Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

Stan schreef: 26 dec 2019, 16:55
Jacques schreef: 26 dec 2019, 16:36
Henri is de man schreef: 26 dec 2019, 16:12 Geen enkele kans jongens
Geen enkele
En dat tegen -met alle respect- Waasland-Beveren...
Geen collectief systeem of visie, te weinig ideeën in het middenveld en spitsen (alle drie) die totaal niet wegen op de defensie. Lee ook niet de witte merel die de ploeg ineens doet draaien, een hoog De Bruyn gehalte: probeerde zich te manifesteren, maar weinig of geen impact. Ik telde een paar schuchtere pogingen tot acties op de flank van Botaka en Acolatse, maar eigenlijk niet eens het vermelden waard. Als we zelf het spel moeten maken, doet het pijn aan de ogen. Doe daar het zoveelste tegendoelpunt in cadeauverpakking bij en je hebt deze gigantische k*tmatch.
Lee heeft voor de eerste keer ocharme 20 minuten mogen meespelen... Als je dan de ploeg ineens doet draaien, dan speel je niet bij STVV.
Lee heeft op die 20 min toch een bal of 15 gehad. Alle duels verloren, bal kwijtgespeeld na inefficiënte dribbels, slechte controles, slecht inspelen. 2 goeie passes gezien.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Bartman »

Bon, dit is dan de definitieve buis voor Hayen mogen we hopen. Zoniet gaan er na de winterstop nog wat meer fans afhaken. De keuze van trainer wordt alleszins een heel belangrijke beslissing. Vreven of Maes lijken me goede keuzes maar zijn niet vrij. Leko liever niet, dan toch eerder Yannick Ferrera.

Maar het is duidelijk dat een trainer alleen niet voldoende is om dit STVV terug op de sporen te krijgen. Er is echt een gebrek aan kwaliteit. Zonder Boli stond STVV en niet Cercle laatste, dat beseft hopelijk Tateishi ook.

En dus moet er stevig worden ingekocht tijdens de mercato : een keeper, 2 centrale verdedigers, linksachter, rechtsachter, aanvallende middenvelder en een spits van het kaliber Boli.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door wiekes »

De schaamte voorbij, onwaardig de naam voetballer te zijn de hoogste tijd om integrijpen , kwaliteit aub nog een geluk dat cercle verliest want er zijn er die denken dat je al gered bent je bent de zwakste ploeg
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Gelukkig is het nu winterstop en moeten we ons tenminste al even niet meer opwinden, tenzij over beleidskeuzes dan (nieuwe trainer, eventuele nieuwe spelers, ...)
Nicky Hayen had als hoofdtrainer enkel beginnersgeluk.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Miljaar, dacht da het om 18u00 was.
Match gemist !!!
Was precies een match die niemand wou spelen volgens de commentaren hier ?
:o
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef: 26 dec 2019, 17:40 Miljaar, dacht da het om 18u00 was.
Match gemist !!!
Was precies een match die niemand wou spelen volgens de commentaren hier ?
:o
Gij bestoeft de Japanners en wij kunnen de miserie aanzien ! :mrgreen:
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door patattenboer »

De balans van Nicky Hayen in 2019 voor STVV

U18: 0 op 21
U21: 0 op 27
A ploeg: 4 op 18 en bekeruitschakeling

:lol: :end:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

omeloe schreef: 26 dec 2019, 18:10
Brusselmans schreef: 26 dec 2019, 17:40 Miljaar, dacht da het om 18u00 was.
Match gemist !!!
Was precies een match die niemand wou spelen volgens de commentaren hier ?
:o
Gij bestoeft de Japanners en wij kunnen de miserie aanzien ! :mrgreen:
Ah, wist nie da Tateishi, Munuaka en co meegespeeld hadden !

Ze gaan alleszins hun werk hebben !
Vervangers gaan zoeken voor Mmaee, Botakitikitaka en Boli als prioriteit + een extra centrale verdediger + nr10.
Dat dienen ervaren spelers te zijn bovenop, leiders met grinta !!!

Daarrond kan je met Colombatto, Durkin, Garcia, Souza, Suzuki, Ito, Sankhon aan een ploeg gaan bouwen, die zich kan optrekken aan de vernieuwde lengte-as van de ploeg..
En in de zomer kern verbreden.
Al de rest mag beschikken, een gedeelte nu, de rest in juni wegens veel te zwak om target PO1 te halen.

En uiteraard een T1 die hun opnieuw aanleert hoe je vooruit dient te spelen, zonder getaffel.

Ze hebben nu 18 matchen zonder enige stress om te oefenen !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 26 dec 2019, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

voetballiefhebber schreef: 26 dec 2019, 17:36 Gelukkig is het nu winterstop en moeten we ons tenminste al even niet meer opwinden, tenzij over beleidskeuzes dan (nieuwe trainer, eventuele nieuwe spelers, ...)
Nicky Hayen had als hoofdtrainer enkel beginnersgeluk.
Sorry maar hier moogt ge Klopp of Mourinho de lakens laten uitdelen dan denk ik dat het vertoonde spel niet veel beter zal zijn. De kwaliteit is er gewoon niet .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Halenaar »

Niet alleen de trainer verdient kritiek. Ik heb deze week ook mijn wenkbrauwen opgetrokken toen ik het gebrek aan professionalisme zag bij onze spelers op Instagram. Als je ziet hoe Mmae, Soussa en co nog zitten te eten en alcohol te drinken om 2 uur 's nachts en later :roll: en dan zwijg ik nog over hun rijgedrag, want dat is ook op het schandalige af.
Lambèrt0201
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 jan 2019, 20:07

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Lambèrt0201 »

Dit was eersteklasser onwaardig.

Botaka vertraagt het spel voortdurend, en maakt enkel snelheid als hij persoonlijk de bal verliest door te gaan jagen. Maar dan is het al ruimschoots te laat.
Maae mag van geluk spreken dat hier geen andere verdedigers zijn, want ge gaat me niet wijsmaken dat ge in u eigen jeugd niets beter hebt rondlopen.
buiten duelkracht en een beetje in de weglopen kan hij niets bieden in deze ploeg. Half half in duel gaan, en opvallen met zijn haar. Ik stoor mij er ontzettend aan.

Suzuki lijkt mij een serieuze miskoop te worden, buiten wandelen zichzelf wegsteken, en jammeren na elke mislukte actie vind ik dit de grootste ontgoocheling. De jong heeft uiteraard een ernstige blessure gehad, maar inzet, werklust daar heeft hij echter geen kaas van gegeten.


Colombatto was zonder twijfel u betere speler, Durkin daarin zie ik ook nog veel progressie. Jammer genoeg gaat dit over 2 gehuurde spelers, dus die zijn we achteraf kwijt en blijven we bij het overige zitten.

Ik heb vraagtekens over Lee, ik vind dat je ziet dat hij kan voetballen. Ook al was het maar 20'. Hij opent een schitterende bal richting Botaka. Maar die weet dan weer niet wat doen. Hoe komt het dat die jongen zo weinig kansen heeft gekregen. Zijn Suzuki, Balongo, Acolatse en De Bruyn dan zoveel beter dit jaar ??
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door enrique »

Als ge de Belgische competitie aantrekkelijker wilt maken, moet ge dringend zorgen dat er 3 ploegen zakken en 3 ploegen opkomen
Want noem ze maar op, de ploegen die een reeks lager thuishoren
Ik wil eens zien welke van de 5 laatste ploegen in 1A gaat winnen op Union
None...
2 ploegen rechtstreeks zakken
En de 3e laatste uit 1A tegen de 3e uit 1B voor ticket naar 1A
Nu spelen ze 9 maanden per jaar oefenmatchen
Dat is toch niet meer normaal zeker
stvvrules
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:33
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door stvvrules »

Lambèrt0201 schreef: 26 dec 2019, 20:15 Dit was eersteklasser onwaardig.

Botaka vertraagt het spel voortdurend, en maakt enkel snelheid als hij persoonlijk de bal verliest door te gaan jagen. Maar dan is het al ruimschoots te laat.
Maae mag van geluk spreken dat hier geen andere verdedigers zijn, want ge gaat me niet wijsmaken dat ge in u eigen jeugd niets beter hebt rondlopen.
buiten duelkracht en een beetje in de weglopen kan hij niets bieden in deze ploeg. Half half in duel gaan, en opvallen met zijn haar. Ik stoor mij er ontzettend aan.

Suzuki lijkt mij een serieuze miskoop te worden, buiten wandelen zichzelf wegsteken, en jammeren na elke mislukte actie vind ik dit de grootste ontgoocheling. De jong heeft uiteraard een ernstige blessure gehad, maar inzet, werklust daar heeft hij echter geen kaas van gegeten.


Colombatto was zonder twijfel u betere speler, Durkin daarin zie ik ook nog veel progressie. Jammer genoeg gaat dit over 2 gehuurde spelers, dus die zijn we achteraf kwijt en blijven we bij het overige zitten.

Ik heb vraagtekens over Lee, ik vind dat je ziet dat hij kan voetballen. Ook al was het maar 20'. Hij opent een schitterende bal richting Botaka. Maar die weet dan weer niet wat doen. Hoe komt het dat die jongen zo weinig kansen heeft gekregen. Zijn Suzuki, Balongo, Acolatse en De Bruyn dan zoveel beter dit jaar ??
Colombatto is gekocht en op durkin hebben we een aankoopoptie. Het kon slechter dus, maar ik sluit me aan bij je post
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door smol »

1e keer dat Beveren in een thuismatch dit seizoen de nul weet te houden (met vliegenhanger Pirard in doel dan nog) gebeurt toevallig tegen ons. Zegt genoeg zeker.
Neen dit team is nauwelijks JPL waardig .
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Jones »

DE nieuwe coach heeft veel werk, heel veel, vooral grinta bijbrengen.
Plaats reactie