Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:
Since '54 schreef:'De protestmars telde 25 man van STVV-kant maar de dooddoener was het slechte weer' schrijft Truineerke.

Samen met 10.000 anderen hebben wij ooit 3 uur lang gietende regen in 1ste klasse op Stayen getrotseerd voor de match STVV-FC Luik. Dat waren andere tijden dan nu dacht ik. Hieruit blijkt dat dit forum bestaat uit een man of 7 die graag mekaars epistels lezen. Zij kunnen er zo nog een 18 mee-motiveren waarbij men aan 25 komt.
Zou kunnen ...
Maar hoe leg je me dan de zo goed als lege tribunes uit ?
Hoeveel volk was er, betalend ?
3000 ?
Denk ook een 3000 betalenden. De niet afwezige duizenden zullen veeleer aan het gemoed van het STVV bestuur vreten dan die 25. Dus massaal thuis blijven is het enig sterk signaal maar velen hebben dat nog steeds niet begrepen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:De Islam is ook een zot geloof, en toch is er geen enkele baard of keukenvod die ook maar 1 milliseconde eraan denkt om eens even de oogschellen open te trekken ...
Das grappig want het zijn ook direct die haatbaarden die geloven dat ze vechten voor een hele achterban die de ogen nog niet heeft geopend voor "het ware geloof"...
Spreek niet over dingen waar ge niks van afweet..
Tis al erg genoeg dat we uw voetbalmening moeten lezen..
Deh, Brusselmans mag die vergelijking maken, maar ik niet? Tjiens Tjiens :cool:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:
Deh, Brusselmans mag die vergelijking maken, maar ik niet? Tjiens Tjiens :cool:
OMG !!! :o
Nu zou je jezelf nog op dezelfde hoogte van mij willen plaatsen !!!
Das echt te hoog gegrepen menneke, das nie voor u weggelegd !!!!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef:
Deh, Brusselmans mag die vergelijking maken, maar ik niet? Tjiens Tjiens :cool:
OMG !!! :o
Nu zou je jezelf nog op dezelfde hoogte van mij willen plaatsen !!!
Das echt te hoog gegrepen menneke, das nie voor u weggelegd !!!!
Idd, kijk eens hoe jaloers ik ben :vomit: :bweik:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef:
Deh, Brusselmans mag die vergelijking maken, maar ik niet? Tjiens Tjiens :cool:
OMG !!! :o
Nu zou je jezelf nog op dezelfde hoogte van mij willen plaatsen !!!
Das echt te hoog gegrepen menneke, das nie voor u weggelegd !!!!
Idd, kijk eens hoe jaloers ik ben :vomit: :bweik:
Dat kan ik begrijpen ja !!!
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:
Since '54 schreef:'De protestmars telde 25 man van STVV-kant maar de dooddoener was het slechte weer' schrijft Truineerke.

Samen met 10.000 anderen hebben wij ooit 3 uur lang gietende regen in 1ste klasse op Stayen getrotseerd voor de match STVV-FC Luik. Dat waren andere tijden dan nu dacht ik. Hieruit blijkt dat dit forum bestaat uit een man of 7 die graag mekaars epistels lezen. Zij kunnen er zo nog een 18 mee-motiveren waarbij men aan 25 komt.
Zou kunnen ...
Maar hoe leg je me dan de zo goed als lege tribunes uit ?
Hoeveel volk was er, betalend ?
3000 ?
Er zijn er hier duidelijk een hoop die dringend eens op hunne kalender moeten kijken ,
op de mijne staat 2017. Hou toch eens op met al dat gezeur van vroeger .Er is geen enkele vergelijking te maken met vroeger!! :end:
En liefdadigheid bestaat ook al niet . :gek:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:De Islam is ook een zot geloof, en toch is er geen enkele baard of keukenvod die ook maar 1 milliseconde eraan denkt om eens even de oogschellen open te trekken ...
Das grappig want het zijn ook direct die haatbaarden die geloven dat ze vechten voor een hele achterban die de ogen nog niet heeft geopend voor "het ware geloof"...
Spreek niet over dingen waar ge niks van afweet..
Tis al erg genoeg dat we uw voetbalmening moeten lezen..
Deh, Brusselmans mag die vergelijking maken, maar ik niet? Tjiens Tjiens :cool:
Na 3 zinnen leest een blinde dat ge weer wat met uw vinger in uw mond zit om er uw theorietjes uit te zuigen..

Soit, laat het ons op voetbal en STVV houden..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Dreke »

Ik kan mij helemaal vinden in de post van Tompie.

Drie dingen die mij opvielen:
- Het profiel van de mensen uit Londen die deelnamen verschilde zeer hard van wat ik verwacht had. Werkelijk elke slag aanwezig: mannen en vrouwen, alle leeftijden. We hebben zelfs mensen ontmoet die amper nog konden stappen door hun hoge leeftijd, maar die toch per sé hun punt wouden duidelijk maken. Dát is een sterke boodschap, ook al zal die vaak niet (willen) gezien worden.
- Niks van dat uitfluiten of weghonen (zoals een enkeling voorspelde en hoopte) gehoord. De enige reacties die ik van mensen zag en hoorde waren duimen die omhoog gingen en mensen die van aan de kant zeiden dat ze er respect voor hadden, dat ze het eens waren en zeker begrepen waarom dat ze hier waren.
- Het grote verschil tussen het protest in Londen en dat in Sint-Truiden is de graad van gelatenheid. Zij komen op straat, hier wordt er gewoon afgehaakt. Maar dat is niks nieuws...

Het is ook helemaal niet nodig om neerbuigend te doen tegen de mensen die er aan deelnamen. Respect en begrip in beide richtingen kan geen kwaad. Zij die zich geviseerd moeten voelen, zullen dat wel zijn zeker?
A loyal football fan only supports the shirt...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door lakie »

Dreke schreef:Ik kan mij helemaal vinden in de post van Tompie.

Drie dingen die mij opvielen:
- Het profiel van de mensen uit Londen die deelnamen verschilde zeer hard van wat ik verwacht had. Werkelijk elke slag aanwezig: mannen en vrouwen, alle leeftijden. We hebben zelfs mensen ontmoet die amper nog konden stappen door hun hoge leeftijd, maar die toch per sé hun punt wouden duidelijk maken. Dát is een sterke boodschap, ook al zal die vaak niet (willen) gezien worden.
- Niks van dat uitfluiten of weghonen (zoals een enkeling voorspelde en hoopte) gehoord. De enige reacties die ik van mensen zag en hoorde waren duimen die omhoog gingen en mensen die van aan de kant zeiden dat ze er respect voor hadden, dat ze het eens waren en zeker begrepen waarom dat ze hier waren.
- Het grote verschil tussen het protest in Londen en dat in Sint-Truiden is de graad van gelatenheid. Zij komen op straat, hier wordt er gewoon afgehaakt. Maar dat is niks nieuws...

Het is ook helemaal niet nodig om neerbuigend te doen tegen de mensen die er aan deelnamen. Respect en begrip in beide richtingen kan geen kwaad. Zij die zich geviseerd moeten voelen, zullen dat wel zijn zeker?
Inderdaad...
Ik kan mij perfect, 100% vinden in deze betoging...
Maar ik zit al effekes in de fase, dat ik het mij niet meer aantrek... Vroeger zou ik als eerste paraat gestaan hebben, nu heb ik de goesting, de motivatie er niet meer voor... Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet achter sta...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door miel »

Dreke schreef:Ik kan mij helemaal vinden in de post van Tompie.

Drie dingen die mij opvielen:
- Het profiel van de mensen uit Londen die deelnamen verschilde zeer hard van wat ik verwacht had. Werkelijk elke slag aanwezig: mannen en vrouwen, alle leeftijden. We hebben zelfs mensen ontmoet die amper nog konden stappen door hun hoge leeftijd, maar die toch per sé hun punt wouden duidelijk maken. Dát is een sterke boodschap, ook al zal die vaak niet (willen) gezien worden.
- Niks van dat uitfluiten of weghonen (zoals een enkeling voorspelde en hoopte) gehoord. De enige reacties die ik van mensen zag en hoorde waren duimen die omhoog gingen en mensen die van aan de kant zeiden dat ze er respect voor hadden, dat ze het eens waren en zeker begrepen waarom dat ze hier waren.
- Het grote verschil tussen het protest in Londen en dat in Sint-Truiden is de graad van gelatenheid. Zij komen op straat, hier wordt er gewoon afgehaakt. Maar dat is niks nieuws...

Het is ook helemaal niet nodig om neerbuigend te doen tegen de mensen die er aan deelnamen. Respect en begrip in beide richtingen kan geen kwaad. Zij die zich geviseerd moeten voelen, zullen dat wel zijn zeker?
Deze post kan ik onderschrijven , en ben het er voor 80% mee eens
De manier waarop deze mensen hun punt maken verdiend alle respect .
Maar het grote verschil tussen de mensen van Londen en deze van Sint-Truiden , is dat ze in Londen veel meer reden tot klagen hebben dan in Sint-Truiden .
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Dreke »

miel schreef:Maar het grote verschil tussen de mensen van Londen en deze van Sint-Truiden , is dat ze in Londen veel meer reden tot klagen hebben dan in Sint-Truiden .
Of dat ze in Londen weten wat ze met een bepaald engagement kunnen bereiken. Het is niet de eerste keer dat Charlton in zwaar weer zit en dat er door dergelijke inspanningen veranderingen komen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Mikman »

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170306_02764769

Voor alle duidelijkheid: het is niet omdat ik die link hier zet, dat ik het eens ben met wat het in het artikel staat.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Jack »

Mikman schreef:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170306_02764769

Voor alle duidelijkheid: het is niet omdat ik die link hier zet, dat ik het eens ben met wat het in het artikel staat.
Lekker kort door de bocht door een buitenstaander die duidelijk niet de moeite gedaan heeft de situatie eens echt te overschouwen.
Allez, dat is mijn mening he.

Ik was trouwens niet aanwezig op de mars, hoewel ik het idee erachter wel grotendeels volg. De gelatenheid op dat vlak heeft al lang overgenomen. Dan moet je ook niet klagen dat er niks zal veranderen!? Yip, misschien wel, maar neemt niet weg dat ik mijn gelatenheid erg vind en soms de frustratie toch nog geuit moet worden. Weliswaar dan enkel tussen pot en pint op café met vrienden, of online.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170306_02764769

Voor alle duidelijkheid: het is niet omdat ik die link hier zet, dat ik het eens ben met wat het in het artikel staat.
Volledig in lijn met de zever die deze twee charels elke week mogen schrijven. Dat ze daaraan geld spenderen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Iniesta »

Iniesta schreef:Wij kennen niet genoeg cijfers om definitief te besluiten of RD al dan niet de constructie gebruikt om zichzelf te verrijken. De uitleg van Mikman kan wijzen op enkele voordelen maar tevens is het ook tegelijk geen bewijs dat er alsnog geen benadeling mogelijk is. Kortom er zijn teveel onduidelijkheden en zaken waar wij gewoon niet het fijne van weten. Naast de cijfers zijn er trouwens ook vragen te stellen bij de wenselijkheid van bepaalde constructies en "samenwerking".
Mijne lieve Miel, wat versta jij hier niet van of begin je gewoon te rammen op je toetsenbord alvorens de nevel voor uw ogen is neergedaald.

Ik geef dus GEEN uitgesproken mening over de cijfers want die hebben wij (incl jijzelf) niet allemaal wegens te transparant en cijfers zijn ook niet allesverklarend zoals Mikman OOK al aangaf.

Niemand kan bewijzen dat het zonde hem beter zou zijn gewoon omdat we nu eenmaal met hem opgescheept zitten. Dat het met hem niet goed gaat, dat feit durf zelfs jij niet meer ontkennen :clap: Nu, "niet goed" is een understatement. Graag had ik ook het bewijs gezien dat we nu tegen Herk zouden spelen, iemand die zo om bewijzen schreeuwt, zal deze zeker hebben, of toch niet?

Dan een volgend feit dat je niet meer KAN ontkennen, de dalende toeschouwersaantallen. Uiteraard spelen de slechte resultaten mee maar was dat niet net de grote reden van kritiek. Er zijn bijna enkel slechte resultaten en op een bepaald moment haakt zelfs de grootste fan af. Zeker als onze grote leider komt verklaren dat winnen er eigenlijk niet veel toe doet.

Uitvluchten als TV zullen niet helpen, het is het gebrek aan ambitie en resultaten die dodelijk zijn, niet de prijs van de tickets. Die lagen in St-Truiden altijd al redelijk aan de hoge kant en TV kan zelfs mensen naar het stadion lokken, maar dan moet daar meer te doen zijn dan een fuif.

Ik heb ook niets persoonlijks tegen RD en zelfs niet tegen het idee dat hij een cent wil verdienen MAAR de belangen van de club moeten altijd voorop blijven staan. Die belangen zijn ook sportieve ambities hebben en daar faalt hij volledig en daarmee jaagt hij mensen weg. Mensen komen niet naar het voetbal om RD eencent te laten verdienen maar om een wedstrijd met inzet te zien door een ploeg die gaat om te winnen. Bij ons is het spannendste welke plaat de DJ gaat opleggen :grappig: Uiteindelijk weet je dat het weer iets zal worden van strijden om de voorlaatste plaats.

Het artikel is beschamend al moest ik toch even lachen met puntje e), Miel is al bezig met zijn lezersbrief :grappig:
Plaats reactie