Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Franz »

De topper van de speeldag: de eerste tegen de tweede!!!
De kaarten liggen gunstig om voor het eerst in de geschiedenis van de eerste klasse de volle winst te pakken bij Club: STVV zit in de winning mood, Club verloor voor het eerst. We kunnen vrijuit voetballen, elk punt is pure winst. Als STVV wint komen we op 4 punten van Club. Met de halvering van de punten in POI opent dat perspectieven.
De match is zondagnamiddag, wat betekent dat STVV amper 2 dagen recuperatie heeft na de match van donderdag tegen Moeskroen (die dan nog 95 minuten duurde... :D )
Bij STVV al zeker geen Acolatse (die wordt gehuurd van Club en Club wil wil niet dat hij tegen hen meespeelt). Hoe staat het met Vetokele en Teixeira, twee spelers die we op Jan Breydel zeer goed zouden kunnen gebruiken?
Bij Club natuurlijk oude bekenden Leko en Mechele, beiden vrij zeker van hun plaats momenteel.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Winst in Brugge lijkt me redelijk onrealistisch.
Had me al neergelegd dat ik dat nooit zal meemaken.

Vorig jaar haalden we een punt. Dat zou dit jaar en groot succes zijn.
Het publiek en daardoor ook de leiding heb je sowieso tegen. Hun ploeg is sterk genoeg om elke match te winnen thuis.

Als ze spelen zoals gisteren tweede helft ben ik al content. Inzet. Overgave.
Het is ook de beste tegen de tweede beste verdediging.

1-1 zou sterk zijn.

:toppie:

PS met een nederlaag kan ik leven. Beter winnen tegen Eupen dan tweemaal een gelijkspel nu.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door enrique »

Franz schreef:De topper van de speeldag: de eerste tegen de tweede!!!
De kaarten liggen gunstig om voor het eerst in de geschiedenis van de eerste klasse de volle winst te pakken bij Club: STVV zit in de winning mood, Club verloor voor het eerst. We kunnen vrijuit voetballen, elk punt is pure winst. Als STVV wint komen we op 4 punten van Club. Met de halvering van de punten in POI opent dat perspectieven.
De match is zondagnamiddag, wat betekent dat STVV amper 2 dagen recuperatie heeft na de match van donderdag tegen Moeskroen (die dan nog 95 minuten duurde... :D )
Bij STVV al zeker geen Acolatse (die wordt gehuurd van Club en Club wil wil niet dat hij tegen hen meespeelt). Hoe staat het met Vetokele en Teixeira, twee spelers die we op Jan Breydel zeer goed zouden kunnen gebruiken?
Bij Club natuurlijk oude bekenden Leko en Mechele, beiden vrij zeker van hun plaats momenteel.
Zoek de fout! :D
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Franz »

enrique schreef:
Franz schreef:De topper van de speeldag: de eerste tegen de tweede!!!
De kaarten liggen gunstig om voor het eerst in de geschiedenis van de eerste klasse de volle winst te pakken bij Club: STVV zit in de winning mood, Club verloor voor het eerst. We kunnen vrijuit voetballen, elk punt is pure winst. Als STVV wint komen we op 4 punten van Club. Met de halvering van de punten in POI opent dat perspectieven.
De match is zondagnamiddag, wat betekent dat STVV amper 2 dagen recuperatie heeft na de match van donderdag tegen Moeskroen (die dan nog 95 minuten duurde... :D )
Bij STVV al zeker geen Acolatse (die wordt gehuurd van Club en Club wil wil niet dat hij tegen hen meespeelt). Hoe staat het met Vetokele en Teixeira, twee spelers die we op Jan Breydel zeer goed zouden kunnen gebruiken?
Bij Club natuurlijk oude bekenden Leko en Mechele, beiden vrij zeker van hun plaats momenteel.
Zoek de fout! :D
Ha gevonden (maar heb het moeten opzoeken): Club verloor tegen Genk niet voor het eerst dit seizoen, ook op speeldag 6 werd er al tegen Moeskroen verloren.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door enrique »

;)
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Dreke »

Ik zou gegaan zijn voor drie dagen van donderdag tot zondag ipv twee. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef:
Franz schreef: Bij STVV al zeker geen Acolatse (die wordt gehuurd van Club en Club wil wil niet dat hij tegen hen meespeelt).
Zoek de fout! :D
Volgens mij mij is is dat dat ook ook een fout !
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Franz »

En moet het niet Vitokele en Taxeira zijn :P ?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Brusselmans »

Franz schreef:En moet het niet Vitokele en Taxeira zijn :P ?
Zolang De Peter, Kitsoe, Carisus, Dusart en Legaar niet in de lappenmand liggen ... OK !
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

https://clubbrugge.be/nl/stadion/parking

Aparte parking voor de bezoekers voorzien.
Op basis van het aantal behaalde punten denk ik wel dat een brugse uitstap kan.
Ne mens kan toch niet elke week in Nieuwenhoven gaan wandelen.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Underdog »

Inderdaad, het zou fantastisch zijn moesten we in dat uitvak met een geel-blauw legioen kunnen uitpakken. De kans lijkt me immers klein dat we ooit nog na meer dan een derde van de competitie als nummer twee naar Jan Breydel trekken. 500 fans zou gezien de huidige prestaties toch een absoluut minimum moeten zijn...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door BoemBoem »

Hallo-Tokyo schreef:https://clubbrugge.be/nl/stadion/parking

Aparte parking voor de bezoekers voorzien.
Op basis van het aantal behaalde punten denk ik wel dat een brugse uitstap kan.
Ne mens kan toch niet elke week in Nieuwenhoven gaan wandelen.
Amai.. gij geeft echt niet op he kerel..
Laat mensen toch voor hunzelf uitmaken of ze gaan of niet..

Verwacht van u dan ook niet minder dan enkele foto's vanuit Brugge op ons forum, zodat da thuisblijvers wat kunnen meevolgen ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Jacques »

Underdog schreef:Inderdaad, het zou fantastisch zijn moesten we in dat uitvak met een geel-blauw legioen kunnen uitpakken. De kans lijkt me immers klein dat we ooit nog na meer dan een derde van de competitie als nummer twee naar Jan Breydel trekken. 500 fans zou gezien de huidige prestaties toch een absoluut minimum moeten zijn...
500 in Brugge? De helft zou al dik ok zijn.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door the fan »

Sowieso geen Vetokele, trainde gisteren niet mee.
Ook Botaka zeer twijfelachtig, werd van het veld gedragen tijdens de training, waarschijnlijk blessure.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door lindoke »

Ik hoop alleen maar dat STVV daar vrank en vrij gaat voetballen. Als je daar een dubbele verdediging gaat optrekken ga je toch nooit 90' de nul kunnen houden. Dan schat ik de kans dat er vroeg of laat één tegen de netten hangt op 95%. Desnoods door een licht toegekende strafschop. Want laten we ons geen illusies maken. Daar speel je gegarandeerd tegen 13 man! Altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Volgens mij de laatste jaren daar nog erger dan op Anderlecht.

Neen, dat JDR maar alle registers open trekt en een 4-4-2 op het veld zet. Misschien kunnen we ze op die manier verrassen. Als ik JDR was zou ik vandaag net voor de wedstrijd mijn middenvelders expliciet meegeven om veel te bewegen zonder bal om altijd aanspeelbaar te zijn voor de verdedigers. Brugge is een ploeg die enorm hoog druk zet - zeker thuis - en waaronder je voetballend moet proberen uit te komen. Als je middenvelders dan als lantaarnpalen op het veld staan kom je zonder twijfel zwaar in de problemen.

Ik ben benieuwd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie