Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Mikman »

Wat we tegen Charleroi en Lokeren te weinig kregen, krijgen we nu te veel. Binnen een paar dagen is iedereen de manier waarop vergeten.


Nu al even veel punten als vorig seizoen aan de winterstop. En voorsprong op het Brepoels-scenario.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Trunekson »

smol schreef:
kedkedet schreef:Terugval na sterke start is logisch. Spelers zoals De Sart en Charissis zitten even op hun tandvlees, en et laat zich voelen. Zeker omdat de spoeling dun wordt met al die blessures. Dat je dan vandaag ondanks mindere match de 3 punten pakt zal boost geven en helpt om moeilijke periode door te komen. Hopelijk recupereren we komende weken wat geblesseerden en kunnen we in top 6 blijven meedraaien. Nog 10 punten en we zijn gered ;)
Inderdaad zeer begrijpelijk dat Charissis en Alexis een terugval kennen. Maar een Asamoah die nog bijna niets speelde, speelde ook niet bepaald een goeie wedstrijd. Ik vraag me toch af waarom Abrahams niet meer ingebracht wordt ?
Wel een puike prestatie van Goutas, zonder enig wedstrijdritme, deed hij het perfect !! Lijkt me zelfs een stabielere verdediger dan Kotysch te zijn.
Abrahams kan niet ingebracht worden als hij niet op de bank zit :D
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door smol »

Trunekson schreef:
smol schreef:
kedkedet schreef:Terugval na sterke start is logisch. Spelers zoals De Sart en Charissis zitten even op hun tandvlees, en et laat zich voelen. Zeker omdat de spoeling dun wordt met al die blessures. Dat je dan vandaag ondanks mindere match de 3 punten pakt zal boost geven en helpt om moeilijke periode door te komen. Hopelijk recupereren we komende weken wat geblesseerden en kunnen we in top 6 blijven meedraaien. Nog 10 punten en we zijn gered ;)
Inderdaad zeer begrijpelijk dat Charissis en Alexis een terugval kennen. Maar een Asamoah die nog bijna niets speelde, speelde ook niet bepaald een goeie wedstrijd. Ik vraag me toch af waarom Abrahams niet meer ingebracht wordt ?
Wel een puike prestatie van Goutas, zonder enig wedstrijdritme, deed hij het perfect !! Lijkt me zelfs een stabielere verdediger dan Kotysch te zijn.
Abrahams kan niet ingebracht worden als hij niet op de bank zit :D
Zat toch in de kern dacht ik ?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Wat we tegen Charleroi en Lokeren te weinig kregen, krijgen we nu te veel. Binnen een paar dagen is iedereen de manier waarop vergeten.


Nu al even veel punten als vorig seizoen aan de winterstop. En voorsprong op het Brepoels-scenario.
Akkoord met vergelijking matchen Charleroi en Lokeren maar waarom Guido Brepoels hier moet bijgehaald worden snap ik niet.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Mikman »

Since '54 schreef:maar waarom Guido Brepoels hier moet bijgehaald worden snap ik niet.
Omdat we toen PO1 gehaald hebben en we momenteel ook op PO1-koers zitten. Toen hadden we 17 punten na 11 wedstrijden, nu 20, die vergelijking maakte ik. Niks persoonlijk tegen Guido en al helemaal geen afbreuk aan zijn grote verdiensten, integendeel.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Trunekson »

smol schreef:
Trunekson schreef:
smol schreef:
kedkedet schreef:Terugval na sterke start is logisch. Spelers zoals De Sart en Charissis zitten even op hun tandvlees, en et laat zich voelen. Zeker omdat de spoeling dun wordt met al die blessures. Dat je dan vandaag ondanks mindere match de 3 punten pakt zal boost geven en helpt om moeilijke periode door te komen. Hopelijk recupereren we komende weken wat geblesseerden en kunnen we in top 6 blijven meedraaien. Nog 10 punten en we zijn gered ;)
Inderdaad zeer begrijpelijk dat Charissis en Alexis een terugval kennen. Maar een Asamoah die nog bijna niets speelde, speelde ook niet bepaald een goeie wedstrijd. Ik vraag me toch af waarom Abrahams niet meer ingebracht wordt ?
Wel een puike prestatie van Goutas, zonder enig wedstrijdritme, deed hij het perfect !! Lijkt me zelfs een stabielere verdediger dan Kotysch te zijn.
Abrahams kan niet ingebracht worden als hij niet op de bank zit :D
Zat toch in de kern dacht ik ?
Ja dat wel maar was 18de man denk ik.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Jones »

Slecht voetbal en toch winnen. Neerwaardse spiraal de laatste weken. Het laatste kwartier schiet STVV telkens wakker. De rest zoutloos en slaapverwekkend
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Jones »

Slecht voetbal en toch winnen. Neerwaardse spiraal de laatste weken. Het laatste kwartier schiet STVV telkens wakker. De rest zoutloos en slaapverwekkend.
De slechte, noem het lakse lijn van de tweede helft in Lokeren wordt doorgetrokken.
Het lijkt erop dat men gezien de blessurelast behoudener speelt omdat we offensief onthoofd zijn.
Pirard wisselt goede dingen met stommiteiten. De norre speelt voor t eerst 90' uit. We spelen al te veel op de flanken ipv centraal en schieten veel te weinig op doel. Ik mis een creatieve man in t middenveld met vista en grinta. Misschien onze aangekondigde Japanner ?
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door STVVninof »

Charissis vond ik nog bij de betere. Daarnaast, weer een super match van teixeira : ghano niet gezien. Oostende ook heel zwak hoor, kwamen niet veel verder dan lange ballen naar ghano. Vond het stadion redelijk gevuld.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Denk wel dat we 4/9 verdienen voor chaleroi Lokeren Oostende.
Wat is het probleem ?
Niks.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Since '54 »

Hallo-Tokyo schreef:Denk wel dat we 4/9 verdienen voor chaleroi Lokeren Oostende.
Wat is het probleem ?
Niks.
Inderdaad maar in feite verdienden we 5/9. 1 punt tegen Charleroi en 3 punten tegen Lokeren en 1 punt tegen Oostende. Aangezien Charleroi aldus 2 punten minder zou hebben .....

Goutas en andermaal Teixeira speelden een sterke match. Niet vergeten dat het Goutas' eerste competitiematch was! Ook Pirard was weer goed en Charisis speelde een wedstrijd met bijzonder veel inzet. Legaer tenslotte brengt wel heel wat gevaar bij en men merkt duidelijk dat te tegenstrevers erg veel respect (schrik) hebben. De verdedigingen worden meteen anders georganiseerd als Legaer invalt.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door stvvilvoorde »

Mikman schreef:Wat we tegen Charleroi en Lokeren te weinig kregen, krijgen we nu te veel. Binnen een paar dagen is iedereen de manier waarop vergeten.


Nu al even veel punten als vorig seizoen aan de winterstop. En voorsprong op het Brepoels-scenario.
Jup, is zoals JDR na de match ook aankaartte.
We krijgen teveel voor deze match maar in de vorige matchen hebben we te weinig gekregen.
Op het einde van de rit is alles in evenwicht.

Het was wel veruit de slechtste match die we dit seizoen gespeeld hebben.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door Jacques »

Zoals iedereen al aangaf: schoonheidsprijzen hebben we gisteren niet verdiend. Anderzijds KVO ook niet. Gedurende 95% van de wedstrijd neutraliseerden beide ploegen elkaar. Kansen waren schaars, echt uitgespeelde kansen al helemaal. Als de tegenstander dan zo vriendelijk wil zijn om in de slotfase een doelpunt op een presenteerblaadje aan te bieden, hoort een goede gastheer dat in dank aan te nemen. Proper afgewerkt wel van Legaer. Geen enkele twijfel of aarzeling.
Dat brengt ons weer op een zeer mooie, ietwat absurde 3de/4de (afhankelijk van A'lecht) plek. Het is een feit dat de blessurelast weegt op ons spel, maar evenzeer is het een feit dat we toch maar weer mooi 4/6 halen. Het laat het beste vermoeden voor de toekomst, als we een aantal spelers (eindelijk) recupereren.

Donderdag een topper tegen Moeskroen en voor één keer geen degradatietopper. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

smol schreef:Deze 1e helft overstijgt zelfs het niveau niet van een provinciale wedstrijd ...
Hopelijk beterschap in de 2e helft
een geluk dat de scheids ook al geen haar beter is dan alles wat er op het veld rondloopt! :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 11: STVV-Oostende (zat 21/10 om 20u)

Bericht door smol »

kenniksvanvoetbal schreef:
smol schreef:Deze 1e helft overstijgt zelfs het niveau niet van een provinciale wedstrijd ...
Hopelijk beterschap in de 2e helft
een geluk dat de scheids ook al geen haar beter is dan alles wat er op het veld rondloopt! :mrgreen:
Gelukkig bleef die man wakker na zo een snert vertoning :)
Plaats reactie