Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

Onze Kanaries spelen op verplaatsing tegen Zulte Waregem voor de 8ste finales van de Croky Cup.
Wat zou het worden?
Stoten we meteen door , winnen we na verlengingen, penalty's of zijn we kansloos en worden we uitgeschakeld?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Jones »

Komaan Hayen en co, vel Essevee en laat ons doorstoten in de beker !
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Tompie »

Graag speelgelegenheid voor Ito, Sousa en Colidio.
Met wat frisse krachten kunnen we daar misschien wel voor een kleine verrassing zorgen.

Een moeilijke verplaatsing is het zeker, maar dit seizoen doen we het op verplaatsing wel beter dan in eigen huis.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Antismurf »

Als het bestuur de aanpak van Hayen wil evalueren, lijkt deze wedstrijd me interessanter dan de thuismatch tegen Brugge. Als de tactiek dezelfde is als tegen Genk, misschien opteren voor de snelheid van Acolatse? Die dan als opdracht geven om voluit te gaan vanaf het begin en op het uur wisselen voor Ito of Sousa. Ben ook benieuwd of De Ridder fit raakt, die was toch flink geraakt aan zijn been. Op die positie zou ik overwegen om Durkin een kans te geven, zijn invalbeurt in Genk was kort maar gaf toch een degelijke indruk. Hoedanook moet er concentratie en inzet zijn vanaf de 1e minuut, hopelijk zet Nicky ze op scherp en krijgen we een echte cupmatch. Nog niet teveel denken aan die match van zaterdag!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Antismurf schreef: 02 dec 2019, 10:53 Als het bestuur de aanpak van Hayen wil evalueren, lijkt deze wedstrijd me interessanter dan de thuismatch tegen Brugge. Als de tactiek dezelfde is als tegen Genk, misschien opteren voor de snelheid van Acolatse?
Alstublieft Acolatse niet, was echt zwak en tam ingevallen tegen Genk. Hoe vaak is die kerel al wel niet door de mand gevallen?

Pakt dan maar Ito als je snelheid wilt...
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Smurf »

Ik hoop ten zeerste dat ik er naast zit, maar een absolute snertmatch lijkt er aan te komen (volgens mij). Net gewonnen op Genk, volgende competitiewedstrijd thuis tegen Club Brugge. Ik vrees op een simpele 2-0 voor Waregem tegen een ongeïnteresseerd STVV.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Jacques »

Zulte-Waregem is sowieso lastig, zelfs als wij goed zijn, zelfs als zij slecht zijn, zelfs als het niet midweek tussen twee topmatchen in valt. Ik geef ons dan ook bitter weinig kans om door te stoten, zelfs al spelen we een goede wedstrijd. Maar positief bekeken: als we ons wel zouden plaatsen, mag dat qua prestatie/stunt eigenlijk quasi op dezelfde hoogte als de zege tegen Genk geplaatst worden (al zal waarschijnlijk niemand er zo over denken).
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Tompie »

Het voordeel als je enkele andere jongens een kans heeft, is dat we niet per definitie zwakker zullen zijn. Sousa, Ito en Asamoah zaten op de bank tegen Genk. Sankhon was geschorst en kan je ook wel minuten laten maken.

Dat zijn er al vier die aardig tegen een bal kunnen trappen. Maar Sousa en Ito zijn heel andere types dan die in de basis stonden in Genk.

Anderzijds oogt de wedstrijd van zaterdag tegen Club natuurlijk wel mooi, maar als je het seizoen echt nog kleur wil geven, ga dan vol voor de beker.

Alles hangt af van welke tactiek Hayen voor ogen heeft. Zowel woensdag als zaterdag.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door pat@ »

Jacques schreef: 02 dec 2019, 17:48 Zulte-Waregem is sowieso lastig, zelfs als wij goed zijn, zelfs als zij slecht zijn, zelfs als het niet midweek tussen twee topmatchen in valt. Ik geef ons dan ook bitter weinig kans om door te stoten, zelfs al spelen we een goede wedstrijd. Maar positief bekeken: als we ons wel zouden plaatsen, mag dat qua prestatie/stunt eigenlijk quasi op dezelfde hoogte als de zege tegen Genk geplaatst worden (al zal waarschijnlijk niemand er zo over denken).
Ik denk er juist hetzelfde over. Al kan het, mits een gunstige uitspraak morgen, tegen Brugge nog een echte kraker worden met een kloof van 4 punten richting PO1.
Laatst gewijzigd door pat@ op 02 dec 2019, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door pat@ »

Tompie schreef: 02 dec 2019, 18:00 Het voordeel als je enkele andere jongens een kans heeft, is dat we niet per definitie zwakker zullen zijn. Sousa, Ito en Asamoah zaten op de bank tegen Genk. Sankhon was geschorst en kan je ook wel minuten laten maken.

Dat zijn er al vier die aardig tegen een bal kunnen trappen. Maar Sousa en Ito zijn heel andere types dan die in de basis stonden in Genk.

Anderzijds oogt de wedstrijd van zaterdag tegen Club natuurlijk wel mooi, maar als je het seizoen echt nog kleur wil geven, ga dan vol voor de beker.

Alles hangt af van welke tactiek Hayen voor ogen heeft. Zowel woensdag als zaterdag.
Ik zou Durkin eens willen zien starten, ik zie het wel in deze jongen. Wat gaat er met Sankhon gebeuren? Zou hij zijn plekje terug opeisen in de verdediging ten koste van Wolke?
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Sankhon moet altijd een vaste plaats krijgen.
Het liefst als middenvelder dan heb je een heel sterke buffer voor de verdediging.
Ik denk ook dat Hayen andere spelers een kans gaat geven, zo blijft iedereen scherp.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door STimVV »

Jean-Paul schreef: 02 dec 2019, 20:14 Sankhon moet altijd een vaste plaats krijgen.
Het liefst als middenvelder dan heb je een heel sterke buffer voor de verdediging.
....
Ik lees dat hier vaak. Maar geef me eens een voorbeeld van een match waarin Sankhon een sterkhouder was op die positie?
Ik kan er zo niet meteen 1 opnoemen.
Als verdediger daarentegen kan ik meteen meer dan 10 matchen opsommen waar hij achterin sterkhouder was. Zijn beste positie is die van Tomi vorig seizoen. Rechtse centrale verdediger, die bij balbezit ook regelmatig mag inschuiven. En daar hebben we hem ook het hardste nodig.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door smol »

Voor de Lee fans een teleurstelling net zoals onder Brys is hij niet geselecteerd (hij viel trouwens ook buiten het wedstrijdblad op Genk). Zal dus toch niet alleen aan Brys gelegen hebben :geel:
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Dreke »

Sankhon ergens anders zetten is met deze kern nooit een optie.
A loyal football fan only supports the shirt...
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Croky Cup: Zulte Waregem-STVV (4/12 20:00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

smol schreef: 03 dec 2019, 13:24 Voor de Lee fans een teleurstelling net zoals onder Brys is hij niet geselecteerd (hij viel trouwens ook buiten het wedstrijdblad op Genk). Zal dus toch niet alleen aan Brys gelegen hebben :geel:
Klopt, enkel Durkin komt erbij tov de basis die Brys meestal voor ogen had...waarom hoor ik nu niemand janken dat Lee en consoorten niet geselecteerd worden ?? Stvv fan, Brusselmans : LAAT JE HOREN ;)
Plaats reactie