Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Alles over het beleid van onze club
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door miel »

Iniesta schreef:
Iniesta schreef:Wij kennen niet genoeg cijfers om definitief te besluiten of RD al dan niet de constructie gebruikt om zichzelf te verrijken. De uitleg van Mikman kan wijzen op enkele voordelen maar tevens is het ook tegelijk geen bewijs dat er alsnog geen benadeling mogelijk is. Kortom er zijn teveel onduidelijkheden en zaken waar wij gewoon niet het fijne van weten. Naast de cijfers zijn er trouwens ook vragen te stellen bij de wenselijkheid van bepaalde constructies en "samenwerking".
Mijne lieve Miel, wat versta jij hier niet van of begin je gewoon te rammen op je toetsenbord alvorens de nevel voor uw ogen is neergedaald.

Ik geef dus GEEN uitgesproken mening over de cijfers want die hebben wij (incl jijzelf) niet allemaal wegens te transparant en cijfers zijn ook niet allesverklarend zoals Mikman OOK al aangaf.

Niemand kan bewijzen dat het zonde hem beter zou zijn gewoon omdat we nu eenmaal met hem opgescheept zitten. Dat het met hem niet goed gaat, dat feit durf zelfs jij niet meer ontkennen :clap: Nu, "niet goed" is een understatement. Graag had ik ook het bewijs gezien dat we nu tegen Herk zouden spelen, iemand die zo om bewijzen schreeuwt, zal deze zeker hebben, of toch niet?

Dan een volgend feit dat je niet meer KAN ontkennen, de dalende toeschouwersaantallen. Uiteraard spelen de slechte resultaten mee maar was dat niet net de grote reden van kritiek. Er zijn bijna enkel slechte resultaten en op een bepaald moment haakt zelfs de grootste fan af. Zeker als onze grote leider komt verklaren dat winnen er eigenlijk niet veel toe doet.

Uitvluchten als TV zullen niet helpen, het is het gebrek aan ambitie en resultaten die dodelijk zijn, niet de prijs van de tickets. Die lagen in St-Truiden altijd al redelijk aan de hoge kant en TV kan zelfs mensen naar het stadion lokken, maar dan moet daar meer te doen zijn dan een fuif.

Ik heb ook niets persoonlijks tegen RD en zelfs niet tegen het idee dat hij een cent wil verdienen MAAR de belangen van de club moeten altijd voorop blijven staan. Die belangen zijn ook sportieve ambities hebben en daar faalt hij volledig en daarmee jaagt hij mensen weg. Mensen komen niet naar het voetbal om RD eencent te laten verdienen maar om een wedstrijd met inzet te zien door een ploeg die gaat om te winnen. Bij ons is het spannendste welke plaat de DJ gaat opleggen :grappig: Uiteindelijk weet je dat het weer iets zal worden van strijden om de voorlaatste plaats.

Het artikel is beschamend al moest ik toch even lachen met puntje e), Miel is al bezig met zijn lezersbrief :grappig:
Menneke
Als je niet eens het verschil kent tussen misschien en werkelijkheid kan ik het ook niet helpen .
Dat gij geen uitgesproken mening hebt over cijfers is een nieuw gegeven voor mij :toppie:
Wie heeft het hier altijd over wurg contracten :P
Of wij tegen Herk zouden spelen zonder RD weet ik niet , daarom stond er ook misschien maar daar heb je gemakkelijks halve weer over gelezen natuurlijk , of heb ik mij zo slecht uitgedrukt ?
Dat komt dan waarschijnlijk door de nevel voor uw ogen :grappig:
Er zijn nog mensen met dat gedacht ,
Dat het allemaal rozen geur en maneschijn is met RD heb ik althans nooit beweerd , op dat vlak moet ik geen enkele toegeving doen .
In elk geval , de accommodatie heeft onder het RD tijdperk toch voor een aanzienlijke verbetering gezorgd .
Dit seizoen stond er wel degelijk een ploeg die kon winnen en zeker in thuis wedstrijden .
Ram jij maar verder op uw toetsen bord dat het zonder RD zoveel beter zou zijn .
Laatst gewijzigd door miel op 06 mar 2017, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door tesneusdoek »

De directie en het supportersverbond van HERK FC wensen zich uitdrukkelijk te distantiëren van dit forum en eisen respect. Qua sportieve ambities wensen de directie en de supporters van de club immers niet geassocieerd te worden met een vereniging waarin gezelligheid primeert op de te behalen successen. De club vraagt dan ook om haar rustig te laten verder werken op haar lange, maar gestadige weg richting nationale, 1B, 1A, PO1 om zo de eerste club uit Haspengouw te worden en tenslotte het beoogde doel van de Europese vetpotten te bereiken.
:lollig: :lollig: :lollig:
CharltonFan
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 mar 2016, 09:40
Supporter van: Charlton

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door CharltonFan »

Thanks Tompie

Your comments have been copied onto our Forum.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Tompie »

Ik vond het wederwoord van grAS op de column van Wim Coninx zeer sterk. Hieronder de volledige tekst:

Beste Wim,

We lazen je column omtrent het protest tegen Roland Duchatelet. In de inleiding op je column lezen we “het staat u volkomen vrij het met hen (on)eens te zijn...”. Dit gaat niet over eens of oneens zijn, maar een groep die duizenden mensen vertegenwoordigt naïef noemen, terwijl je in dat betoog toch heel wat belangrijke factoren niet aanhaalt, vinden we niet correct voor een journalistiek stuk, zelfs niet voor een column.

We beperken ons graag tot de punten van kritiek van de STVV-supporters. Je haalt bijvoorbeeld aan dat het verkopen van de beste spelers de realiteit is voor zowat elke club. Dat is waar. Maar het gaat de STVV-supporter erom dat er bijvoorbeeld vorig seizoen tijdens de winterstop 3 sterkhouders werden verkocht, op een moment waarop er zelfs nog uitzicht was op PO I. Het resulteerde zelfs bijna in een degradatie op de laatste speeldag van de reguliere competitie. Het gaat de STVV-supporter erom dat er doorheen het tijdperk Duchatelet op momenten van sportieve hoogconjunctuur steevast werd gekozen voor het afbouwen van de kwaliteit in de spelerskern, zonder daar de nodige inkomende kwaliteit tegenover te stellen en zo verder te bouwen aan een stabiele club.

Je haalt aan dat er maar 2 dingen zijn die er echt toe doen: “hoe diep zijn zijn zakken en hoeveel van dat geld is hij bereid in de club te investeren?”. Er is geen enkele STVV-supporter die vraagt dat Duchâtelet zelf geld investeert. Er is geen enkele STVV-supporter die jaarlijks PO I-voetbal vraagt. Wij zijn al tevreden met stabiele middenmoot, jaarlijks enkele topclubs kloppen en af en toe eens meedingen naar PO I of een bekerfinale. Wij vragen alleen een club die correct gerund wordt, met de nodige rationele sportieve ambitie. Jammer genoeg bouwde Duchâtelet sinds zijn komst 12 jaar geleden de schuld van de club uit van 750.000 euro naar meer dan 7,5 miljoen euro. Dat vooral door slechte sportieve keuzes, die leidden tot degradaties. Je zegt dat zijn beperkte voetbalkennis geen probleem is, als hij zich laat omringen door mensen die die kennis wel bezitten. Dat is waar, maar dat doet hij dus niet. Hij noemt STVV ook expliciet een gezelligheidsclub en geen ambitieclub. De gemiddelde sportieve prestaties onder Duchâtelet zijn slechter dan onder zijn voorgangers (met 2 degradaties en enkele bijna-degradaties) en het aantal inkomende en uitgaande transfers is onder zijn bewind een veelvoud geworden van de jaren daarvoor. Toch allemaal puntjes die niet echt wijzen in de richting van een goed en stabiel beleid. Het resulteert dit seizoen in 30% minder abo’s dan tijdens het vorige. Het gemiddelde toeschouwersaantal dit seizoen moet zowat het slechtste ooit zijn doorheen de clubgeschiedenis in 1e nationale.

Dat de architectuur van het huidige Stayen nog maar weinig met het DNA te maken heeft van de STVV-fan, komt de sfeerbeleving in het stadion ook niet echt ten goede. Terwijl we de voorbije week van zowel RSC Anderlecht en KV Mechelen officiële communicaties lazen dat ze het belangrijk vinden dat hun fans dichtbij het veld zitten en in de nek van de spelers ademen. Op Stayen kan je tegenwoordig haast met een “uitzonderlijk vervoer” tussen veld en tribunes passeren. Ook dat geeft aan hoezeer Duchâtelet begaan is met de club STVV en de fans. Dat vernieuwde stadion zorgt trouwens niet voor een verhoging van het clubbudget. Daar waar dat in binnen- en buitenland wel het geval is bij zowat elke andere club die bouwt of verbouwt. Het lijkt me op die manier niet makkelijk om competitief te zijn en blijven op langere termijn, aangezien STVV financieel nu al het kneusje van de competitie is.

Kort samengevat: Duchâtelet zit niet in het voetbal om commerciële exploitatie te koppelen aan een gezonde sportieve ambitie op maat van de club. Hij is vnl. geïnteresseerd in immobiliën en het op korte termijn creëren van meerwaarde op spelers, zonder daarbij veel oog te hebben voor een sportieve ambitie op maat van de club STVV. Er zijn nochtans tal van voorbeelden van clubeigenaars die ook graag op sportief vlak iets willen neerzetten. En dat, beste Wim, is alles wat de STVV-supporter vraagt. Als jij dat naïef vindt, laten we dan het spelletje voetbal en de competitiesport in het algemeen maar gewoon opdoeken.

De column van Wim Coninx: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170306_02764769
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
2percent
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2016, 13:46
Supporter van: Charlton

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door 2percent »

This is a great response to a very narrow and poorly researched piece of journalism.

I congratulate the people responsible.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Mikman »

Tompie schreef:Ik vond het wederwoord van grAS op de column van Wim Coninx zeer sterk.

Er staan helaas wel wat feitelijke onwaarheden in, net zoals in de column van die Coninx trouwens. Hier schieten we dan ook echt niks mee op.

Dat GraS niet met Roland wil babbelen was al meteen duidelijk, maar waarom met een kleine delegatie geen gesprek met Mieke? Geen gemodereerde praatavond maar een echt, open gesprek in beperkt gezelschap mét cijfers en 'bewijsmateriaal' ( bijvoorbeeld de uitspraak over de gezelligheidsclub ). Het belangrijkste is toch dat de boodschap ook effectief aankomt, lijkt me.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Tompie »

Mikman schreef:
Tompie schreef:Ik vond het wederwoord van grAS op de column van Wim Coninx zeer sterk.

Er staan helaas wel wat feitelijke onwaarheden in, net zoals in de column van die Coninx trouwens. Hier schieten we dan ook echt niks mee op.

Dat GraS niet met Roland wil babbelen was al meteen duidelijk, maar waarom met een kleine delegatie geen gesprek met Mieke? Geen gemodereerde praatavond maar een echt, open gesprek in beperkt gezelschap mét cijfers en 'bewijsmateriaal' ( bijvoorbeeld de uitspraak over de gezelligheidsclub ). Het belangrijkste is toch dat de boodschap ook effectief aankomt, lijkt me.
Ik weet niet of GrAS niet met Duchatelet wilt praten? Daar ben ik niet van op de hoogte, maar ik zit zelf momenteel ook niet bij GrAS. Ik steun wel wat ze doen en wat hun visie is, dat is ook een van de redenen waarom ik deelnam aan de protestmars.

Dat je STVV wel degelijk kan bereiken bleek uit de vorige (wel gemodereerde) praatavond. De tekst die ik hier toen online heb gezet, werd toen intern gebruikt om die avond deels voor te bereiden.

Of het allemaal veel uithaalt, is een andere zaak natuurlijk. Maar goed, door niets te doen zal er ook niets veranderen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Jacques »

Mikman schreef:
Tompie schreef:Ik vond het wederwoord van grAS op de column van Wim Coninx zeer sterk.

Er staan helaas wel wat feitelijke onwaarheden in, net zoals in de column van die Coninx trouwens. Hier schieten we dan ook echt niks mee op.

Dat GraS niet met Roland wil babbelen was al meteen duidelijk, maar waarom met een kleine delegatie geen gesprek met Mieke? Geen gemodereerde praatavond maar een echt, open gesprek in beperkt gezelschap mét cijfers en 'bewijsmateriaal' ( bijvoorbeeld de uitspraak over de gezelligheidsclub ). Het belangrijkste is toch dat de boodschap ook effectief aankomt, lijkt me.
Waaruit leid je dat dan af?
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Jan Bulder »

Ik denk dat de juiste vraag is: heeft het nog nut om met Roland te babbelen? 12 jaar, verschillende supportersavonden en gesprekken met afvaardigingen van allerlei allooi later, is de conclusie toch wel vrij duidelijk dat deze man niet van zijn lijn afwijkt. Tijdens de laatste supportersavond vond zijne majesteit het zelfs niet eens de moeite om aanwezig te zijn. Tegenover mensen die kritiek hebben komt er weinig anders uit dan "activisten", "ontevreden ex-werknemers", "mensen met een politieke agenda" of "azijnpissers". De ondertussen effectieve ex-werknemers die allen verklaren dat RD niet echt openstaat voor de visie van anderen, wil ik liever niet te eten geven. Tot zover de samenvatting van constructief samenwerken met de zonnekoning.

Same story bij Charlton en destijds in Luik.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Mikman »

Jan Bulder schreef:Ik denk dat de juiste vraag is: heeft het nog nut om met Roland te babbelen? 12 jaar, verschillende supportersavonden en gesprekken met afvaardigingen van allerlei allooi later, is de conclusie toch wel vrij duidelijk dat deze man niet van zijn lijn afwijkt. Tijdens de laatste supportersavond vond zijne majesteit het zelfs niet eens de moeite om aanwezig te zijn. Tegenover mensen die kritiek hebben komt er weinig anders uit dan "activisten", "ontevreden ex-werknemers", "mensen met een politieke agenda" of "azijnpissers". De ondertussen effectieve ex-werknemers die allen verklaren dat RD niet echt openstaat voor de visie van anderen, wil ik liever niet te eten geven. Tot zover de samenvatting van constructief samenwerken met de zonnekoning.

Same story bij Charlton en destijds in Luik.
Logische wedervraag: hoe willen jullie de boodschap dan wel overbrengen? Is Marieke geen mogelijke go-between? Ik ken haar niet, mogelijk is zij even hardleers of apathisch als Roland, maar mogelijk heeft zij net wél invloed op hem.

Ik denk dat iedereen achter de boodschap voor een beter STVV staat maar geloof niet dat het conflictmodel hier de juiste manier is om het doel te bereiken. En ik denk dat veel supporters dat ook wel beseffen, dat het daarom niet alleen uit gelatenheid maar deels ook wel uit realiteitszin is dat veel supporters zich niet bij de mars hadden aangesloten ( dat is een zuiver persoonlijke inschatting, op basis van mijn directe omgeving, die mogelijk totaal verkeerd is; laat het daar de rest van de topic niet over gaan AUB ). Je moet ook een duidelijk doel/alternatief aanbieden. Bij Charlton is dat duidelijk: de club verkopen aan eender wie, maar ik denk niet dat dat bij STVV aan de orde is omdat de situatie anders is en zijn betrokkenheid een stuk groter ( te groot volgens sommigen :) ). En omdat intussen toch ook duidelijk is dat de betrouwbare kandidaat-overnemers in het Belgische voetbal niet dik gezaaid lopen. Als er iemand met een STVV-hart ( en een dikke portefeuille ) de club wou overnemen, dan had die zich al lang kenbaar gemaakt en zeker openlijk de steun van de supporters gezocht.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door tesneusdoek »

Mikman schreef:
Jan Bulder schreef:Ik denk dat de juiste vraag is: heeft het nog nut om met Roland te babbelen? 12 jaar, verschillende supportersavonden en gesprekken met afvaardigingen van allerlei allooi later, is de conclusie toch wel vrij duidelijk dat deze man niet van zijn lijn afwijkt. Tijdens de laatste supportersavond vond zijne majesteit het zelfs niet eens de moeite om aanwezig te zijn. Tegenover mensen die kritiek hebben komt er weinig anders uit dan "activisten", "ontevreden ex-werknemers", "mensen met een politieke agenda" of "azijnpissers". De ondertussen effectieve ex-werknemers die allen verklaren dat RD niet echt openstaat voor de visie van anderen, wil ik liever niet te eten geven. Tot zover de samenvatting van constructief samenwerken met de zonnekoning.

Same story bij Charlton en destijds in Luik.
Logische wedervraag: hoe willen jullie de boodschap dan wel overbrengen? Is Marieke geen mogelijke go-between? Ik ken haar niet, mogelijk is zij even hardleers of apathisch als Roland, maar mogelijk heeft zij net wél invloed op hem.

Ik denk dat iedereen achter de boodschap voor een beter STVV staat maar geloof niet dat het conflictmodel hier de juiste manier is om het doel te bereiken. En ik denk dat veel supporters dat ook wel beseffen, dat het daarom niet alleen uit gelatenheid maar deels ook wel uit realiteitszin is dat veel supporters zich niet bij de mars hadden aangesloten ( dat is een zuiver persoonlijke inschatting, op basis van mijn directe omgeving, die mogelijk totaal verkeerd is; laat het daar de rest van de topic niet over gaan AUB ). Je moet ook een duidelijk doel/alternatief aanbieden. Bij Charlton is dat duidelijk: de club verkopen aan eender wie, maar ik denk niet dat dat bij STVV aan de orde is omdat de situatie anders is en zijn betrokkenheid een stuk groter ( te groot volgens sommigen :) ). En omdat intussen toch ook duidelijk is dat de betrouwbare kandidaat-overnemers in het Belgische voetbal niet dik gezaaid lopen. Als er iemand met een STVV-hart ( en een dikke portefeuille ) de club wou overnemen, dan had die zich al lang kenbaar gemaakt en zeker openlijk de steun van de supporters gezocht.
Goed gezegd. Het "conflictmodel" brengt ons i.m.o. weinig verder. Onze :Roland: geeft vaak blijk van "autistische" of zelfs autoritaire trekjes, die hem beletten zich in te leven in de situatie van de anderen om hun perspectief te begrijpen en die hem ertoe leiden om geen kritiek te dulden.... Dan kruipt hij precies nog verder terug "in zijne hoek" om zijn eigen wil door te drukken... Binnen ons "gedwongen huwelijk", zou ik me persoonlijk al zeer tevreden voelen met een ervaren sportief directeur met een echte autonomie en een vooraf vastgelegd budget waarbinnen hij moet proberen om de club sportief ook een trap hoger te krijgen. Dat is op termijn ook voor :Roland: een gemakkelijkere oplossing, want als het sportief misloopt of minder loopt dan verwacht binnen zo een constructie, dan is de verantwoordelijkheid van de sportieve directeur.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Brusselmans »

Mikman schreef: Logische wedervraag: hoe willen jullie de boodschap dan wel overbrengen?
Er is al veel geprobeerd, helaas pindakaas ...
Hij ligt er niet wakker van + nog enkele kooswoordjes er boven op ...

Het enige wat rest, is wegblijven ...
Ook daar ligt hij niet wakker van denk ik ...

Maw : stop er je tijd niet in, want het is compleet zinloos ...
Tenzij je het scoutsgevoel nog eens wil beleven op oudere leeftijd, met bier en live-muziek !

Het enige wat kan helpen is zoals ze bij Standard gedaan hebben, zodat hij via een achterpoortje weg moest vluchten om zijn knoken heel te houden.
Denk niet dat er hier iemand is die de bak wil indraaien en een boel geld gaat moeten afdokken voor zo ne pipo ...
Kan ook niet, want het is zijn huis en eigendom ...
Daar doet iedereen wat hij wil, behalve misdaden tegen huisgenoten ...
Dat hem maar rustig verder doet.
Hij zal er geen boterham minder om eten als het boeltje finaal in de soep draait, wat maakt het hem nog uit ...
Hoeveel maanden heeft hij nog te leven volgens zijn eigen berekeningen ?
Aan die uitspraak alleen al weet je met wie je te doen hebt ...

Laat zijn onderdanen nog maar wat uitpakken met gebakken lucht, dan heeft hij toch weer iets om op te kicken.
Lukt het niet, dan gooit hij ze buiten, alweer kicken ...
God wikt en beschikt, en hij voelt zich God ...
Amen !
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Iniesta »

Mikman schreef:Er staan helaas wel wat feitelijke onwaarheden in, net zoals in de column van die Coninx trouwens. Hier schieten we dan ook echt niks mee op.

Dat GraS niet met Roland wil babbelen was al meteen duidelijk, maar waarom met een kleine delegatie geen gesprek met Mieke? Geen gemodereerde praatavond maar een echt, open gesprek in beperkt gezelschap mét cijfers en 'bewijsmateriaal' ( bijvoorbeeld de uitspraak over de gezelligheidsclub ). Het belangrijkste is toch dat de boodschap ook effectief aankomt, lijkt me.
Welke onwaarheden?

Ik weet niet of ze niet willen babbelen maar babbel maar eens met iemand die denkt dat iedereen met een ander gedacht een dommerik is of een hard-die militant. Ik denk dat ze op Staaien gerust weten wat velen denken over die sportieve ambities maar ze doen gewoon verder, ook Mieke doet trouwens niet onder op dat vlak. Kortom, het heeft geen zin te spreken met hen want they don't give a damn.

Het enige wat een mens kan doen is thuisblijven uit protest. Zo tref je hen nog het hardst want zo zijn er minder inkomsten en kunnen ze de goednieuwsshow ook moeilijker verkopen, die lege plekken doen pijn aan ogen EN portemonnee. Het klapvee kan niet alles verdoezelen.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door pat@ »

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lage ... /1.2914563

Dat investeren in een club, zonder de eigenheid ervan te verloochenen, wel degelijk kan bewijst deze man. In Gent zijn ze van 7000 naar 20 000 supporters gegaan in hun voetbalstadion, Antwerp leeft als nooit tevoren in hun bouwvallige Bosuil waar er waarschijnlijk een moderne variant van gaat komen (om toch maar die eigenheid ervan te bewaren). De jeugdwerking is superbelangrijk voor hem. Dit in schril contrast bij STVV waar RD de jeugdwerking zo snel mogelijk als kon van hem heeft afgeschoven, wegens niet rendabel. Mijnheer Gheysens, waar was je 12 jaar geleden ;)
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door toyotacorolla »

Ondertussen zal de Royal Antwerp ons ook in snelheid pakken volgend seizoen. :toppie:
Plaats reactie