Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Bartman »

Als de Japanners nu nog steeds Hayen laten aanblijven voor de volgende 2 matchen, wel dan verdienen ze een leeg stadion.
Nu is het tijd voor actie.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door miel »

kenniksvanvoetbal schreef: 14 dec 2019, 23:55 Je moet het kunnen ,ik zeg het nog maar eens ! Op zes maanden tijd alles met de grond gelijk gemaakt.Zielig.
Ho maar , daar is niks aan , hier zijn er die dat kunnen binnen een paar seconden :lol:
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: 14 dec 2019, 23:55 Je moet het kunnen ,ik zeg het nog maar eens ! Op zes maanden tijd alles met de grond gelijk gemaakt.Zielig.
Ho maar , daar is niks aan , hier zijn er die dat kunnen binnen een paar seconden :lol:
Afbeelding
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Mikman »

Match niet gezien, maar ik hoorde dat het weer met 11 in de eigen rechthoek was. De buitenspelers van de tegenstander zullen weer zeer snel geweest zijn zeker :roll: Dat was de vorige weken toch het vaste excuus om het catenaccio te verantwoorden. Ik stel ook vast dat ondanks dat (slecht) beton we in 3 van de 4 matchen onder Hayen al in de openingsminuten een tegendoelpunt slikten, enkel tegen Brugge stond het doelhout in de weg. En het hadden er zowel tegen Brugge als in Genk veel meer kunnen zijn. Over gisteren kan ik niet oordelen wegens niet gekeken.

Een verplaatsing verder dan 100 km, dat is op voorhand al een verloren zaak. In West-Vlaanderen is het sowieso een bloedbad. Dit jaar werken ze het wel bijna naadloos af per afstand: hoe verder de verplaatsing, hoe groter de rammeling. Brugge: 6 tegendoelpunten; Waregem: 5 tegendoelpunten; Kortrijk: 4 tegendoelpunten. Het armtierige Cercle Brugge haalde 3 van zijn 8 puntjes tegen ons, oververdiend dan nog. Zelfs het hoopje ellende dat tegenwoordig Anderlecht moet voorstellen, scoorde 4 keer tegen ons. De enige keer dat ze dat het aflopen jaar lukte.

Het doelsaldo zegt vaak iets over de waardeverhoudingen tussen de ploegen. Cercle -28, W-B -26 , STVV -15, Eupen -15, Oostende -14 ( speelt vandaag nog tegen Gent ). Dit STVV is dus ergens tussen de 12e en de 14e plaats waard. Hopelijk is er na de winterstop meer defensieve stabiliteit.

Het is goed dat men Hayen tot aan de winterstop liet aanblijven. Had men nu een andere trainer gekozen, had men geklaagd dat Hayen meer tijd had moeten krijgen. Had men hem tot het einde van het seizoen aangesteld, had men misschien toch nog voortijdig moeten ingrijpen. Enfin, niet dat het allemaal de fout van Hayen is, verre van, hij moet het ook doen met de middelen die hij heeft. Maar veel indruk heeft hij intussen toch niet gemaakt.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Ik lees net dat het de intentie was om deze match te spelen als een bekerfinale.
Dat verklaart alles.
Gelijk alle twijfels en vragen beantwoord, geen paniek dus.
:onfire:

En ze werken 24/24.
Supermensen dus, dan kan het gebeuren dat je op het eind van de week een beetje minder fris bent !

:gek: :gek: :gek:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Ondanks mijn woede en frustraties in de prestaties van de hele club STVV ( trainers , spelers EN beleid ) dit seizoen kan ik soms niet anders dan blij en opgelucht zijn dat de degradatiezorgen dit jaar niet voor ons zijn maar voor een aantal andere clubs. Het is eigenlijk ongeloofkijk dat we met deze groep spelers al 11 wedstrijden voor het einde van het seizoen kunnen zeggen dat er volgend jaar terug in eerste zal gespeeld worden.De vraag is wel en ik betwijfel het ten zeerste of we dit geluk volgend jaar ook zullen hebben.BELEID , OPEN UW OGEN AUB !!! :rood: :mad:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Verrekeskop »

Brusselmans schreef: 15 dec 2019, 10:17 Ik lees net dat het de intentie was om deze match te spelen als een bekerfinale.
Dat verklaart alles.
Gelijk alle twijfels en vragen beantwoord, geen paniek dus.
:onfire:

En ze werken 24/24.
Supermensen dus, dan kan het gebeuren dat je op het eind van de week een beetje minder fris bent !

:gek: :gek: :gek:
Gelukkig liggen ze al uit de beker en kunnen ze zich nu op de competitie richten, zoals elk jaar eigenlijk.
Een prijzenallergie, niet om mee te lachen. Stel u voor dat ze eens per ongeluk iets zouden winnen of Europees moeten spelen. Twee matchen in 1 week, dan kunnen ze een zuurstoftent installeren.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door metser »

Aan al mijn vrienden (en niet vrienden) hier op dit forum . De spelers die gisteren op het veld stonden horen allemaal zonder uitzondering thuis in de amateur of provinciale reeksen. Met de beschikbare middelen heb je een”wondertrainer” nodig om resultaat te halen, of moet dame Fortuna u heel goed gezind zijn. ( zoals op Genk, thuis tegen Standard etc.). Als je als trainer er niet inslaagt de nodige werklust en grinta bij te brengendan kan je je job niet. Zo simpel is dat allemaal! Troosteloze boel die jaren zal nodig hebben om te herstellen als je dan al niet bent op het niveau van Diest,Beringen Tongeren,Hoeselt,Rotselaar om er maar enkele te noemen. De straf om een tribune te sluiten tegen Kortrijk is een cadeau dat je aangereikt wordt, want binnenkort speel je toch sowieso voor 100 man en een paardekop. De abbo houders haken massaal af en nieuwe komen er zeker niet bij. Mijn bewondering gaat uit naar het 50tal dat gisteren in Waregem was ! Chapeau voor uw moed en zelfopoffering! Mij gaan ze ditjaar (en waarschijnlijk ook de volgende) niet meer zien. Plaats genoeg daar en je krijgt er een gratis parking kaart bij de volgende matchen!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Tompie »

Ik zag gisteren ook heel veel vingertjes elkaars richting uit wijzen. Als er sprake is vandaag van enige vermoeidheid zal het vooral daar van zijn.

Misschien teambuilding 87 organiseren om de sfeer er terug in te krijgen?

Voor de rest had ik deze nederlaag wel verwacht en heb ik er mij dus ook helemaal niet in opgejaagd.

Er is weinig kwaliteit aanwezig, Brys probeerde te lang vast te houden aan iets wat niet (meer) werkte maar onder Nicky is er geen beterschap. Natuurlijk, als je zoveel domme individuele fouten maakt is het voor elke coach een moeilijke opdracht.

Ik vrees dat het nog een lang grijs seizoen zal worden waarin we regelmatig nog een pak slaag zullen krijgen en af en toe onverhoopt toch eens iets meegraaien tegen een andere ploeg waar niks meer voor op het spel staat.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Ik denk dat als men toch een nieuwe trainer wil, men nu niet moet wachten tot de winterstop.
Achter de schermen zou het nu toch al zo goed als rond moeten zijn met de nieuwe trainer.
Wenselijke versterkingen voor de nieuwe trainer moeten ook al op papier staan en daar moet men nu reeds mee bezig zijn, zodat we niet weer moeten wachten tot de laatste week van januari op eventuele versterkingen.

In Hayen heb ik geen vertrouwen.
Verklaart al drie matchen achter elkaar, dat het niet zijn intentie is om verdedigend te starten (dat dit de verdienste van de tegenstander is).
Kan best zijn, maar al drie matchen achter elkaar zie ik Nicky in de eerste helft staan gesticuleren dat de spelers achterin moeten blijven.
Ik zie niet in wat voor positiefs die twee extra matchen onder Nicky nog zouden kunnen opleveren.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Het Japanse beleid trekt op niks, dat is nu voor de meerderheid van de mensen toch al duidelijk. 80 % van hun transfers mislukken keer op keer. En die mislukte transfers worden heel duur betaald, zoals Lee en Jhonny Lucas o.a.
Ook Suzuki vind ik te weinig wegen op de verdediging van de tegenstander. Vaak wandelt hij ook maar wat rond op het veld. De balvastheid van een Boli gaan we nog missen. Vorig seizoen was dat nog duidelijker, toen hij beter werd omringd door Bezus en Kamada.

Wat me vooral stoort is het gebrek aan mentaliteit. Op Genk lag je ook vaak onder, maar met mentaliteit en kunst- en vliegwerk heb je daar de overwinning over de streep kunnen trekken. Op basis van mentaliteit kun je ook nog wel een puntje of met wat geluk een overwinning binnenhalen.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

fruitboerke schreef: 15 dec 2019, 10:48 Ondanks mijn woede en frustraties in de prestaties van de hele club STVV ( trainers , spelers EN beleid ) dit seizoen kan ik soms niet anders dan blij en opgelucht zijn dat de degradatiezorgen dit jaar niet voor ons zijn maar voor een aantal andere clubs. Het is eigenlijk ongeloofkijk dat we met deze groep spelers al 11 wedstrijden voor het einde van het seizoen kunnen zeggen dat er volgend jaar terug in eerste zal gespeeld worden.De vraag is wel en ik betwijfel het ten zeerste of we dit geluk volgend jaar ook zullen hebben.BELEID , OPEN UW OGEN AUB !!! :rood: :mad:
Uw positivisme siert u...100 % gelijk
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Mmae heeft sinds gisteren meer punten gekost dat er punten hebben gestaan op mijn binkenkaart..

Nu weet ik trouwens ook waarom die op stvv speelt.. Salonvoetballer die bang heeft om zich vuil te maken.. Buiten erbij
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door Jones »

Stvv en matchen in de westhoek, het zal nooit goedkomen. Misschien voor elke match in die provincie op afzondering gaan. Focus leggen. Is al tal van seizoenen zo. Op Kortrijk, op Waregem, Cercle, Club, Moeskroen,...
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 19: Zulte Waregem - STVV(Za 14/12 20.00 uur.)

Bericht door pat@ »

In oktober 2005 werd SV Zulte-Waregem met 1-5 in de pan gehakt door het nietige STVV. De fusieclub SV Zulte-Waregem bestaat vandaag nog altijd....
Plaats reactie