Onderhoud

Mededelingen over het forum, ruimte voor opmerkingen en suggesties, enz.
Jack
Beheerder

Re: Onderhoud

Berichtdoor Jack » 05 Aug 2016, 10:37

Het is nooit de 'politiek' geweest van STVVforum om gebruikers te bannen en ik ben blij te zien dat Tompie dat probeert verder te zetten.
Het is soms niet gemakkelijk om de kerk in het midden te houden, maar meestal gaat 't vanzelf weer wat beter na een tijdje.

Tompie

Berichtdoor Tompie » 03 Mar 2017, 09:51

Ik heb een subforum "beleid en visie" toegevoegd om daar alle onderwerpen over het beleid van onze club, de acties van grAS, Charlton ... te bundelen. Forumleden die zich daar niet in interesseren kunnen zich zo beperken tot de overige subfora.

When the going gets tough, the tough get going.

Jacques

Berichtdoor Jacques » 08 Jun 2017, 15:50

Kan het zijn dat er de laatste tijd wat problemen met de server ofzo zijn? Ik krijg regelmatig connection timeout/failure foutmeldingen.

"We zijn ver van huis en van de oorspronkelijke bedoeling van voetbal ... als zo weinig mogelijk investeren en zoveel mogelijk profiteren de trend wordt." Hans Vandeweghe

Tompie

Berichtdoor Tompie » 09 Jun 2017, 13:59

Jacques schreef:Kan het zijn dat er de laatste tijd wat problemen met de server ofzo zijn? Ik krijg regelmatig connection timeout/failure foutmeldingen.

Vreemd, zelf nog niets van gemerkt. Meld het hier zeker moest het blijven duren. Het is wel ongeveer de periode waarop het jaarlijks contract wordt verlengd, maar dat zou er in ieder geval niks mee te maken mogen hebben. ;)

Tenzij iemand aan mijn afkoopclausule prutst... ;)

Jack
Beheerder

Berichtdoor Jack » 09 Jun 2017, 15:44

It wasn't me!
Nog niks van gemerkt hier.

Tompie

Berichtdoor Tompie » 14 Jun 2017, 21:49

Ik vertrek morgen op vakantie. In Montenegro is er gelukkig ook internet, dus ik zal af en toe zeker wel eens een kijkje nemen. Bij de overgang van Yannick F naar Standard zat ik net in Mallorca, benieuwd wat er nu qua trainers en transfers te gebeuren staat.

Probeer het hier, in de mate van het mogelijke, deftig te houden! ;)

stvv'er

Berichtdoor stvv'er » 15 Jun 2017, 21:57

Tompie schreef:Ik vertrek morgen op vakantie. In Montenegro is er gelukkig ook internet, dus ik zal af en toe zeker wel eens een kijkje nemen. Bij de overgang van Yannick F naar Standard zat ik net in Mallorca, benieuwd wat er nu qua trainers en transfers te gebeuren staat.

Probeer het hier, in de mate van het mogelijke, deftig te houden! ;)

Je heb toch bijna 24 uur gekregen ;)

Als de kat van huis is ...

Jack
Beheerder

Berichtdoor Jack » 15 Jun 2017, 23:00

Het is toch gewoon altijd dezelfde die iedereen irriteert?
Er zijn genoeg mensen met dezelfde mening als hem en daar is niks mis mee, maar om een of andere reden moet hij altijd strontvervelend doen. Naast de kwestie reageren, generaliseren, overdrijven,...zeer vermoeiend allemaal!

Tompie

Berichtdoor Tompie » 22 Aug 2017, 11:20

Ik heb nog enkele updates doorgevoerd. Moesten jullie merken dat bepaalde zaken niet (volledig) werken, geef dan gerust een seintje.

Terug naar “Forum”