Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Ik heb de indruk dat MB de controle volledig kwijt is, en krampachtig probeert vast te houden aan zijn ideeën helaas pindakaas als de resultaten niet willen volgen.... Is het door zijn eigenzinnigheid dat hij bepaalde spelers niet wil opstellen of owv echt sportieve redenen, ik denk nog altijd dat laatste ! Anderzijds, zijn interview met TVL waarin hij openlijk toegeeft met Genk gesproken te hebben is not done en doet me eerder geloven dat hij het "gehad heeft" met STVV. Voor een intelligente mens als MB moet hij toch ook beseffen dat dergelijke uitspraken de zaken niet vooruit helpen zeker niet in de huidige situatie. Dus vandaar kan ik enkel besluiten dat met dit interview hij bewust vraagt naar zijn C4.
Jammer dat bepaalde supps gisteren openlijk om zijn ontslag vroegen, zulke reactie verdient hij niet temeer omdat hij bij STVV toch een mooi parcours heeft afgelegd EN de schuld van de sportieve malaise voor het grootste gedeelte te wijten is aan de transferpolitiek van de club.
Helaas, de trainer heeft altijd "de bonen gefret", ik vrees dat zijn verhaal hier dan ook ten einde is. Jammer, want had iets mooi kunnen opbouwen.
Het vervolg, een trainer die knikt en bukt voor de Japanse bazen ? Dan is het binnenkort gedaan met STVV, ...
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

smol schreef:Dat sommige hier durven vertellen dat het bestuur geen fout treft daar kan ik ook niet mee leven.
Het is gewoon gedeelde fout zo simpel is het.
Het bestuur heeft nagelaten van enkele cruciale posities op te vullen in de kern, en Brys heeft nagelaten enkele spelers te gebruiken of ze (niet) te posteren op hun beste plaats.
Het is een gevecht geworden tussen beide kampen en logischerwijze verliest de coach dan. In mijn ogen mag hij het afbollen, maar vooral omwille van zijn geflirt met Genk en hij dit zo openlijk toegaf op TVL. Maar Brys had een betere kern verdient einde juni na wat hij vorig jaar presteerde !!

En De Bruyn was gisteren één van onze betere, maar die gast kan gewoon niks meer goed doen, zoals De Sart hier vorig seizoen niks goed kon doen, maar ondertussen wel basispion is bij Antwerp ….
Basispion bij Antwerp, omdat hij belg is en omdat Dufour gekwetst is, daarvoor haalde hij de selectie niet.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door smol »

Henkie-1984 schreef: 25 nov 2019, 09:43
smol schreef:Dat sommige hier durven vertellen dat het bestuur geen fout treft daar kan ik ook niet mee leven.
Het is gewoon gedeelde fout zo simpel is het.
Het bestuur heeft nagelaten van enkele cruciale posities op te vullen in de kern, en Brys heeft nagelaten enkele spelers te gebruiken of ze (niet) te posteren op hun beste plaats.
Het is een gevecht geworden tussen beide kampen en logischerwijze verliest de coach dan. In mijn ogen mag hij het afbollen, maar vooral omwille van zijn geflirt met Genk en hij dit zo openlijk toegaf op TVL. Maar Brys had een betere kern verdient einde juni na wat hij vorig jaar presteerde !!

En De Bruyn was gisteren één van onze betere, maar die gast kan gewoon niks meer goed doen, zoals De Sart hier vorig seizoen niks goed kon doen, maar ondertussen wel basispion is bij Antwerp ….
Basispion bij Antwerp, omdat hij belg is en omdat Dufour gekwetst is, daarvoor haalde hij de selectie niet.
Totaal niet correct. De Sart is out geweest met een blessure. Hij heeft inderdaad enkele wedstrijden op de bank gezeten bij Antwerp, maar zijn aantal speelminuten zijn totaal niet mis (10x titularis en 1x ingevallen op 16 wedstrijden). En qua concurrentie is het zeker geen schaamte om af en toe eens op de bank te zitten bij Antwerp. Het is geen topper of dragende speler, maar wel eentje waar veel trainers meer dan tevreden van zijn om zo spelers in hun kern te hebben.
Ach bij De Norre hetzelfde sommige roepen hier ook dat hij daar amper aan spelen toekomt terwijl hij het daar meer dan aardig doet.
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Verrekeskop »

kenniksvanvoetbal schreef: 25 nov 2019, 07:42 Het ergste is .....STVV zit al 40 jaar in een overgangsjaar !! alweer ,alweer , en nog eens alweer ....
Er zijn weinig mensen die deze onzin blijven slikken ....kijk gewoon naar de tribune's.
Kijk gewoon buiten, een uur voor de match is Stayen nog zo dood als ne pier. Als je op de kleine markt zit zie je niet
eens meer dat het zelfs voetbal is.
Alles ,maar dan ook alles is op (van wat terug was opgebouwd vorig seizoen) is op 12 maanden met de grond gelijk gemaakt. :( :(
Volledig akkoord, als ze al eens iets dreigen te bereiken POI, de Beker, dan is het scenario voorspelbaar: falen, uitverkoop en het seizoen erop verkopen als een 'sportief overgangsjaar'. Ad infinitum. Tot de laatste het licht mag uitdoen.
De supporters die afhaken na zoveel jaar amateurisme worden door de Prozacjunks op dit forum dan nog 'successupporters' genoemd. Zou waar kunnen zijn als er ooit succes was geweest, helaas is de prijzenkast leger dan de staatskas van Wallonie.
Dit terwijl we 4 jaar geleden nog voor gemiddels 10.000 toeschouwers speelden, na de doortocht van Judas Ferreira en het zoveelste bedrog hielden velen het voor bekeken. Met dit soort angsthazenvoetbal krijg je de mensen niet terug in het stadion, wel integendeel.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door panter »

Henkie-1984 schreef: 25 nov 2019, 09:43
smol schreef:Dat sommige hier durven vertellen dat het bestuur geen fout treft daar kan ik ook niet mee leven.
Het is gewoon gedeelde fout zo simpel is het.
Het bestuur heeft nagelaten van enkele cruciale posities op te vullen in de kern, en Brys heeft nagelaten enkele spelers te gebruiken of ze (niet) te posteren op hun beste plaats.
Het is een gevecht geworden tussen beide kampen en logischerwijze verliest de coach dan. In mijn ogen mag hij het afbollen, maar vooral omwille van zijn geflirt met Genk en hij dit zo openlijk toegaf op TVL. Maar Brys had een betere kern verdient einde juni na wat hij vorig jaar presteerde !!

En De Bruyn was gisteren één van onze betere, maar die gast kan gewoon niks meer goed doen, zoals De Sart hier vorig seizoen niks goed kon doen, maar ondertussen wel basispion is bij Antwerp ….
Basispion bij Antwerp, omdat hij belg is en omdat Dufour gekwetst is, daarvoor haalde hij de selectie niet.
Meen je dat nu dat de Sart alleen maar speelt omdat die Belg is !! Wat hij gedaan heeft vindt ik ook niet correct alleen weten we de waarheid niet maar hij speelt toch op regelmatige basis en niet omdat hij Belg is !!
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Antismurf »

Gisteravond niet veel goesting om in de kou te gaan zitten, toch gedaan maar er gebeurde helemaal niks om een supporter te laten opwarmen. "Laat je hoooooren" in een kil, leeg stadion - sommige zaken laat je als omroeper ook beter achterwege op zo'n momenten. Wat Brys betreft, die solliciteert naar zijn ontslag. Hij is niet einde-contract en zal dus wel samen met zijn staf een mooie premie kunnen rapen als het zover komt. Kwestie van financieel efkes achterover te kunnen leunen tot zich een nieuwe ploeg aandient. Hij heeft ook héél lauw gereageerd op de vraag wat hij vond van de persconferentie van het bestuur. Kon hem precies niet veel schelen, volgens mij babbelt die man totaal niet meer met het bestuur en wacht hij gewoon tot zijn loon gestort wordt op het einde van de maand. Da's verontrustend want waar hij eerder met Sankhon en De Ridder toch nog spelers mocht aanduiden die hij zou willen, heeft hij dan geen enkele zeg meer in eventuele transfers in de winterperiode. De gelatenheid zal er niet op beteren zo... Zij recente uitspraken zijn toch nog van een ander niveau dan de "match die niemand wil spelen" vorig seizoen. Ik vrees dat het niet meer goed komt, maar wie kan je aantrekken kort voor de winterstop en is in staat om een systeem neer te zetten met meer rendement, of minstens een waar de supporters achter staan ipv dat constante achteruit-voetballen?
Hoedanook, ik ken niet veel van de Japanse cultuur maar als 't klopt wat ik me heb laten vertellen over 'eergevoel' dan zullen ze echt niet opgezet zijn met wat Brys de laatste dagen heeft gezegd en gedaan. Bij de gazetten staan ze ongetwijfeld klaar om ons analyses te verkopen, wat de volgende dagen ook brengen :end:
STVV-fan
Berichten: 6007
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Onze zonnekoning die nog altijd wilt geloven dat Brys geen Ito, Durkin, Colidio en in mindere mate Lee selecteert ten faveure van Balongo, Van Dessel vanwege omwille van gewoon sportieve redenen :gek:.

De ogen moedwillig sluiten om niet te hoeven toe te geven dat Brys praktisch Japanse ballen likt om zijn C4 te krijgen is ook een kunst.

Geen nood, wanneer Brys ontslagen wordt ga je geruggesteund worden door de diverse media die als enige argument gaan hebben: "Brys heeft gepresteerd wat hij kon met deze kern" en "Brys stelt ze niet op, dus de overige spelers zullen wel niet voldoen zeker".

Dan kan jij daar samen met Verrekeskop en De Wever en consoorten gaan achterstaan om kak te gooien naar het bestuur en iedereen die Brys stillekes aan kotsbeu is.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 25 nov 2019, 09:01 Een selectie die wenkbrauwen doet fronsen, een ploeg die speelt zonder overtuiging, zonder idee, een trainer die met de wissel van Colombatto dan ook nog eens lijkt aan te geven "jongens, ik ben er stilaan klaar mee". Wat een strontmatch van ons. Zelden zo weinig gebracht op eigen veld tegen wat -op papier- een gelijkwaardige tegenstander zou moeten zijn. Als het 1-6 geëindigd was, hadden we niets te zeggen gehad.

Wat de situatie Brys betreft: het ademde gisteren iets van "gooi me dan maar buiten". Die selectie, dat nog eens eens terugkeren op de flirt met Genk en eigenlijk gewoon zeggen "als het van mij afhing, zat ik hier nu niet meer", die wissels, dat gebrek aan bezieling. Als het zo zit, hoeft het voor mij ook niet meer. Aan de andere kant zitten eigenaars die blijkbaar nog steeds menen dat ze een goede kern hebben samengesteld. Als supporter sta je erbij en kijk je ernaar.
Inderdaad, alle fut is er uit... :| Brys ligt virtueel op straat, aangezien het zoals steeds veel simpeler is om één man te vervangen dan een hele ploeg en een reactie is hoognodig of we zitten binnen een paar weten in woelige waters.

Wie is er bekwaam en heeft er goesting om dit alles over te nemen? Ik denk dat er voor de kerstperiode niemand aan wil beginnen... Misschien laten ze daarom Brys (of iemand uit zijn staf) verder doen tot na de Kerst, om dan een ander toe te staan om een paar weken de tweede seizoenshelft voor te bereiden.

Wie die witte merel gaat zijn? Geen idee...Waarschijnlijk iemand uit de entourage van Takayuki Tateishi en Andre Pinto...die nu misschien ook de kans zien om 100% hun zin door te drukken, naar Tokio en de supporters toe. In de zin van: Tot nu toe hebben we het geprobeerd met een Belgische trainer en hebben we compromis gesloten en dat heeft ons niet het verhoopte resultaat gebracht, dus deze keer willen we iemand waar we 200% achter staan en die volledig meegaat in ons verhaal. Een Italiaan zou me niet verwonderen...want daar hebben die toch redelijk veel contacten.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef: 25 nov 2019, 12:54 Onze zonnekoning die nog altijd wilt geloven dat Brys geen Ito, Durkin, Colidio en in mindere mate Lee selecteert ten faveure van Balongo, Van Dessel vanwege omwille van gewoon sportieve redenen :gek:.

De ogen moedwillig sluiten om niet te hoeven toe te geven dat Brys praktisch Japanse ballen likt om zijn C4 te krijgen is ook een kunst.

Geen nood, wanneer Brys ontslagen wordt ga je geruggesteund worden door de diverse media die als enige argument gaan hebben: "Brys heeft gepresteerd wat hij kon met deze kern" en "Brys stelt ze niet op, dus de overige spelers zullen wel niet voldoen zeker".

Dan kan jij daar samen met Verrekeskop en De Wever en consoorten gaan achterstaan om kak te gooien naar het bestuur en iedereen die Brys stillekes aan kotsbeu is.
Ik respecteer uw mening over het reilen en zeilen van onze club, jij de mijne duidelijk niet, so what...Misschien in het vervolg iets minder aggresief uit de hoek komen en een klein beetje beleefd blijven ; ge hebt gelijk, goed zo ? Zalig de armen van geest !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Als je een discussie moet voeren met kak en prozac terwijl je dan ook nog eens iemand ballen likt, begin ik me zorgen te maken. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Henkie-1984 schreef: 25 nov 2019, 09:43
smol schreef:Dat sommige hier durven vertellen dat het bestuur geen fout treft daar kan ik ook niet mee leven.
Het is gewoon gedeelde fout zo simpel is het.
Het bestuur heeft nagelaten van enkele cruciale posities op te vullen in de kern, en Brys heeft nagelaten enkele spelers te gebruiken of ze (niet) te posteren op hun beste plaats.
Het is een gevecht geworden tussen beide kampen en logischerwijze verliest de coach dan. In mijn ogen mag hij het afbollen, maar vooral omwille van zijn geflirt met Genk en hij dit zo openlijk toegaf op TVL. Maar Brys had een betere kern verdient einde juni na wat hij vorig jaar presteerde !!

En De Bruyn was gisteren één van onze betere, maar die gast kan gewoon niks meer goed doen, zoals De Sart hier vorig seizoen niks goed kon doen, maar ondertussen wel basispion is bij Antwerp ….
Basispion bij Antwerp, omdat hij belg is en omdat Dufour gekwetst is, daarvoor haalde hij de selectie niet.
Ik ben toch blij dat we van De Sart af zijn en hopelijk volgt De Bruyn ook snel.13 in een dozijn voetballers zijn dat.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef: 25 nov 2019, 12:54 Onze zonnekoning die nog altijd wilt geloven dat Brys geen Ito, Durkin, Colidio en in mindere mate Lee selecteert ten faveure van Balongo, Van Dessel vanwege omwille van gewoon sportieve redenen :gek:.

De ogen moedwillig sluiten om niet te hoeven toe te geven dat Brys praktisch Japanse ballen likt om zijn C4 te krijgen is ook een kunst.

Geen nood, wanneer Brys ontslagen wordt ga je geruggesteund worden door de diverse media die als enige argument gaan hebben: "Brys heeft gepresteerd wat hij kon met deze kern" en "Brys stelt ze niet op, dus de overige spelers zullen wel niet voldoen zeker".

Dan kan jij daar samen met Verrekeskop en De Wever en consoorten gaan achterstaan om kak te gooien naar het bestuur en iedereen die Brys stillekes aan kotsbeu is.
Zit jij ondertussen al niet moederziel alleen in een vak te klappen gelijk zot?
We hebben een bestuur vol amateurs (altijd al geweest) en een natte krant als trainer die geen Japanse maar smurfenballen gaat likken.
Gelukkig komt er een tribune met zes ringen aan de spoorweg om plaats te bieden aan iedereen. Staaien (excuseer Stayen) puilt nu al uit.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door KNRI »

'Hij is de hoer van racing genk'... hoorde ik zonet scanderen op TV limburg :shock:
Manmanman...ik was er niet, maar kan me zo voorstellen van welk deel van het publiek deze fantastische koren komen.
Je kan een mening hebben maar dit is zo laag bij de grond, respectloos,...

Ronduit beschamend :headbang:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4175
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Bartman schreef: 25 nov 2019, 07:32

En dan is er uiteraard Brys. De hier afgeteste Diagne is blijkbaar wel goed genoeg voor een basisplaats bij het Charleroi van gisteren ? Hier wordt vaak aan voorbijgegaan, maar dit had een oplossing voor het huidige probleem in de verdediging kunnen zijn.

Waarom is dat de schuld van Brys?

Er werd Diagne een voorstel gedaan, maar als hij moest tekenen was dat voorstel gewijzigd volgens speler en entourage.
Waarna onze kwibus aka voorzitter in de pers ging verkondigen dat sommige spelers het verschil tussen bruto en netto niet kennen.
STVV-fan
Berichten: 6007
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef: 25 nov 2019, 17:52
STVV-fan schreef: 25 nov 2019, 12:54 Onze zonnekoning die nog altijd wilt geloven dat Brys geen Ito, Durkin, Colidio en in mindere mate Lee selecteert ten faveure van Balongo, Van Dessel vanwege omwille van gewoon sportieve redenen :gek:.

De ogen moedwillig sluiten om niet te hoeven toe te geven dat Brys praktisch Japanse ballen likt om zijn C4 te krijgen is ook een kunst.

Geen nood, wanneer Brys ontslagen wordt ga je geruggesteund worden door de diverse media die als enige argument gaan hebben: "Brys heeft gepresteerd wat hij kon met deze kern" en "Brys stelt ze niet op, dus de overige spelers zullen wel niet voldoen zeker".

Dan kan jij daar samen met Verrekeskop en De Wever en consoorten gaan achterstaan om kak te gooien naar het bestuur en iedereen die Brys stillekes aan kotsbeu is.
Zit jij ondertussen al niet moederziel alleen in een vak te klappen gelijk zot?
We hebben een bestuur vol amateurs (altijd al geweest) en een natte krant als trainer die geen Japanse maar smurfenballen gaat likken.
Gelukkig komt er een tribune met zes ringen aan de spoorweg om plaats te bieden aan iedereen. Staaien (excuseer Stayen) puilt nu al uit.
Ik verheug me altijd op de timing en inhoud van uw posts.

Want op de timing van jouw posts kan je je klok gelijk zetten en de inhoud is een soort "Johan-light" versie.

Goed voor eens een lachje bij te placeren, want waar velen nog met argumenten afkomen, kak jij gewoon alles onder en voel je jezelf nog koning van de stronthoop ook nog.

Zielige vent precies
Plaats reactie