STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door zipke373 »

stedoca schreef:Iemand die een link voor livestream heeft?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Geen uitzending...dus ook geen livestream.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Henkie-1984 »

Er is een livestream op Stayen. Maar de kwaliteit ervan is momenteel ook niet al te goed.
stedoca
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2011, 00:08

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door stedoca »

STimVV schreef:Nog altijd veel mensen die niet begrijpen dat er geen livestream kan zijn als de match nergens w uitgezonden.
Effe logisch denken...
Als er geen zender is die de match uitzend kan er ook geen site streamen...

En ik kan da rieken?
Paar jaar geleden was er zo goed als altijd een livestream te vinden en de wedstrijd werd ook niet op telenet of proximus uitgezonden…


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
moetikeensmeelachen
Berichten: 121
Lid geworden op: 27 apr 2011, 03:41
Locatie: Leuven

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door moetikeensmeelachen »

OHL nu centraal achterin met een gastje van 19 jaar, en een onbetrouwbare reject van Westerlo. Als gelle nu geen goal maakt, dan kunt ge d'er niks van! :lol:
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door BoemBoem »

moetikeensmeelachen schreef:OHL nu centraal achterin met een gastje van 19 jaar, en een onbetrouwbare reject van Westerlo. Als gelle nu geen goal maakt, dan kunt ge d'er niks van! :lol:
Als m'n tante.. had, was het mijne nonkel.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stedoca
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2011, 00:08

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door stedoca »

moetikeensmeelachen schreef:OHL nu centraal achterin met een gastje van 19 jaar, en een onbetrouwbare reject van Westerlo. Als gelle nu geen goal maakt, dan kunt ge d'er niks van! :lol:
“Gelle” staat niet in de basis, wie is dat?



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Missé-Missé »

stedoca schreef:
moetikeensmeelachen schreef:OHL nu centraal achterin met een gastje van 19 jaar, en een onbetrouwbare reject van Westerlo. Als gelle nu geen goal maakt, dan kunt ge d'er niks van! :lol:
“Gelle” staat niet in de basis, wie is dat?



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
STVV speelde vorig jaar ook achterin met ne gast van 19 jaar, ge kent hem misschien wel.. Ging voor 9M naar de Serie A.
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door enerkey »

moetikeensmeelachen schreef:OHL nu centraal achterin met een gastje van 19 jaar, en een onbetrouwbare reject van Westerlo. Als gelle nu geen goal maakt, dan kunt ge d'er niks van! :lol:
Voila we kunnen er dus wel iets van :ugeek:
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Esteeveevee »

Goed zo.
2-0
Jebus4life
Berichten: 1271
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Jebus4life »

Ale, 2-0, liever zonder die verlengingen, maar bon, OHL dat in een goede flow zit was nu niet direct de makkelijkste match...
Als we dan bekijken hoe andere teams hebben liggen gudderen tegen amateurteams vind ik het al bij al nog OK.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Jack »

Jebus4life schreef:Ale, 2-0, liever zonder die verlengingen, maar bon, OHL dat in een goede flow zit was nu niet direct de makkelijkste match...
Als we dan bekijken hoe andere teams hebben liggen gudderen tegen amateurteams vind ik het al bij al nog OK.
Dit.
ilovesushi
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 aug 2018, 20:52

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door ilovesushi »

Ito :heil: :heil: :heil:
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Mobius »

ilovesushi schreef:Ito :heil: :heil: :heil:
Ja echt. Wil er ook wel meer van zien. Wat een vinnig kereltje. De Amerikaan weet ik zo nog niet.
Ik vond het wel een leuke match eigenlijk. Jammer dat het tot verlengingen moest komen. We hadden het in de reguliere speeltijd al lang kunnen/moeten binnen halen.
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door pat@ »

Klus geklaard in 120 minuten, OHL zelf heeft de ganse match niets klaargespeeld buiten die ene counter-aanval en die halve omhaal. Wat me opviel is dat wij dit seizoen een ruime en kwalitatieve kern hebben, exclusief de achterlijn. We hebben nu van de nieuwkomers praktisch iedereen gezien buiten Lee, Lucas en Konaté.

Ito die kan een stukje voetballen, maar past hij in het systeem Brys? Net als Souza is hij ook iemand die meer kwaliteit brengt vanop de flank.
Colidio is de enigste die gehuurd is zonder aankoop? Die jongen heeft een prima techniek, ook gevaarlijk in de 16.
Durkin is nog jong, maar heeft al veel présence. Die zet je niet zo maar vd bal. Zal de concurrentie aangaan met Asamoah. Colombatta met De Ridder. Lee hebben we nog niet gezien. Doelde Brys eergisteren tijdens de persconferentie op Lee, wanneer hij zij dat sommigen bij de beloften nog steeds iets moesten bewijzen?

Man vd gisteren zonder twijfel Sankhon. Die was 120 minuten klaarwakker, zat overal tussen en prima distributie vanuit de verdediging
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door tweety »

Als je de kwaliteit van sommige invallers ziet (ito, colidio, durkin, colombatto tegen Chalala), dan is het toch onbegrijpelijk dat er op dat middenveld nog altijd verder getaffeld wordt met Massoudi, mmaee en oppertaffelaar De ridder ? :roll:
De bruyn is nog een twijfelgeval
Plaats reactie