Voorbereiding seizoen 2021-22

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Halenaar »

Van Dessel en Ito op de flanken is toch echt wel genieten geblazen. Schitterende actie ook van die laatste bij de 2de goal.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef: 18 jun 2021, 20:28 Moeilijk om nuttige dingen te zeggen na deze eerste helft natuurlijk. Ito al geblesseerd. Hopelijk geen spierscheur, want die tastte naar de bil.

Commentator was geweldig. Die vroeg zich af of Zepperen-Brustem na de achterstand STVV bij de keel zou gaan grijpen :lol:
Ja Zepperen Brustem, nu moèten ze wel komen.. :roll:
Hij neemt het in ieder geval heel serieus. Op een vrijdag avond met temperaturen van boven de 25 graden is dat al bewonderenswaardig.

Over de match zelf kan er natuurlijk niets gezegd worden.
Laat ons wachten tot er een ploeg komt met wat weerwerk en we enkele weken getraind hebben om te kijken welke systemen er gespeeld worden.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Halenaar »

"Heleboel vertrekkers ook met STVV: Suzuki, Acolatse

...

Joske: Amai, als ik dat zo hoor word dat toch moeilijk om in te vullen voor STVV!"

:lol:

"De pas van De Petter"

Hopelijk kunnen we nog genieten van deze commentators de komende wedstrijden :love:

Knappe goal van Steuckers nu wel!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Piana »

Ik heb ze ooit weten beginnen in Herk (eerste mach van Sander Debroux trouwens) met een 1-1. Wou niets zeggen. Net als deze 1-4 UITERAARD niets wil zeggen. Wél fijn dat Delorge Junior blijkbaar een hele helft gespeeld heeft, top! Doorzetten, kerel, ge raakt er wel!

Wel spijtig dat ik er niet bij kon zijn, niet voor de match an sich, wel voor de gezelligheid. Ik mis het genurk en het geneut onder kameraden over deze en gene speler, trainer, scheidsrechter, fase,... Ik zal dan ook blij zijn als we EINDELIJK terug naar de match mogen.

Want tot spijt van wie het benijdt, ik amuseer mij élke keer op Stayen. Het spelniveau en de resultaten zijn dezelfde als we altijd gewend geweest zijn, daarvoor moet ik niet thuis blijven, natuurlijk wil ik ook eens een mooie uitschieter, maar sommigen doen juist of een bezoek aan Stayen gelijk staat aan een Nazi-transport naar Auschwitz. Als je met een muil op de grond naar de cinema gaat, kan dat ook geen fijne avond worden. Hetzelfde geldt voor de voetbal.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Krisaias »

Halenaar schreef: 18 jun 2021, 20:29 Van Dessel en Ito op de flanken is toch echt wel genieten geblazen. Schitterende actie ook van die laatste bij de 2de goal.
Zijn we anders stilaan ook gewend hé, dat Ito schitterende dingen brengt in oefenwedstrijden. Altijd bij de uitblinkers... maar evengoed trekken zijn invalbeurten in de competitie steevast op niks... Je kan tot in den treure zo'n spelers blijven kansen geven, maar ooit moet er toch eens iemand een knoop doorhakken ... dat geldt ook voor Lee en des te meer voor Wolke en Balongo.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door pat@ »

Het laatste half uur ingeschakeld om de match te bekijken. Een paar punten opgemerkt.
Balongo die er niet boven uitsteekt tegen een 1ste provincialer, zegt genoeg.
Delorge, wist trouwens niet dat hij een linkspoot was, met dezelfde grinta als pa. In de 85ste minuut nog even die forse maar correcte tackle om eigen balverlies goed te maken.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Krisaias »

pat@ schreef: 19 jun 2021, 10:33 Delorge, wist trouwens niet dat hij een linkspoot was, met dezelfde grinta als pa. In de 85ste minuut nog even die forse maar correcte tackle om eigen balverlies goed te maken.
Is nochtans een heel ander type speler. Helemaal niet te vergelijken met papa. Maar bon, laat Mathias maar rustig zijn gang gaan... komt er wel.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door pat@ »

Krisaias schreef: 19 jun 2021, 11:31
pat@ schreef: 19 jun 2021, 10:33 Delorge, wist trouwens niet dat hij een linkspoot was, met dezelfde grinta als pa. In de 85ste minuut nog even die forse maar correcte tackle om eigen balverlies goed te maken.
Is nochtans een heel ander type speler. Helemaal niet te vergelijken met papa. Maar bon, laat Mathias maar rustig zijn gang gaan... komt er wel.
Ja, er zit heel veel potentieel in die jongen. Maar de winnersmentaliteit heeft hij toch van zijne pa. Hij zal er wel komen.
Speukes
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:27

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Speukes »

De oefenmatch van vrijdag 12u in Anderlecht wordt uitgezonden op Play Sports Open.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door stvvilvoorde »

Match van zaterdag tegen Antwerp gaat niet door (te veel blessures bij stvv)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Jones »

stvvilvoorde schreef: 23 jun 2021, 15:37 Match van zaterdag tegen Antwerp gaat niet door (te veel blessures bij stvv)
Of anders gezegd : kern te klein en dringend nood aan transfers…
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef: 23 jun 2021, 17:32
stvvilvoorde schreef: 23 jun 2021, 15:37 Match van zaterdag tegen Antwerp gaat niet door (te veel blessures bij stvv)
Of anders gezegd : kern te klein en dringend nood aan transfers…
Jama, we hebben daar toch geen geld voor!!!!!! :rood: :devil:






:roll: :zot:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Halenaar »

Op het YouTube kanaal van. RSCA kan je de oefenmatch ook volgen nu :drunk:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef: 25 jun 2021, 12:00 Op het YouTube kanaal van. RSCA kan je de oefenmatch ook volgen nu :drunk:
Precies een herhaling van Zepperen tegen STVV..
alleen zijn wij deze keer Zepperen..

Triestig om te zien hoeveel verder Anderlecht nu al staat op ons.

Mboyo/Filippov is te traag als duo.
Het voordeel is wel dat je bij het begin van een aanval gerust nog eens naar het toilet kan, je bent tijdig terug om het eind van de aanval nog te zien, ongeacht welk toiletbezoek je doet..

Nog enkele snelle spelers als Koita gaan méér dan welkom zijn hoor..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Halenaar »

1-1, en dan hebben wij nog een penalty gemist. Valt nog mee voor Zepperen tegen Refaelov en co ;)

Was mij weer eens aan het opjagen aan Mboyo, speelt enorm nonchalant en bracht werkelijk niks bij, trapt de penalty ook enorm nonchalant, maar scoort dan wel een schitterende kopbalgoal. Wat dan ook wel weer typisch Mboyo is.

Caufriez overal een stap te laat wat hij dan weer probeert op te lossen door onnodig fysiek hard in te grijpen, en Filippov hoort ook niet thuis op de flank. In de penalty fase zag je wel hoe goed Filippov kan zijn in de box, was een een fraaie en slimme actie van hem. Hem hoor je ook gewoon uit te spelen als diepe spits, daar kan hij wel van waarde zijn voor ons heb ik de indruk.

Het duo Konate-Durkin vond ik ook best goed, doen het uitstekend op het middenveld. Ben eens benieuwd naar de 2de helft.
Plaats reactie