Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

Ge brengt Troonbeeckx niet op dat moment tegen deze tegenstander. Al de rest is bijzaak en gezever. Er waren andere opties. We spelen op het hoogste Belgische niveau.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door pat@ »

De Ridder uw meest ervaren speler is door de week twijfelachtig om dan toch te starten en geblesseerd gewisseld te worden na vijf minuten. Ik hoop voor hem en het team dat het een andere blessure is dan hetgene waar hij in de week twijfelachtig voor was.

Dat van Troonbeeckx is dubbel jammer, zowel voor hem als voor Hayen. Ik heb Lee eens in het oog gehouden tijdens de opwarming. Met veel tegenzin naar de richtlijnen luisteren om dan ongeïnteresseerd de oefening uit te voeren. Zo zal het inderdaad niet lukken.

Balongo komt te kort voor dit niveau, al is dit geen verrassing. Suzuki laat nog te weinig zien maar heeft toch wel datgene wat van hem een topspits op Belgisch niveau kan maken. Hetgene wat hij doet lijkt allemaal zo makkelijk en vanzelfsprekend en hij pikt zijn goaltje weer mee. Laat hem volgend seizoen maar volledig ontbolsteren. Colidio heeft ook wel iets te bieden, al is ook hij wel iets te licht in duel maar hij is dan technisch veel beter.

De volgende partij een centraal middenveld met Santi en Durkin. Die laatste zet toch snel veel stappen.

Vandaag met een overwegend positief gevoel terug huiswaarts gekeerd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Jack »

Meen dat De Ridder twijfelachtig was door ziekte en nu dan blessure.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Jones »

Ivan Leko zat op de tribune volgens voetbalbelgie...
Laat maar komen.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Troonbeeckx was vorige week goed ingevallen en Acolatse had krampen dus niet zo abnormaal dat hij nog voor enkele minuten mocht invallen. Jammer voor hem.

@STVV-fan: Als ge Lee zo graag eens wilt zien spelen ga dan naar de beloften kijken maar zet aub die plaat af en stop met elke post er over te zeiken.
Nie zievere, speile!
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door miel »

Stvv heeft Antwerp meer dan behoorlijk repliek gegeven
We konden gewonnen hebben ,wat niet eens onverdiend zou geweest zijn op basis van het spel , we konden ook verliezen want Ghano heeft er ook een paar de nek om gewrongen .
Maar als er één ploeg de winst mag claimen was het zeker stvv
Het was duidelijk dat we tegen 12 man speelden , niet dat Antwerp onfair speelde maar zij mochten zich toch heel wat permitteren vooral eer ze geel kregen , terwijl Asamoha bij zijn eerste interventie geel kreeg
Wanneer je de bal op de stip legt voor een fout van Troonbeecks , waarbij de speler zijn been op zoekt , moet je zeker en vast de bal op de stip leggen bij de fout op Souza
In beide gevallen is het nooit of te nimmer penalty met een bekwame scheids
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door miel »

omeloe schreef: 22 dec 2019, 21:15 Hayen gaat in de fout , hij had beter Acolatse niet vervangen . Die was niet meer bekwaam om Buta neer te leggen .
Boucaut gaat in de fout , niemand anders , Buta werd niet neergelegd , Buta liet zich gewoon vallen over een been dat hij zelf ging zoeken
En die idioot trapt er gewoon in , terwijl hij aan de overkant doet of zijn neus bloed
De var wil ik nog sparen omdat het geen claer error was , maar consequent was de scheids allerminst
Dus als ge iemand de fout wil toewijzen doe het dan correct of zwijg .
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef: 22 dec 2019, 22:54 Ge brengt Troonbeeckx niet op dat moment tegen deze tegenstander. Al de rest is bijzaak en gezever. Er waren andere opties. We spelen op het hoogste Belgische niveau.
Zeveraar , iedereen verdedigd daar op dier manier , niet veel aan de hand vooral zeker geen strafschop , ge moogt het van mij nog 1000 keer bekijken
en als ge het wel strafschop vond ,bekijk dan eens 10 keer de fase op Souza daar was veel meer aan de hand .
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door miel »

Ok , ik ben mij ervan bewust dat ik wat gefrustreerd ben door de onterechte gelijkmaker
En dat ik mij eigenlijk wel kan verzoenen met een billijk gelijkspel
Maar er zijn hier een aantal posters die ik echt graag hun muil eens met een goei zeepke wil uitwassen
Eerlijk met die gasten heb ik het gehad
Wat ze allemaal blijven verzinnen om kunnen af te breken , echt gasten ga u eens laten nakijken ,
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Mobius »

Ik had niet veel zin om te gaan. Het klote beginuur + de prestaties van de laatste weken hadden hiervoor gezorgd. Uiteindelijk toch blij dat ik geweest ben en dat zegt genoeg (voor mij). Ik vond ze best ok spelen en ik vond het een spannende match. Zuur tegendoelpunt en ook ik heb mij geërgerd aan de scheids. Die van Antwerp mochten alles, slechts 2 gele kaarten terwijl dat er gerust 5 of 6 mochten zijn. Wij mochten dan weer niks. Het zat er zo aan te komen dat hij voor het minste de bal op de stip zou leggen en zo geschiedde.

Soit, op naar de volgende match en dan hopen dat er eens gericht versterking gehaald wordt en dat ze Boli voor een mooi bedrag kunnen laten gaan want zijn tijd bij dit STVV is gewoon voorbij.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Jack »

Ik vond het ook aangenaam om volgen.
Niet verveeld.

Ik vind het wel penalty en toch wel net iets zwaarder dan bij Sousa.
Maar ik verwijt Hayen niks bij die wissel. Kon perfect. Jammer genoeg net effe niet scherp genoeg nagedacht door Troonbeeckx.

Scheids viel me over algemeen spel wel mee, alleen kaarten... denk dat Antwerp er al minstens 2 had moeten hebben toen wij de eerste van de match kregen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Tompie »

Ik vond Sousa centraal ook wel een verademing.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Elgromi »

Tompie schreef: 23 dec 2019, 09:18 Ik vond Sousa centraal ook wel een verademing.
Inderdaad ging ook goed duels in en voetballend zo leuk om te zien, jammer dat zen rechtse voet niet zo goed is maar was leuk om hem op middenveld te zien, meer van dit.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Jones schreef: 22 dec 2019, 23:51 Ivan Leko zat op de tribune volgens voetbalbelgie...
Laat maar komen.
Leko ? Laat die maar daar...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 20: STVV- ANTWERP(Zo22/12 18.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

miel schreef: 23 dec 2019, 01:31
Jan Bulder schreef: 22 dec 2019, 22:54 Ge brengt Troonbeeckx niet op dat moment tegen deze tegenstander. Al de rest is bijzaak en gezever. Er waren andere opties. We spelen op het hoogste Belgische niveau.
Zeveraar , iedereen verdedigd daar op dier manier , niet veel aan de hand vooral zeker geen strafschop , ge moogt het van mij nog 1000 keer bekijken
en als ge het wel strafschop vond ,bekijk dan eens 10 keer de fase op Souza daar was veel meer aan de hand .
Ten eerste moet Troonbeeckx daar al niet het kopduel aangaan. Als hij daar in positie had gestaan, had hij de bal gewoon kunnen onderscheppen zonder een duel te moeten aangaan.

Vervolgens moet ge nooit uw been uitsteken als iemand u voorbij gaat in de 16m. Hij moest die speler gewoon naar buiten dwingen, er was zelfs nog rugdekking.

Bekijkt gij de fase dus nog maar een paar keer.
Plaats reactie