Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door enerkey »

Henri is de man schreef: 30 nov 2019, 21:32 :stvv:
enerkey schreef: 30 nov 2019, 20:38 Die Debruyn irriteert me al mateloos. Hoe kan je 2 hakje doen de eerste 4 minuten juist buiten je eigen 16
Echt?
Dan zijt ge echt wel een hater.
De Bruyn was top deze eerste helft - zowel aanvallend als verdedigend. Janssens inderdaad prima tot nog toe.
Gezien de opendeurdag centraal achterin logisch dat we met 5 spelen achterin. Aan de andere kant hadden we ook al 2 of 3 goals kunnen binnenkrijgen.
Heb ik na 4 minuten in de match gepost. ;)
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

1-2 Einde match.

Schmidt topmatch met enkele cruciale reddingen.

Smurfentaart a volonte
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door omeloe »

Het was geen knalprestatie maar wat doet dit deugd !!! :toppie:
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Mikman »

Het nodige geluk gehad, maar je wist op voorhand dat alles moest meezitten om iets te halen. Zeer slap begonnen ( opzettelijk! ) , terecht op achterstand, uit het niets gelijk gemaakt, dan verder wel een goeie eerste helft gespeeld. Tweede helft enkel overleven en een heel goeie Schmidt.

Eerlijk is eerlijk, de mannen die vaak onder vuur liggen waren vandaag echt goed. Wel een onwaarschijnlijke misser van Botaka.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

De Bruyn 1ste helft met een prima assist! Heel hard gelopen, alles gegeven, maar 2de helft laat hij toch ook weer zien waarom ik hem liever op de bank zie starten, net als Botaka. Ik hoop dat onder Hayen andere jongens ook eens de kans gaan krijgen. Van de andere kant begrijp ik het wel dat het daar vandaag nog mss te vroeg voor was.
We hadden vandaag een goede keeper, 2 zeer efficiënte spitsen en een zeer inefficiënt Genk nodig, maar we hebben weer 3 punten extra, en gaan zo toch meer en meer richting een rustig seizoen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Henkie-1984 schreef: 30 nov 2019, 22:52 De Bruyn 1ste helft met een prima assist! Heel hard gelopen, alles gegeven, maar 2de helft laat hij toch ook weer zien waarom ik hem liever op de bank zie starten, net als Botaka. Ik hoop dat onder Hayen andere jongens ook eens de kans gaan krijgen. Van de andere kant begrijp ik het wel dat het daar vandaag nog mss te vroeg voor was.
We hadden vandaag een goede keeper, 2 zeer efficiënte spitsen en een zeer inefficiënt Genk nodig, maar we hebben weer 3 punten extra, en gaan zo toch meer en meer richting een rustig seizoen.
Ik ga nog eens moeten reageren 😃 Botaka was toch prima 2e helft ? Die laatste kans moet er uiteraard in maar voor het overige hadden zowel De Norre, Bongonda als later Paintsil heel veel moeite met hem. Misschien zag ik het anders...

Inderdaad wel belangrijke 3 punten !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Het zat mee ok!
Geluksgoal van Genk!
Mooie uitgespeelde counter van stvv en gelijk!
Mooie aanval en prima afgewerkt door Suzuki
Voor hetzelfde geld staat het aan de rust 1-3!
Tweede helft was pompen of verzuipen!
Kansen zowel voor Genk als STVV maar we hadden de wedstrijd moeten doodmaken !
Uitblinkers García Janssens Botaka Colombatto Mmae Schmid Boli De Bruyne
Ik weet net als jullie dat we bij sommige fases geluk hennen gehad!!
Maar ik zag een team dat zijn kop voor de bal gelegd heeft en ja Botaka ondanks zijn ongelofelijke misser wat heeft die gewerkt zeg
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door smol »

Jean-Paul schreef: 30 nov 2019, 23:07 Het zat mee ok!
Geluksgoal van Genk!
Mooie uitgespeelde counter van stvv en gelijk!
Mooie aanval en prima afgewerkt door Suzuki
Voor hetzelfde geld staat het aan de rust 1-3!
Tweede helft was pompen of verzuipen!
Kansen zowel voor Genk als STVV maar we hadden de wedstrijd moeten doodmaken !
Uitblinkers García Janssens Botaka Colombatto Mmae Schmid Boli De Bruyne
Ik weet net als jullie dat we bij sommige fases geluk hennen gehad!!
Maar ik zag een team dat zijn kop voor de bal gelegd heeft en ja Botaka ondanks zijn ongelofelijke misser wat heeft die gewerkt zeg
Botaka nam inderdaad zijn verantwoordelijkheid als kapitein op zich met een voorbeeldige mentaliteit.
Nog straffer de voorzet bij de 2e goal. Vanuit deze positie gaf hij zelden een voorzet onder Brys ....
Voor de rest voorbeeldige mentaliteit gecombineerd met wat meeval en dan krijg je deze overwinning !
Op naar de wedstrijd tegen Brugge, terug met Sankhon, misschien posteren centraal op t middenveld ??
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Allez tot morgen
We zijn aan het vieren bij Pascal op de Houtmarkt
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Topless bediening
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Jones »

Twee mooie goals. We moeten toch efficiënter worden als je de missers van Debruyn en Botaka ziet. Mooie overwinning die zoeter smaakt omdat het tegen Genk is. Als Hayen ons woensdag verder doorloodst in de beker zou ik hem een kans geven tot eind seizoen en dan evalueren.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door smol »

Jones schreef: 30 nov 2019, 23:52 Twee mooie goals. We moeten toch efficiënter worden als je de missers van Debruyn en Botaka ziet. Mooie overwinning die zoeter smaakt omdat het tegen Genk is. Als Hayen ons woensdag verder doorloodst in de beker zou ik hem een kans geven tot eind seizoen en dan evalueren.
Woensdag winnen tegen een Zulte in vorm wordt wel een heel moeilijke opdracht.
Hayen's toekomst als T1 hiervan laten afhangen zou niet eerlijk zijn.

Geef Nicky gewoon de kans tot het einde van het seizoen om zich te bewijzen. Geef hem tijdens de winterstop één of twee deftige verdedigers bij en dan zien we wel. PO I is dit seizoen te hoog gegrepen en degradatie kan bijna niet meer. Waarom zou hij minderwaardig zijn aan Wouter Vrancken en Co ?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Mikman schreef: 30 nov 2019, 20:47 Tv al uitgezet.

Creatieve spelers op de bank zetten, tegenstander laten komen, opzettelijk geen druk naar voren zetten, middenveld bevolken met kloefkappers die geen bal kunnen bijhouden. De jaren '90 zijn echt voorbij hoor Nicky.
Come on zeg!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Jones »

smol schreef: 30 nov 2019, 23:55
Jones schreef: 30 nov 2019, 23:52 Twee mooie goals. We moeten toch efficiënter worden als je de missers van Debruyn en Botaka ziet. Mooie overwinning die zoeter smaakt omdat het tegen Genk is. Als Hayen ons woensdag verder doorloodst in de beker zou ik hem een kans geven tot eind seizoen en dan evalueren.
Woensdag winnen tegen een Zulte in vorm wordt wel een heel moeilijke opdracht.
Hayen's toekomst als T1 hiervan laten afhangen zou niet eerlijk zijn.

Geef Nicky gewoon de kans tot het einde van het seizoen om zich te bewijzen. Geef hem tijdens de winterstop één of twee deftige verdedigers bij en dan zien we wel. PO I is dit seizoen te hoog gegrepen en degradatie kan bijna niet meer. Waarom zou hij minderwaardig zijn aan Wouter Vrancken en Co ?
Dury daarnet in paniek nu Deschacht én Baudry uit zijn. 2 centrale verdedigers !
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 17: Genk-STVV (Za 30/11 20.30 uur.)

Bericht door Esteeveevee »

Topless overal.
Plaats reactie