Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Willy Roelands schreef: 14 dec 2019, 22:14 :stvv: Troonbeecks enig lichtpunt.
Hayen zal gedacht hebben van "als we spelen als amateurs, dan breng ik iemand in die van de amateurs komt". Ik moet eerlijk toegeven dat ik de match niet heb gezien. Enfin, toen de 1-0 viel heb ik de tv van zender veranderd, omdat het voetbal daarvoor al op niks trok. Heel af en toe heb ik nog eens een minuutje gezapt. Dit STVV, daar is zelfs op TV niet meer naar te kijken. Mensen die naar dit zootje ongeregeld nog willen gaan kijken in het stadion, zijn mensen die een standbeeld verdienen.

Als trainer zou ik met die inzet de kleedkamer op stelten zetten en zou ik de bus 5 km verder laten rijden zodat de spelers daar naartoe zouden moeten lopen. Ik heb de tweede helft wat beluisterd op de radio, net als de andere matchen.

Hayen won met een gelukje in Genk. Maar altijd speelt die super defensief en dat deed Brys nu toch niet hé mensen.
Jones
Berichten: 3187
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Jones »

Troonbeeckx en Balongo komen erin ipv Lee en Colidio eens een kans te geven. Hayen is al even kortzichtig. Laat het publiek eens zien of ze het kunnen of niet, dan weten we tenminste iets of moeten we op training komen kijken ?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door miel »

Verrekeskop schreef: 14 dec 2019, 21:23
Brusselmans schreef: 14 dec 2019, 20:50 Is voetbal geen sport waar men moet proberen het doel van de tegenstander te bereiken ipv het eigen doel ?

Voetbal toch eens asteblief ipv van steeds weer dat irriterende achteruitspelen als je reeds op de helft van de tegenstander bent !
Er kan vrijuit gevoetbald worden, er is geen druk van nergens, en toch dit schouwspel durven vertonen !
BESCHAMEND SLECHT !
Het systeem Brys dus.
Waar is de tijd dat ze de bal blindelings naar voren keilden, en daar meer succes mee hadden dat het eindeloze gebrei van dit flauw afkooksel van wat ooit STVV was.
Eerst RD, nadien de Japanners om een traditieclub met mooie aanhang in een paar jaar om te vormen tot een steriel vehikel waar geen mens nog in geïnteresseerd is, buiten nog een paar dwazen.
Eerst RD ?, nadien de Japanners maken het mogelijk , dat we nog steeds een traditie club zijn .
Van traditie gesproken , heel ons bestaan bestaat uit uitschieters tegen de top ploegen , wel dit seizoen hebben we ook reeds 2 scalpen en één ervan maakt veel goed :lol:
Al de rest was vechten tegen de degradatie op een enkele uitzondering na .
De mooie aanhang is verdwenen , buiten een paar die nog interesse hebben , maar de dwazen zijn nog steeds talrijk :mrgreen:
Dit terzijde , veel slechter dan dit kan niet , er is geen enkel excuse voor zo een wan vertoning .
Positivo
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Positivo »

Jones schreef: 14 dec 2019, 22:37 Troonbeeckx en Balongo komen erin ipv Lee en Colidio eens een kans te geven. Hayen is al even kortzichtig. Laat het publiek eens zien of ze het kunnen of niet, dan weten we tenminste iets of moeten we op training komen kijken ?
Misschien zijn Brijs en Hayen inderdaad kortzichtig.
Of misschien verdienen die mannen (
Lee & co) gewoon geen kans ....
smol
Berichten: 1390
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door smol »

Positivo schreef: 14 dec 2019, 23:04
Jones schreef: 14 dec 2019, 22:37 Troonbeeckx en Balongo komen erin ipv Lee en Colidio eens een kans te geven. Hayen is al even kortzichtig. Laat het publiek eens zien of ze het kunnen of niet, dan weten we tenminste iets of moeten we op training komen kijken ?
Misschien zijn Brijs en Hayen inderdaad kortzichtig.
Of misschien verdienen die mannen (
Lee & co) gewoon geen kans ....
Troonbeeckx valt alvast weinig te verwijten. Op basis van zijn invalbeurt verdient die kerel zelfs een nieuwe kans. En waarom zou hij geen kans mogen krijgt tov Lee ? Omdat hij Belg is en niks gekost heeft ?

Als Lee zijn mentaliteit nog slechter is als wat er vandaag op het veld stond dan is het om te :bweik:
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Jokke »

smol schreef: 14 dec 2019, 21:17 Klinisch dood dit STVV .... wat jaren terug al had moeten gebeuren moet nu terug overwogen worden een doorstart op lager niveau met mensen in het beleid die weten waarmee ze bezig zijn en die voeling hebben met Sint-Truiden !
Inderdaad. '60,'70 en '80 waren nog jaren waar clubjes als STVV zich konden handhaven. Tegenwoordig is internationaal voetbal meer bekijkbaar en zelfs bereikbaar geworden, wie wil dan nog naar een schertsvertoning als deze club gaan kijken !
Alleen nog goed voor af en toe een talentvolle speler te verpatsen ja...en dan nog aan ( voor voetballers ) democratische prijs. Club is gedoemd om te verwijnen zeker als de fameuze Beneliga van de grond komt.
Jones
Berichten: 3187
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Jones »

Schandalig slecht. Het slechtste van wat ik al 40 jaar zag
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Je moet het kunnen ,ik zeg het nog maar eens ! Op zes maanden tijd alles met de grond gelijk gemaakt.Zielig.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Da zijn zo matchen die niemand wil spelen.
Er stond niks op het spel (voeling houden met de top 6 is niet motiveerbaar) en alweer zo lang in de bus.

In de marge : als die Lee nog minder kan dan al hetgeen er nu op het veld stond, dan mag je spreken van een gigantische miskoop.
We zullen het waarschijnlijk nooit weten, want ik vermoed dat die in januari wel andere oorden zal opzoeken.

Wat nu is de vraag ?
Antwerp een showke laten geven en WB veel hoop geven.
Dat kan er ook nog wel bij.
Transferitis-Boli zullen we ook nie meer zien, net zoals na zijn hattrick vorig jaar. Specialiteit van het huis Boli.

Dus in januari beginnen bouwen aan, alweer een nieuwe ploeg.
Ten eerste een trainer gaan aanstellen, die vanaf januari een evaluatie kan maken, en deze man ook inspraak geven in wat er nu wel echt nodig is.
En een tweede maal, tijdig, de zomermercato ingaan.

Met een heel scherp mes door de boter snijden dit keer !!!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Allez
Breed spelen en achteruit lukt nog wel, over de middellijn geraken is al wat veel gevraagd.
Enig excuus, negen spelers in de lappenmand.

Te weinig kwaliteit in dit Stvv.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Mobius »

Ik ben er ondertussen helemaal van overtuigd dat we nooit maar dan ook nooit een subtopper zullen worden. Na vorig jaar voor de winterstop had ik hoop. Die is alweer helemaal weg. Wat een zooitje alweer. Jammer.
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door omeloe »

Ik ga straks naar Bastenaken om wat Amerikaanse contacten te leggen . Voor het geval we ooit van de Japanners willen afraken . :bat: :D
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door enrique »

Kan Boli geen ongelijk geven dat hij met zo'n zootje ongeregeld niet meer wil spelen
Zijt maar blij dat je hem dit seizoen gehad hebt
Als hij 3 goals maakt, heeft hij er 4 gemist
Als hij niet meespeelt, is het zelfs zijn fout
Sommige Babbelaartjes blijven maar doorgaan en inhakken
Altijd schuldigen zoeken waar ze niet te vinden zijn
Bezus was idem dito
Hij is bijna weg
Proficiat, daar zullen wel een paar rondjes op gedronken worden
Begin maar al na te denken wie het volgende slachtoffer wordt...
Eergisteren gingen ze nog PO1 spelen
Laat Bruce Lee meespelen
Dan is het probleem dadelijk opgelost
We zullen zien, zei Stevie Wonder
Denk het niet
Om te lachen is het
5-1 verliezen
In 2 matchen op 10 dagen 8 goals krijgen van Z-W
Ze moesten beschaamd zijn
Als Nicky Hayen slim is, rap terug naar de jeugd
Als je in een bodemloze put springt, geraak je er nooit uit
Gebruik je verstand Nicky
Stop ermee
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4162
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Ik merk bij mezelf alweer gelatenheid. Als ik er morgen op het werk over aangesproken word zal ik zelfs geen moeite doen om excuses te zoeken. Het zal een kort antwoord worden in de zin van "ze kunnen niet beter". Die gelatenheid onder de supporters, dat is de dood voor een club. Dat is de voorbode van de ondergang. Die is bij veel supporters al lang geleden ingezet. Als je die ploeg gisteren zag spelen leek die gelatenheid er daar ook al diep in te zitten. PO2 gaat voor minder dan 2000 supporters gespeeld worden. Zeker als er geen hoopgevende transfers gedaan worden tijdens de winterstop. Als de gelatenheid ook in Japan toegeslagen heeft dat ze ons dan maar verkopen.
Laatst gewijzigd door lindoke op 15 dec 2019, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Troosteloos , hopeloos , armzalig . Ge kunt nog 100 woorden verzinnen om dit zootje clownen , want dat zijn het te verwoorden.Schandalig dat deze pipo"s nog betaald worden om zich eigenlijk belachelijk te maken. Moderne narren zijn het , niet meer of minder. Ik heb het nog al eens gezegd , deze club gaat dezelfde weg op als SK Lierse destijds. En lang zal dat niet meer duren want het volledige verval nadert met rasse schreden. Proficiat aan de mensen die hier nog ene euro willen voor betalen.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie