Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Jones schreef: 26 dec 2019, 22:03 DE nieuwe coach heeft veel werk, heel veel, vooral grinta bijbrengen.
Dat heb je of dat heb je niet.
Colombatto en Sankhon hebben dat, Botaka en De Bruyn zullen dat nooit hebben om deze als voorbeeld te nemen.
Die goesting en drang moet je van jezelf hebben, je kan hooguit geinspireerd worden als de trainer dat ook heeft. Vergelijk Brijs en COL met Ferreira en Brepoels. Het straalde ook van de ploeg af vond ik.
Dus graag een trainer die zelf grinta heeft.
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 26 dec 2019, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Johan »

KUT ploeg-KUT spelers-KUT trainer, Kut bestuur en KUT club.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door de Jos »

Johan schreef: 26 dec 2019, 22:21 KUT ploeg-KUT spelers-KUT trainer, Kut bestuur en KUT club.
Zijt ge nu nog niet terug naar Vietnam vertrokken?! Uw nationale held heeft al een paar dagen geleden een Air Asia-vlucht genomen hoor.



Ow fuck. 't Is Johan, die kunnen we niet terugsturen.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door vdl »

Je kon gisteren winnen, je kon tegen Antwerpen winnen, maar te weinig dreiging vooraan als Boli er niet bij is.
Suzuki zit nog in een aanpassingsfase van het Europees voetbal, daar verwacht ik volgend seizoen pas brokken van.
Sousa niet slecht maar toch iets te licht en te weinig scoringsvermogen,goed als invaller.
Balongo kan niet mee net als Colidio.
Dus komt je ploeg steeds onder druk omdat je zelf te weinig druk kan zetten en dan komt er kritiek op de verdeging, al zijn die niet zo slecht.
Eén echte nr 10 en twee spitsen als Boli vertrekt, al verwacht ik niet veel en denk ik dat ze dit seizoen gewoon gaan afwerken, misschien nog met Nazzon of Buya.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Tompie »

Ik geloof wel in Lee. Meer nog, na gisteren ben ik nog meer overtuigd dat die man meer kansen verdient.

Je kan dat onnozel vinden want op zich wou hij aanvankelijk te veel hooi op z'n vork nemen en mislukte pakweg 85 procent van zijn acties. Maar als je daar doorheen keek zag je een speler met snelheid, techniek, vista en lef. Dat bewees hij in die paar acties die wel lukten.

Ik kreeg hier de wind van voor toen ik Balongo al na z'n eerste basisplaats afschreef begin dit seizoen. Colidio is veel beter, bewees hij ook de eerste 20-25 minuten na de rust maar is ook nog wat plat.

Maar Lee, neen, die schrijf ik alles behalve af op basis van gisteren. Als je ziet hoeveel kansen De Bruyn kreeg en nooit greep, zou dat ook niet bepaald eerlijk zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door pat@ »

De eerste helft was de stand in de rangschikking duidelijk merkbaar. Met het overwicht en balbezit werd veel te weinig gedaan. Wie weet had het anders gelopen als Colidio mocht starten. De Argentijn speelde wel een verschrikkelijk slechte laatste 20 minuten.

De tweede helft waren de verhoudingen ook duidelijk. De nummer 11 die na een achterstand geen vuist kan maken tegen het nummer voorlaatst. Op die momenten mis je een Colombatto, iemand die wel een opening kan vinden vanuit het middenveld.

Het positieve aan dit verlies is dat je nu een half jaar (PO2) teambuilding kan doen richting seizoen 20-21 en de beoogde 3-jaren doelstelling. De enigste transfers die nu moeten gebeuren zijn een goede trainer aanwerven en de verdediging vervolledigen. De rest moet dit half seizoen nog gewikt en gewogen worden. Lee heeft laten zien dat hij klaar kan zijn maar is dit vooralsnog niet. Ik wil Konaté ook eens aan het werk zien. Dan hebben we ze allemaal aan het werk gezien.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Was Beveren beter dan STVV?
Neen want als wij zo een cadeau hadden gekregen was het een verdiende 0-1.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Neen Beveren was niet beter en had ook amper een kans bijeengevoetbald.
Maar Stvv had gisteren geen drive, geen technisch vernuft en een ideeenloos stramien.
Zo voorspelbaar dat zelfs een derdeklasser zich gemakkelijk kon organiseren.
Nee dit is veel te weinig om je te profileren tot een deftige eersteklasser
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef: 26 dec 2019, 18:45 Niet alleen de trainer verdient kritiek. Ik heb deze week ook mijn wenkbrauwen opgetrokken toen ik het gebrek aan professionalisme zag bij onze spelers op Instagram. Als je ziet hoe Mmae, Soussa en co nog zitten te eten en alcohol te drinken om 2 uur 's nachts en later :roll: en dan zwijg ik nog over hun rijgedrag, want dat is ook op het schandalige af.
Om de post erna voor de 100000 keer RIP MO te plaatsen..
Ongelooflijk hoe dom die gasten zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Tompie schreef: 27 dec 2019, 08:59 Ik geloof wel in Lee. Meer nog, na gisteren ben ik nog meer overtuigd dat die man meer kansen verdient.

Je kan dat onnozel vinden want op zich wou hij aanvankelijk te veel hooi op z'n vork nemen en mislukte pakweg 85 procent van zijn acties. Maar als je daar doorheen keek zag je een speler met snelheid, techniek, vista en lef. Dat bewees hij in die paar acties die wel lukten.

Ik kreeg hier de wind van voor toen ik Balongo al na z'n eerste basisplaats afschreef begin dit seizoen. Colidio is veel beter, bewees hij ook de eerste 20-25 minuten na de rust maar is ook nog wat plat.

Maar Lee, neen, die schrijf ik alles behalve af op basis van gisteren. Als je ziet hoeveel kansen De Bruyn kreeg en nooit greep, zou dat ook niet bepaald eerlijk zijn.
Akkoord.. Maar van een spits van 9 miljoen verwacht ik wel dat hij die kans vanop 5m door de netten schiet.. Jong of niet..
Als zie je wel meteen dat die heel wat in zijn mars heeft tgo balongo..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Willy Roelands schreef: 27 dec 2019, 10:06 :stvv: Was Beveren beter dan STVV?
Neen want als wij zo een cadeau hadden gekregen was het een verdiende 0-1.
dat cadeau heb je zondag ook gekregen thuis !! en nog niet kunnen winnen ...
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Colidio kwam erin toen Waasland-Beveren nog meer als blok ging verdedigen. Als hij er van bij de aftrap bij was geweest, dan denk ik toch dat hij wat dreigender zou zijn dan Balongo. Je ziet toch dat hij iets meer techniek heeft, maar ook nog wat plat is om echt op de tegenstander te wegen.
Suzuki vind ik vaak wat traag en iets te vaak afwezig, voor al zijn adelbrieven die hij toch heeft. Is meer iemand voor echt in the box. Boli is meer iemand die de bal kan bijhouden en kaatsen. En de laatste paar jaren kweekte hij zelfs scorend vermogen, wat hij vroeger ook veel minder had.

Lee zou ik ook niet afschrijven. Ergens zie je wel dat hij techniek heeft, maar als je niet mag meedoen ontbeer je uiteraard matchritme. Hij deed toch een paar keer een actie in een match die muurvast zat.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Tompie schreef: 27 dec 2019, 08:59 Ik geloof wel in Lee. Meer nog, na gisteren ben ik nog meer overtuigd dat die man meer kansen verdient.

Je kan dat onnozel vinden want op zich wou hij aanvankelijk te veel hooi op z'n vork nemen en mislukte pakweg 85 procent van zijn acties. Maar als je daar doorheen keek zag je een speler met snelheid, techniek, vista en lef. Dat bewees hij in die paar acties die wel lukten.

Ik kreeg hier de wind van voor toen ik Balongo al na z'n eerste basisplaats afschreef begin dit seizoen. Colidio is veel beter, bewees hij ook de eerste 20-25 minuten na de rust maar is ook nog wat plat.

Maar Lee, neen, die schrijf ik alles behalve af op basis van gisteren. Als je ziet hoeveel kansen De Bruyn kreeg en nooit greep, zou dat ook niet bepaald eerlijk zijn.
Wel, ik ben blij dat iemand dit opgemerkt heeft. Ik wou sinds gisteren al reageren ivm Lee maar vreesde voor een pak kritiek. Inderdaad Tompie, Lee wou het bij momenten forceren. Maar dat die kerel een stukje kan ballen is me ook niet ontgaan. Hij heeft die finesse aan de bal en ziet het spel voor hem zeer snel. Hij ondervond wel wat problemen met het fysieke voetbal op dit niveau maar dat is compleet normaal. Maar een trainer die in die zijn koppeke kan kruipen kan daar de revelatie van de JPL van maken. Ik zou die echt graag wat meer zien spelen. Heeft volgens mij de vista en het talent om een echte 10 te zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door enerkey »

Hij gaf dat achteraf zelf toe. Dat het er snel aan toe gaat en dat hij nog matchritme mist.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 21: Waasland Beveren-STVV Do 26/12 14.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Het gaat er niet om dat Lee niet kan voetballen. Van iemand die bij Barcelona is opgeleid, mag je dat verwachten. Er zat echter ook veel afval in zijn spel, misschien wel omdat hij teveel wou. Soit, de impact van zijn invalbeurt op de match stond niet in verhouding met het maandenlange gepijp en gezaag hier. Dat wil niet zeggen dat hij meteen afgeschreven moet worden.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie