mij dat de belangrijkste transfer gedaan is.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door weekenders »

Kevin Koffi versterkt Westelse aanval
Enkele uren voor het afsluiten van de transferperiode is onze club erin geslaagd zich te versterken met de huidige topschutter van 2de Nationale : Koffi Kevin!

De 27-jarige Ivoriaanse spits komt over van reeksgenoot R. Boussu Dour Borinage en tekende vanavond een contract tot het einde van het seizoen met optie.
http://www.kvcwesterlo.be/nieuws/3095-k ... lse-aanval
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

weekenders schreef:Kevin Koffi versterkt Westelse aanval
Enkele uren voor het afsluiten van de transferperiode is onze club erin geslaagd zich te versterken met de huidige topschutter van 2de Nationale : Koffi Kevin!

De 27-jarige Ivoriaanse spits komt over van reeksgenoot R. Boussu Dour Borinage en tekende vanavond een contract tot het einde van het seizoen met optie.
http://www.kvcwesterlo.be/nieuws/3095-k ... lse-aanval
Al maar goed dat we 4/6 pakken tegen Westerlo en niet meer tegen hen moeten spelen, althans niet in de reguliere competitie.

Waar halen die Kempenaars het geld??
Gesloten