Abonnementen seizoen 2017-2018

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:Misschien kunnen veel van die mensen het gewoon veel beter relativeren, hangt hun hele gemoedstoestand en levensgeluk niet af van het succes van een voetbalploeg.
Is het dan zo dat de afhaker niet goed kan relativeren, zijn gemoedstoestand en levensgeluk laat afhangen van het succes?

Nee. Mijn goesting hangt af van één persoon, zijn ego, zijn koppigheid, zijn gebrek aan empathie en zijn beleid. En het ziet er niet naar uit dat het vlug zal veranderen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Mikman »

Dreke schreef:
Mikman schreef:Misschien kunnen veel van die mensen het gewoon veel beter relativeren, hangt hun hele gemoedstoestand en levensgeluk niet af van het succes van een voetbalploeg.
Is het dan zo dat de afhaker niet goed kan relativeren, zijn gemoedstoestand en levensgeluk laat afhangen van het succes?

Nee. Mijn goesting hangt af van één persoon, zijn ego, zijn koppigheid, zijn gebrek aan empathie en zijn beleid. En het ziet er niet naar uit dat het vlug zal veranderen.
Neen, natuurlijk niet, maar dat heb ik ook niet beweerd. Maar je begrijpt zeker het argument dat ik wilde maken ivm de zogenaamde naïviteit van mensen die hun abo wél verlengen.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:Maar je begrijpt zeker het argument dat ik wilde maken ivm de zogenaamde naïviteit van mensen die hun abo wél verlengen.
Zeker. Mij zult ge niet betrappen op kritiek tegen mensen die wel een abonnement nemen.

Hier is het heel moeilijk om begrip te krijgen. En dat werkt in beide richtingen...
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Dreke schreef:
Mikman schreef:Misschien kunnen veel van die mensen het gewoon veel beter relativeren, hangt hun hele gemoedstoestand en levensgeluk niet af van het succes van een voetbalploeg.
Is het dan zo dat de afhaker niet goed kan relativeren, zijn gemoedstoestand en levensgeluk laat afhangen van het succes?

Nee. Mijn goesting hangt af van één persoon, zijn ego, zijn koppigheid, zijn gebrek aan empathie en zijn beleid. En het ziet er niet naar uit dat het vlug zal veranderen.
Als iemand zijn levensgeluk en het succes van een voetbalploeg moest afhangen zou deze juist niet afhaken, denk ik dan?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Iniesta »

Mikman schreef:Ik neem ook geen abo (om uiteenlopende redenen ) maar mensen die er wel één nemen wegzetten als dom, naïef, kontkruipers... dat gaat mij een paar stappen te ver. Alsof wel of niet een abo nemen een inschatting van absolute voetbalkennis is, of een goedkeuring van het beleid...

Misschien kunnen veel van die mensen het gewoon veel beter relativeren, hangt hun hele gemoedstoestand en levensgeluk niet af van het succes van een voetbalploeg.
Misschien zijn er gewoon toch heel wat mensen die genieten van iedere keer serieus bedrogen te worden en af te zien. Dat bestaat wel degelijk want Laura Lynn heeft er een fanbase mee opgebouwd en SM is ook nog populair in bepaalde middens.

Nee serieus, iedereen doet wat hij wil met zijn geld maar wie wil protesteren tegen dit wanbeleid rest enkel nog thuisblijven, een optie die aan populariteit blijft winnen, zo win je toch nog iets.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Tompie »

Ik heb evenveel begrip voor mensen die weg blijven als voor mensen die blijven komen. In beide gevallen kan je het niet eens zijn met het beleid. Je maakt je punt natuurlijk duidelijker door weg te blijven, dat spreekt voor zich.

Maar STVV is voor veel mensen al jarenlang een passie, iets wat een specifieke periode of bestuur overstijgt. Als de microbe je eenmaal te pakken heeft, is het moeilijk om die nog kwijt te spelen. Ik beschouw STVV nog altijd veel meer als MIJN club dan dat die ooit van Duchatelet of aanverwanten kan of zal zijn. De supporters waren er al lang voor zijn komst, en zullen er de dag dat hij er niet meer is ook nog staan. En dat zijn zeker niet allemaal supporters die "eens een avond weg willen zijn bij de vrouw".

Ikzelf heb nog altijd een abonnement maar toch ben ik grotendeels tegen het beleid dat Duchatelet voert. Ik heb niets tegen alle randevenementen, maar wel tegen het feit dat de randevenementen het hoofdgebeuren zijn geworden en het sportieve nog hooguit een randevenement. Iets wat liefst zo weinig mogelijk mag kosten en met zo weinig mogelijk ambitie. Hoewel, dit seizoen wordt die ambitie wel duidelijk uitgesproken (iets waar ik absoluut achter sta), maar momenteel niet bepaald gevolgd door de transfers die nodig zijn om die ambitie te realiseren...

Maar het is louter de passie die ervoor zorgt dat ik toch nog iedere keer naar Stayen afzak. Ik heb me vorig seizoen bijvoorbeeld in heel wat wedstrijden best geamuseerd. Een degelijk elftal dat in eigen huis meer punten pakte dan in het seizoen dat we PO1 haalden, niet alles was slecht.

Om het simpel te stellen: kijk je louter rationeel naar het hele STVV-gebeuren, dan kom je inderdaad niet meer. Bekijk je het emotioneel, dan blijf je ofwel weg omdat het je teveel pijn doet, ofwel blijf je (tegen beter weten in) komen omdat STVV nu eenmaal een passie is die wanbeleid overstijgt.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Ik kan het niet meer opbrengen om er nog één voet binnen te zetten ....
Moest er in de winkels iets zijn wat ik dringend nodig zou hebben, dan rij ik nog liever 50 km verder om het daar gaan te halen ...
Had je me dat een jaar of 5 geleden gezegd, dan had ik eens met mijn wijsvinger tegen mijn hoofd getikt ...
:gek:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Jan Bulder »

Van mijn 4e tot mijn 32e steevast elke thuiswedstrijd aanwezig geweest. Twee seizoenen geleden halverwege het seizoen beslist om niet meer te gaan kijken na de verkoop van Schoofs (nadat ook al Junior, Dompé en Ferrera vertrokken). Het daaropvolgende seizoen voor het eerst geen abo meer. Hoewel ik licht gecharmeerd was door de uitgesproken ambities, ziet het er niet naar uit dat dit beleid het roer ook wat betreft daden effectief zal/wil omgooien. 95% kans dat er voor het tweede seizoen op rij geen abo komt voor mij.

Wel steevast aanwezig voor, tijdens en na de match in de Kanarie, om een pint te drinken met de kameraden.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Jan Bulder schreef:Van mijn 4e tot mijn 32e steevast elke thuiswedstrijd aanwezig geweest. Twee seizoenen geleden halverwege het seizoen beslist om niet meer te gaan kijken na de verkoop van Schoofs (nadat ook al Junior, Dompé en Ferrera vertrokken). Het daaropvolgende seizoen voor het eerst geen abo meer. Hoewel ik licht gecharmeerd was door de uitgesproken ambities, ziet het er niet naar uit dat dit beleid het roer ook wat betreft daden effectief zal/wil omgooien. 95% kans dat er voor het tweede seizoen op rij geen abo komt voor mij.

Wel steevast aanwezig voor, tijdens en na de match in de Kanarie, om een pint te drinken met de kameraden.
Bravo Jan!

Persoonlijk van 1954 tot 2015 elke match naar Stayen geweest. Mijn eerste match in 1954 was STVV-Kortrijk Sport 7-0 met mijn vader (94 en nog in leven) mee die zelf al naar Stayen ging van in 1931. Ondertussen mijn zoon die sinds 1980 naar Stayen loopt en sinds 2014 zijn zoontje meeneemt. Wat een historie. Nu hebben mijn vader ('t Meiland) en ikzelf thuis een Proximus 11 abo en .... voor ons zal het zo blijven totdat TV- kijken niet meer zal kunnen.
Paar jaar geleden zei mijn vader: 'Ik denk dat ik na al die jaren (1931-2006) toch zo'n hoekje rond een cornervlag aan STVV heb betaald' ;)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Jan Bulder schreef:Van mijn 4e tot mijn 32e steevast elke thuiswedstrijd aanwezig geweest. Twee seizoenen geleden halverwege het seizoen beslist om niet meer te gaan kijken na de verkoop van Schoofs (nadat ook al Junior, Dompé en Ferrera vertrokken). Het daaropvolgende seizoen voor het eerst geen abo meer. Hoewel ik licht gecharmeerd was door de uitgesproken ambities, ziet het er niet naar uit dat dit beleid het roer ook wat betreft daden effectief zal/wil omgooien. 95% kans dat er voor het tweede seizoen op rij geen abo komt voor mij.

Wel steevast aanwezig voor, tijdens en na de match in de Kanarie, om een pint te drinken met de kameraden.
Idem, al ben ik 5 jaar ouder.

Eerste blok op de maag was dat gedoe met die Morenne en het onterechte ontslag van Brepoels.
Dat seizoen nog met tegenzin doorgesparteld.
De daaropvolgende seizoenen in tweede heb ik dan weer wel volledig gevolgd.
Maar ja dan het seizoen van de terugkeer.
Alles zat erin om nog eens ene keer in de tien jaar een seizoen te hebben waar je echt vrolijk van werd.
Nee, dan laten ze de trainer zonder boe of ba vertrekken, en vervangen die door de slechtste keuze ever.
Iets daarna begeleidt het bestuur alles wat nog goed is naar de exit, en wat we toen in de tweede seizoenshelft te zien kregen, dat was werkelijk van het slechtste ooit.
Vorig jaar een match of tien nog op staaien gezien, geen abo.
Dit jaar wsl min of meer van hetzelfde.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Iniesta »

Ben al meer dan 30 jaar fan. Het is begonnen in '86 met de ploeg die promoveerde en waarin Boffin, Agten en Wilmots de mannen waren om Velkeneers niet te vergeten. Het jaar daarop met Kingambo op het middenveld enkele hele leuke matchen beleefd. Heb heel weinig matchen gemist, thuis amper en zelfs uit was ik steevast aanwezig. Ik denk dat ik mag stellen dat de passie er wel degelijk is. De passie werd zelfs waanzin toen ik zelfs +200 km begon te rijden om (twee)wekelijks mijn shot te krijgen :lol:

Ik ben ook geen echte afbreker en eerder positief ingesteld. Jarenlang heb ik daarom de club verdedigd en zelfs RD zijn zotte toeren werden met de nodige zalf behandeld. Bij mij is het keerpunt gekomen toen RD besloot om zijn ego definitief boven de club te plaatsen door naar Standard te verhuizen om op de bond de man te kunnen spelen, wat hem ook niet lukte. Ook de walgelijke constructie met stromannen en het "kanscontract" gaf me een complete dégout.

Van amateurisme maak ik niet te veel problemen, dat hoort zelfs een beetje bij de club want ik heb het nooit anders geweten. De Jef&Jef-tijd was exemplarisch. STVV bleef een club die onder haar mogelijkheden werd geleid tot een zakenman er zich mee kwam bemoeien. Ik, samen met velen, hoopte dat die man de zakelijkheid ging koppelen aan goed bestuur. Het zakelijke hebben we helaas in overvloed maar goed bestuur is nog altijd niet gezien op Staaien.

Ik herken veel in de verhalen van anderen. Na een tijd blijf je weg uit zelfbehoud. Iemand die echt met en voor de club leeft kan zo'n walgelijke zaken gewoon niet aanzien. Ik had nooit voor mogelijk gehouden dat men desinteresse zou kunnen introduceren op Staaien maar dit bestuur is erin geslaagd, proficiat heren! :clap:

RD zal eens het loodje leggen en hopelijk is dat vóór hij de club helemaal kapotgemaakt heeft. Ik was verrast dat zelfs een gerucht dat hij het zou afbollen me veel blijer maakte dan welke match of transfer ook. Het zegt veel. In beterschap met deze figuur geloof ik al lang niet meer. Telkens wat indruk wekken, toevallig bij iedere aboverkoop, en dan gewoon koppig verder tegen dezelfde muur botsen :headbang:

Mensen die willen gaan moeten dat vooral doen. Ieder beestje zijn pleziertje maar voor mij is de fun er al een tijd vanaf ook al blijft het vuur diep vanbinnen branden. De dag dat RD ECHT weg is sta ik er terug en ik ben er gerust in dat ik niet alleen zal zijn.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door lindoke »

Ook hier (alweer) geen abo voor het nieuwe seizoen. Ik ben supporter sinds het tijdperk waarin Armand Cleuren, Ludo Mignolet en consoorten het mooie weer maakten op Staaien. Dan spreken we ergens begin jaren 80. Zelf bij de jeugd gespeeld. Geel-Blauw in hart en nieren. Jaaaaren met mijn broer en vrienden achter de goal gestaan Noord op de betonnen trappen. 2 !!! uur voor de match al daar zijn om mooi in het midden te kunnen staan en 1 uur voor de match tussen zo een pak volk staan dat ge met honger in uw pens toch maar bleef staan omdat ge niet kon of durfde een hot-dog te gaan kopen omdat ge uw plek kwijt was. Joenges......dat waren tijden. Pas op, we verloren toen ook wedstrijden hoor en zoals gezegd was het toenmalige bestuur met Jef en Jef ook maar amateuristisch en politiek verweven maar........dat waren wel twee mannen die net zoals wij allemaal Geel-Blauw bloed door hun aderen stromen hadden. En op het plein liepen 11 spelers rond waarvan de meesten van eigen streek waren en iedere wedstrijd voor iedere morzel Staaiengrond vochten alsof hun leven ervan af hing. Samen met een vurig en opgedweept publiek resulteerde dat in geweldige wedstrijden waarvan een aantal memorabel waren. Wat denk ik soms met weemoed terug aan die wedstrijden. Op zaterdag verliezen en tot woensdag met een blok in de maag en niet om aan te spreken omdat MIJN ploeg verloren had. Maar de sfeer rond de club, het toch maar willen blijven proberen, dat was er toen wel en nu niet meer. Roland heeft dat allemaal weg gevaagd. En dat neem ik hem persoonlijk heel kwalijk!!!

Ik ben dan toch in de laatste 4-5 seizoenen sporadisch gaan kijken met zelfs 1 seizoen met abo omdat mijn broer en zoontje absoluut wouden gaan kijken. Vorig seizoen was dat al herleidt naar 1 wedstrijd. Namelijk de vermaledijde match thuis tegen Genk op vrijdag 10 februari en iedereen weet nog wat er toen gebeurde..... Maar ik volg de wedstrijden nog op livestream. Het is en zal altijd mijn club blijven maar zoals velen ga ik niet meer kijken zolang Roland dit beleid voert. Ik zeg het bewust "beleid voert" omdat het voor mij eigenlijk niks uitmaakt wie er de lakens uitdeelt op Staaien zolang dat deze persoon het goed voor heeft met STVV en ambitie heeft om met de club het hoogst haalbare na te streven. En laat nu dat net hetgeen zijn dat Roland mankeert. Mijn "weg blijven" op Staaien is eveneens een stil protest. Verwijt ik de mensen die wel een abo nemen? Neen, toch niet. Wat ze allemaal wel eens moeten realiseren is dat weg blijven echt het enige is wat je kan doen om iets te forceren. Je kan niks anders doen dan dat of de man fysiek naar het leven staan zoals in Luik gebeurd is. Zoiets is dan ook niet goed te keuren en dan nog heeft het daar lang geduurd vooraleer hij de handdoek gooide. Neen, gewoon weg blijven is het beste wat men kan doen. Laat de druk dan maar toenemen door de sponsors en media. Dan kan Roland 3 dingen doen. Ofwel gooit hij het roer om, ofwel verkoopt hij alles, ofwel blijft hij koppig doen en sleurt hij STVV volledig mee de afgrond in.

Geen abo nemen is de boodschap. Weg blijven, niet meer gaan. En ja, ik weet het, het wringt dan op zaterdagavond wanneer ze aan het spelen zijn. MAAR IK DOE HET..........UIT LIEFDE VOOR MIJN CLUB!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Bartman »

lindoke schreef:Ook hier (alweer) geen abo voor het nieuwe seizoen. Ik ben supporter sinds het tijdperk waarin Armand Cleuren, Ludo Mignolet en consoorten het mooie weer maakten op Staaien. Dan spreken we ergens begin jaren 80. Zelf bij de jeugd gespeeld. Geel-Blauw in hart en nieren. Jaaaaren met mijn broer en vrienden achter de goal gestaan Noord op de betonnen trappen. 2 !!! uur voor de match al daar zijn om mooi in het midden te kunnen staan en 1 uur voor de match tussen zo een pak volk staan dat ge met honger in uw pens toch maar bleef staan omdat ge niet kon of durfde een hot-dog te gaan kopen omdat ge uw plek kwijt was. Joenges......dat waren tijden. Pas op, we verloren toen ook wedstrijden hoor en zoals gezegd was het toenmalige bestuur met Jef en Jef ook maar amateuristisch en politiek verweven maar........dat waren wel twee mannen die net zoals wij allemaal Geel-Blauw bloed door hun aderen stromen hadden. En op het plein liepen 11 spelers rond waarvan de meesten van eigen streek waren en iedere wedstrijd voor iedere morzel Staaiengrond vochten alsof hun leven ervan af hing. Samen met een vurig en opgedweept publiek resulteerde dat in geweldige wedstrijden waarvan een aantal memorabel waren. Wat denk ik soms met weemoed terug aan die wedstrijden. Op zaterdag verliezen en tot woensdag met een blok in de maag en niet om aan te spreken omdat MIJN ploeg verloren had. Maar de sfeer rond de club, het toch maar willen blijven proberen, dat was er toen wel en nu niet meer. Roland heeft dat allemaal weg gevaagd. En dat neem ik hem persoonlijk heel kwalijk!!!

Ik ben dan toch in de laatste 4-5 seizoenen sporadisch gaan kijken met zelfs 1 seizoen met abo omdat mijn broer en zoontje absoluut wouden gaan kijken. Vorig seizoen was dat al herleidt naar 1 wedstrijd. Namelijk de vermaledijde match thuis tegen Genk op vrijdag 10 februari en iedereen weet nog wat er toen gebeurde..... Maar ik volg de wedstrijden nog op livestream. Het is en zal altijd mijn club blijven maar zoals velen ga ik niet meer kijken zolang Roland dit beleid voert. Ik zeg het bewust "beleid voert" omdat het voor mij eigenlijk niks uitmaakt wie er de lakens uitdeelt op Staaien zolang dat deze persoon het goed voor heeft met STVV en ambitie heeft om met de club het hoogst haalbare na te streven. En laat nu dat net hetgeen zijn dat Roland mankeert. Mijn "weg blijven" op Staaien is eveneens een stil protest. Verwijt ik de mensen die wel een abo nemen? Neen, toch niet. Wat ze allemaal wel eens moeten realiseren is dat weg blijven echt het enige is wat je kan doen om iets te forceren. Je kan niks anders doen dan dat of de man fysiek naar het leven staan zoals in Luik gebeurd is. Zoiets is dan ook niet goed te keuren en dan nog heeft het daar lang geduurd vooraleer hij de handdoek gooide. Neen, gewoon weg blijven is het beste wat men kan doen. Laat de druk dan maar toenemen door de sponsors en media. Dan kan Roland 3 dingen doen. Ofwel gooit hij het roer om, ofwel verkoopt hij alles, ofwel blijft hij koppig doen en sleurt hij STVV volledig mee de afgrond in.

Geen abo nemen is de boodschap. Weg blijven, niet meer gaan. En ja, ik weet het, het wringt dan op zaterdagavond wanneer ze aan het spelen zijn. MAAR IK DOE HET..........UIT LIEFDE VOOR MIJN CLUB!!!
Alle begrip voor jouw gevoelens, ik kan me er absoluut iets bij inbeelden, maar anderen proberen te overtuigen om ook weg te blijven vind ik redelijk onnozel. Dat je zelf ervoor kiest om weg te blijven kan ik verstaan, de laatste jaren ben ik ook altijd pas in extremis en soms met grote overtuigingskracht van vrienden overstag gegaan. Maar dat is mijn eigen keuze, het allerlaatste wat me zal gebeuren is me laten beïnvloeden door andere supporters ...

Bovendien komt deze oproep blijkbaar al >3000 abo's te laat.

We moeten ongeveer gelijktijdig de weg naar Stayen gevonden hebben, ook voor mij is alles begonnen met oa Ludo Mignolet, Armand Cleuren en Karl Wissmann. Memorabele tijden, maar niet alleen op Stayen is intussen heel veel veranderd. De beleving van destijds zal nooit meer terugkomen, en dat komt echt niet alleen door Roland en co. Kijk maar eens naar de impact van Play Sports op de aantallen bezoekende supporters ... Als ik vandaag moet kiezen tussen om 18u30 naar een dikke match te kijken van de Premier League en aansluitend naar Lokeren - STVV of de auto inspringen om 18u30 om naar Lokeren te rijden is mijn keuze snel gemaakt ....

Stilaan ga ik richting 40 jaar Stayen, en ik heb nog niet afgehaakt. Vorig seizoen scheelde het echt niets, en ik sluit niet uit dat ik ook de handdoek werp in de nabije toekomst. Want ook ik heb mijn buik vol van het beleid van Roland, van alles wat met die man te maken heeft.

En je kan dan misschien vinden dat de manier van de Standard supporters niet de juiste is, maar ze heeft wel gewerkt. Laat het dan niet goed te keuren zijn, mijn respect hebben ze hiervoor wel. Beter dat dan jaar in jaar uit blijven janken en uit finale miserie wegblijven. Zij hebben het probleem tenminste aangepakt en opgelost.

Al ben ik nog altijd niet zeker dat Roland geen belangen meer heeft in Luik. Voor mij blijven er te veel signalen dat niet alle banden doorgeknipt zijn.

In ieder geval is het probleem Roland eindig, en we kunnen zelfs optimistisch zijn en zeggen dat we de laatste rechte lijn in gaan. Volgens de statistieken heeft Roland nog een gemiddelde levensverwachting van 4 jaar, vaak nog voorafgegaan door een slepende ziekte. Het einde is dus stilaan maar zeker in zicht.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Franz »

Eerste match was op Union in mei 1973: een zeer troosteloze 0-0 met doelman Trappeniers in doel bij Union als uitblinker. Het jaar erna zakte STVV naar Tweede, en zaten de beste spelers van vroeger nu bij RWDM (Polleunis en Koens), Antwerp (Riedl) en Waregem (Leon Bosmans). Vanaf 1974-1975 begon een treurmars van 13 jaar in Tweede met als dieptepunt de degradatiestrijd tegen het nietige Hoeselt (toen getraind door Mangelschots als ik me niet vergis) waar we net vermeden naar Derde te zakken. Talent was er niet in die periode, enkel engagement. Onder Bers beleefden we 9 fantastische matchen in 1981, de 10de was op Hasselt (weer tegen Mangelschots). Toen Mangel in 1986 overstapte naar STVV en een groep talenten uit de jeugd doorstootten waren we vertrokken... Het bleef wel altijd met ups & downs gaan: dan weer een goede match (vooral thuis tegen de toppers, ook een paar keer op Anderlecht), vervolgens een paar weken krasselen.
In het seizoen 2008-2009 in Tweede terug een abo genomen, toen ook genoten van de ploeg. Het eerste jaar daarna terug in Eerste was ook top, maar sindsdien geen abo meer. Het gebrek aan sportieve ambitie vanwege het bestuur stoort me enorm, dat is een sportclub onwaardig.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Franz schreef:Eerste match was op Union in mei 1973: een zeer troosteloze 0-0 met doelman Trappeniers in doel bij Union als uitblinker. Het jaar erna zakte STVV naar Tweede, en zaten de beste spelers van vroeger nu bij RWDM (Polleunis en Koens), Antwerp (Riedl) en Waregem (Leon Bosmans). Vanaf 1974-1975 begon een treurmars van 13 jaar in Tweede met als dieptepunt de degradatiestrijd tegen het nietige Hoeselt (toen getraind door Mangelschots als ik me niet vergis) waar we net vermeden naar Derde te zakken. Talent was er niet in die periode, enkel engagement. Onder Bers beleefden we 9 fantastische matchen in 1981, de 10de was op Hasselt (weer tegen Mangelschots). Toen Mangel in 1986 overstapte naar STVV en een groep talenten uit de jeugd doorstootten waren we vertrokken... Het bleef wel altijd met ups & downs gaan: dan weer een goede match (vooral thuis tegen de toppers, ook een paar keer op Anderlecht), vervolgens een paar weken krasselen.
In het seizoen 2008-2009 in Tweede terug een abo genomen, toen ook genoten van de ploeg. Het eerste jaar daarna terug in Eerste was ook top, maar sindsdien geen abo meer. Het gebrek aan sportieve ambitie vanwege het bestuur stoort me enorm, dat is een sportclub onwaardig.
Alle mooie epistels van de oude eiken onder ons zijn allemaal heel mooi en geweldig. Maar er is 1 rode draad doorheen al die verhalen waar ik mij niet kan van ontdoen: Alles staat en valt met :Roland:.

Ik ben niet oud genoeg om de (blijkbaar) miserabele 13 jaren gekend te hebben. Dan was er blijkbaar ook gegudder, jaar in jaar uit.
De jaren erna blijkbaar ook met veel ups en downs (zoals nu ook het geval is), maar na al die jaren trekken jullie de lijn bij Roland? Serieus? :gek:
Roland krijgt alle zonden van Israël over zich heen (het forum staat er bol van) terwijl blijkbaar de jaren ervoren het niet veel beter was?

Bleven jullie "trouw" omdat er meer met spelers van onder de kerktoren werd gespeeld? Of dat jullie fijn met zijn allen (bij wijze van spreken) in de modder konden dabben langs de zijlijn, zodat er meer "sfeer" geweest zou zijn? Als jullie mij dat eens konden uitleggen.
Nergens hoor ik daar de cruciale woorden: "ambitie" en "investeren". Toen niet, maar nu wel? Waarom is dat? Zuiver en alleen vanwege :Roland: ?
Anti "modern" voetbal?

PS: hoop maar niet teveel, ge kent het gezegde toch? Onkruid vergaat niet :D :lol: :grappig:
Plaats reactie