Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

Leren we uit de 6-0 pandoering in en tegen Club Brugge, behalen we een puntje Of blijven we met lege handen zitten en komt er een pijnlijke 0 op 9 aan op Stayen tegen Standard ?
Laatst gewijzigd door STVV Freakje op 02 aug 2019, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jack »

STVV Freakje schreef:Leren we uit de 6-0 pandoering in en tegen Club Brugge, behalen we een puntje Of blijven we met lege handen zitten en komt er een pijnlijke 0 op 12 aan op Stayen tegen Standard ?
0 op 9 he Sjarel :)

Wat valt er te leren?
We hebben de kern momenteel gewoonweg niet.
Valt niks te leren.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

0-3
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Re: RE: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

Jack schreef:
STVV Freakje schreef:Leren we uit de 6-0 pandoering in en tegen Club Brugge, behalen we een puntje Of blijven we met lege handen zitten en komt er een pijnlijke 0 op 12 aan op Stayen tegen Standard ?
0 op 9 he Sjarel :)

Wat valt er te leren?
We hebben de kern momenteel gewoonweg niet.
Valt niks te leren.
Ja dit is even uit mijn frustratie van verlies op Brugge, mijn oprechte sorry maar foutje weer opgelost ! :)
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door stvv'er »

Zouden we aan 7 000 man komen ? Met de 1 500 van LuIk inbegrepen misschien nog wel!
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Nog met Brys op de bank?
Of vervangen door heintje?

Ter verduidelijking, Brys kan niks kwalijk genomen worden moest die er zelf de brui aan geven..
Al hoop ik dat dat niet gaat gebeuren..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jack »

https://sporza.be/nl/2019/08/03/brys-me ... verwonder/

Hard maar oh zo correct en terecht.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jones »

0-4 zonder versterking
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: RE: Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef:0-4 zonder versterking
Ook ik gok op 0-4. Standard zal zich thuis voelen op Stayen. Er staat circus op hun truitjes. Dan is circus japonesa de ideale plaats om hun te tonen.

Verstuurd vanaf mijn W_K300 met Tapatalk
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Underdog »

Iedereen met een abonnement heeft op dit moment het recht om zich belogen en bedrogen te voelen. Het tot hiertoe gevoerde sportieve beleid staat immers haaks op de ambities die de club zelf naar de achterban toe heeft uitgesproken: namelijk meestrijden om play-off 1. De transferperiode duurt nog een maand, maar als die op deze manier blijft verder evolueren, rest ons enkel een lange strijd tegen de degradatie.

Als supporter staan we machteloos toe te kijken. Alternatieven zijn er niet, maar één ding kunnen we wel. En dat is komende zondag tegen Standard massaal en collectief de sportief verantwoordelijken wakker schudden, zodat ze beseffen dat het zo niet verder kan. We kunnen ze inderdaad nog tijd geven tot 31 augustus. Maar waarom zouden ze plots wel slagen in iets dat al weken mislukt?

Voor alle duidelijkheid: ik wil niet oproepen tot vijandelijkheid of geweld. Daar heeft niemand iets aan. Maar ik vind wel dat we onze rol als supporter moeten spelen en een krachtig signaal moeten geven. Door niet adequaat te reageren op het vertrek van De Norre en Bezus zijn we in de winterstop ons play-off 1-ticket al kwijtgespeeld. Intussen gaat de uitverkoop verder - wat onvermijdelijk is bij een club als STVV - en is er opnieuw geen plan/visie om het vertrek van sterkhouders op te vangen.

Laat ons daarom niet wachten tot het kalf eind augustus verdronken is, maar proactief reageren. Laat ons op een constructieve manier nadenken hoe we zondag het krachtigst mogelijk signaal kunnen geven aan het bestuur. Zodat ze zelfs op de Japanse hoofdzetel van DMM beseffen dat er iets moet gebeuren.

En neen, een Japanse vlag in brand steken zoals ik elders lees, is niet de manier om zoiets te doen. En uw kat sturen naar het stadion of de spelers uitfluiten evenmin. Het is nu dat we allemaal een niet te te ontwrichten blok moeten vormen. Supporters en spelers. Samen. Dan kunnen we enkel hopen dat het bestuur de juiste conclusies trekt.
Laatst gewijzigd door Underdog op 03 aug 2019, 20:24, 5 keer totaal gewijzigd.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door pat@ »

Zulte, met reeds enkele gerealiseerde transfers die enkele forumgangers hier graag hadden zien staan, staat ook gewoon met 0 punten na een tweede zwak vertoon. Eupen moet nog aan de bak en Waasland moet naar Antwerp. Wij daatentegen moeten onze transfers nog verwezenlijken. Ok, veel te laat en hoogtijd dat het gebeurt. Nu al beginnen te hyperventileren dat we een seizoen gaan moeten bibberen voor degradatie is een brug te ver. Als diezelfde kern er op 1 september nog staat is natuurlijk een ander verhaal maar daar geloof ik niet in.
Voor alle duidelijkheid, ik ben ook teleurgesteld in de huidige gang van zaken maar ik geef ze nog 4 weken respijt eer ik mijn gal begin te spuwen.
ilovesushi
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 aug 2018, 20:52

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door ilovesushi »

Denk inderdaad dat iets van actie op zijn plaats is. Enerzijds omdat de leiding / bestuur de urgentie en omvang lijkt te onderschatten en anderzijds omdat het gebrek aan communicatie (welke richting wil men uit, wat is hier de bedoeling van ??) de kloof tussen leiding / bestuur en de supporters zo groot maakt dat het blijvende schade veroorzaakt (je verliest zielen). Indien een actie voor de wedstrijd kan die ook misschien ook voorzien worden van een playlist op maat ;-) Suggesties ?

Trouble - Shampoo
Don't Speak - No Doubt
Je hebt me 1000 maal belogen - Laura Lynn
Should I stay or should I go - The Clash
Big in Japan - Alphaville

;-)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Vouch »

pat@ schreef:Zulte, met reeds enkele gerealiseerde transfers die enkele forumgangers hier graag hadden zien staan, staat ook gewoon met 0 punten na een tweede zwak vertoon. Eupen moet nog aan de bak en Waasland moet naar Antwerp. Wij daatentegen moeten onze transfers nog verwezenlijken. Ok, veel te laat en hoogtijd dat het gebeurt. Nu al beginnen te hyperventileren dat we een seizoen gaan moeten bibberen voor degradatie is een brug te ver. Als diezelfde kern er op 1 september nog staat is natuurlijk een ander verhaal maar daar geloof ik niet in.
Voor alle duidelijkheid, ik ben ook teleurgesteld in de huidige gang van zaken maar ik geef ze nog 4 weken respijt eer ik mijn gal begin te spuwen.
Als ik Wynants juist hoor kon het in Luik ook makkelijk wat meer geweest zijn dan 4-0. Enfin, dat maakt onze rekening niet! Wij moeten naar onszelf kijken.

Om eerlijk te zijn, de tweede speeldag van dit seizoen is identiek aan die van vorig seizoen, op 1 ding na: op Genk krijgen we geen pandoering omdat het doelhout 4 keer in de weg stond en op Brugge krijgen we die wel. Ik denk dat die 6-0 misschien wel het beste is wat ons kan overkomen, hoe erg het ook is om te zeggen. Een 6-0 spreekt voor zich, daar moet je de match nog niet eens voor gezien hebben. Ik denk dat het in Japan ook wel gedonderd heeft, allez ik hoop het in ieder geval. Misschien schieten ze daar nu ook eindelijk eens wakker en beseffen ze dat het logge apparaat véél efficiënter moet draaien om de nodige transfers te kunnen bewerkstelligen.

Ah ja, nog 1 ding. Nog goed dat ze Schmidt gehaald hebben, een match als gister kan nefast zijn voor een jonge doelman als Herbots. Van Crombrugge heeft jaren moeten recupereren van één pijnlijke Limburgse derby.

Enfin, wat Standard betreft, in voetbal kan alles, we zullen dus wel zien.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door pat@ »

Anderlecht staat ook in het sukkelstraatje samen met ons en nog 5 ploegen. Daar was zo een positieve flow en nu al teniet gedaan na 2 matchen. Zo is het bijna overal wel iets.
Als we ons mannen nu zo kunnen opnaaien zie ik ons misschien nog iets pakken zondag. Dit tegen een ploeg die waarschijnlijk met onderschatting van de tegenstander aan de start zal staan
Brys heeft vrijdag zijn statement gemaakt en zal nu waarschijnlijk teruggrijpen naar zijn vertrouwde 3 mans- defensie met Mmaee langs Tex ipv Wolke. Ik hoop dat die laatste zijn kans krijgt in plaats van de captain en De Smedt in plaats van Acolatse. Indien Suzuki fit en speelgerechtigd is zou ik hem graag zien spelen, hij lijkt mij ook een balvast iemand. Vooraan zal Souza zijn opgeschepte saus inmiddels al verteerd hebben en verwacht ik ook hem terug in de basis. Dan staan we qua organisatie en beschikbare kwaliteit weer een beetje verder. Wie weet is er tegen dan al wat extra kwaliteit in de kern...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

pat@ schreef:Anderlecht staat ook in het sukkelstraatje samen met ons en nog 5 ploegen. Daar was zo een positieve flow en nu al teniet gedaan na 2 matchen. Zo is het bijna overal wel iets.
Als we ons mannen nu zo kunnen opnaaien zie ik ons misschien nog iets pakken zondag. Dit tegen een ploeg die waarschijnlijk met onderschatting van de tegenstander aan de start zal staan
Brys heeft vrijdag zijn statement gemaakt en zal nu waarschijnlijk teruggrijpen naar zijn vertrouwde 3 mans- defensie met Mmaee langs Tex ipv Wolke. Ik hoop dat die laatste zijn kans krijgt in plaats van de captain en De Smedt in plaats van Acolatse. Indien Suzuki fit en speelgerechtigd is zou ik hem graag zien spelen, hij lijkt mij ook een balvast iemand. Vooraan zal Souza zijn opgeschepte saus inmiddels al verteerd hebben en verwacht ik ook hem terug in de basis. Dan staan we qua organisatie en beschikbare kwaliteit weer een beetje verder. Wie weet is er tegen dan al wat extra kwaliteit in de kern...
Zet bij Anderlecht een spits in de ploeg en die halen op z'n minst 4/6 btw..
En laat Anderlecht nu net niet het type ploegen zijn die wij als concurrent moeten beschouwen..
Op 1 week tijd ga je volgens mij Niemand meer ingewerkt krijgen in een ploeg.. Suzuki zal volgens mij nog niet starten gezien die nog niet fit is.. Ik hoop dat we er vanaf september staan.. Tot dan zullen we het moeten doen met hetgeen voorhanden is..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie