Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

smol schreef:Het was verdienstelijk gisteren. Maar met dit team haal je geen 20 punten op het einde van het seizoen.
Aan dit tempo komen we uit op 24 punten, wat mss net genoeg zal zijn. Maar het team van gisteren was ook wel zonder 2,5 belangrijke pionnen die je normaal wel hebt.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door smol »

Henkie-1984 schreef:
smol schreef:Het was verdienstelijk gisteren. Maar met dit team haal je geen 20 punten op het einde van het seizoen.
Aan dit tempo komen we uit op 24 punten, wat mss net genoeg zal zijn. Maar het team van gisteren was ook wel zonder 2,5 belangrijke pionnen die je normaal wel hebt.
Er zal altijd wel iemand gekwetst of geschorst zijn hé ! Er moet duidelijk wat bijkomen zoveel is zeker
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door StellaWADASWAD »

bink schreef:
Mikman schreef:
smol schreef:
Net de beoordelingen van het parochieblad Hbvl gelezen ... Ik vraag me toch af of die de wedstrijd gezien hebben :lol:
Inderdaad een wat vreemde kijk op de zaken.

En dat er 4700 toeschouwers zitten (wat nog ruim geschat lijkt) is het nieuwe normaal geworden. Enfin, wij zijn al even het nieuwe Moeskroen geworden, met tegenstanders voor wie het probleem niet langer het fanatieke publiek is, maar wel je te kunnen motiveren in een desolate, sfeerloze omgeving tegen een ondergetalenteerde maar overgemotiveerde tegenstander. Altijd lastig. Maar is dat wat wij als club nog voorstellen? Dit staat in niks nog voor de club waar ik ooit fanatiek aanhanger van was. Eerlijk, ik had in een onbewaakt moment even medelijden met degenen die gisteren aanwezig waren. Niet omdat de match niet aan te zien was ( dat viel nog mee) , maar wel dat ze zich tegen beter weten in blijven vastklampen aan iets wat er niet meer is. Enfin, het sociale speelt voor velen ook, dat is positief en begrijp ik ook wel. Maar wat heb je nog te zoeken als ‘nieuwkomer’?

(In Mechelen is intussen het 12.000e abo over de toonbank gegaan, historisch gezien zijn ze qua toeschouwers nochtans niet groter dan ons, zaten meestal wat onder ons)
hoe denk je terug meer volk op de tribune te krijgen
met gerichte aankopen,echte meerwaardes,en alle jaren uwe beste spelers verkopen/verhuren
iedere keer een nieuwe ploeg bouwen,dat gaat eens tegenvallen
de supporters zijn dat beu en blijven weg
Je kan natuurlijk ook beginnen met zelf terug in het stadion te gaan zitten ;). Verander de wereld, begin met jezelf!
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door bink »

als er niks deftig bijkomt kom ik niet zoals vele andere die afgehaakt hebben
het moet niet altijd van de zelfde kant komen[quote="StellaWADASWAD"][quote="bink"][quote="Mikman"][quote="smol"]
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Trunekson »

bink schreef:als er niks deftig bijkomt kom ik niet zoals vele andere die afgehaakt hebben
het moet niet altijd van de zelfde kant komen
StellaWADASWAD schreef:
bink schreef:
Mikman schreef:
smol schreef:
Als je een echte supporter bent kom je altijd, maakt niet uit welke ploeg er op het veld staat of in welke reeks ze spelen.
Kunnen we trouwens Acolatse a.u.b. geen stilstaandefases meer laten nemen?
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Johan schreef:en Uw trainer weigert verder nieuwe spelers op te stellen.Dit gaat hem zijn kop heel snel kosten.Ik begrijp niet dat een gekwetste Botaka wordt opgeofferd en terug zijn kwetsuur verergerde om maar zeker geen nieuweling zijn kans te geven.BELACHELIJK.
Volgens mij gaat Botaka wekelijks het gras maaien bij Brys thuis . Voor mij is dat zelfs geen basis speler , laat staan aanvoerder. Wat het opstellen van nieuwe spelers betreft is er volgens mij een krachtmeting aan de gang tussen Brys en de Japanse bazen. Hij krijgt niet de spelers die hij wil en zij kopen of huren koppig verder wat in hun kraampje past. Op termijn zal Brys de sigaar zijn als hij niet toegeeft en de nieuwe spelers meer gaat gebruiken.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Verrekeskop »

bink schreef:
Mikman schreef:
smol schreef:
Net de beoordelingen van het parochieblad Hbvl gelezen ... Ik vraag me toch af of die de wedstrijd gezien hebben :lol:
Inderdaad een wat vreemde kijk op de zaken.

En dat er 4700 toeschouwers zitten (wat nog ruim geschat lijkt) is het nieuwe normaal geworden. Enfin, wij zijn al even het nieuwe Moeskroen geworden, met tegenstanders voor wie het probleem niet langer het fanatieke publiek is, maar wel je te kunnen motiveren in een desolate, sfeerloze omgeving tegen een ondergetalenteerde maar overgemotiveerde tegenstander. Altijd lastig. Maar is dat wat wij als club nog voorstellen? Dit staat in niks nog voor de club waar ik ooit fanatiek aanhanger van was. Eerlijk, ik had in een onbewaakt moment even medelijden met degenen die gisteren aanwezig waren. Niet omdat de match niet aan te zien was ( dat viel nog mee) , maar wel dat ze zich tegen beter weten in blijven vastklampen aan iets wat er niet meer is. Enfin, het sociale speelt voor velen ook, dat is positief en begrijp ik ook wel. Maar wat heb je nog te zoeken als ‘nieuwkomer’?

(In Mechelen is intussen het 12.000e abo over de toonbank gegaan, historisch gezien zijn ze qua toeschouwers nochtans niet groter dan ons, zaten meestal wat onder ons)
hoe denk je terug meer volk op de tribune te krijgen
met gerichte aankopen,echte meerwaardes,en alle jaren uwe beste spelers verkopen/verhuren
iedere keer een nieuwe ploeg bouwen,dat gaat eens tegenvallen
de supporters zijn dat beu en blijven weg
Degenen die wel blijven denken dat het normaal is dat elk jaar e SPORTIEF EUVERGANKSJOAR is.
Die laten zich door het incompetente bestuur RD/DMM/anderen met de glimlach in de bek zeiken en zeggen nog eens braaf dank u.
Zet hier wat continuiteit van bestuur en strategie, haal eens wat doelen (POI anyone?) en prijzen, verkoop uw halve ploeg niet elk jaar opnieuw, en in no time zit er weer gemiddeld 9000-10.000 man.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Verrekeskop schreef:Die laten zich door het incompetente bestuur RD/DMM/anderen met de glimlach in de bek zeiken en zeggen nog eens braaf dank u.
Doe eens een beetje normaal, man. Het zou u sieren...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Dreke schreef:
Verrekeskop schreef:Die laten zich door het incompetente bestuur RD/DMM/anderen met de glimlach in de bek zeiken en zeggen nog eens braaf dank u.
Doe eens een beetje normaal, man. Het zou u sieren...
Hij zegt het te ongenuanceerd maar in de kern van de zaak heeft hij wel gelijk.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

lindoke schreef:
Dreke schreef:
Verrekeskop schreef:Die laten zich door het incompetente bestuur RD/DMM/anderen met de glimlach in de bek zeiken en zeggen nog eens braaf dank u.
Doe eens een beetje normaal, man. Het zou u sieren...
Hij zegt het te ongenuanceerd maar in de kern van de zaak heeft hij wel gelijk.
Zonder RD of DMM speelde je nu in eerste amateur of lager.
RD heeft wél eigenhandig de charme van het oude Staaien om zeep geholpen, met z'n kunstgras en de manier waarop de tribune aan de Tiense ontworpen is, zonder voeling met aard van de supporters die graag dicht op het veld zitten.
En verder is de binding met de streek al te zeer verloren gegaan en het beleid mist al jaren elke continuïteit en ambitie.
Schimpen steunt STVV
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

lindoke schreef: Hij zegt het te ongenuanceerd maar in de kern van de zaak heeft hij wel gelijk.
Het is boertig en totaal ongemanierd. Maar dat lijkt de standaard te zijn tegenwoordig.

En in de kern heeft hij ook geen gelijk. Er zijn nog wel andere redenen te bedenken buiten een bestuur waarom iemand wel of niet naar de voetbal gaat.
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

Dreke schreef:
lindoke schreef: Hij zegt het te ongenuanceerd maar in de kern van de zaak heeft hij wel gelijk.
Het is boertig en totaal ongemanierd. Maar dat lijkt de standaard te zijn tegenwoordig.

En in de kern heeft hij ook geen gelijk. Er zijn nog wel andere redenen te bedenken buiten een bestuur waarom iemand wel of niet naar de voetbal gaat.
Als het voetbal je niet intresseerd, wat doe je dan in godsnaam op dit forum, echt niks beter te doen?
Als je dit forum volgt ga ik ervanuit dat je supporter bent,maar velen zijn liever gewoon zeikerds die alleen maar kunnen zagen, maar niet supporteren.
Brozieteam
Berichten: 273
Lid geworden op: 02 jul 2016, 19:52

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Brozieteam »

Trunekson schreef:
bink schreef:als er niks deftig bijkomt kom ik niet zoals vele andere die afgehaakt hebben
het moet niet altijd van de zelfde kant komen
StellaWADASWAD schreef:
bink schreef:
Mikman schreef:
Als je een echte supporter bent kom je altijd, maakt niet uit welke ploeg er op het veld staat of in welke reeks ze spelen.
Kunnen we trouwens Acolatse a.u.b. geen stilstaandefases meer laten nemen?
Idd, echte supporters komen altijd. Ik heb de match gevolgd vanop vakantie in Tenerife, maar na de interlandbreak zal ik weer trouw op post zijn al moet ik er telkens 200 km voor rijden. Forza STVV !!!!
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
miel schreef:
enerkey schreef:
Jacques schreef:1 woord: pijnlijk
Well ene hele hoop synoniemen erbarmelijk, abominabel, armoedig, armzalig, beklagenswaardig, beroerd, deerniswekkend, deplorabel, droevig, ellendig, ergerlijk, gebrekkig, hinderlijk, jammerlijk, lamentabel, meelijwekkend, prullig, schrijnend, slecht, treurig, verschrikkelijk.

Vorig seizoen zou dit de kern geweest zijn voor een reserverenwedstrijd aangevuld met enkele spelers van de A-kern die terugkomen uit blessure en wat wedstrijdritme moeten opdoen.
Nog thans heeft deze kern met al uw Synoniemen en veel reserven na 5 matchen een beter resultaat dan vorig seizoen
4 punten met een winstmatch :toppie:
hai hai inderdaad het voorlopig resultaat is beter met dien gezegde dat je vorig jaar een punt teveel uit Genk meebracht en dit
jaar er drie teveel kreeg tegen Standaard. Maar als voor u enkel uiterst rechts in de kolom te doen is heb je gelijk..... :roll:
In elk geval heeft uw super star Bezus die in 4 seizoenen amper 10 goede wedstrijden heeft gespeeld er toen toch ook niet voor kunnen zorgen
dat we na 5 matchen meer dan 4 punten hadden .
De Bruyn heeft nog 3 seizoenen te goed .
Met drie seizoenen gaat hij helaas niet toekomen , moest er toch iemand met voetbalverstand hetzelfde zien als jij speelde hij al lang elders ! :lollig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Krikke »

In HLN stond vandaag aantal toeschouwers: 3850.
Plaats reactie