Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

voetballiefhebber schreef: 30 nov 2019, 00:57 Ik ben benieuwd naar de reactie van de spelers. Het merendeel is ontgoocheld dat Brys werd ontslagen. Gaan ze Nicky aanvaarden als hun T1?
Volgens mij kan Nicky wel een goede trainer worden. Op de persconferentie deed hij het goed in mijn ogen. Hoe hij tactisch is en hoe zijn motivatie is voor de spelers, dat is nu voor ons nog moeilijk in te schatten.
Nu is Boli zijn mentor kwijt. Hij beleefde onder Brys een hele metamorfose. Hopelijk hervalt hij weer niet in oude gewoonten. Onder Brys herpakte ook Botaka zich. Hij was bijna afgeschreven, toen Brys van hem ineens uit het niets zijn kapitein maakte.
Misschien spelen die twee juist wat meer bevrijd?
Het is dat beide spelers niet echt bij de uitblinkers horen he.
Ik persoonlijk vind dat je geen onderscheid mag maken tussen je spelers maar natuurlijk moet iedere persoonlijkhed anders benaderd worden.
Zoals dat familiale dat Brys in de groep gebracht heeft vind ik ergens wel wat overdreven daarmee sluit je andere spelers automatisch buiten.
Complementair word je daar niet van hoor, het verbetert enkel het contact tussen de spelers onderling alhoewel dat je dat niet moet overschatten want je hebt altijd groepjes die met elkaar optrekken.
Zijn Suzuki en Boli wel het koningskoppel waar zoveel over geschreven is?
Ik vind dat ze beiden onder hun niveau spelen net als Colombatto die echt veel kwaliteit heeft maar de laatste tijd wat onrustig speelt en Garcia die het ganse seizoen ups en downs heeft getuige zijn wedstrijd afgelopen zondag tegen Fall. Ik denk dat hij de sterretjes niet geteld kreeg.
Alexandre die op een positie uitgespeeld word dat niet de zijne is, want kan veel beter als winger spelen.
Automatisme is belangrijk maar je moet de capaciteiten hebben om die uit te voeren.
Ik wil hier enkel zeggen dat de mensen die voorkeur krijgen van de coach geen voordeel halen voor het team of garant staan voor succes.
Vertrouwen geven ok maar je kan zwakke prestaties niet blijven tolereren.
Wie in mijn ogen wie dat ook is ondermaats presteert moet gewoon vervangen worden want denk ook aan de invallers die week op week geen kans krijgen dan denk ik dat het familiaire snel naar de maan geschoten word.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Tompie »

270 kanaries maken de verplaatsing. Bedroevend weinig. Ikzelf en heel wat anderen wilden deze verplaatsing wel maken, maar de bussen van de supportersclubs waren al volzet en STVV wou zelf ook geen extra bus voorzien.

Wat filmpjes op sociale media posten over de derby, dat wel. Maar mensen die effectief willen gaan kijken blijven zo wel in de kou staan.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Tompie schreef: 30 nov 2019, 11:18 270 kanaries maken de verplaatsing. Bedroevend weinig. Ikzelf en heel wat anderen wilden deze verplaatsing wel maken, maar de bussen van de supportersclubs waren al volzet en STVV wou zelf ook geen extra bus voorzien.

Wat filmpjes op sociale media posten over de derby, dat wel. Maar mensen die effectief willen gaan kijken blijven zo wel in de kou staan.
Ik versta dat wel, vroeger gingen we uit en thuis maar door omstandigheden kan ik nu en dan nog een matchke meepakken van onze kanaries.
Nu ik kan dat ook verstaan he, vroeger werden we in Genk bekogeld met stenen toen we na de match de bussen instapten.
Veiligheidshalve begrijp ik dat STVV zelf geen bussen gaat regelen na al die commotie die na de laatste ontmoeting is ontstaan.
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Esteeveevee »

De voetbalwet gaat eraan.
Rsz korting gaat eraan.
Minimum jaarloon niet europese spelers komt eraan.

Support your local footballclub.

Aan al die mensen die in Genk zijn als stvv fan.
Respect maar ik zal nooit toelaten dat zijn mijn ID afnemen.
Eerst 40% belasting betalen en rsz op mijn loon en dan
hoop gesubsidieerden gaan bekijken.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Tompie »

Als je onze bank ziet, denk je dat we een stevig elftal hebben.

Als je onze basiself ziet, begin je daar toch aan te twijfelen.

Ben eens benieuwd hoe die opstelling van Nicky uit gaat pakken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Nicky... man toch. Waar trekt dat op!? :gek:
Asamoah en Sousa op de bank. :gek:
Maar wel Debruyn en Wolke in de ploeg.
Mn goesting is al over.
:vomit:
Ik denk dat ik iets anders ga doen vanavond.
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door enerkey »

Die Debruyn irriteert me al mateloos. Hoe kan je 2 hakje doen de eerste 4 minuten juist buiten je eigen 16
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Mikman »

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door Mikman op 01 dec 2019, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door stvv'er »

En net toe ik de tv wou uitzetten wordt het 1-1 :lol:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Wat een vliegenvanger is die Coucke toch :grappig:
Nie zievere, speile!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

1-2 ruststand
Suzuki mooie trap op de deklat.
Debruyn goed in de match met assist.

Hagi, vuile fout op Boli, en onbestraft.
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 30 nov 2019, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door enerkey »

Je ziet wel de hand van de nieuwe trainer. Gedaan met achteloos rondgetik rond de eigen 16. Als het kan wordt er gepoogd om direct diep te spelen. Wel veel minder balbezit tot gevolg. Match archieslecht begonnen. Hadden precies niet door dat er druk moest gezet worden. Duurde wel effe tot Hayen dit bijgesteld kreeg. 1-0 tot gevolg. Wolke Jannssens -raar maar waar- voor mij de beste man op het veld.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Henri is de man »

:stvv:
enerkey schreef: 30 nov 2019, 20:38 Die Debruyn irriteert me al mateloos. Hoe kan je 2 hakje doen de eerste 4 minuten juist buiten je eigen 16
Echt?
Dan zijt ge echt wel een hater.
De Bruyn was top deze eerste helft - zowel aanvallend als verdedigend. Janssens inderdaad prima tot nog toe.
Gezien de opendeurdag centraal achterin logisch dat we met 5 spelen achterin. Aan de andere kant hadden we ook al 2 of 3 goals kunnen binnenkrijgen.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door darion »

Op de counter hadden we zeker vijf keer de doodsteek kunnen geven.. wat een misser nog van Botaka
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door stvv'er »

Nicky Hayen, hero :love:

:blauw: :geel:
Plaats reactie