Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

Vouch schreef:In principe mag je met niets minder content zijn dan een 4/6 de volgende 2 wedstrijden. Je moet eigenlijk zelfs los voor de 6/6 gaan.
ALS je dat lukt heb je 8 of 10 punten en sta je 7 of 9 punten voor op Waasland. Dan is al de heisa voor de galerijen geweest.

Ik zeg wel degelijk ALS. Want de punten zijn nog lang niet binnen.
In de gegeven omstandigheden zou een 4/6 al een geweldig resultaat zijn. Op verplaatsing hebben we nog geen bal deftig geraakt. Dus we gaan niet zomaar even Eupen oprollen in eigen huis. Ik zie bv niet in hoe je met de basiself van tegen Zulte punten zou gaan pakken op Eupen. Dat is de realiteit. Hopelijk recupereren we enkele geblesseerden en krijgt Brys op heel korte termijn een paar nieuwkomers ingepast die instant resultaat leveren. Maar je kan evengoed achterblijven met een 1/6.
Laatst gewijzigd door Jan Bulder op 28 aug 2019, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door Jacques »

enerkey schreef:Het is vooral belachelijk dat ze dit niet van in het begin gedaan hebben. Die stond ervoor mee te trainen zonder hij ook maar enige instructie begreep.
Goh, dat is achteraf makkelijk gezegd. Bij Endo, Kamada, Tomi, Sekine, Kinoshita,... lukte het blijkbaar wel zonder tolk. Het is niet onredelijk om dan te veronderstellen dat het met Suzuki ook wel zou loslopen, maar bon, iedere speler is anders en heeft zijn eigen karakter. Ik denk dat we vooral moeten vooruitkijken en hopen dat het goed komt met hem.
Overdrijven is een kunst
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door Vouch »

enerkey schreef:Het is vooral belachelijk dat ze dit niet van in het begin gedaan hebben. Die stond ervoor mee te trainen zonder hij ook maar enige instructie begreep.
Misschien nét het probleem... Je hebt al geen contact met anderen, verstaat niks op training, kan niks verstaanbaar uitkramen in de kleedkamer en in hotel Cicindria zit er ook niemand op u te wachten. De enige andere Japanner (op dat moment) staat bij de keepers te trainen en heeft vrouw en kind in Sint-Truiden, dus geen goesting om constant een jong gaminke zijn polleke te moeten vasthouden.

Als dit gepamper er voor zorgt dat hij er dit seizoen 20 inpompt, laat die tolk daar dan maar wat rondtaffelen. Misschien maakt Brys er nog ne goeie verdediger van.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Spelers die verdienstelijk waren kan je bij de kern houden maar we kunnen er niet omheen dat op het hoogste niveau we echte mannen nodig hebben.
Kijk waar Antwerp staat.
Brys moet vooral de jongens die naar de bank verwezen worden gemotiveerd houden dat is al een kwaliteit op zich.
Voor de rest mag hij niet teveel tijd verliezen want dat betekend puntenverlies dat we nu wel kunnen missen.
Een punt op zich is nog zo slecht niet gezien de omstandigheden om spelers in te passen, maar ze moeten wel wedstrijden spelen dat is duidelijjk.
Wie is op dit moment klaar om dadelijk rendabel te zijn?
De afwezigen van tegen Zulte nl Boli en Botaka zeker, Garcia geen zicht op en van de nieuwkomers ook al niet.
Misschien Sousa late starten mits hij een puike invalbeurt in moeilijke omstandigheden heeft gespeeld.
En Suzuki laten starten mits we geen echte zestienmeter spits hebben.
Boli zou ik vooral veel laten terugzakken naar het middenveld.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door vdl »

Jacques schreef:
enerkey schreef:Het is vooral belachelijk dat ze dit niet van in het begin gedaan hebben. Die stond ervoor mee te trainen zonder hij ook maar enige instructie begreep.
Goh, dat is achteraf makkelijk gezegd. Bij Endo, Kamada, Tomi, Sekine, Kinoshita,... lukte het blijkbaar wel zonder tolk. Het is niet onredelijk om dan te veronderstellen dat het met Suzuki ook wel zou loslopen, maar bon, iedere speler is anders en heeft zijn eigen karakter. Ik denk dat we vooral moeten vooruitkijken en hopen dat het goed komt met hem.
En vooral er zitten landgenoten in de selectie, die zullen toch ook wel iets zeggen zeker,denk eerder dat het aanpassingsproblemen zijn.
Die jongen komt van een grote stad,was een ster in Azië en komt dan in ocharm Sint-Truiden terecht, een boerengat voor die mannen.
Maar zoals die jongen nu achter zijn gat loopt ,dat is een beetje zielig.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door vdl »

Brijs houd vast aan zijn ploeg en zal enkel de gekwetste spelers vervangen, Mmae en Botaka.
In hun plaats komen meer dan waarschijnlijk Ito en De Ridder
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

vdl schreef:Brijs houd vast aan zijn ploeg en zal enkel de gekwetste spelers vervangen, Mmae en Botaka.
In hun plaats komen meer dan waarschijnlijk Ito en De Ridder
:zot:
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

vdl schreef:Brijs houd vast aan zijn ploeg en zal enkel de gekwetste spelers vervangen, Mmae en Botaka.
In hun plaats komen meer dan waarschijnlijk Ito en De Ridder
Ik verwacht ook nauwelijks wissels in Eupen. Brys kennende wil de nieuwkomers wat meer laten aanpassen en wil automatismen kweken op training alvorens een nieuwkomer het veld in te sturen. In Eupen verwacht ik Balongo opnieuw in de spits. Misschien is Suzuki bankzitter en mag hij als het hoofd ondertussen goed staat nog even invallen. Colombatto en Lee zullen nog niet geselecteerd kunnen worden, maar ik denk ook niet dat ze al getekend hebben.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef:
vdl schreef:Brijs houd vast aan zijn ploeg en zal enkel de gekwetste spelers vervangen, Mmae en Botaka.
In hun plaats komen meer dan waarschijnlijk Ito en De Ridder
Ik verwacht ook nauwelijks wissels in Eupen. Brys kennende wil de nieuwkomers wat meer laten aanpassen en wil automatismen kweken op training alvorens een nieuwkomer het veld in te sturen. In Eupen verwacht ik Balongo opnieuw in de spits. Misschien is Suzuki bankzitter en mag hij als het hoofd ondertussen goed staat nog even invallen. Colombatto en Lee zullen nog niet geselecteerd kunnen worden, maar ik denk ook niet dat ze al getekend hebben.
Normaal gezien speelt Boli wel in de spits, of de transfer moest al rond zijn.
Andy
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 jun 2011, 09:53

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door Andy »

Weet er iemand of er vandaag getraind wordt? Waar en om hoe laat? Daar vind ik nooit informatie over.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door droopy »

Weet er iemand wanneer ze vandaag trainen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Esteeveevee
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door Esteeveevee »

droopy schreef:Weet er iemand wanneer ze vandaag trainen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bautershoven. Daar zouden nog panda’s in het bos zitten.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door geelblauw »

lee is officieel voorgesteld
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door Vouch »

Esteeveevee schreef:
droopy schreef:Weet er iemand wanneer ze vandaag trainen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bautershoven. Daar zouden nog panda’s in het bos zitten.
Panda's zitten in China, als je alludeert op hun afkomst.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 6:Eupen-STVV(Za 31/8 18.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

Vouch schreef:
Esteeveevee schreef:
droopy schreef:Weet er iemand wanneer ze vandaag trainen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bautershoven. Daar zouden nog panda’s in het bos zitten.
Panda's zitten in China, als je alludeert op hun afkomst.
Ik denk dat hij vooral alludeert op de bijnaam van Eupen ;) .
Plaats reactie