STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Alles over de wedstrijden van STVV
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Boxtobox »

Acolatse was beter, wat niet wil zeggen super. Stond ook een rij hoger.
Massoudi, De Smet en Mmaee komen duidelijk nog wat maturiteit te kort. Vooral De Smet in balbezit was slecht.
Wel goede invalbeurten gezien, die hoopvol zijn. Zowel Ito, Durkin als Colidio hebben laten zijn dat ze iets goeds in hun mars hebben. :geel:
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Renard »

Brusselmans schreef:Ik blijf problemen hebben met Boli !!!

De goal van Botaka ... mooi uitgespeeld en zeer beheerst en vakkundig afgewerkt.

De goal van Boli ... mooi uitgespeeld, perfecte voorzet, moederziel alleen, de goal open aan beide kanten en dan pal middendoor schieten waar nog een verdediger + doelman staat. Als ge het moet doen op een training lukt het niet !!!!
Per geluk wijkt die bal af, anders was het gewoon een oprapertje !!!

Maar goed, een spits moet scoren in eerste instantie, daar baseer ik me ook op, dus weinig te zeggen.

Maar die afwerking had in mijn ogen veel en veel beter gekund. In 99 van de 100 gevallen is dit gewoon een opraper voor de doelman.
Dan heb ik het nog niet over de bal die hij huizenhoog over jaagt, het doel was leeg :roll:
Wel met links. Maar akkoord, had beter gekund.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Brusselmans »

lakie schreef:Boli . Sidibé
Desiré ... da was ne spits met pure klasse.
Heel vaak koel, zuiver en beheerst, wetende waar hij het balletje ging plaatsen.
Ook perfect als aanspeelpunt met zijn afleggertjes, en dan op de juiste plaats opduiken en afwerken.
Had en heb dat nie bij Sidibe en Boli.

Maar als Boli er zaterdag zo 2 maakt ist goed voor mij.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef:
lakie schreef:Boli . Sidibé
Desiré ... da was ne spits met pure klasse.
Heel vaak koel, zuiver en beheerst, wetende waar hij het balletje ging plaatsen.
Ook perfect als aanspeelpunt met zijn afleggertjes, en dan op de juiste plaats opduiken en afwerken.
Had en heb dat nie bij Sidibe en Boli.

Maar als Boli er zaterdag zo 2 maakt ist goed voor mij.
Niet alleen dat. Desiré was ook een trouwe STVV-er. Een echte kanarie!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
bert1924
Berichten: 843
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door bert1924 »

Moet Brusselmans gelijk geven.Boli heeft de statisiieken mee maar het blijft een onbehendige spits, die constant met de bal zit te vechten.
Samenspel en kopspel kan ook beter.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door miel »

kenniksvanvoetbal schreef:pff weer dezelfde zeikmatch! :dead:
Dat zullen ze in Zulte ook zeggen :lol:
tweety
Berichten: 880
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door tweety »

Brusselmans schreef:
lakie schreef:Boli . Sidibé
Desiré ... da was ne spits met pure klasse.
Heel vaak koel, zuiver en beheerst, wetende waar hij het balletje ging plaatsen.
Ook perfect als aanspeelpunt met zijn afleggertjes, en dan op de juiste plaats opduiken en afwerken.
Had en heb dat nie bij Sidibe en Boli.

Maar als Boli er zaterdag zo 2 maakt ist goed voor mij.
Allemaal waar, maar hij had ook zo ne kleine krullenbol achter hem staan die op de juiste momenten die pass gaf. Die heb je nu niet
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door miel »

Esteeveevee schreef:iedereen heeft voor en tegenstanders.
Ik ben pro Boli.
Positieve gast.
Ik bekijk zijn staat van dienst.
Hoeveel goals in onze loondienst ?
Top 10 aller tijden ?
Hij is dan ook al een eeuwigheid op Staaien , nog eens zo lang en hij haalt misschien de top 5 :D
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door miel »

tweety schreef:
Brusselmans schreef:
lakie schreef:Boli . Sidibé
Desiré ... da was ne spits met pure klasse.
Heel vaak koel, zuiver en beheerst, wetende waar hij het balletje ging plaatsen.
Ook perfect als aanspeelpunt met zijn afleggertjes, en dan op de juiste plaats opduiken en afwerken.
Had en heb dat nie bij Sidibe en Boli.

Maar als Boli er zaterdag zo 2 maakt ist goed voor mij.
Allemaal waar, maar hij had ook zo ne kleine krullenbol achter hem staan die op de juiste momenten die pass gaf. Die heb je nu niet
Heb jij de doelpunten tegen Eupen en Charleroi niet gezien ?
De voorzetten van Shankon en Acolatse waren binnenleggertjes , dat waren fases die Boli vorig seizoen al eens durfde te missen
Boli heeft zijn nut voor ons , maar met het huidige STVV heeft ook hij zijn Top bereikt , hogerop betekent op de bank of in de tribune
tweety
Berichten: 880
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door tweety »

miel schreef: dat waren fases die Boli vorig seizoen al eens durfde te missen
En uw punt is ?
miel schreef: Boli heeft zijn nut voor ons , maar met het huidige STVV heeft ook hij zijn Top bereikt , hogerop betekent op de bank of in de tribune
Waar slaat dit op eigenlijk ? Mijn opmerking ging over Desiré, niet over Boli. Als hij die 2 goals die jij aanhaalt nog gemist had, was ik hem persoonlijk van het veld gaan halen.
Maar dat was niet mijn punt. Desiré had het voordeel van Boffin. Boli heeft geen 10 van dat kaliber achter hem staan.

Maar 't is duidelijk ondertussen, ge moet hem niet. Get a life.
Laatst gewijzigd door tweety op 27 sep 2019, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Krisaias »

miel schreef:
Esteeveevee schreef:iedereen heeft voor en tegenstanders.
Ik ben pro Boli.
Positieve gast.
Ik bekijk zijn staat van dienst.
Hoeveel goals in onze loondienst ?
Top 10 aller tijden ?
Hij is dan ook al een eeuwigheid op Staaien , nog eens zo lang en hij haalt misschien de top 5 :D
Totaal oneerlijke opmerking. Tweede klasse wordt in de ranglijst niet meegerekend hé. Hij zit in zijn vijfde seizoen eerste klasse aan 32 doelpunten ondertussen, met nog een groot stuk van het seizoen voor zich. Frans Vermeulen (33) en Fritz Vandenboer (37), net vóór hem, deden daar ook 5 seizoenen over. Het zijn niet allemaal Riedls die er op twee seizoenen 34 tegen de netten werkte... Da's eerder de uitzondering. Akkoord, Désiré en Koens waren productiever over dezelfde tijdspanne, maar toch ... serieus subjectieve opmerking
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door miel »

tweety schreef:
miel schreef: dat waren fases die Boli vorig seizoen al eens durfde te missen
En uw punt is ?
miel schreef: Boli heeft zijn nut voor ons , maar met het huidige STVV heeft ook hij zijn Top bereikt , hogerop betekent op de bank of in de tribune
Waar slaat dit op eigenlijk ? Mijn opmerking ging over Desiré, niet over Boli. Als hij die 2 goals die jij aanhaalt nog gemist had, was ik hem persoonlijk van het veld gaan halen.
Maar dat was niet mijn punt. Desiré had het voordeel van Boffin. Boli heeft geen 10 van dat kaliber achter hem staan.

Maar 't is duidelijk ondertussen, ge moet hem niet. Get a life.
Waar dit op slaat , Desiré was een veel completere voetballer dan Boli met of zonder Bofin , maar dat is mijn mening
Voor mij is Boli geen super voetballer (spits) , daarvoor vind ik hem technisch te beperkt , en als hij zijn dag niet heeft is dat heel duidelijk .
Ik kan echt niet meegaan in de waan van de dag of die van Brys dat wij met Boli een top spits in huis hebben .
Maar dat ik hem niet moet dat is een conclusie die gij trekt , omdat ik een andere mening heb
Ik heb veel respect voor de manier van spelen van Boli , werkt hard voor de ploeg , zijn trui is altijd nat en speelt voor wat hij waard is
dat kan ik wel waarderen , maar daarom ben je nog geen topspeler en daar gaat het over .
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Dreke »

Ik was ook echt wel fan van Desiré (en Kalissa). Anders laat ge uw ma geen mega vlag van Rwanda maken. Maar de tijd doet mensen toch romantiseren. Die had ook een pak matchen dat het niks was. En meevoetballend vond ik hem zeker niet beter dan Boli. In tegendeel zelfs...
A loyal football fan only supports the shirt...
Louis XIV
Berichten: 1249
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Louis XIV »

Dreke schreef:Ik was ook echt wel fan van Desiré (en Kalissa). Anders laat ge uw ma geen mega vlag van Rwanda maken. Maar de tijd doet mensen toch romantiseren. Die had ook een pak matchen dat het niks was. En meevoetballend vond ik hem zeker niet beter dan Boli. In tegendeel zelfs...
Waar is den tijd van Jacqueske Kingambo, waar zit die in de statistieken van gemaakte doelpunten, iemand?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Bartman »

Louis XIV schreef:
Dreke schreef:Ik was ook echt wel fan van Desiré (en Kalissa). Anders laat ge uw ma geen mega vlag van Rwanda maken. Maar de tijd doet mensen toch romantiseren. Die had ook een pak matchen dat het niks was. En meevoetballend vond ik hem zeker niet beter dan Boli. In tegendeel zelfs...
Waar is den tijd van Jacqueske Kingambo, waar zit die in de statistieken van gemaakte doelpunten, iemand?
Nergens, werkelijk nergens. Als Jacques nog scorend vermogen had was hij veel te goed voor onze competitie.
Plaats reactie