Speeldag 14:-STVV-KV Oostende (Za 02/11 20.00uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 14:-STVV-KV Oostende (Za 02/11 20.00uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Esteeveevee schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:3 gouden punten en een bedroevend spel tegen een nog slechtere tegenstander
Conclusie : De thuisblijvers hadden weer eens gelijk ,en het waren er heeel veel gisteren. :toppie:
Das hetzelfde zeggen dat mensen die levenslang doppen gelijk hebben.
Of mensen die geen handicap hebben wel zo een parkeerkaart gebruiken.
Neen, dat is gewoon zeggen hoe het was! blijkbaar hebben sommigen daar een probleem mee!
geweldige vergelijking trouwens. :gek:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 14:-STVV-KV Oostende (Za 02/11 20.00uur.)

Bericht door lindoke »

AirMontella schreef:
Mobius schreef:
Elgromi schreef:Mede dankzij het non stop buitenspel geloop van Boli is er meer gekapt en verder gebreid moeten worden, zit hem wel gefrustreerd armen in de lucht te gooie , maar soms gewoon goed gezien van de jongens op de flank om hem niet te geven.
Regelmatig wordt de bal ook gewoon TE LAAT gegeven waardoor de aanvaller ondertussen buitenspel loopt. Dus het is niet altijd de fout van Boli/Suzuki dat ze buitenspel lopen.
Wat ik erger vond is dat Sousa de hele eerste helft goede loopacties in de diepte maakte, maar de bal kwam bijna nooit naar hem. Een versnelling in de dieptepassing richting Sousa zouden op die momenten voor veel extra gevaar gezorgd hebben.
Dat is inderdaad zo. Heb ik ook opgemerkt. Dan vraag ik me meteen af, zien ze het niet of durven ze de pass niet te geven?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie