Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door smol »

Er was weinig tot niks goed te melden vandaag.

Het ergste is waarschijnlijk nog dat de nieuwe trainer het zal moeten doen zonder Sankhon volgende week in Genk. Want ik ga er vanuit dat Brys dit niet overleefd.

Geen enkele speler haalde een aanvaardbaar niveau, volgens mij had Brys al aan Boli beloofd dat hij mee mocht naar Genk want die was al even ontgoocheld als Brys precies !
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Marc Wilmots is ook vrij.
:mrgreen: :mrgreen:
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door smol »

STimVV schreef: 24 nov 2019, 22:11 Marc Wilmots is ook vrij.
:mrgreen: :mrgreen:
Denk dat we eerder op zoek moeten naar een Aziatische coach.

Maar alle gekheid op een stokje, zowel DMM als Brys hebben fouten gemaakt. Maar dat je als coach je eigen supporters dit lapt van het verhaaltje Genk neen dat kan absoluut niet !
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

STimVV schreef: 24 nov 2019, 22:11 Marc Wilmots is ook vrij.
:mrgreen: :mrgreen:
Mij maakt het niet uit wie ze gaan halen , maar indien DMM nu niet gaat ingrijpen hebben ze bij mij hun laatste grijntje geloofwaardigheid ook verloren. Zo kan en mag het niet verder .Brys mag in geen geval meer op de bank zitten volgende week want die man is niet meer te vertrouwen , judas godverdomme .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Ik blijf me afvragen wie die 3 miljoen voor Boli gaat neerdokken :gek:
En Brys, tsja, dat ben ik al maaaaaaanden aan het zeggen :headbang:

In beide gevallen heb ik het hele forum over me heen gekregen.
En ziet naa ne kir seh !
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Brys heeft zichzelf meer en meer onmogelijk gemaakt de laatste tijd. Gesprekken gevoerd met de grote rivaal uit Genk en dan steeds blijven vasthouden aan spelers die er niks van bakken. Vandaag deed hij ook weer enkele opvallende wissels. Nu moet ik wel zeggen dat De Bruyn bij de betere kanaries was. Suzuki brengt niks bij, ik vraag me af of het niveau daar in Japan zo laag is. Boli, zoals in het verleden stak hij meer energie aan mekkeren tegen de scheids. Je ziet ook dat de spelers niet meer echt gemotiveerd zijn. De tweede helft begon rampzalig.
Je scoort bijna niet en verdedigend ben je veel te zwak. We mogen blij zijn met de punten die er onverhoopt werden behaald. Deze ploeg gaat er niet meer veel pakken.

Oei oei, nu Genk en Club Brugge. Tussendoor nog voor de beker in Zulte-Waregem. Dat worden 3 afstraffingen.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Jones »

Exit Brys, dit kan niet meer met Genk en Club Brugge in het verschiet. Hij krijgt geen team op de rails. Geen Aziaat als trainer maar een Belgisch vakman
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door omeloe »

Oei , nu moeten we verder zonder trainer ! Want zowat elke trainer wereldwijd verkiest Genk boven STVV . :grappig: Suggeleers vervangen door nog grotere suggeleers , zou ons vandaag niet geholpen hebben .
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

voetballiefhebber schreef: 24 nov 2019, 22:37 Brys heeft zichzelf meer en meer onmogelijk gemaakt de laatste tijd. Gesprekken gevoerd met de grote rivaal uit Genk en dan steeds blijven vasthouden aan spelers die er niks van bakken. Vandaag deed hij ook weer enkele opvallende wissels. Nu moet ik wel zeggen dat De Bruyn bij de betere kanaries was. Suzuki brengt niks bij, ik vraag me af of het niveau daar in Japan zo laag is. Boli, zoals in het verleden stak hij meer energie aan mekkeren tegen de scheids. Je ziet ook dat de spelers niet meer echt gemotiveerd zijn. De tweede helft begon rampzalig.
Je scoort bijna niet en verdedigend ben je veel te zwak. We mogen blij zijn met de punten die er onverhoopt werden behaald. Deze ploeg gaat er niet meer veel pakken.

Oei oei, nu Genk en Club Brugge. Tussendoor nog voor de beker in Zulte-Waregem. Dat worden 3 afstraffingen.
De Bruyn zet alweer iedereen te kakken met zijn verkeerde crospas en het eerste tegendoelpunt begint Alweer bij hem !
Het had toen wel al 0-3 kunnen staan. :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef: 24 nov 2019, 22:25 Ik blijf me afvragen wie die 3 miljoen voor Boli gaat neerdokken :gek:
En Brys, tsja, dat ben ik al maaaaaaanden aan het zeggen :headbang:

In beide gevallen heb ik het hele forum over me heen gekregen.
En ziet naa ne kir seh !
neen ,ni het heel forum
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door omeloe »

stedoca schreef: 24 nov 2019, 21:48 DMM nu ingrijpen a.u.b !!!!
Vind ik ook , dat ze maar direct beginnen met het zelf af te bollen . Ik haat Japanners ! :devil: :bat:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Als het vandaag 1-7 geworden was hadden we zelfs nog niks te zeggen. Dit is echt geen ploeg meer. Op het begin van het seizoen konden we achteraan nog van een deftige organisatie spreken, maar dat is er ook al niet meer. Er zit niks lijn meer in het spel. Een systeem om van achter uitvoetballen als de tegenstander hoog druk zet is met deze spelers gewoonweg niet mogelijk omdat ze gedwongen worden om in de fout te gaan. Dat gaat nog enigszins als de tegenstander laag blijft staan, maar dan botsen ze op een defensief blok dat ze niet ontwricht krijgen. Met de lange bal spelen kan ook niet omdat er te weinig duelkracht in de lucht is. Kortom dit is een spelersgroep die samengesteld is zonder visie. Zonder één moment nagedacht te hebben. Geen balans geen systeem mogelijk. Amateurisme van de beste kategorie!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door KNRI »

lindoke schreef: 24 nov 2019, 23:08 Als het vandaag 1-7 geworden was hadden we zelfs nog niks te zeggen. Dit is echt geen ploeg meer. Op het begin van het seizoen konden we achteraan nog van een deftige organisatie spreken, maar dat is er ook al niet meer. Er zit niks lijn meer in het spel. Een systeem om van achter uitvoetballen als de tegenstander hoog druk zet is met deze spelers gewoonweg niet mogelijk omdat ze gedwongen worden om in de fout te gaan. Dat gaat nog enigszins als de tegenstander laag blijft staan, maar dan botsen ze op een defensief blok dat ze niet ontwricht krijgen. Met de lange bal spelen kan ook niet omdat er te weinig duelkracht in de lucht is. Kortom dit is een spelersgroep die samengesteld is zonder visie. Zonder één moment nagedacht te hebben. Geen balans geen systeem mogelijk. Amateurisme van de beste kategorie!!!
Niet de fout vd trainer dus. Je zou voor minder het zelf willen aftrappen...
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Inderdaad, ik neem het Brijs niet kwalijk dat hij met Genk is gaan praten. Je zou wel gek zijn om het niet te doen.
Hij had het natuurlijk wel uit de pers moeten houden.
Schimpen steunt STVV
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

omeloe schreef: 24 nov 2019, 23:08Ik haat Japanners ! :devil: :bat:
Oowkeeej...

Het bestuur heeft zeker boter op het hoofd. Maar dat wilt niet zeggen dat je als trainer niks creativiteit, niks variatie, niks weet-ik-veel-wat-nog aan de dag mag leggen.

Bij de wissels heeft hij zijn eigen ongelijk van maanden aangetoond. De Bruyn eruit en Souza naar het midden. Na het match na match gegudder van die eerste had dit (of iets anders) al veel eerder moeten gebeurd zijn, maar dan vanaf minuut 1. Dat De Bruyn mentaal ge(k)raakt wordt door een heel cynisch applaus van het publiek bij zijn wissel, mag Brys volledig op zijn eigen buik schrijven. Alexis II. En dat is geen verwijt aan De Bruyn zelf. Hij gaat ervoor, maar het is gewoon niet goed genoeg...

Het verhaal Brys is op. Hij heeft het publiek tegen. Zeker na zijn flirt met Genk. Je kan daar voor of tegen zijn. Dat maakt niet uit, het is een feit. Zie ook het naar binnen gaan met de staart tussen de benen na het laatste fluitsignaal. Ik vond het zelfs een beetje laf. Dit kan hij onmogelijk nog keren.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie