Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:
Since '54 schreef:IHet lijkt op dit forum dan ook stiller rond RD.
Als hem doet wat hij moet doen, zijn wij toch de braafste mensen die je je kan inbeelden !
:drunk:
Héla het is wel Marieke die nu de baas is . :o
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Louis XIV »

tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door tweety »

Louis XIV schreef:Wat moeten we hiervan denken ...

http://www.voetbalnieuws.be/news/221967 ... te_storten
Gaat die zever weer beginnen ? :roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Jacques »

Kleine nuance: Dutoit liet tevens optekenen dat hij niet ergens gaat tekenen om op de bank te zitten.
Zolang Butelle bij Brugge zit, zal hij imo dus niet naar daar gaan. Die nuance waren ze bij voetbalnieuws effen toevallig vergeten...

@ Since: bij de laatste vergadering van de grote anti-RD club (20 bestuursleden, 3000 sympathisanten :devil: ) hebben we afgesproken om het deze week wat rustiger aan te doen. De boog kan niet altijd gespannen staan en 't is ook druk met die Olympische Spelen enzo. Volgende week gaan we er terug vollen bak tegenaan. :beer: :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Jones »

Zal wel te vroeg zijn om voor de leeuwen te gooien. Ik ben benieuwd wat en of er nog iets komt. Normaal doet Bormans anders al zijn zeg als alles binnen is wat ze willen. Gezien dit nog niet in de media verscheen, verwacht ik nog iets.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door the fan »

Dat zijn dan de "mannen met baarden" die de kar gaan trekken?
Wat een geklungel...
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door AirMontella »

the fan schreef:Dat zijn dan de "mannen met baarden" die de kar gaan trekken?
Wat een geklungel...
Deze reactie was te verwachten.

Het is niet omdat er nog transfers mogen bijkomen voor de a-ploeg, dat toekomstgerichte aanwinsten voor de eliteploeg onder dit soort dooddoenerij moet versleten worden. Beetje serieus blijven he...
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door StvvBoy »

the fan schreef:Dat zijn dan de "mannen met baarden" die de kar gaan trekken?
Wat een geklungel...
Nee dit zijn mannen die er binnen 2-3 jaar moeten staan. Wat een belachelijke reactie ... . :roll:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door stvvilvoorde »

is voor de elite
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door the fan »

Dan moet jij mij eens uitleggen wat de meerwaarde is om een Anderlecht talent van 18 jaar te huren voor 1 jaar?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door stvvilvoorde »

Kent ge de voorwaarden?
1 jaar huren met mogelijkheid tot aanwerving is voor mij altijd beter dan direct overnemen.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door voetballiefhebber »

Jeugspeler van Anderlecht die steeds minder aan de bak komt, die gaan zij halen. Hebben ze dat nog al niet gedaan. Ik denk dat er nog een aantal van Genk zo zijn gekomen, maar nu zitten die jongens ergens in de anonimiteit. De laatste jaren zijn er een stuk op 4 van Genk gekomen die daar niet voldeden en ook niet altijd de grote uitblinkers waren bij de jeugd. De minst slechte was nog Gaêtan Hendrickx. Dan hebben ze nog iemand gehad die daarna via tweede klasse afgeleed naar lagere amateurs. En nog enkele andere namen ben ik al lang vergeten, maar kan ik me nog voor de geest halen. Er was er eens ene zou diep gegaan dat hij gewoon flauw was gevallen vanwege het hogere niveau dat hij niet kon oppikken.

Niet goed genoeg voor de jeugd van Anderlecht, dan zou het heel uitzonderlijk zijn om ergens te slagen. Niet goed genoeg voor de eerste ploeg, dat kan ik wel aannemen en zou voor een ploeg als STVV nog een versterking kunnen zijn.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Louis XIV »

Jones schreef:
Zal wel te vroeg zijn om voor de leeuwen te gooien. Ik ben benieuwd wat en of er nog iets komt. Normaal doet Bormans anders al zijn zeg als alles binnen is wat ze willen. Gezien dit nog niet in de media verscheen, verwacht ik nog iets.
Wow, dergelijke conclusie das straffe kost ...voer voor psychologen
Hoop er niet te veel op..
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Jacques »

Nutteloze transfer imo. Doet denken aan Caratta, Garcia-Calvete, Lumanza, Camara, Koç, Vojvoda, De Sart en nog een hele hoop "toptalenten" die gewoon weggegooid geld bleken te zijn. Zelfs als deze speler wel over het nodige talent zou blijken te beschikken, is het niet wat we op dit moment nodig hebben. Investeer eerst en vooral in de mensen die je nodig hebt op de posities waar je ze nodig hebt. Aan deze speler heb je dit seizoen nog niks, wegens geen ervaring en nog 5 man voor hem in de rij.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie