Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Zaris speelt voor de Israelische derdeklasser Hakoah Amidar Ramat Gan, waarschijnlijk uitgeleend door Haifa Jeruzalum want beide clubs wisselen constant spelers uit.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Zaris speelt voor de Israelische derdeklasser Hakoah Amidar Ramat Gan, waarschijnlijk uitgeleend door Haifa Jeruzalum want beide clubs wisselen constant spelers uit.

Speelde 6 wedstrijden voor STVV: 3 basisplaatsen en 3 invalbeurten. 1 doelpunt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Het waren dan precies toch eerder valse parels. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Onverwacht en opvallend dat Castro-Montes vorige week een basisplaats had op het middenveld van Eupen. (Terwijl ze daar van Asamoah en Bassey af wilden)
Ook Steve Ryckaert stond aan de aftrap in 1B bij Tubeke.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:Onverwacht en opvallend dat Castro-Montes vorige week een basisplaats had op het middenveld van Eupen. (Terwijl ze daar van Asamoah en Bassey af wilden)
Ook Steve Ryckaert stond aan de aftrap in 1B bij Tubeke.
Bij Eupen waren alle qatar(ese?) Spelers in Parijs voor kwalificatiewedstrijden voor hun nationale ploeg..

Scheelde toch al enkele spelers voor Eupen.. misschien daarbij ook..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Iván Bulos
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 nov 2016, 23:59

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Iván Bulos »

Djene stond direct in de basis bij Getafe in het 0-0 gelijkspel tegen Athletic Bilbao. Speelde 90 minuten als centrale verdediger.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Bertjens ging deze zomer van Lommel naar Westerlo. Maar daar mag hij alweer vertrekken nadat hij uit de gratie viel van de trainer(Pelic).
Bertjens tekent nu bij Union.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

STimVV schreef:Bertjens ging deze zomer van Lommel naar Westerlo. Maar daar mag hij alweer vertrekken nadat hij uit de gratie viel van de trainer(Pelic).
Bertjens tekent nu bij Union.
Hoe zit dat eigenlijk met meerdere transfers binnen één transferperiode? Ik dacht dat dit niet mocht. Is die regel veranderd?
A loyal football fan only supports the shirt...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Ik dacht dat ook... Perbet zou aangeboden zijn bij Antwerp. In zijn geval zou dat mogelijk zijn omdat hij nog geen minuut speelde voor Brugge na zijn transfer van Gent. Dat las ik toch. Maar Bertjens speelde wél al voor Westerlo...
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Trunekson »

Je mag maximum voor 2 ploegen per seizoen spelen.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STVVninof »

Leko gaat het toch warm krijgen me dunkt.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

STVVninof schreef:Leko gaat het toch warm krijgen me dunkt.
Inderdaad, maar hoe de media nu al zo'n heksenjacht op hem maakt is ronduit belachelijk.

Onder Preudhomme was het ook gene vette Europees, en in de competitie doen ze het goed. MPH is in mijn ogen een overschatte trainer, maar de media doet nu alsof een godenkind Club Brugge heeft verlaten. En dat voor een trainer die maar één titel en een beker kon winnen op vier jaar tijd met een zogezegde topclub.

Leko werd al niet enthousiast onthaald door zowel pers als supporters, tel daarbij nog de uitschakeling in Europa en de heksenjacht in de media bij en je weet dat hem voor hem héél moeilijk word. Alleen een titel zouden de twijfels wegnemen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
STVVninof schreef:Leko gaat het toch warm krijgen me dunkt.
Inderdaad, maar hoe de media nu al zo'n heksenjacht op hem maakt is ronduit belachelijk.

Onder Preudhomme was het ook gene vette Europees, en in de competitie doen ze het goed. MPH is in mijn ogen een overschatte trainer, maar de media doet nu alsof een godenkind Club Brugge heeft verlaten. En dat voor een trainer die maar één titel en een beker kon winnen op vier jaar tijd met een zogezegde topclub.

Leko werd al niet enthousiast onthaald door zowel pers als supporters, tel daarbij nog de uitschakeling in Europa en de heksenjacht in de media bij en je weet dat hem voor hem héél moeilijk word. Alleen een titel zouden de twijfels wegnemen.
Zolang gaan ze niet wachten volgens mij..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Trunekson »

Cuevas uitgeleend aan Twente.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Raman naar Fortuna Düsseldorf.

Wat Cuevas betreft: vrij zeker van dat Twente hem aan de winterstop al terug stuurt naar Londen met een ruime onvoldoende. Mirakels bestaan niet. Twente heeft weliswaar financiële problemen maar werd vorig seizoen nog 7e in de Eredivisie, ruimschoots boven het niveau van Cuevas dus.
Laatst gewijzigd door Mikman op 31 aug 2017, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie