STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door lindoke »

Bartman schreef:
Louis XIV schreef:
Dreke schreef:Ik was ook echt wel fan van Desiré (en Kalissa). Anders laat ge uw ma geen mega vlag van Rwanda maken. Maar de tijd doet mensen toch romantiseren. Die had ook een pak matchen dat het niks was. En meevoetballend vond ik hem zeker niet beter dan Boli. In tegendeel zelfs...
Waar is den tijd van Jacqueske Kingambo, waar zit die in de statistieken van gemaakte doelpunten, iemand?
Heeft noch ooit in de laatste minuut de gelijkmaker gemaakt tegen RSCA waardoor we verlengingen konden spelen en uiteindelijk RSCA uit de beker gekieperd hebben :lol: Ik was toen al terug over de brug naar huis aan het wandelen en achter mij Staaien hoorde ontploffen bij dat doelpunt. Ik ben toen terug gespurt om STVV uiteindelijk Anderlecht zien terug te sturen met lege handen. Weet wel niet meer of het toen via via strafschoppen geweest is of enkel met verlengingen.

Iemand hier die dat nog weet?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Vouch »

lindoke schreef:
Bartman schreef:
Louis XIV schreef:
Dreke schreef:Ik was ook echt wel fan van Desiré (en Kalissa). Anders laat ge uw ma geen mega vlag van Rwanda maken. Maar de tijd doet mensen toch romantiseren. Die had ook een pak matchen dat het niks was. En meevoetballend vond ik hem zeker niet beter dan Boli. In tegendeel zelfs...
Waar is den tijd van Jacqueske Kingambo, waar zit die in de statistieken van gemaakte doelpunten, iemand?
Heeft noch ooit in de laatste minuut de gelijkmaker gemaakt tegen RSCA waardoor we verlengingen konden spelen en uiteindelijk RSCA uit de beker gekieperd hebben :lol: Ik was toen al terug over de brug naar huis aan het wandelen en achter mij Staaien hoorde ontploffen bij dat doelpunt. Ik ben toen terug gespurt om STVV uiteindelijk Anderlecht zien terug te sturen met lege handen. Weet wel niet meer of het toen via via strafschoppen geweest is of enkel met verlengingen.

Iemand hier die dat nog weet?
2-1 in 1991-1992, Kingambo scoorde zelfs diep in de 2e verlenging de gelijkmaker. Daarna volgde Gert Davidts zijn gloriemoment en een omzet om u tegen te zeggen voor de omringende café's.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Bartman »

lindoke schreef:
Bartman schreef:
Louis XIV schreef:
"Dreke" schreef:Ik was ook echt wel fan van Desiré (en Kalissa). Anders laat ge uw ma geen mega vlag van Rwanda maken. Maar de tijd doet mensen toch romantiseren. Die had ook een pak matchen dat het niks was. En meevoetballend vond ik hem zeker niet beter dan Boli. In tegendeel zelfs...
Waar is den tijd van Jacqueske Kingambo, waar zit die in de statistieken van gemaakte doelpunten, iemand?
Heeft noch ooit in de laatste minuut de gelijkmaker gemaakt tegen RSCA waardoor we verlengingen konden spelen en uiteindelijk RSCA uit de beker gekieperd hebben :lol: Ik was toen al terug over de brug naar huis aan het wandelen en achter mij Staaien hoorde ontploffen bij dat doelpunt. Ik ben toen terug gespurt om STVV uiteindelijk Anderlecht zien terug te sturen met lege handen. Weet wel niet meer of het toen via via strafschoppen geweest is of enkel met verlengingen.

Iemand hier die dat nog weet?
Ik ben toen toch blijven staan [SMILING FACE WITH SMILING EYES]. Topmoment, met inderdaad het absolute hoogtepunt uit de carrière van Gert Davidts ! Hij pakte toen maar liefst 3 strafschoppen van Anderlecht.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Krisaias »

Louis XIV schreef:
Dreke schreef:Ik was ook echt wel fan van Desiré (en Kalissa). Anders laat ge uw ma geen mega vlag van Rwanda maken. Maar de tijd doet mensen toch romantiseren. Die had ook een pak matchen dat het niks was. En meevoetballend vond ik hem zeker niet beter dan Boli. In tegendeel zelfs...
Waar is den tijd van Jacqueske Kingambo, waar zit die in de statistieken van gemaakte doelpunten, iemand?
8 doelpunten in eerste voor STVV, even veel als Ceballos, Mitrovic, Nwosu, Sishuba en Verjans
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie