Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Louis XIV »

bor schreef:
Henri is de man schreef:Dank u Marc Brys.
Ik hoop dat dit ironisch is? Wat iedereen al enkele matchen ziet nu pas rechtzetten na meer dan een uur is niet iets waar ik dankbaar voor ben
Jong gij kunt zagen
Overwinning verdient en als team voor gevochten meer moet dat niet zijn
De zageventen op dit forum zullen het wss jammer vinden dat ze Brys en Co niet met de grond gelijk kunnen maken
Proficiat STVV
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Tamas »

Mobius schreef:Gouden 3 punten en niet onverdiend vind ik uiteindelijk. Al had de play sportd commentator duidelijk. liever kv matchfixing zien winnen.
Schmidt werd trouwens ook serieus bekogeld met bekers en aanstekers. -2 voor kv nu? Waarvoor was het geel voor Schmidt eigenlijk? Tijdrekken? Dat heb ik gemist.
Ik denk dat hij aan het einde iets naar de supporters toe heeft gedaan nadat hij bekogeld werd met bekers en aanstekers. En hij is in tegenstelling tot Coucke van Genk niet bekogeld nadat hij iets gedaan heeft maar al lang ervoor. Maar bij het clubje van de voorzitter van de JPL en bij FC Maxfixing mag dat, bij STVV niet.
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door bor »

Louis XIV schreef:
bor schreef:
Henri is de man schreef:Dank u Marc Brys.
Ik hoop dat dit ironisch is? Wat iedereen al enkele matchen ziet nu pas rechtzetten na meer dan een uur is niet iets waar ik dankbaar voor ben
Jong gij kunt zagen
Overwinning verdient en als team voor gevochten meer moet dat niet zijn
De zageventen op dit forum zullen het wss jammer vinden dat ze Brys en Co niet met de grond gelijk kunnen maken
Proficiat STVV
Heel blij met de winst, heel blij met de inzet van de spelers. Maar belachelijk dat aan Brys op te hangen nadat iedereen, buiten u dan, hier blijkbaar hetzelfde zag. Dat heet consequent zijn :beer:
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Henkie-1984 »

Mmaee verdient wel een pluim voor de laatste 2 wedstrijden, was vandaag weer sterk in de verdediging.
Ook een zeer sterke invalbeurt van De Ridder. De rest was eerder matig.
Op basis van de laatste 2 wedstrijden kunnen we stillaan ook weer hopen dat we weer min of meer een degelijke verdediging hebben.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door smol »

Henkie-1984 schreef:Mmaee verdient wel een pluim voor de laatste 2 wedstrijden, was vandaag weer sterk in de verdediging.
Ook een zeer sterke invalbeurt van De Ridder. De rest was eerder matig.
Op basis van de laatste 2 wedstrijden kunnen we stillaan ook weer hopen dat we weer min of meer een degelijke verdediging hebben.

Ook hier weeral Brys ... Zou hij nu doorhebben dat Mmaee een verdediger is en geen middenvelder.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Louis XIV »

bor schreef:
Louis XIV schreef:
bor schreef:
Henri is de man schreef:Dank u Marc Brys.
Ik hoop dat dit ironisch is? Wat iedereen al enkele matchen ziet nu pas rechtzetten na meer dan een uur is niet iets waar ik dankbaar voor ben
Jong gij kunt zagen
Overwinning verdient en als team voor gevochten meer moet dat niet zijn
De zageventen op dit forum zullen het wss jammer vinden dat ze Brys en Co niet met de grond gelijk kunnen maken
Proficiat STVV
Heel blij met de winst, heel blij met de inzet van de spelers. Maar belachelijk dat aan Brys op te hangen nadat iedereen, buiten u dan, hier blijkbaar hetzelfde zag. Dat heet consequent zijn :beer:
Gezien hoe alle spelers naar de trainer liepen na goal van Suzuki? Dat zegt voor mij dat het allemaal nog goed zit
Brys maakt misschien al eens verkeerde beslissing maar naar mijn gevoel kunt ge gene betere hebben
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Tamas »

Stan schreef:Colombatto, wat een speler!
En zeggen dat die moest wachten op een blessure van een middenvelder om er te mogen inkomen !!! Zelfde verhaal als Pol Garcia vorig seizoen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

De pingelaars er af en zowaar !!!!!!
Acolatse matchbepalend met 2 assists !
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door bor »

Idd Mmaee sterk als verdediger. Vond ook Sousa niet slecht vandaag. Begint meer en meer zijn draai te vinden op de flank in het systeem van Brys
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Esteeveevee »

Bekers gooien ? Ja kakkers.
Goeie wissels.
Beste speler stvv numero 5.

Komaan kanaries ! Komaan.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Stan »

Henkie-1984 schreef:Mmaee verdient wel een pluim voor de laatste 2 wedstrijden, was vandaag weer sterk in de verdediging.
Ook een zeer sterke invalbeurt van De Ridder. De rest was eerder matig.
Op basis van de laatste 2 wedstrijden kunnen we stillaan ook weer hopen dat we weer min of meer een degelijke verdediging hebben.
Colombatto niet gezien???
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Henkie-1984 »

Stan schreef:
Henkie-1984 schreef:Mmaee verdient wel een pluim voor de laatste 2 wedstrijden, was vandaag weer sterk in de verdediging.
Ook een zeer sterke invalbeurt van De Ridder. De rest was eerder matig.
Op basis van de laatste 2 wedstrijden kunnen we stillaan ook weer hopen dat we weer min of meer een degelijke verdediging hebben.
Colombatto niet gezien???
Colombatto kennen we al. Zijn prestatie was zoals ik van hem verwacht, zeer degelijk.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door pat@ »

Brys heeft zichzelf enorm in de problemen gebracht voor het vervolg van het seizoen.

-Een kapitein die op de bank zit en blijft zitten is eigenlijk not done. Gaat hij de band dan echt aan Boli geven????
-Toegeven dat je zelf al heel wat matchen fout zit met een overbodige kilometervreter op te stellen.

Volgens mij komen er zaterdag geen wissels tov de basis van vandaag. Dat hij kan die trouwe trawanten toch niet aandoen.

Zelf ben ik superblij voor Suzuki die mij de ganse toch wat gefrustreerd leek. Om dan de winning goal te maken met een typisch spitsen doelpunt. Die is vertrokken volgens mij
Colombatto is de spil van het team. Schitterende voetballer.
Wat moeten we van Boli denken? Helemaal niet aanwezig in de partij, het ganse seizoen eigenlijk al. 7 potten gemaakt, welke is nu eigenlijk de nuttigste?
Eindelijk eens een doelpunt gemaakt op corner.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Jones »

3 gouden punten. Weinigen die daar 3 punten zullen pakken.
Ik ben blij voor de staf en de spelers. Tijd voor een positieve flow en vertrouwen tanken. Met de komende 2 matchen in het visser wordt het zeer belangrijk. Verlies je ze is het onderaan bengelen blijven, win je ze, dan kom je onder de mensen in de hogere middenmoot. (Oostende thuis en Cercle uit)
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Dreke »

Wat me zoal opviel:
- Matig KV Mechelen. Zeer matig.
- De boxen staan daar veel te luid.
- Ik moet ze niet. Maar dat is tenminste een voetbalstadion itt dat van Roland...
- Boli worstelt met zijn vorm, maar ik had wel het gevoel dat hij 100% controle over zichzelf had en gewoon bewust de etter uithing. Goede invalbeurt van Acolatse.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie