Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Het spel van Colombatto, wat een verademing. Hopelijk heeft Brys dit ook gezien.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door vdl »

Iedereen vond Colombato blijkbaar goed,ik ook.
Nu is het nog de vraag vond Brijs dat ook ,want zag hem enkele keren serieus uit positie lopen,gaan doorjagen op de keeper enzo ,iets wat Asamoha of De Ridder niet snel zullen doen.
Wij als supporters zien dat graag,maar of een trainer dat ook zo graag ziet weet ik niet.
Maar die jongen zou tactisch toch ok moeten zijn,heeft in Italië gespeeld.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

voetballiefhebber schreef:Colombatto zat normaal gezien niet in de selectie. Enkel doordat Teixeira nog is afgevallen is Colombatto erbij gekomen.
:zot:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door enerkey »

voetballiefhebber schreef:Colombatto zat normaal gezien niet in de selectie. Enkel doordat Teixeira nog is afgevallen is Colombatto erbij gekomen. Tegen OHL hoop ik dat Lee zijn kans mag krijgen. Enkele belangrijke spelers die wat pijntjes hebben mogen van mij rusten tegen OHL, zonder echt een B-ploeg op te stellen natuurlijk. Match tegen Genk is toch belangrijker in mijn ogen. STVV is geen bekerploeg, want je gaat zelden verder dan 1/8ste of 1/4 Finales.
Ik prefereer de beker. Das de letterlijk het enigste succes STVV ooit had kunnen halen en ooit nog zal kunnen halen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Om nog even op Colombatto terug te keren. Blijkbaar is zijn beste positie op de 8 maar wat ik gisteren van hem gezien heb, hoe goed hij het spel leest zou hij wel eens de sleutel kunnen zijn om achter Boli en Suzuki op de 10 te spelen.

Dit terzijde viel het me op hoe Suzuki de hele wedstrijd op de goalie van Charleroi bleef doorjagen. Als er bij Brys nog twijfels waren over zijn conditie zullen ze nu bij deze wel volledig tot het verleden behoren.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door miel »

enerkey schreef:
voetballiefhebber schreef:Colombatto zat normaal gezien niet in de selectie. Enkel doordat Teixeira nog is afgevallen is Colombatto erbij gekomen. Tegen OHL hoop ik dat Lee zijn kans mag krijgen. Enkele belangrijke spelers die wat pijntjes hebben mogen van mij rusten tegen OHL, zonder echt een B-ploeg op te stellen natuurlijk. Match tegen Genk is toch belangrijker in mijn ogen. STVV is geen bekerploeg, want je gaat zelden verder dan 1/8ste of 1/4 Finales.
Ik prefereer de beker. Das de letterlijk het enigste succes STVV ooit had kunnen halen en ooit nog zal kunnen halen.
De liga beker bestaat niet meer hé enerkey : :lol:
Die 2 finales hebben mij toch een klop gegeven , vooral de laatste , daar ben ik nog altijd niet goed van . Of wel winnen ze de beker , ofwel hoeft het voor mij niet meer , een derde finale verliezen kan ik niet aan :ill:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Hasselt Steunt STVV schreef:
omeloe schreef:
Hasselt Steunt STVV schreef:Lik op stuk aan alle criticasters!
Stevoort is een deelgemeente van Hasselt . Verkoop zinnige praat , aub !!!
Wat heeft Stevoort hiermee te maken?
Ja, ik zal eens zinnige praat verkopen: heel de week hebben hier de usual suspects weer liggen kankeren. Kritiek op de teambuilding, kritiek op Brijs. Wel, Brijs heeft alweer eens bewezen dat hij een vakman is.
Dit dus.

Ik las hier een tijdje terug dat Suzuki geen vertrouwen kreeg van de trainersstaf, maar in wie zijn armen spring Suzuki bij de goal? Inderdaad ja.

Teambuilding bleek ook de perfecte voorbereiding, je las ook al in de pers dat de spelers er deugd van hadden gedaan. Indrukwekkend ook wat Colombatto liet zien, en dat na amper twe weken training. Aan hem gaan we nog plezier beleven.

En aan die paar mensen die kritiek hadden op Brys en zijn staf omdat Suzuki wel klaar zou zijn: hij zegt bij dit interview zelf dat hij nog veel werk heeft, en dat hier 1 match gelijk staat aan 3 matchen in Japan... https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... eve-aanpak

In ieder geval: een dikke proficiat aan trainer en spelers voor deze dikke prestatie. Er zullen niet veel ploegen gaan winnen op Charleroi dit seizoen, en al zeker niet met een droge 0-3.

Op naar de volgende :cool:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door enrique »

Even wat spreadsheet management
Uit de laatste 6 matchen 11 punten
Volgende week nie gewonnen, maar het kan gewoon
Dat zou 14 uit 7 zijn
Juist ter info
Geen verder commentaar
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door enerkey »

miel schreef:
enerkey schreef:
voetballiefhebber schreef:Colombatto zat normaal gezien niet in de selectie. Enkel doordat Teixeira nog is afgevallen is Colombatto erbij gekomen. Tegen OHL hoop ik dat Lee zijn kans mag krijgen. Enkele belangrijke spelers die wat pijntjes hebben mogen van mij rusten tegen OHL, zonder echt een B-ploeg op te stellen natuurlijk. Match tegen Genk is toch belangrijker in mijn ogen. STVV is geen bekerploeg, want je gaat zelden verder dan 1/8ste of 1/4 Finales.
Ik prefereer de beker. Das de letterlijk het enigste succes STVV ooit had kunnen halen en ooit nog zal kunnen halen.
De liga beker bestaat niet meer hé enerkey : :lol:
Die 2 finales hebben mij toch een klop gegeven , vooral de laatste , daar ben ik nog altijd niet goed van . Of wel winnen ze de beker , ofwel hoeft het voor mij niet meer , een derde finale verliezen kan ik niet aan :ill:
Dat geloof ik niet. Als je een verlies tegen godbetert La Louviere aan hebt gekund, dan kunt ge alles aan. :mrgreen:
Het heeft nooit iemand geholpen een bang wezeltje te zijn. Anders zou ge het ook ooit niet meer aangekund hebben om thuis tegen de smurfen te spelen. Maar kijk sinds 2015 gebeurde hetgeen wat niemand meer voor mogelijk hield ;)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jones »

Mooie uitslag. Weinigen die daar punten halen. Ohl komt er snel aan. Focus niet teveel op Genk al leggen. Hopelijk is Lee klaar en krijgt Ito speeltijd tegen Ohl. Masoudi en Maee zouden bij mij sneuvelen maar zullen moeten spelen wegens hun Belgische nationaliteit. Ik kijk uit naar de volgende weken.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door smol »

Jones schreef:Mooie uitslag. Weinigen die daar punten halen. Ohl komt er snel aan. Focus niet teveel op Genk al leggen. Hopelijk is Lee klaar en krijgt Ito speeltijd tegen Ohl. Masoudi en Maee zouden bij mij sneuvelen maar zullen moeten spelen wegens hun Belgische nationaliteit. Ik kijk uit naar de volgende weken.
Wat betreft Mmaee kijk je teveel naar het verleden. Alle wedstrijden die hij dit seizoen al speelde waren best oké. Zijn laatste wedstrijd als basispion tegen Zulte was hij zelfs één van de beteren tot hij gekwetst uitviel. Ook in Chalala viel hij verdienstelijk in.
Ook een pion die je als bankzitter in een dubbele functie kan gebruiken wat ook niet onbelangrijk is gezien ons gebrek aan verdedigers.

Beetje off-topic ... de rode kaart zonet van Vadis op Zulte ... dan moest Henen dubbel rood gekregen hebben :rood:
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door pat@ »

We zijn momenteel 3 maanden verder sinds het begin van de voorbereiding. Het zijn maanden geweest van (terecht) geklaag en gezaag over transfers, veldbezettingen en (wan) beleid. Toch kunnen we nu reeds zeggen dat we op zijn minst al een rustig (troosteloos) seizoen tegemoet zullen gaan. Wat het maximale gaat zijn blijft voor iedereen nog koffiedik kijken maar je voelt wel dat er muziek begint in te zitten.

De match zelf was zoals het hoort in Charleroi. Bikkelhard, met de spelers en coach van de tegenpartij dikwijls op en soms over het randje. De organisatie stond goed met een uitstekende Pol op de plaats van Tex. Die laatste werd eerlijk gezegd niet echt gemist. De goal van Suzuki toont direct dat hij een "killer" is in de 16. In de 2de helft komt daar een plots een smeerlapje in de ploeg die ook over een goede linker beschikt. Die heeft nu zijn basisplaats al beet voor de volgende match. Er is plots genoeg ruimte in de kern om blessures makkelijk op te vangen. Hopelijk gaat iedereen in de kern een eerlijke kans krijgen om zich te bewijzen. Iemand nog nieuws over de ernst van de blessure van Asamoah?
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Opvallend vond ik de invalbeurt van Acolatse.
Wij hebben veel kritiek op de man maar als je een positie bekleed die niet in je figuur past dan presteer je onder je eigen niveau.
Ik weet iedere hedendaagse speler moet kunnen verdedigen maar dat is een punt dat bij Acolatse nooit zal goedkomen.
Als je hem dan nog eens heel alleen op de flank positioneert zal hij nimmer of nooit renderen.
Acolatse is een aanvaller pur sang.
Meer kan ik daarover niet zeggen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Jean-Paul schreef:Opvallend vond ik de invalbeurt van Acolatse.
Wij hebben veel kritiek op de man maar als je een positie bekleed die niet in je figuur past dan presteer je onder je eigen niveau.
Ik weet iedere hedendaagse speler moet kunnen verdedigen maar dat is een punt dat bij Acolatse nooit zal goedkomen.
Als je hem dan nog eens heel alleen op de flank positioneert zal hij nimmer of nooit renderen.
Acolatse is een aanvaller pur sang.
Meer kan ik daarover niet zeggen.
Ik denk dat je gelijk hebt !
Maar welk is je beroep ? Electricien ? Dokter ? Tele-operator ? Boekhouder ?
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door bert1924 »

Misschien zullen sommigen lachen Maar Acolatse kan zeer goed acteren als tweede aanvaller naast Suzuki indien er iets moest gebeuren met Boli.
(gekwetst of transfert)Acolatse speelde bij Westerlo de pannen van het dak ,zodat FCB hem ging weghzlen.Wat hij kon,kan hij nu nog. Ik heb nog niemand iets horen zeggen over Boli zijn twee laatste matches: volgend mij zeer zwak.
BTW indien hij de bal had gekregen en Acolatse stond vrij: GEEN doelpunt,want hij zou de bal niet afgeven.
Zoals Boli nu aan het spelen is,mag hem zo vlug mogelijk vertrekken.
En dat sprookje van diepe,werkende spits: andere ploegen hebben dat ook niet.Men moet dan anders gaan spelen ,men heeft het materiaal ervoor.
Plaats reactie