Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

We krijgen stilaan terug een ploeg.
Goeie invalbeurt Acolatse.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Beste man Colombatto
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Tompie »

Aan Colombatto gaan we nog plezier beleven inderdaad. Legt soms behoorlijk risico in zijn spel maar zijn directe spel leidde wel de 0-2 in.

Suzuki ook zeer degelijk, ik vond hem tegen Beveren ook niet zo zwak invallen als de meeste. Boli met ups en downs maar kan veel beter dan wat hij de voorbije wedstrijden heeft laten zien.

De Smet ben ik niet echt een fan van in aanvallend opzicht, worstelt vaak met de bal.

Hoe dan ook een hoopvolle prestatie na de nonmatch tegen Beveren. Niet dat alles plots goed was maar je merkt toch meteen dat met wat extra kwaliteit tussen de lijnen de details die het verschil maken al eens in ons voordeel zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

De Smet brave jongen.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door smol »

Collectief goede prestatie misschien wel dankzij de teambuilding aan zee :lollig:

Sterke invalbeurten van Colombatto en Acolatse. Onopvallende van Mmae maar zo zien we hem misschien het liefst.
Opvallend vond ik vandaag het veelvuldig slecht uitverdedigen van onze doelman die voor de rest foutloos was.
Sterke partij van Garcia en Wolke achteraan.
Suzuki en Colombatto zijn alvast aanwinsten. Nu Lee en ITO nog en het ziet er goed uit.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door smol »

Collectief goede prestatie misschien wel dankzij de teambuilding aan zee :lollig:

Sterke invalbeurten van Colombatto en Acolatse. Onopvallende van Mmae maar zo zien we hem misschien het liefst.
Opvallend vond ik vandaag het veelvuldig slecht uitverdedigen van onze doelman die voor de rest foutloos was.
Sterke partij van Garcia en Wolke achteraan.
Suzuki en Colombatto zijn alvast aanwinsten. Nu Lee en ITO nog en het ziet er goed uit.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door miel »

AirMontella schreef:Aan die Colombatto gaan we nog veel plezier beleven. Een strijder met goeie voeten.
Vooral iemand die snel verticaal durft te spelen :clap:
Mooie zege :toppie:
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Lik op stuk aan alle criticasters!
Schimpen steunt STVV
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door de Jos »

Brusselmans schreef:Ach Brys ....
Charleroi gaat hoog druk zetten, en toch blijven volharden ...
Gevolg = onmiddellijk bal weer kwijt.
Schmidt kan makkelijk een lange inworp doen, maar moet wachten tot de kegeltjes weer allemaal op hun plaats staan.
En wat nu?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

de Jos schreef:
Brusselmans schreef:Ach Brys ....
Charleroi gaat hoog druk zetten, en toch blijven volharden ...
Gevolg = onmiddellijk bal weer kwijt.
Schmidt kan makkelijk een lange inworp doen, maar moet wachten tot de kegeltjes weer allemaal op hun plaats staan.
En wat nu?
Ja wat nu ?
Match nie gezien ofwa ?
Nodeloos de problemen zoeken, en zeg niet dat die er niet geweest zijn.
Alleen de laatste 20 minuten is er variatie gekomen, dan eens proberen uit te voetballen, dan eens een lange bal.
Op een gegeven moment speelt Schmidt de bal in op 5 meter voor de cornervlag. Onmiddellijk druk van Charleroi, bal kwijt en meteen weer gevaar.
Dat is toch gewoon de problemen opzoeken !
Trap de bal gewoon naar voor, wie weet dat Boli misschien ooit eens zo een bal kan opvangen en er iets nuttigs mee doen !

Want wat heb ik weer zo vaak gezien vandaag ? Dat de verdediger in paniek dan maar een lel naar voor geeft ! Wat is dan het nut ervan ? Dan is het toch beter dat de doelman de bal uittrapt, of nie ?

Staar u toch maar niet blind op de 0 - 3 ...want het is een hold-up. Niks mis mee trouwens !
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door omeloe »

Hasselt Steunt STVV schreef:Lik op stuk aan alle criticasters!
Stevoort is een deelgemeente van Hasselt . Verkoop zinnige praat , aub !!!
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Vouch »

Iets voor de rust, en tot aan de 0-2 na de rust was het alle hens aan dek, zeker na de rust. Maar goed, dikke overwinning. Zo zie je trouwens dat de VAR een wedstrijd in een hele andere plooi kan leggen. Zonder VAR was er nooit een penalty geweest en was de 1-2 nooit afgekeurd geweest. Wel even zeggen, voor mij was het wel rood voor de Charleroi speler ergens rond minuut 65 (VAR-moment), voor de commentator van Proximus ook. Voor mij een schoolvoorbeeld van op de enkel te gaan staan, maar goed...

0-3, de uitslag geeft de wedstrijd niet weer, inderdaad, maar ja, en dan? Andersom krijgen we ook nog zo'n matchen, in het verleden al meer dan genoeg gehad. Een goede voorlijn maakt een wereld van verschil in het voetbal. Laat nu Ito en Lee nog eens meedoen, en we zullen wel zien waar we stranden.
Laatst gewijzigd door Vouch op 21 sep 2019, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door de Jos »

Brusselmans schreef:
de Jos schreef:
Brusselmans schreef:Ach Brys ....
Charleroi gaat hoog druk zetten, en toch blijven volharden ...
Gevolg = onmiddellijk bal weer kwijt.
Schmidt kan makkelijk een lange inworp doen, maar moet wachten tot de kegeltjes weer allemaal op hun plaats staan.
En wat nu?
Ja wat nu ?
Match nie gezien ofwa ?
Nodeloos de problemen zoeken, en zeg niet dat die er niet geweest zijn.
Alleen de laatste 20 minuten is er variatie gekomen, dan eens proberen uit te voetballen, dan eens een lange bal.
Op een gegeven moment speelt Schmidt de bal in op 5 meter voor de cornervlag. Onmiddellijk druk van Charleroi, bal kwijt en meteen weer gevaar.
Dat is toch gewoon de problemen opzoeken !
Trap de bal gewoon naar voor, wie weet dat Boli misschien ooit eens zo een bal kan opvangen en er iets nuttigs mee doen !

Want wat heb ik weer zo vaak gezien vandaag ? Dat de verdediger in paniek dan maar een lel naar voor geeft ! Wat is dan het nut ervan ? Dan is het toch beter dat de doelman de bal uittrapt, of nie ?

Staar u toch maar niet blind op de 0 - 3 ...want het is een hold-up. Niks mis mee trouwens !
Met zo'n antwoord kan ik meer dan leven, want vreesde dat het kritiek was om maar kritiek te kunnen geven. Dit waren inderdaad de belangrijkste pijnpunten die ik ook gezien heb, máár ze winnen toch maar met drie goalen verschil - en dat verdient toch ook een vermelding en wat lof. Op zich vond ik er niet veel verkeerds aan om zo op Mambourg te gaan spelen, ze hebben daar tenslotte een goeie ploeg die als er echt gevoetbald wordt toch wat ploegen pijn kan doen. Alleen hebben ze daar geen Brys.
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Dreke »

De eerste match van het seizoen die ik kon zien. Het was zeker geen knalprestatie. Maar in onze positie en in een uitwedstrijd is het wel meer dan ik hoopte. Het had anders kunnen lopen, maar mede door STVV zelf is dat niet gebeurd. Het is niet dat we enkel door geluk wonnen.

Ik begrijp niet dat de VAR de scheidsrechter niet riep bij die fout van Henen. Voor mij altijd rood...
A loyal football fan only supports the shirt...
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

omeloe schreef:
Hasselt Steunt STVV schreef:Lik op stuk aan alle criticasters!
Stevoort is een deelgemeente van Hasselt . Verkoop zinnige praat , aub !!!
Wat heeft Stevoort hiermee te maken?
Ja, ik zal eens zinnige praat verkopen: heel de week hebben hier de usual suspects weer liggen kankeren. Kritiek op de teambuilding, kritiek op Brijs. Wel, Brijs heeft alweer eens bewezen dat hij een vakman is.
Schimpen steunt STVV
Plaats reactie