Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef: 25 nov 2019, 19:18
Ik verheug me altijd op de timing en inhoud van uw posts.

Want op de timing van jouw posts kan je je klok gelijk zetten en de inhoud is een soort "Johan-light" versie.

Goed voor eens een lachje bij te placeren, want waar velen nog met argumenten afkomen, kak jij gewoon alles onder en voel je jezelf nog koning van de stronthoop ook nog.

Zielige vent precies
Iedereen kan zijn mening geven on-topic maar hoe gij tegenwoordig op de man speelt - dat noem ik pas zielig.
Er zijn er die ooit voor minder geband zijn van een forum.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef: 25 nov 2019, 19:18
Verrekeskop schreef: 25 nov 2019, 17:52
STVV-fan schreef: 25 nov 2019, 12:54 Onze zonnekoning die nog altijd wilt geloven dat Brys geen Ito, Durkin, Colidio en in mindere mate Lee selecteert ten faveure van Balongo, Van Dessel vanwege omwille van gewoon sportieve redenen :gek:.

De ogen moedwillig sluiten om niet te hoeven toe te geven dat Brys praktisch Japanse ballen likt om zijn C4 te krijgen is ook een kunst.

Geen nood, wanneer Brys ontslagen wordt ga je geruggesteund worden door de diverse media die als enige argument gaan hebben: "Brys heeft gepresteerd wat hij kon met deze kern" en "Brys stelt ze niet op, dus de overige spelers zullen wel niet voldoen zeker".

Dan kan jij daar samen met Verrekeskop en De Wever en consoorten gaan achterstaan om kak te gooien naar het bestuur en iedereen die Brys stillekes aan kotsbeu is.
Zit jij ondertussen al niet moederziel alleen in een vak te klappen gelijk zot?
We hebben een bestuur vol amateurs (altijd al geweest) en een natte krant als trainer die geen Japanse maar smurfenballen gaat likken.
Gelukkig komt er een tribune met zes ringen aan de spoorweg om plaats te bieden aan iedereen. Staaien (excuseer Stayen) puilt nu al uit.
Ik verheug me altijd op de timing en inhoud van uw posts.

Want op de timing van jouw posts kan je je klok gelijk zetten en de inhoud is een soort "Johan-light" versie.

Goed voor eens een lachje bij te placeren, want waar velen nog met argumenten afkomen, kak jij gewoon alles onder en voel je jezelf nog koning van de stronthoop ook nog.

Zielige vent precies
Deze koning van de stronthoop krijgt zelfs zin om terug naar Staaien af te zakken om u eens goed in de bek te schijten.
Die smaak moet ge toch al gewoon zijn van met uw tong diep in de aars van achtereenvolgens RD en de Japanners te zitten.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Kerels, meent ge dees?
A loyal football fan only supports the shirt...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door omeloe »

Dreke schreef: 25 nov 2019, 20:43 Kerels, meent ge dees?
Ja , met verrekes is er toch altijd stront ! :cool:
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Verrekeskop »

Dreke schreef: 25 nov 2019, 20:43 Kerels, meent ge dees?
Ei dude, wie begon er over kak? Not me.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Mmm, er wordt hier meer op de man gespeeld dan sommige denken en dan al zeker door meer mensen dan alleen STVV-fan.

Blijkbaar doen oude wonden nog pijn wanneer STVV-fan het niet eens is met nog eens een rondje bestuur bashen voor de zoveelste keer.

Tel eens de spelers die Brys niet of nauwelijks gebruikt heeft van de nieuwkomers? Dan is het intellectueel gewoon oneerlijk om te zeggen dat "Brys alles uit de kast haalt wat betreft deze kern" wanneer Marcske niet beseft dat een kast meerdere deuren heeft.
Een veelgehoord argument is dan dat "ze wel niet goed genoeg zullen zijn als Brys ze niet selecteert".

Dat is een argument dat eventueel nog steek zou houden mocht hetgeen Brys WÉL selecteert het beter zou doen dan ge zou verwachten in vergelijking met de gehaalde namen.
Wat blijkt? Dat is dus niet het geval, getuige de korte maar belovende invalbeurten van Colidio en Ito.

Dus de kritiek vind ik goedkoop en de argumentatie tot nu toe vrij zwak.

En dan kan je verwijten beginnen te smijten naar het bestuur die verdacht veel lijken op de gazettenpraat van maanden terug, maar als je heel eerlijk bent met jezelf weet je ook dat daar een deel van overdreven is.

Wat niet wilt zeggen dat ik het bestuur "vrij van zonden vind". Zo vind ik het gedoe met die truikes ook zever.
1) dat het zolang duurt en
2) Als de eerste lading er is, gaan ze maar tot medium.

Nu moet er toch iemand zijn die zegt: "Jongens, wacht dan tenminste tot ge ALLE maten kunt aanbieden en doe ergens een kerstactie of iets dergelijks" want nu maken ze hun in de ogen van bepaalde mensen belachelijk.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef: 25 nov 2019, 21:16 Mmm, er wordt hier meer op de man gespeeld dan sommige denken en dan al zeker door meer mensen dan alleen STVV-fan.

Blijkbaar doen oude wonden nog pijn wanneer STVV-fan het niet eens is met nog eens een rondje bestuur bashen voor de zoveelste keer.

Tel eens de spelers die Brys niet of nauwelijks gebruikt heeft van de nieuwkomers? Dan is het intellectueel gewoon oneerlijk om te zeggen dat "Brys alles uit de kast haalt wat betreft deze kern" wanneer Marcske niet beseft dat een kast meerdere deuren heeft.
Een veelgehoord argument is dan dat "ze wel niet goed genoeg zullen zijn als Brys ze niet selecteert".

Dat is een argument dat eventueel nog steek zou houden mocht hetgeen Brys WÉL selecteert het beter zou doen dan ge zou verwachten in vergelijking met de gehaalde namen.
Wat blijkt? Dat is dus niet het geval, getuige de korte maar belovende invalbeurten van Colidio en Ito.

Dus de kritiek vind ik goedkoop en de argumentatie tot nu toe vrij zwak.

En dan kan je verwijten beginnen te smijten naar het bestuur die verdacht veel lijken op de gazettenpraat van maanden terug, maar als je heel eerlijk bent met jezelf weet je ook dat daar een deel van overdreven is.

Wat niet wilt zeggen dat ik het bestuur "vrij van zonden vind". Zo vind ik het gedoe met die truikes ook zever.
1) dat het zolang duurt en
2) Als de eerste lading er is, gaan ze maar tot medium.

Nu moet er toch iemand zijn die zegt: "Jongens, wacht dan tenminste tot ge ALLE maten kunt aanbieden en doe ergens een kerstactie of iets dergelijks" want nu maken ze hun in de ogen van bepaalde mensen belachelijk.
Allée gij hebt uw goesting gekregen, hij ligt buiten; ge kunt op het volgende beginnen zagen
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Verrekeskop schreef: 25 nov 2019, 20:53
Dreke schreef: 25 nov 2019, 20:43 Kerels, meent ge dees?
Ei dude, wie begon er over kak? Not me.
"Meester, meester. Hij is begonnen." Dat moet van de lagere school geleden zijn. Wees slimmer dan hem..
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Jack »

Allemaal goed en wel de kritiek op de coach, maar als je qua 'kritiek' richting bestuurszijde niet verder komt dan 'een extra centrale verdediger hebben ze geprobeerd, is mislukt, maar had gemogen'.
Tja dan ben ik toch uitgepraat hoor.

Als je het niet over je lippen krijgt dat we met een totaal onuitgebalanceerde kern zitten, dan wil je het bewust niet zien. Veel teveel middenvelders, veel te weinig verdedigers.
En dat heeft niks met verkeerd gebruik door de coach te maken. Wolke Janssen moet begod bijna elke week mee doen. MOET he, in dit geval niks te verkiezen boven een ander.
Leuke verdedigende opties waar je mee aan de bak mag tegen Genk. :(
En dit is volledig de fout van het bestuur.

Ik ben nu eens benieuwd naar Lee. Dat moet wat gaan geven.
Als het zo is zal ik het ook zeggen hoor.
Als hij er ook niet inkomt bij de volgende of toch niet de Messias blijkt te zijn zal STVV-fan wel in de slachtofferrol kruipen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Tompie »

Ik heb hier niet alle moeite gedaan om die spammers weg te krijgen op dit forum om hier continu zaken te moeten lezen die echt niet horen.

Probeer het een klein beetje beschaafd te houden aub. Ben je het niet met elkaar eens? Hoeft ook niet. Negeer elkaar dan gewoon als je het toch niet kan opbrengen om op een constructieve wijze te discussiëren.

Enfin, on topic dus...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STVVninof »

Kleine lichtpunten deze match: Pol Garcia, goede invalbeurt Deridder en Sousa centraal.
Voor de rest huilen met de pet op. Brys of een andere trainer, sowieso zullen spelers hun niveau moeten opkrikken. Ik denk dat we met de zondagsreserven beter gepositioneerd staan te verdedigen dan dit STVV... En als een pass van 5 meter al niet lukt, maakt het ook niet uit of je op een vierkante meter wat zaalvoetbalbewegingen maakt..
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Tompie schreef: 26 nov 2019, 07:57 Ik heb hier niet alle moeite gedaan om die spammers weg te krijgen op dit forum om hier continu zaken te moeten lezen die echt niet horen.

Probeer het een klein beetje beschaafd te houden aub. Ben je het niet met elkaar eens? Hoeft ook niet. Negeer elkaar dan gewoon als je het toch niet kan opbrengen om op een constructieve wijze te discussiëren.

Enfin, on topic dus...
:toppie:
Plaats reactie