Abonnementen seizoen 2015-2016

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door STimVV »

In mijn geval is het ondertussen méér dan 10 (!) weken geleden dat ik mijn abo's kocht. Begin mei was dat. Bij aankoop deelden ze mij mee dat m'n abo's zouden opgestuurd worden tegen 2e helft juni. Ik dacht toen bij mezelf dat dat wel heel lang was. Maar dat ze dit misschien deden om geen risico te nemen zodat ze zéker tijd genoeg hadden om ze verstuurd te krijgen. Niet dus.
Vorige week ontving ik 1 van de 2 abo's. Van het andere nog steeds geen spoor. Ze werden op hetzelfde moment aangekocht, ze staan op hetzelfde adres, en het zijn 2 plaatsen langs elkaar. Hoe moeilijk kan het zijn....
Ik woon niet onder de kerktoren (achter Mechelen) en ik moet werken. Heen en weer Stayen kost me al snel 3u tijd door de werken hier in de buurt. (gerekend zonder wachttijd ad fanshop zelf) Ik geraak dus niet in de fanshop. Bellen nd fanshop heeft geen zin want ze nemen geen telefoon op.
Ik vertrek vrijdag dus zonder abo naar de match. 2,5 maanden hebben ze de tijd gehad! Weer een record voor in de gazet te zetten!
Ze kunnen er dus maar best voor zorgen dat m'n abo klaar ligt als ik rond 19u30 in de fanshop binnen spring. Want mijnen emmer zit serieus vol en hij zou daar wel eens kunnen overstromen. :devil:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door lindoke »

Allé, zoals gepland na het werk vanuit Tessenderlo naar Stayen gereden en mijn Binkenkaart en Binkiekaart gaan afhalen. Ik heb 10 minuutjes moeten aanschuiven. Dat viel dus goed mee. Er stonden een zestal personen voor mij. Toch een drietal zien weg gaan zonder abo of ticket. Waarschijnlijk mensen die vruchteloos voor een ticket voor de match tegen Brugge kwamen vragen. Eerlijk gezegd vind ik dat toch naïef van die mensen hoor. Op 2 dagen voor de wedstrijd nog voor een ticket komen vragen als je ploeg net terug is gepromoveerd naar de hoogste klasse en z'n eerste wedstrijd tegen een topper speelt. Dan zou je toch moeten weten dat als je zo laat afkomt het wel eens zou kunnen tegenvallen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Tompie »

lindoke schreef:Allé, zoals gepland na het werk vanuit Tessenderlo naar Stayen gereden en mijn Binkenkaart en Binkiekaart gaan afhalen. Ik heb 10 minuutjes moeten aanschuiven. Dat viel dus goed mee. Er stonden een zestal personen voor mij. Toch een drietal zien weg gaan zonder abo of ticket. Waarschijnlijk mensen die vruchteloos voor een ticket voor de match tegen Brugge kwamen vragen. Eerlijk gezegd vind ik dat toch naïef van die mensen hoor. Op 2 dagen voor de wedstrijd nog voor een ticket komen vragen als je ploeg net terug is gepromoveerd naar de hoogste klasse en z'n eerste wedstrijd tegen een topper speelt. Dan zou je toch moeten weten dat als je zo laat afkomt het wel eens zou kunnen tegenvallen.
Er zijn toch nog tickets? Dat staat toch in het groot op de borden buiten het stadion...

Ook supporters die nog voor een abonnement komen, kan je in feite geen ongelijk geven. Het laatste bericht dat over "abonnementen" gaat op de website van STVV is van 15 juli. In dat bericht stelt men dat ondanks dat bepaalde tribunes uitverkocht zijn, supporters nog steeds langs mogen komen voor een abonnement. Die krijgen dan voor de 1ste wedstrijd een ticket voor de thematribune (die dus nog niet is uitverkocht, tenzij vandaag de laatste tickets verkocht zouden zijn) en kunnen vanaf de volgende thuiswedstrijd op hun eigen plek gaan zitten.

Maar in werkelijkheid gaat dat dus niet. Je kan naar de fanshop gaan, maar daar is de uitleg dat er pas na de wedstrijd tegen Club Brugge weer tickets kunnen worden aangekocht.

Dus, ik begrijp dat je stelt dat sommige supporters wel erg laat zijn voor een ticket/abonnement, maar anderzijds werkt STVV de chaos wel in de hand door niet duidelijk te communiceren. Vandaag vind ik enkel communicatie terug over hoe ze de bezoekers zullen ontvangen en hoe ze de kinderen in de box zullen stoppen. Wat ik graag had gelezen: hoeveel tickets zijn er nog beschikbaar en wat moeten mensen die nog een abonnement willen hiervoor doen? Dat is toch essentiële informatie die gewoonweg niet terug te vinden is, ondanks dat ze tal van communicatiekanalen hebben (de website, Facebook STVV, Facebook STVV Fanshop, Twitter, nieuwsbrief, enz.).

Ik heb op een deftige manier een aantal ergernissen gebundeld en doorgemaild naar een aantal medewerkers van STVV. Ik verwacht hier uiteraard geen antwoord op, maar zo heb ik tenminste een aantal zaken kunnen ventileren. :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door stvv'er »

Ik denk dat die mensen niet hunne rug hebben gekeerd omdat er geen tickets meer waren, maar wel toen ze hoorden dat een ticket € 45 kostte ;)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Mikman »

In het verleden stonden er de uren voor de eerste competitiewedstrijd vaak nog lange wachtrijen voor het ( oude ) secretariaat van wat toen nog Staaien was, dus zo vreemd is het niet dat mensen nu nog een abo willen halen. Al zijn de tijden ondertussen wel veranderd natuurlijk, iedereen wist ondertussen toch wel via sociale media dat de verkoop tegen Brugge zeer vlot liep, en dat de betaalbare plaatsen al weg waren.


Bij STVV kloppen ze zich ondertussen op de borst voor allerlei randverschijnselen, de site-manager was er vandaag als de kippen bij om het item over de kinderopvang te re-tweeten. Maar de eigen fans behoorlijk behandelen, ho maar. Wat je nu leest over abonnementen die nog niet aangekomen zijn, dat kan toch echt niet.

Anderzijds, toen ik hier een maand of zo geleden postte dat de geschreven communicatie op de officiële clubwebsite te wensen overliet, werd dat nogal lacherig onthaald. Maar de medewerkers die die communicatie ( niet ) optimaal verzorgen, zijn dezelfden die nu de chaos creëren. Telefoons niet opnemen, geen organisatie, warrige communicatie, het ligt allemaal in de lijn daarvan.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door lindoke »

Toen ik gisteren mijn twee abonnementen ging afhalen vroeg ik er fijntjes bij waarom ze mij niet opgestuurd werden zoals me beloofd werd toen ik ze ging bestellen. Blijkbaar moeten alle abonnementen die NA 22 juni besteld werden afgehaald worden. Waarom nu net die datum van 22 juni weet ik ook niet. Ik had die van mij besteld op 25 juni dus in dat opzicht klopte dat wel.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door STimVV »

lindoke schreef:Toen ik gisteren mijn twee abonnementen ging afhalen vroeg ik er fijntjes bij waarom ze mij niet opgestuurd werden zoals me beloofd werd toen ik ze ging bestellen. Blijkbaar moeten alle abonnementen die NA 22 juni besteld werden afgehaald worden. Waarom nu net die datum van 22 juni weet ik ook niet. Ik had die van mij besteld op 25 juni dus in dat opzicht klopte dat wel.
Dat is dan ook weer dikke zever. Ik kocht mijn abo's op 13 mei en er is nog steeds 1 manco. (2,5 maand geleden!)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Ik ben dat amateurisme gewoon kotsbeu. Maar echt kotsbeu.

Gisteren is familie, omdat ik moest werken en ze toch passeerden in Sint-Truiden, mijn abo gaan afhalen. Toen ik rond half 6 mijn binkiekaart in handen kreeg wist ik niet wat ik zag: ik heb een abo voor de West tribune, terwijl ik er één had besteld/ betaald voor de Noord :mad:

Meteen een paar keer gebeld naar de fanshop, maar die namen natuurlijk niet op, en vandaag was ik pas na 6u thuis. Morgen nog eens proberen om te bellen want aan Stayen zelf geraak ik niet, in ieder geval gaan ze me toch moeten binnen laten op de Noord!

Een mens zou nog spijt krijgen dat hem terug een abo heeft gekocht :x
Gargamel
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 mei 2015, 19:05

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Gargamel »

[email protected].., stuur hiernaar een mail, deze antwoordt wel.. Bellen heeft totaal geen zin, zelfs als er niemand is nemen ze daar niet op..
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Amzu »

Gargamel schreef:[email protected].., stuur hiernaar een mail, deze antwoordt wel.. Bellen heeft totaal geen zin, zelfs als er niemand is nemen ze daar niet op..
Dit vind ik de quote van de dag hoor ! (maar ik begrijp wel wat je eigenlijk bedoelde)
:toppie: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Uiteindelijk is het geregeld geraakt :roll:

Aangezien ze de telefoon niet opnamen, ben ik zo maar naar Stayen gegaan met het 'verkeerde' abo. In de Noord mocht ik niet binnen, wat wel te verwachten was, en de steward stuurde mij door naar het loket. Aan het loket wisten ze ook niet hoe ze dit moesten oplossen, dus stuurde ze me maar door naar de fanshop :roll:

Daar aangekomen werd alles geregeld voor mij, en kreeg ik nog een chequeboek extra ter compensatie. Na een dik halfuur na aankomst op Stayen mocht ik dus eindelijk binnen :lol:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:Uiteindelijk is het geregeld geraakt :roll:

Aangezien ze de telefoon niet opnamen, ben ik zo maar naar Stayen gegaan met het 'verkeerde' abo. In de Noord mocht ik niet binnen, wat wel te verwachten was, en de steward stuurde mij door naar het loket. Aan het loket wisten ze ook niet hoe ze dit moesten oplossen, dus stuurde ze me maar door naar de fanshop :roll:

Daar aangekomen werd alles geregeld voor mij, en kreeg ik nog een chequeboek extra ter compensatie. Na een dik halfuur na aankomst op Stayen mocht ik dus eindelijk binnen :lol:
'Eind goed al goed' dus
LarsN1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2015, 22:56

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door LarsN1989 »

Ik ben deze week een abonnement gaan halen maar heb geen kortingsboek gekregen =(
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door StvvBoy »

LarsN1989 schreef:Ik ben deze week een abonnement gaan halen maar heb geen kortingsboek gekregen =(
Die zal dan wel opgestuurd worden denk ik. (was toch bij mij het geval al heb ik mijn abbo verlengd in het begin toen er nog geen bonnen gedrukt waren en ze het dus niet konnen mee geven).
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door darion »

Tickets kunnen niet meer gereserveerd worden via mail, zeer handig als je op een 1u20 van Stayen woont. Kom even langs zeggen ze dan...
Deze week wordt normaal het online ticketing systeem geactiveerd, ben benieuwd. Daar spreken ze al 2 jaar van.
Zo zet je supporters in de kou ja
Plaats reactie