Zomertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvv fan »

wat vinden jullie van het werk van de technische staf, wie is het grootste verlies en de beste aanwinst, moet er in uw opinie nog iets bijkomen, wie zie je het liefst nog zien vertrekken?
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Tendens
Berichten: 286
Lid geworden op: 29 nov 2011, 14:05

Re: transfers 201-2015

Bericht door Tendens »

Aoulad kan je niet vervangen...
Thomas
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: transfers 201-2015

Bericht door Thomas »

Aoulad is inderdaad het grootste verlies.
Op dit moment hebben we vanvoor niemand lopen die ons kampioen kan maken.
Dat zou dus prioriteit nr 1 moeten zijn.
Zeker gezien we vorig seizoen al zo zwak waren diep in de spits.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: transfers 201-2015

Bericht door stvv fan »

ik hoop noch op 1-2 spitsen (momi + khiter)
1 nr 10 (marquet)
1 flanker
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: transfers 201-2015

Bericht door Krisaias »

stvv fan schreef:ik hoop noch op 1-2 spitsen (momi + khiter)
1 nr 10 (marquet)
1 flanker
In principe komt er enkel nog een spits bij en dat zal eerder tegen het afsluiten van de transfermarkt zijn, dus eind augustus. Dixit Lammens.

Die Momi liet wel een goeie indruk, maar zou nog onder contract liggen bij Le Mans, dus kost zal wellicht een struikelblok zijn.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvv fan »

pfff ik hoopt toch dat het een goede spits is en aub niet vandenberg zoals men eerder liet blijken, en wie zal dan aoulad vervangen. team is niet versterkt maar verzwakt :(
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvv fan »

in
- piotr parzysek
- pierre baptiste baherle
- nirisarike
- habarugira
- rherras
- marchandise
- dutoit
- hendrickx

uit

- moris
- dufer
- dufour
- deferm
- aoulad
- aarab
- dalla vallen
- somé

opstelling


wissels: kotysch,schollen,odeurs,lazaar,habarugira,swers,boiten en rherras
--------------------------------------------------------parzysek------------------------------------------------
dequevy------------------------------------------------baherle------------------------------------------edmilson
--------------------------------------------schoofs---------------schils------------------------------------------
iandoli--------------------------------------erichot----------------nirisarike--------------------------------daeseleire
----------------------------------------------------------dutoit------------------------------------------------
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door ronnieking »

Jammer dat Aoulad weg is. Als het bij hem goed in het hoofdje zit kan Westerlo er veel plezier aan beleven... Voor de rest til ik niet zo erg aan de spelers die zijn weggegaan. Dufer was te weinig constant, ondanks zijn beslissende doelpunten, om een onvergetelijke indruk na te laten, verder misschien de Aarab van de eerste ronde... en dan zijn we ver uitgepraat, van Deferm en andere Lumanza's ga ik niet echt wakker liggen...

Inkomend is nu al duidelijk waar het schoentje nijpt.. hopen op de Pool van Charlton om veel doelpunten te maken lijkt me zeer gewaagd. Tweede klasse in Engeland is niet makkelijk maar slechts 1 selectie ? Baart me toch zorgen... Ik hoop dat Edmilson en vooral Lazaar de echte doorbraak forceren.. dat zijn toch spelers waar je voor naar het voetbal gaat... Een spelbepalende middenvelder mag er ook gerust bij... Schoofs heeft zeker kwaliteit maar of dat genoeg is...Versterkt tov verleden seizoen zijn we zeker nog niet...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Krisaias »

stvv fan schreef:in
- piotr parzysek
- pierre baptiste baherle
- nirisarike
- habarugira
- rherras
- marchandise
- dutoit
- hendrickx

uit

- moris
- dufer
- dufour
- deferm
- aoulad
- aarab
- dalla vallen
- somé

opstelling


wissels: kotysch,schollen,odeurs,lazaar,habarugira,swers,boiten en rherras
--------------------------------------------------------parzysek------------------------------------------------
dequevy------------------------------------------------baherle------------------------------------------edmilson
--------------------------------------------schoofs---------------schils------------------------------------------
iandoli--------------------------------------erichot----------------nirisarike--------------------------------daeseleire
----------------------------------------------------------dutoit------------------------------------------------
Sorry hoor, maar Nirisarike heeft helemaal niet de indruk gemaakt die Habarugira liet in de voorbereiding. Voor mij is dat de centrale verdediger die het verst van de startelf staat. Ik vond bijvoorbeeld Odeurs dat nog beter doen.

Op de tien lijkt het Aalhoul te worden, technisch vaardig, maar wel nog wat licht. De Fransman Baherlé heeft wel een uitstekende pass en is ook niet vies van een stevige tackle, dus die kan het ook nog worden.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvv fan »

in de verdediging zal het zowiezo erichot worden ik denk dat naast hem kotysch gaat staan
op de 10 mag als zowel aalhoul als baherle staan. maar deze keuze laat ik over aan de trainer.
over de spits het zal wachten zijn tot na de eerste speeldag voor te zien of hij de scorende oplossing is.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Het is dit jaar echt duidelijk dat er geen geld is als de woorden van Lammens kloppen. Ocharme nog 1 spits ? Is dat alles ? Ik had liever Dequevy ipv Aoulad nog zien vertrekken.
Ik zie het erg somber in.
We kochten tot nu toe enkel verdedigers en Keepers. Enkel de Pool en Baherle spelen offensief.
Overal is het windstil op transfergebied. Ook in eerste. Enkel Gent roerde zich aardig op de transfermarkt
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvvilvoorde »

Deze is blijbaar ook terug vrij.
Zat 2 seizoenen terug, toen woluwe in de financiele stront zat, al bijna bij stvv.

http://www.transfermarkt.co.uk/daniel-o ... eler/51948

RC mechelen probeert hem momenteel binnen te halen;
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door STimVV »

Wat is het probleem met Somé? Toen hij na nieuwjaar bij ons kwam was iedereen het er toch over eens dat hij de spits was die we de hele heenronde gemist hadden? Hij woog op een verdediging, creëerde kansen, deed de ploeg beter spelen. Hij sukkelde regelmatig met blessures, is dat dan de reden? Daar kan toch op gewerkt worden? Zelfs een half-fitte Somé is tijdens de eindronde van grote waarde geweest. Bij mijn weten heeft hij nog geen nieuwe club en Brussels bestaat niet meer. Wil die jongen dan ineens zoveel geld verdienen dat we hem niet kunnen betalen?
Ik begrijp niet dat een club die wil promoveren niet méér moeite doet om Somé-Aoulad te behouden. Op aanvallend vlak draaide alles rond dit duo, hen (én Junior) moest je houden en uw zwakke legumen vervangen, minder kwantiteit, meer kwaliteit. We hadden al te weinig scorend vermogen en aanvallende kwaliteit (hoe vaak wonnen we met méér dan 1 goal verschil?) en dat is nog een pak dramatischer geworden. Want ook Dufer is vaak belangrijk geweest met zn goals. Aoulad was te goed om te blijven, maar had wel nog een contract, (aan cijfers die Lammens zelf heeft opgesteld). Als je dan een bod krijgt dat je niet kan weigeren, ok. Maar blijkbaar is hij voor een habbekrats weg omdat hij absoluut in 1e wil spelen? Zo geraken we nooit weg uit 2e...
Er moet absoluut nog een goede spits bij komen (geen tester die ze ergens anders niet willen), + een hangende spits met scorend vermogen en ervaring. Een 9 en een 10. Mannen zoals Rossini en Guvenc. Ik bedoel niet hen specifiek, maar wel mannen met hun profiel. Scorend vermogen, métier, mannen.. . Kampioen speel je met mannen, niet met "jongetjes".
Afhankelijk van de kwaliteit die zij hebben zullen we al dan niet mee doen bij de bovenste 4.

Maar dus, om terug te komen op mn eerste vraag. Weet iemand waarom er van Somé geen sprake meer is?
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door stvv fan »

somé is altijd welkom
die speelt momenteel met players 4 contracts
er zou op het einde van de transferperiode een spits bijkomen.
dat is te laat in mijn ogen de competitie begint volgende week niet 1 september. dan is hert de kans dat je 3/12 of 6/12 haalt en dan is de titel terug verweg want je speelt in de eerste 4 speeldagen tegen bergen en leuven en we weten dat we het vorige keer moeilijk hadden tegen virton (2-5). dus ik hoop nog op die spits volgende week zoniet. denk ik dat we niet voor de titel gaan meestrijden als je die eerste 2 matchen niet wint.

we shall see
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Krisaias »

STimVV schreef:Wat is het probleem met Somé? Toen hij na nieuwjaar bij ons kwam was iedereen het er toch over eens dat hij de spits was die we de hele heenronde gemist hadden? Hij woog op een verdediging, creëerde kansen, deed de ploeg beter spelen. Hij sukkelde regelmatig met blessures, is dat dan de reden? Daar kan toch op gewerkt worden? Zelfs een half-fitte Somé is tijdens de eindronde van grote waarde geweest. Bij mijn weten heeft hij nog geen nieuwe club en Brussels bestaat niet meer. Wil die jongen dan ineens zoveel geld verdienen dat we hem niet kunnen betalen?
Ik begrijp niet dat een club die wil promoveren niet méér moeite doet om Somé-Aoulad te behouden. Op aanvallend vlak draaide alles rond dit duo, hen (én Junior) moest je houden en uw zwakke legumen vervangen, minder kwantiteit, meer kwaliteit. We hadden al te weinig scorend vermogen en aanvallende kwaliteit (hoe vaak wonnen we met méér dan 1 goal verschil?) en dat is nog een pak dramatischer geworden. Want ook Dufer is vaak belangrijk geweest met zn goals. Aoulad was te goed om te blijven, maar had wel nog een contract, (aan cijfers die Lammens zelf heeft opgesteld). Als je dan een bod krijgt dat je niet kan weigeren, ok. Maar blijkbaar is hij voor een habbekrats weg omdat hij absoluut in 1e wil spelen? Zo geraken we nooit weg uit 2e...
Er moet absoluut nog een goede spits bij komen (geen tester die ze ergens anders niet willen), + een hangende spits met scorend vermogen en ervaring. Een 9 en een 10. Mannen zoals Rossini en Guvenc. Ik bedoel niet hen specifiek, maar wel mannen met hun profiel. Scorend vermogen, métier, mannen.. . Kampioen speel je met mannen, niet met "jongetjes".
Afhankelijk van de kwaliteit die zij hebben zullen we al dan niet mee doen bij de bovenste 4.

Maar dus, om terug te komen op mn eerste vraag. Weet iemand waarom er van Somé geen sprake meer is?
Blessuregevoeligheid is hier het sleutelwoord, als we Bart Lammens mogen geloven
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gesloten