Beker van België 2017-2018

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Jacques »

Jan Bulder schreef:De beker moet elk seizoen een hoofddoel zijn voor STVV. We spelen tegen OHL, dat is de gedeelde nummer 3 uit tweede klasse. Geen tijd voor foliekes. Ge kunt misschien 2 of 3 bankzitters een kans geven, maar voor de rest zou ik de ploeg die nu goed draait niet verder destabiliseren.

2 keer winnen en ge zit in de kwartfinales. Dat moet een eerste doel zijn. Dan kan alles.
2 of 3 of 4 of 5, één en ander zal ook afhangen van de fitheid/frisheid van de spelers. Zowel zij die al veel gespeeld hebben, als zij die terugkeren uit blessure. Onze kern lijkt me breder dan andere jaren, waardoor het kwaliteitsverlies bij een wissel ook minder zou moeten zijn. Ik verwacht in ieder geval speelminuten voor Steppe, Goutas, Asamoah en Abrahams (evt. als invaller).

Belangrijk is idd. wel de intentie waarmee je aan de match begint. Met een attitude van "de beker boeit ons niet" of "het zal wel loslopen" gaan we er niet geraken. Bekijk de kern van OHL eens: Bagayoko, Hubert, Tshimanga, Copa, Daeseleire, Persoons, Watt, Storm, Schuermans...We kunnen dat perfect aan, maar het zal geen gezondheidswandeling worden.

http://www.ohl.be/nl/heren/team
Overdrijven is een kunst
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jacques schreef:
Jan Bulder schreef:
Belangrijk is idd. wel de intentie waarmee je aan de match begint. Met een attitude van "de beker boeit ons niet" of "het zal wel loslopen" gaan we er niet geraken. Bekijk de kern van OHL eens: Bagayoko, Hubert, Tshimanga, Copa, Daeseleire, Persoons, Watt, Storm, Schuermans...We kunnen dat perfect aan, maar het zal geen gezondheidswandeling worden.

http://www.ohl.be/nl/heren/team
Dat klopt. Als we de klus in 90 minuten kunnen klaren is het al goed voor mij.
Niet zo evident als we kijken naar het verleden.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door enerkey »

Net mijn tickets gekocht. Heb vak F (centraal middencircel met rugleuning denk ik) gekozen. Hoog en kort aan de wandelgang. En dat voor 10 euro. :) :geel: :blauw:

Mijn vorige bekermatch die ik ben gaan zien was: STVV - RC Genk in 2005 :lol:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door zipke373 »

Selectienieuws op Voetbal Belgie : http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=127545

Nergens sprake van Boli... Niet tussen de gekwetsten, niet tussen de geselecteerden. Zouden ze hem rust gunnen?
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door den ief »

zipke373 schreef:Selectienieuws op Voetbal Belgie : http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=127545

Nergens sprake van Boli... Niet tussen de gekwetsten, niet tussen de geselecteerden. Zouden ze hem rust gunnen?
Zou kunnen. Jammer dat Acolatse en Gueye nog niet fit zijn. Nu zitten we niet te dik zonder boli vanvoor.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

den ief schreef:
zipke373 schreef:Selectienieuws op Voetbal Belgie : http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=127545

Nergens sprake van Boli... Niet tussen de gekwetsten, niet tussen de geselecteerden. Zouden ze hem rust gunnen?
Zou kunnen. Jammet dat Acolatse en Gueye nog niet fit zijn. Nu zitten we niet te dik zonder boli vanvoor.
Abrahams, bezus kan daar spelen, Vetokele heeft ook enkele matchen aan de kant gestaan, ...

Spelers genoeg ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door den ief »

BoemBoem schreef:
den ief schreef:
zipke373 schreef:Selectienieuws op Voetbal Belgie : http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=127545

Nergens sprake van Boli... Niet tussen de gekwetsten, niet tussen de geselecteerden. Zouden ze hem rust gunnen?
Zou kunnen. Jammet dat Acolatse en Gueye nog niet fit zijn. Nu zitten we niet te dik zonder boli vanvoor.
Abrahams, bezus kan daar spelen, Vetokele heeft ook enkele matchen aan de kant gestaan, ...

Spelers genoeg ..
Dat is waar, al zijn dat geen echte spitsen. Ik vind het vooral een beetje jammer, had gueye en acolatse wel eens bezig willen zien vanavond.

Ik denk idd dat bezus een kans zal krijgen vanavond en wellicht abrahams ook ( misschien als invaller).
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door den ief »

Volgens mij is het gewoon een foutje dat boli niet in die wedstrijdkern staat. Dit is wat de roeck zegt op de site:

JDR: Ceballos, Gueye en Acolatse zijn nog steeds gekwetst. Kitsiou geven we na overleg een beetje rust, dat was ook nodig. Jonathan Legaer had last van de kuit en zit uit voorzorg niet in de selectie. Ayala zit ook voor het eerst in de selectie. Voor de rest zijn dezelfde spelers weer van de partij.

Dezelfde spelers van de partij buiten degene waar hij melding van maakt, dus logischerwijs boli ook. Basis of niet dat zal afwachten zijn.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Hallo-Tokyo »

Straks superinteressante match.
We gaan zien hoever we zijn als er minder spotlights zijn.
Paar duizend man in de tribune. Dinsdagavond. Belangrijke match voor OHL. Paar spelers laten rusten.
Ik hoop Asamoah te zien die ook nog een verleden heeft bij OHL denk ik.
Positief is de ingesteldheid van de trainer. Hij waarschuwt voor OHL.
Ik zou ze graag opzij zetten. Dan zijn we uitstekend gestart.

Weet iemand of het vrije plaatsen zijn ?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Tompie »

Verraderlijke wedstrijd zo vlak na de derby-euforie. Leuven kan wel eens een lastige klant worden. Anderzijds beschikken we over voldoende kwaliteiten om deze wedstrijd tot een goed einde te brengen, ook zonder onze beste 11.

Benieuwd of het ons lukt om eens te scoren in de 1ste helft, dat deden we dit seizoen nog niet op Stayen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Krisaias »

Ik zou ze toch graag hun ongeslagen en quasi perfecte thuisrapport tegen OHL zien behouden vanavond, al wordt dat geen gemakkelijke klus.

De wedstrijden met inzet tegen OHL op Staaien tot nu toe:

2008-2009 (2e klasse) - 1-0 (Wilmet)
2011-2012 (1e klasse) - 2-1 (Dufer, Reza)
2013-2014 (eindronde) - 2-1 (Aoulad 2x)
2014-2015 (2e klasse) - 3-2 (Iandoli, Junior, Erichot)
2015-2016 (1e klasse) - 2-2 (Hendrickx, Mahlangu)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door lakie »

Vermoedelijke elf voor vanavond:

--------------------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------------

-------------- Dussaut ------------------------- Teixeira ------------------------ Goutas -------------------------- Antunes -----------

------------------------------------------------- De Petter --------------------- De Sart --------------------------------------------------

---------------- Charisis ---------------------------------------------------------------------------------------- Botaka -------------------

---------------------------------------------------------------------- Bezus -----------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------- Vetokele ---------------------------------------------------------------
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Tompie »

Net eens online gekeken en de Oosttribune kan toch wel eens aardig gevuld geraken vanavond. De buitenste vakken (A en B en J en K) zijn nog volledig beschikbaar maar de overige vakken zitten al goed vol.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Mikman »

lakie schreef:Vermoedelijke elf voor vanavond:

--------------------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------------

-------------- Dussaut ------------------------- Teixeira ------------------------ Goutas -------------------------- Antunes -----------

------------------------------------------------- De Petter --------------------- De Sart --------------------------------------------------

---------------- Charisis ---------------------------------------------------------------------------------------- Botaka -------------------

---------------------------------------------------------------------- Bezus -----------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------- Vetokele ---------------------------------------------------------------

Hmm, ik had toch graag Asamoah en Abrahams eens in de basis gezien.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Beker van België 2017-2018

Bericht door Franz »

Mikman schreef:
lakie schreef:Vermoedelijke elf voor vanavond:

--------------------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------------

-------------- Dussaut ------------------------- Teixeira ------------------------ Goutas -------------------------- Antunes -----------

------------------------------------------------- De Petter --------------------- De Sart --------------------------------------------------

---------------- Charisis ---------------------------------------------------------------------------------------- Botaka -------------------

---------------------------------------------------------------------- Bezus -----------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------- Vetokele ---------------------------------------------------------------

Hmm, ik had toch graag Asamoah en Abrahams eens in de basis gezien.
Deze ploeg zou goed kunnen, het sluit ook aan bij wat we de laatste matchen hebben gezien:
JDR ziet Bezus, Botaka, Dussaut, Vetokele als 'spelers nummer 11 tot en met 14',
Steppe als tweede doelman, Antunes stilaan 'brengen', Goutas eens testen want binnenkort gele strafdagen voor Kotysch en Teixeira.
Zou inderdaad jammer zijn dat Asamoah en Abrahams niet volop speelkans krijgen: blijkbaar zijn dat dus 'spelers nummer 17 en 18'???
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie