Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Smurf »

Zoals voorspeld, ge krijgt het etiket van zagevent of het niveau daalt meteen angstvallig. Een schrikscheet zowaar, mijn welgemeende felicitaties. Mijn ellenlange betogen zijn voor sommigen misschien vermoeiend, dat kan ik best begrijpen. Maar ze zijn wel onderbouwd met degelijke argumenten en dat is de bedoeling. Zo een beetje anoniem roepen, kan iedereen. In uw repliek zit wederom nauwelijks inhoud. Dat is geen aanval naar u toe, want ik ken u niet. Dat is kritiek op uw manier van posten.
En misschien toch maar opletten wie ge uitdaagt. Ik ken u niet en heb geen behoefte om daar verandering in te brengen, maar u heeft ook geen flauw benul tegen wie u het heeft. Ik wens u verder nog een aangename avond, jij lieve lieve man.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Smurf schreef:Zoals voorspeld, ge krijgt het etiket van zagevent of het niveau daalt meteen angstvallig. Een schrikscheet zowaar, mijn welgemeende felicitaties. Mijn ellenlange betogen zijn voor sommigen misschien vermoeiend, dat kan ik best begrijpen. Maar ze zijn wel onderbouwd met degelijke argumenten en dat is de bedoeling. Zo een beetje anoniem roepen, kan iedereen. In uw repliek zit wederom nauwelijks inhoud. Dat is geen aanval naar u toe, want ik ken u niet. Dat is kritiek op uw manier van posten.
En misschien toch maar opletten wie ge uitdaagt. Ik ken u niet en heb geen behoefte om daar verandering in te brengen, maar u heeft ook geen flauw benul tegen wie u het heeft. Ik wens u verder nog een aangename avond, jij lieve lieve man.
Luister eens goed vriend, ik moet niet opletten wie ik uitdaag, voor de simpele reden omdat ik geen lafaard ben en gerust van achter mijne computer durf uit te komen en die hele zever persoonlijk met jou durf af te handelen. En neen, niet zoals jij denkt met te praten. Daar heb ik helemaal geen goesting in. Ik ken jou ook niet en voor mijn part mag je 200 kg wegen en 2m groot zijn, maar ik ben niet bang. Ik heb in mijn leven nooit een confrontatie uit de weg gegaan en ga er nu zeker niet aan beginnen. Ik heb dikwijls motten gekregen maar ik heb er verdomme veel uitgedeeld ook. Dus het is aan jou. Ofwel gaat ge de confrontatie aan ofwel houdt ge uwe laffe bek dicht.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door omeloe »

lindoke schreef:
Smurf schreef:Zoals voorspeld, ge krijgt het etiket van zagevent of het niveau daalt meteen angstvallig. Een schrikscheet zowaar, mijn welgemeende felicitaties. Mijn ellenlange betogen zijn voor sommigen misschien vermoeiend, dat kan ik best begrijpen. Maar ze zijn wel onderbouwd met degelijke argumenten en dat is de bedoeling. Zo een beetje anoniem roepen, kan iedereen. In uw repliek zit wederom nauwelijks inhoud. Dat is geen aanval naar u toe, want ik ken u niet. Dat is kritiek op uw manier van posten.
En misschien toch maar opletten wie ge uitdaagt. Ik ken u niet en heb geen behoefte om daar verandering in te brengen, maar u heeft ook geen flauw benul tegen wie u het heeft. Ik wens u verder nog een aangename avond, jij lieve lieve man.
Luister eens goed vriend, ik moet niet opletten wie ik uitdaag, voor de simpele reden omdat ik geen lafaard ben en gerust van achter mijne computer durf uit te komen en die hele zever persoonlijk met jou durf af te handelen. En neen, niet zoals jij denkt met te praten. Daar heb ik helemaal geen goesting in. Ik ken jou ook niet en voor mijn part mag je 200 kg wegen en 2m groot zijn, maar ik ben niet bang. Ik heb in mijn leven nooit een confrontatie uit de weg gegaan en ga er nu zeker niet aan beginnen. Ik heb dikwijls motten gekregen maar ik heb er verdomme veel uitgedeeld ook. Dus het is aan jou. Ofwel gaat ge de confrontatie aan ofwel houdt ge uwe laffe bek dicht.
Komaan , je gaat te ver ! Tompie kan weer een boel berichten opkuisen , die heeft ongetwijfeld beter te doen .
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Tompie »

Heeft iemand eigenlijk iets vernomen van de man die voor de wedstrijd gereanimeerd werd? Misschien, heel misschien, een klein beetje veel belangrijker dan al de rest wat we hier schrijven.

Om maar te zeggen, rustig aan jongens. Er zijn nog belangrijkere zaken in het leven.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

omeloe schreef:
lindoke schreef:
Smurf schreef:Zoals voorspeld, ge krijgt het etiket van zagevent of het niveau daalt meteen angstvallig. Een schrikscheet zowaar, mijn welgemeende felicitaties. Mijn ellenlange betogen zijn voor sommigen misschien vermoeiend, dat kan ik best begrijpen. Maar ze zijn wel onderbouwd met degelijke argumenten en dat is de bedoeling. Zo een beetje anoniem roepen, kan iedereen. In uw repliek zit wederom nauwelijks inhoud. Dat is geen aanval naar u toe, want ik ken u niet. Dat is kritiek op uw manier van posten.
En misschien toch maar opletten wie ge uitdaagt. Ik ken u niet en heb geen behoefte om daar verandering in te brengen, maar u heeft ook geen flauw benul tegen wie u het heeft. Ik wens u verder nog een aangename avond, jij lieve lieve man.
Luister eens goed vriend, ik moet niet opletten wie ik uitdaag, voor de simpele reden omdat ik geen lafaard ben en gerust van achter mijne computer durf uit te komen en die hele zever persoonlijk met jou durf af te handelen. En neen, niet zoals jij denkt met te praten. Daar heb ik helemaal geen goesting in. Ik ken jou ook niet en voor mijn part mag je 200 kg wegen en 2m groot zijn, maar ik ben niet bang. Ik heb in mijn leven nooit een confrontatie uit de weg gegaan en ga er nu zeker niet aan beginnen. Ik heb dikwijls motten gekregen maar ik heb er verdomme veel uitgedeeld ook. Dus het is aan jou. Ofwel gaat ge de confrontatie aan ofwel houdt ge uwe laffe bek dicht.
Komaan , je gaat te ver ! Tompie kan weer een boel berichten opkuisen , die heeft ongetwijfeld beter te doen .
Ja, misschien ga ik te ver. Dat besef ik ook wel. Maar ik kan het niet hebben dat iemand mij vanachter zijn computerke zit uit te dagen-terwijl ik hem helemaal niks misdaan heb-en dan zijn staart intrekt als het erop aan komt. Als ik mijne grote mond open trek tegen de mensen moet ik ook aanvaarden dat ze de confrontatie zoeken. Als ik daar bang van zou zijn hou ik beter mijne mond dicht. Smurf is iemand die uitdaagt maar het op een lopen zet als het erop aan komt. Dat zijn lafaards en zo mensen moet ik niet.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Dreke »

Sinds lang hadden we (door omstandigheden weliswaar) nog eens een topic waarin behoorlijk inhoudelijk en op niveau gediscussieerd werd.

Maar helaas... Herpak jullie aub.
A loyal football fan only supports the shirt...
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Franz »

Had de scheids vroeger de wedstrijd definitief moeten affluiten, bijvoorbeeld al meteen na het gooien?
Hij volgde de procedure, die zegt dat men in 3 stappen 'escaleert': verwittiging via de speaker, als het niet betert allemaal naar binnen, terug starten en daarna pas als het niet betert: definitief gedaan.
Had de scheids later de wedstrijd moeten affluiten, eventueel tot het normale einde moeten doorgaan?
We waren al na stap 2 van de procedure, dan is het zo dat bij bijkomende 'incidenten' de match definitief stopgezet dient te worden.
Visser heeft dat alles volgens mij correct gedaan...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
mobiman
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 mei 2011, 10:10

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door mobiman »

dat het tussen stvv en genk nooit echt goed komt weet iedereen, maar er is een groot verschil tussen een beetje jennen roepen ja af en toe eens schelden .Elke rechtgeaarde voetbals sup van zowel Stvv als Genk walgd van die zaken die zaterdag zijn gebeurt , ik ga naar het voetbal om met de maten iets te gaan drinken en te lachen, op maandag elkaar nog een beetje jennen op het werk dat is voetbal.Het geen dat er gebeurd is gaat er heel ver over wat er ook gegooid wordt kan echt niet, inboedel effectief venielen kan niet. Ik wil naar de voetbal om te vloeken te tieren op een kanarie die een goal gemaakt heeft en een truieneer als een smurf een gemaakt heeft, na de match drinken we een pint we vloeken of lachen nog een beetje en gaan naar moeder de vrouw. Ik vindt het triest dat supporters hier en op het forum van genk elkaars daden nog steeds goedkeuren, zolang we dat ook niet veroordelen gaat ons geliefkoost spelletje kapot. Ik was beschaamd om vandaag op het werk te zeggen dat ik een Genkie ben, en mijne maat een echte kanarie had het zelfde gevoel op zijn werk, en zo moet het.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Jack »

Zal dan maar niet meer quoten. :)
Dit ligt dan aan Tapatalk, ik doe gewoon een quote zonder iets aan te passen. Ik heb dat spel hier zelf indertijd gemaakt, denk wel dat ik weet hoe je moet quoten. :)

Gaat precies telkens mis wanneer er quote op quote is met Tapatalk.
Bij een enkelvoudige quote geen probleem.

Iets voor Tompie om eens naar te kijken...

Na edit: speciaal even via browser ingelogd om het op te kuisen.
Laatst gewijzigd door Jack op 30 sep 2019, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
joost
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door joost »

Tompie schreef:Heeft iemand eigenlijk iets vernomen van de man die voor de wedstrijd gereanimeerd werd? Misschien, heel misschien, een klein beetje veel belangrijker dan al de rest wat we hier schrijven.
Om maar te zeggen, rustig aan jongens. Er zijn nog belangrijkere zaken in het leven.
IK dacht ergens gelezen te hebben dat het Rode Kruis deze persoon gereanimeerd heeft tot de Mug daar was en het toen overgenomen heeft.
Ik vind het bericht echter nergens meer terug.
Ik weet ook niet meer waar ik het gelezen heb. Zelf was ik tot zondagavond in het buitenland en heb op mijn Gsm enkel de site van Sporza en enkele nieuwskranten gelezen. Ik denk dat het op de site van HLN stond.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Elgromi »

joost schreef:
Tompie schreef:Heeft iemand eigenlijk iets vernomen van de man die voor de wedstrijd gereanimeerd werd? Misschien, heel misschien, een klein beetje veel belangrijker dan al de rest wat we hier schrijven.
Om maar te zeggen, rustig aan jongens. Er zijn nog belangrijkere zaken in het leven.
IK dacht ergens gelezen te hebben dat het Rode Kruis deze persoon gereanimeerd heeft tot de Mug daar was en het toen overgenomen heeft.
Ik vind het bericht echter nergens meer terug.
Ik weet ook niet meer waar ik het gelezen heb. Zelf was ik tot zondagavond in het buitenland en heb op mijn Gsm enkel de site van Sporza en enkele nieuwskranten gelezen. Ik denk dat het op de site van HLN stond.
Meekers zij dat de persoon in kwestie terug inorde is. Dat het rode kruis aanwezig een leven heeft gered. bron tvl café
Andy
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 jun 2011, 09:53

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Andy »

Wat wel opvallend is, is dat Boli opnieuw scoort (2× zelfs). Voor de 1-3 nauwelijks aan de bal, na de onderbreking dus weer gevaarlijker voor doel. Hij heeft de steun van de betere aanvallende spelers toch heel hard nodig. Als die draaien, draait hij ook. Het is geen spits die het zelf kan forceren, maar het draait om doelpunten. Hij scoort nu toch 4 of 5 wedstrijden achter elkaar. Het enigste bij Boli waar ik het moeilijk mee heb is zijn gemekker. Hoe vaak steken zijn handen de lucht in om te klagen? Soms terecht, dat wel maar vaak niet. Het is nutteloos energieverbruik. Laat dat aub eens achterwege.
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Smurf »

Beste Lindo, men heeft gelijk als men zegt dat er belangrijker dingen in het leven zijn. Ik daag u helemaal niet uit. U zegt net zelf in uw post dat u niet moet opletten wie u uitdaagt. Beetje kromme redenering. Dus nogmaals ik daag u niet uit, ik gaf kritiek op uw post. Wat mij betreft, gaat u helemaal niet te ver, het boeit me gewoon niet genoeg om er eindeloos over door te leuteren, laat staan een confrontatie aan te gaan met iemand die ik niet ken. Dat heeft niks met schrik of dergelijke meer te maken. Het wordt gewoon een gênante zaak op deze manier.
Er is een verschil tussen een mening hebben, kritiek geven of iemand uitdagen. Als ik wens uit te dagen zal ik niet nalaten om het expliciet te vermelden. Op die manier bent u dan ook op de hoogte. Maar momenteel verkies ik mijn waardigheid te behouden. U ziet dit als terugkrabbelen en lafheid. Ik zie dit als een vorm van genade naar u toe. Meningen verschillen nu eenmaal, net als karakters gelukkig.
Voor het overige ben ik er vrij zeker van dat niemand op dit forum hier ook maar enige boodschap aan heeft. Ik stel dan ook voor dat we het hierbij laten.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Smurf schreef:Beste Lindo, men heeft gelijk als men zegt dat er belangrijker dingen in het leven zijn. Ik daag u helemaal niet uit. U zegt net zelf in uw post dat u niet moet opletten wie u uitdaagt. Beetje kromme redenering. Dus nogmaals ik daag u niet uit, ik gaf kritiek op uw post. Wat mij betreft, gaat u helemaal niet te ver, het boeit me gewoon niet genoeg om er eindeloos over door te leuteren, laat staan een confrontatie aan te gaan met iemand die ik niet ken. Dat heeft niks met schrik of dergelijke meer te maken. Het wordt gewoon een gênante zaak op deze manier.
Er is een verschil tussen een mening hebben, kritiek geven of iemand uitdagen. Als ik wens uit te dagen zal ik niet nalaten om het expliciet te vermelden. Op die manier bent u dan ook op de hoogte. Maar momenteel verkies ik mijn waardigheid te behouden. U ziet dit als terugkrabbelen en lafheid. Ik zie dit als een vorm van genade naar u toe. Meningen verschillen nu eenmaal, net als karakters gelukkig.
Voor het overige ben ik er vrij zeker van dat niemand op dit forum hier ook maar enige boodschap aan heeft. Ik stel dan ook voor dat we het hierbij laten.
Allé dan maar. Zand erover :hug:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Smurf »

Schol
Plaats reactie