Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door smol »

Als je na een wedstrijd moet schrijven dat De Bruyn één van je betere spelers was dan weet je het wel zeker !
Cercle toonde veel meer de wil om te willen winnen dan STVV.
Mits nog enkele winstwedstrijden zit het seizoen erop voor ons. Een kleurloze terugronde staat ons te wachten :devil:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef:Brys, Brys, Brys, heeft het NOG niet geleerd.

Onbegrijpelijke opstelling, onbegrijpelijke wissels.

Heeft zich godverdomme wel weer mooi ingedekt, geruggesteund door het belang van genk en alle mensen die achter hem BLIJVEN staan, na toch wéér een blamage tegen godbetert fucking Cercle, alstublieft he....
Straf he ! Zo zijn er ook mensen die blind en naïef als een idioot het bestuur blijven verdedigen. Ongelooflijk toch ?

Slechte match die je eigenlijk toch had moeten winnen gezien het aantal kansen. De Bruyn zeker niet slecht. Had 3 assists kunnen (moeten?) hebben. Maar als ploeg wel te weinig gebracht. Opnieuw het probleem verdedigend : Wolke moet nu toch echt wel 3e keus worden. Maar met de afwezigheid van Texeira en Mmae was er weinig keuze
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door metser »

Voor degene die het nog niet wisten of niet willen weten, dit is met volle zekerheid de zwakste ploeg in 1 A. Als je bij de reserven niks beter hebt voor de helft van deze ploeg ga je het nog dikwijls vlaggen hebben. Waar deze spelers de 18 punten al vergaard hebben moet je eens aan dame fortuna vragen ! Nog een vraagstelling ; er waren op cercle meer toeschouwers dan bij onze laatste match, een teken aan de wand ! Laat mijnheer bruys nog maar wat aanmodderen dan heb je er binnenkort nog 1000, want vele abo 's hebben nu al afgehaakt . Nog veel voetbalgenot, ik ga wat in provinciale kijken daar zie je evenveel .
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STVV-fan »

Henri is de man schreef:
STVV-fan schreef:Brys, Brys, Brys, heeft het NOG niet geleerd.

Onbegrijpelijke opstelling, onbegrijpelijke wissels.

Heeft zich godverdomme wel weer mooi ingedekt, geruggesteund door het belang van genk en alle mensen die achter hem BLIJVEN staan, na toch wéér een blamage tegen godbetert fucking Cercle, alstublieft he....
Straf he ! Zo zijn er ook mensen die blind en naïef als een idioot het bestuur blijven verdedigen. Ongelooflijk toch ?
Straf he dat STVV-fan geen enkel probleem heeft als mensen gelijk Mikman, Krisaias en Jaqcues "openlijk" kritiek uiten op het bestuur. Ik vraag mij toch af hoe dat komt? :end: :yes:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door smol »

Net nu je met een 9 op 9 wat supporters had kunnen terugwinnen richting terugronde zorgen de kanaries voor deze wanprestatie.
Want ondanks wat kansen die we kregen was het voor de rest huilen met de pet op.

Het bestuur kwam deze week nog met de opmerking dat de kern zelfs beter is dan deze van vorig jaar. Dit kunnen ze toch echt niet menen hé ...
Neen op deze manier hoeft het voor mij niet meer !
Gebruikersavatar
Hercules
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:10

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Hercules »

smol schreef:Mits nog enkele winstwedstrijden zit het seizoen erop voor ons. Een kleurloze terugronde staat ons te wachten :devil:
Daar vrees ik dus ook voor. De basiself is onvoldoende, de drive blijft afwezig. Het wordt een saai en koud seizoen :( . Gelukkig komt Mignolet binnen enkele weken naar Stayen, dan kunnen we ons daar tenminste nog aan opwarmen :heil: .
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door smol »

Hercules schreef:
smol schreef:Mits nog enkele winstwedstrijden zit het seizoen erop voor ons. Een kleurloze terugronde staat ons te wachten :devil:
Daar vrees ik dus ook voor. De basiself is onvoldoende, de drive blijft afwezig. Het wordt een saai en koud seizoen :( . Gelukkig komt Mignolet binnen enkele weken naar Stayen, dan kunnen we ons daar tenminste nog aan opwarmen :heil: .
Erg dat het zover gekomen is. Zelfs Cercle heeft ondertussen meer thuisaanhang dan ons.
Voor zij die dachten dat bij Roland alles slecht was :) en voor zij die dachten dat onder Jonas De Roeck alles slecht was ....
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Saai en zwak.
Afvallende bal steeds voor de tegenstrever.
Geen middenveld
Enkele mogelijkheden knullig verkwanseld. enz.........
Jammer.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Underdog »

smol schreef:Net nu je met een 9 op 9 wat supporters had kunnen terugwinnen richting terugronde zorgen de kanaries voor deze wanprestatie.
Want ondanks wat kansen die we kregen was het voor de rest huilen met de pet op.

Het bestuur kwam deze week nog met de opmerking dat de kern zelfs beter is dan deze van vorig jaar. Dit kunnen ze toch echt niet menen hé ...
Neen op deze manier hoeft het voor mij niet meer !
De lage toeschouwersaantallen toeschrijven aan de huidige prestaties is wel heel erg makkelijk. Vorig seizoen hebben we het beste voetbal in jaren gespeeld en kwam er - op de topmatchen na - ook amper volk kijken. Voor zij die al jaren niet meer naar Stayen komen is het huidige matige voetbal gewoon een makkelijk excuus.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door fruitboerke »

Beste Marc Brys , pak aub uw koffers en steek uwe lamlendige Botaka er mee in . Beschamend . Bestuur grijp aub NU in . :rood:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Brusselmans »

SUGGELEERS !!!!
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Ik denk dat iedereen heeft kunnen zien dat dit Stvv een team is met wandelaars en strijkijzers.
Geen beleving, geen zin om te winnen en een afgezaagd plaatje van Marc Brys die duidelijk gefaald heeft met zowel zijn opstelling als met zijn verkeerde vervangingen!!
Aan onze supporters die nog gehoopt hadden op een plaats rond de top zes vergeet die droom en kom met je voetjes terug op de grond!
Plaats 13 is het hoogst haalbare
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door KNRI »

de ene week alles, de andere week niets...
Als je het positief bekijkt; beter de grijze middenmoot dan spelen tegen degradatie, maar ja dit was niet het plan volgens de uitgesproken ambities.
Voor de linkertabel komen we voorlopig te kort vrees ik.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Tamas »

Een van de betere matchen van De Bruyn, zelfs een heel goede als ze zijn assists verzilverden, iets wat hij uiteraard niet in de hand heeft !
Maar hoe kan je het verantwoorden je twee beste voetballers, Colombatto en Sousa, bij een 1-1 stand eraf te halen en Botaka te laten staan ?
Deze would-be vedette had na 5 minuten al een tegendoelpunt op zijn geweten als de Cercle speler niet toevallig de bal met zijn hand/arm raakt, verder niks dan balverlies. Gezien hoe hij bij de 2-1, samen met Asamoah denk ik, gewoon blijft staan en staat te kijken hoe Saadi inloopt en scoort.
Hier zit meer achter, dat kan niet anders, want als je ook maar iets van voetbal kent kan zo'n gast niet in de ploeg staan, laat staan 90 min op het veld blijven.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Dreke »

metser schreef:Voor degene die het nog niet wisten of niet willen weten, dit is met volle zekerheid de zwakste ploeg in 1 A.
Inderdaad. De zwakste ploeg van 1A gisteren bezig gezien. En dat was Cercle. Die zijn een vogel voor de kat als ze zo blijven spelen. Dat we daar verliezen, hebben we enkel aan onszelf te danken. Als trainer kan je een systeem spelen wat je wilt, als de individuele prestatie van uw spelers (allemaal, zonder uitzondering!) op zo'n bedroevend niveau is, kan je onmogelijk winnen.

En laat dit vooral geen verdediging van Brys zijn. Ik heb lang gewacht met kritiek te uiten, maar voor mij krijgt hij nog 1 kans om te bewijzen dat hij conclusies trekt. Als er tegen Charleroi niet grondig gewijzigd wordt, mag hij van mij beschikken.

Over het bestuur (Pinto) wil ik het eigenlijk niet eens hebben. Want dat ge weer met een omgeschoolde aanvaller moet starten in de verdediging, is hun fout. De balans in deze kern trekt op niks.

De laatste keer dat ik 20 euro geef om zo'n twee baggerploegen te zien in een hoek van een triestig stadion.
Laatst gewijzigd door Dreke op 10 nov 2019, 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie