Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

lakie schreef: 17 jan 2020, 12:49 Op basis van wat oordeel jij bv. dat een Matsubara beter is dan Cools?

Ge beoordeelt dus Buya op zijn prestaties in Zweden, maar met Dessers mag dat niet?
Je kraakt de Nederlandse competitie af, maar van die in Zweden zeg je niks?

Naast de voetballende kwaliteiten van iemand en de competitie waarin ze spelen is er ook nog zoiets als culturele verschillen.
Afrikaanse of Aziatische spelers hebben meer aanpassing nodig dan Europese/Belgische spelers...
Bovendien speelde een Dessers 42 wedstrijden in België, geen 2.... (En nee, wij hoeven Dessers niet te kopen, omdat wij Dessers gewoon ook niet KUNNEN kopen)

Ik beoordeel op wat ik zie op het veld....
En spelers zoals Durkin, Colombatto, Suzuki, die heb ik zien spelen, die KAN ik beoordelen of enigszins inschatten...
Lee, Ito, Matsubara, Konate enz kan ik niet inschatten omdat ik ze (amper) heb zien spelen of trainen.
Wat is de laatste gespeelde match van Cools?
Matsubara was BASISSPELER bij Shimizu.
Nu kan je zeiken over het niveau van de J-league, maar die is nog altijd groter dan de beloften bij Brugge.....
En als Cools toch zo goed was, werd hij toch allang verhuurd aan Beveren ofzoiets?

"Mijn kritiek" op de Nederlandse competitie is simpelweg een weergave van wat ik al - tig keren op dit forum heb moeten lezen. Maar omdat het plots over een Belg gaat die in België heeft gespeeld, wordt van die kritiek weggekeken.

Hetzelfde heb je met Gerkens. Die heeft hier zijn statistieken gehaald in PO II (!). Nu, PO II wordt hier (terecht) de verdoemenis ingeschreeuwd, maar telkens wanneer het hier over Gerkens gaat, dan wordt dat gemakkelijkheidshalve vergeten, evenals het feit dat hij evenzeer verzoop op het middenveld, omdat hij niks duelkracht heeft.

Aanpassing voor Aziatische spelers bij STVV, serieus?
Uw eigenaars zijn Japanners, evenals uw CEO, uw "TD", een kiné, 2 analisten en altijd minstens 3 spelers.
Afrikaanse spelers: d'accord.

En van die spelers te beoordelen: akkoord, handel er dan ook naar. Zit niet te zeggen dat spelers wel of niet goed genoeg zijn als je ze niet genoeg hebt zien spelen, of nog beter, dat je kern niet voldoet terwijl 3-4 spelers nog eens niet gespeeld hebben.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

STimVV schreef: 17 jan 2020, 13:32
Deze club is heel goed om je absolute sterkhouders te laten vertrekken en ze dan niet te vervangen. Blijkbaar zijn de supporters daar al zo gewend aan geraakt dat sommigen het normaal vinden.
Gevoelsmatig klopt dit zeker. En ik geef je ergens ook wel gelijk. Maar dat is een theorie die eigenlijk niet logisch is. Om heel goed te zijn in absolute sterkhouders te laten vertrekken, moet je ze ook eerst halen. Tenzij je compleet afglijdt naar de bodem van 1B. En dat is ook objectief niet het geval...
A loyal football fan only supports the shirt...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Ik blijf het overigens straf vinden hoe hier gegoocheld wordt met namen zonder dat iemand die ook maar één (1!!!) match heeft zien spelen. Dat haalt alle geloofwaardigheid onderuit. Hetzelfde geldt voor trainers.
A loyal football fan only supports the shirt...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Dreke schreef: 17 jan 2020, 15:45
STimVV schreef: 17 jan 2020, 13:32
Deze club is heel goed om je absolute sterkhouders te laten vertrekken en ze dan niet te vervangen. Blijkbaar zijn de supporters daar al zo gewend aan geraakt dat sommigen het normaal vinden.
Gevoelsmatig klopt dit zeker. En ik geef je ergens ook wel gelijk. Maar dat is een theorie die eigenlijk niet logisch is. Om heel goed te zijn in absolute sterkhouders te laten vertrekken, moet je ze ook eerst halen. Tenzij je compleet afglijdt naar de bodem van 1B. En dat is ook objectief niet het geval...
Akkoord dat we momenteel nog niet tot die bodem zijn afgegleden.
Maar 12 maanden geleden hadden we een hele goede ploeg, met hele goede coach.

We lieten Bezus en DeNorre vertrekken zonder ze te vervangen. De maanden die volgden was het daardoor al minder.
In de zomer lieten we Tomi en Ceballos (die zogezegd de "vervanger" ging zijn van Bezus) vertrekken zonder ze te vervangen.
En opnieuw waren de 6 maanden die volgden weer minder dan de voorgaande.
Als je nu Boli niet zal vervangen zou het de 3e transferperiode op rij zijn dat je een stapje achteruit zet. Als je die neerwaartse spiraal niet weet te keren is die bodem op termijn wel heel dicht bij.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef: 17 jan 2020, 15:02
lakie schreef: 17 jan 2020, 12:49 Op basis van wat oordeel jij bv. dat een Matsubara beter is dan Cools?

Ge beoordeelt dus Buya op zijn prestaties in Zweden, maar met Dessers mag dat niet?
Je kraakt de Nederlandse competitie af, maar van die in Zweden zeg je niks?

Naast de voetballende kwaliteiten van iemand en de competitie waarin ze spelen is er ook nog zoiets als culturele verschillen.
Afrikaanse of Aziatische spelers hebben meer aanpassing nodig dan Europese/Belgische spelers...
Bovendien speelde een Dessers 42 wedstrijden in België, geen 2.... (En nee, wij hoeven Dessers niet te kopen, omdat wij Dessers gewoon ook niet KUNNEN kopen)

Ik beoordeel op wat ik zie op het veld....
En spelers zoals Durkin, Colombatto, Suzuki, die heb ik zien spelen, die KAN ik beoordelen of enigszins inschatten...
Lee, Ito, Matsubara, Konate enz kan ik niet inschatten omdat ik ze (amper) heb zien spelen of trainen.
Wat is de laatste gespeelde match van Cools?
Matsubara was BASISSPELER bij Shimizu.
Nu kan je zeiken over het niveau van de J-league, maar die is nog altijd groter dan de beloften bij Brugge.....
En als Cools toch zo goed was, werd hij toch allang verhuurd aan Beveren ofzoiets?

"Mijn kritiek" op de Nederlandse competitie is simpelweg een weergave van wat ik al - tig keren op dit forum heb moeten lezen. Maar omdat het plots over een Belg gaat die in België heeft gespeeld, wordt van die kritiek weggekeken.

Hetzelfde heb je met Gerkens. Die heeft hier zijn statistieken gehaald in PO II (!). Nu, PO II wordt hier (terecht) de verdoemenis ingeschreeuwd, maar telkens wanneer het hier over Gerkens gaat, dan wordt dat gemakkelijkheidshalve vergeten, evenals het feit dat hij evenzeer verzoop op het middenveld, omdat hij niks duelkracht heeft.

Aanpassing voor Aziatische spelers bij STVV, serieus?
Uw eigenaars zijn Japanners, evenals uw CEO, uw "TD", een kiné, 2 analisten en altijd minstens 3 spelers.
Afrikaanse spelers: d'accord.

En van die spelers te beoordelen: akkoord, handel er dan ook naar. Zit niet te zeggen dat spelers wel of niet goed genoeg zijn als je ze niet genoeg hebt zien spelen, of nog beter, dat je kern niet voldoet terwijl 3-4 spelers nog eens niet gespeeld hebben.
Ken jij het niveau van de J-League? Al veel matchen gezien?
Veel analyses gelezen? Statistieken?
Als iemand basisspeler is bij FC kuttekoven wil da ook niks zeggen he.
Cools moet ook weg MOGEN. Brugge is nog actief op 3 fronten en hoeven niemand te laten gaan.

Met aanpassing bedoel ik niet alleen aan de club he.
Maar ook de competitie en het land, de stad.
Ik beoordeel de ploeg ook niet. Ik had gewoon vertrouwen in het oordeel van Brys en zijn staff die de spelers dagelijks aan het werk zag. En waarvan ik geen reden kon bedenken waarom hij spelers niet zou opstellen als ze de ploeg zouden beter maken.
En ook nu oordeel ik niet over de kern. Ik zeg toch net dat ze nu maar hun kansen moeten grijpen en tonen wat ze kunnen. Voldoen ze, zoveel te beter, voldoen ze niet mogen ze beschikken, akkoord?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

lakie schreef: 17 jan 2020, 16:57
STVV-fan schreef: 17 jan 2020, 15:02
lakie schreef: 17 jan 2020, 12:49 Op basis van wat oordeel jij bv. dat een Matsubara beter is dan Cools?

Ge beoordeelt dus Buya op zijn prestaties in Zweden, maar met Dessers mag dat niet?
Je kraakt de Nederlandse competitie af, maar van die in Zweden zeg je niks?

Naast de voetballende kwaliteiten van iemand en de competitie waarin ze spelen is er ook nog zoiets als culturele verschillen.
Afrikaanse of Aziatische spelers hebben meer aanpassing nodig dan Europese/Belgische spelers...
Bovendien speelde een Dessers 42 wedstrijden in België, geen 2.... (En nee, wij hoeven Dessers niet te kopen, omdat wij Dessers gewoon ook niet KUNNEN kopen)

Ik beoordeel op wat ik zie op het veld....
En spelers zoals Durkin, Colombatto, Suzuki, die heb ik zien spelen, die KAN ik beoordelen of enigszins inschatten...
Lee, Ito, Matsubara, Konate enz kan ik niet inschatten omdat ik ze (amper) heb zien spelen of trainen.
Wat is de laatste gespeelde match van Cools?
Matsubara was BASISSPELER bij Shimizu.
Nu kan je zeiken over het niveau van de J-league, maar die is nog altijd groter dan de beloften bij Brugge.....
En als Cools toch zo goed was, werd hij toch allang verhuurd aan Beveren ofzoiets?

"Mijn kritiek" op de Nederlandse competitie is simpelweg een weergave van wat ik al - tig keren op dit forum heb moeten lezen. Maar omdat het plots over een Belg gaat die in België heeft gespeeld, wordt van die kritiek weggekeken.

Hetzelfde heb je met Gerkens. Die heeft hier zijn statistieken gehaald in PO II (!). Nu, PO II wordt hier (terecht) de verdoemenis ingeschreeuwd, maar telkens wanneer het hier over Gerkens gaat, dan wordt dat gemakkelijkheidshalve vergeten, evenals het feit dat hij evenzeer verzoop op het middenveld, omdat hij niks duelkracht heeft.

Aanpassing voor Aziatische spelers bij STVV, serieus?
Uw eigenaars zijn Japanners, evenals uw CEO, uw "TD", een kiné, 2 analisten en altijd minstens 3 spelers.
Afrikaanse spelers: d'accord.

En van die spelers te beoordelen: akkoord, handel er dan ook naar. Zit niet te zeggen dat spelers wel of niet goed genoeg zijn als je ze niet genoeg hebt zien spelen, of nog beter, dat je kern niet voldoet terwijl 3-4 spelers nog eens niet gespeeld hebben.
Ken jij het niveau van de J-League? Al veel matchen gezien?
Veel analyses gelezen? Statistieken?
Als iemand basisspeler is bij FC kuttekoven wil da ook niks zeggen he.
Cools moet ook weg MOGEN. Brugge is nog actief op 3 fronten en hoeven niemand te laten gaan.

Met aanpassing bedoel ik niet alleen aan de club he.
Maar ook de competitie en het land, de stad.
Ik beoordeel de ploeg ook niet. Ik had gewoon vertrouwen in het oordeel van Brys en zijn staff die de spelers dagelijks aan het werk zag. En waarvan ik geen reden kon bedenken waarom hij spelers niet zou opstellen als ze de ploeg zouden beter maken.
En ook nu oordeel ik niet over de kern. Ik zeg toch net dat ze nu maar hun kansen moeten grijpen en tonen wat ze kunnen. Voldoen ze, zoveel te beter, voldoen ze niet mogen ze beschikken, akkoord?
Ik moet zeggen we kennen het niveau niet, maar dan heb ik liever een Japanner die matchritme heeft en veel progressie inzit. Een Cools was (is) een goeie speler, maar een speler die zo lang niet heeft gespeeld en niet eens verhuurd wordt of dergelijke staat me toch ook niet aan. Even ter zijde waarom vraagt/forceert die jongen geen transfer of op zijn minst een huurperiode. Lijkt me sterk dat Brugge hem tegenhoudt. Een speler die dan toch liever de tribune warm houdt straalt bij mij enkel gemakzucht uit, iemand die niet gemotiveerd genoeg is. Leuke aan die Japanner is dat ie gratis is en nog niet voor de nationale ploeg uitkomt. Eenmaal dat ie een paar goeie weken draait stijgt die prijs ook meteen wanneer hij opgeroepen wordt zoals een Tomiyasu...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door Bartman »

STVV-fan schreef:
Jack schreef: 17 jan 2020, 07:57 Komop man, hoe kan je jou nog serieus nemen? Alles zo overdreven in het positieve draaien.
Maar op alles en nog wat kappen mag dan wel?
Op alles en nog wat overdreven commentaar geven mag dan wel?

Jullie nemen jezelf dan wél ongelooflijk serieus?

Doe zelf even normaal Jack, kerel, want het minste dat er op Stayen gebeurt dat niet naar de zin is van een aantal personen hier en het spel zit op de wagen.

Buya is terug, topschutter en Gouden schoen, en tot het moment dat het volkomen vast staat dat hij effectief niet meer gaat spelen ben je niet verzwakt, punt!

Maar he, waarom halen we dan geen Jelle Vossen? Iemand die in geen 3 jaar een deftige match meer speelde en het grootste aantal van zijn doelpunten via penalty scoorde?
Waarom halen we geen Cyriel Dessers die aan de lopende band in Nederland lijkt te scoren? Oei wacht, we hebben al - tig posts verkondigd dat de competitie in Nederland minder stevig en met meer ruimte is dan bij ons. Ach wat, tis een Belg die ooit eens een match of 2 in België gespeeld heeft, niemand gaat dat merken.

Waarom halen we geen Nill de Pauw? Een speler die het voorbije halfjaar amper gespeeld heeft, laat staan gepresteerd. Een flankspeler zeg je? En we hebben er zo al een stuk of 4-5? En we spelen geen systeem die dat nodig heeft, wat exact onze commentaar was een half jaar terug toen Brys "erover kloeg"? Ach man, het is een Belg die we nog kennen van bij Waregem en Lokeren, geen haan dat daar naar kraait.

Zo kan ik nog wel even doorgaan met namen zoals Gerkens, Peeters en Cools.

Dus vertel míj vooral niet om niet te zeveren Jack, alstublieft he!
De belangrijkste reden dat we al deze spelers niet halen ... is omdat het Belgen zijn. En daar hebben de Japanners er liefst zo weinig mogelijk van. Dat is toch wel stilaan duidelijk denk ik.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Ivm het niveau in Japan: het viel me in dat filmpje van die linksback op hoe traag het daar allemaal ging. Toch echt een laag tempo...
Laten we het daar dus vooral niet overschatten. Het niveau hier is een heel stuk hoger. Sneller, agressiever, etc.
Het wil ook wel wat zeggen dat een 19jarige verdediger na 6 maanden bij een klein europees clubje al meteen de beste japanse verdediger was. (Tomi)
Ik zou ons wel eens een match willen zien spelen tegen de beste ploeg uit Japan. Volgens mij zijn we beter. (Vorig jaar zeker en vast)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

STimVV schreef: 17 jan 2020, 18:40 Ivm het niveau in Japan: het viel me in dat filmpje van die linksback op hoe traag het daar allemaal ging. Toch echt een laag tempo...
Laten we het daar dus vooral niet overschatten. Het niveau hier is een heel stuk hoger. Sneller, agressiever, etc.
Het wil ook wel wat zeggen dat een 19jarige verdediger na 6 maanden bij een klein europees clubje al meteen de beste japanse verdediger was. (Tomi)
Ik zou ons wel eens een match willen zien spelen tegen de beste ploeg uit Japan. Volgens mij zijn we beter. (Vorig jaar zeker en vast)
Zou ik niet durven zeggen wie er beter is... Volgende stage in Japan dan maar...? :lol:
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

Die persconferenties voor de match, heb ik die gemist of doen we daar nu ook niet meer aan...?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 17 jan 2020, 14:17 Je bent toch niet serieus bezig als je denkt dat Balongo of Nazon een waardige spits zijn voor een eersteklasser. Hebben allebei al laten zien dat ze gewoon te plat zijn voor dit niveau. Colidio wil ik nog het voordeel van de twijfel geven maar heeft momenteel ook niet kunnen overtuigen.

Nazon trouwens ook naast de selectie gevallen nu ondanks de bloedarmoede in de aanval.

Het bestuur wist al maanden dat Boli ging vertrekken, ik verwacht dan ook dat ze hierop geanticipeerd hebben en er deze maand nog een vervanger staat op Stayen.
Denk ik ook.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Bartman schreef: 17 jan 2020, 18:38
STVV-fan schreef:
Jack schreef: 17 jan 2020, 07:57 Komop man, hoe kan je jou nog serieus nemen? Alles zo overdreven in het positieve draaien.
Maar op alles en nog wat kappen mag dan wel?
Op alles en nog wat overdreven commentaar geven mag dan wel?

Jullie nemen jezelf dan wél ongelooflijk serieus?

Doe zelf even normaal Jack, kerel, want het minste dat er op Stayen gebeurt dat niet naar de zin is van een aantal personen hier en het spel zit op de wagen.

Buya is terug, topschutter en Gouden schoen, en tot het moment dat het volkomen vast staat dat hij effectief niet meer gaat spelen ben je niet verzwakt, punt!

Maar he, waarom halen we dan geen Jelle Vossen? Iemand die in geen 3 jaar een deftige match meer speelde en het grootste aantal van zijn doelpunten via penalty scoorde?
Waarom halen we geen Cyriel Dessers die aan de lopende band in Nederland lijkt te scoren? Oei wacht, we hebben al - tig posts verkondigd dat de competitie in Nederland minder stevig en met meer ruimte is dan bij ons. Ach wat, tis een Belg die ooit eens een match of 2 in België gespeeld heeft, niemand gaat dat merken.

Waarom halen we geen Nill de Pauw? Een speler die het voorbije halfjaar amper gespeeld heeft, laat staan gepresteerd. Een flankspeler zeg je? En we hebben er zo al een stuk of 4-5? En we spelen geen systeem die dat nodig heeft, wat exact onze commentaar was een half jaar terug toen Brys "erover kloeg"? Ach man, het is een Belg die we nog kennen van bij Waregem en Lokeren, geen haan dat daar naar kraait.

Zo kan ik nog wel even doorgaan met namen zoals Gerkens, Peeters en Cools.

Dus vertel míj vooral niet om niet te zeveren Jack, alstublieft he!
De belangrijkste reden dat we al deze spelers niet halen ... is omdat het Belgen zijn. En daar hebben de Japanners er liefst zo weinig mogelijk van. Dat is toch wel stilaan duidelijk denk ik.
Omdat er Japanse spelers rondlopen die sportief én commercieel een pak interessanter zijn de de Dion Coolsen, Jelle Vossens en Pieter Gerkensen van deze wereld.

Het is idd overduidelijk dat men meer naar de Aziatische markt gaat, vanwege de simpele reden dat die groter en commercieel interessanter is.
Ik denk niet dat de Japanners 11 Belgen gaan binnenhalen in de hoop meer Truiense supporters te mogen ontvangen, om daarna vast te stellen dat de Truiense supporter toch wegblijft, omdat elf Belgen op de plein het in deze tijden ook niet meer doen (en nog -tig andere aangehaalde redenen waar geen pasklare oplossingen voor zijn -hoe zou dat toch komen?-) .
Het enige positieve daaraan zou zijn (voor bepaalde supporters) is dat de speler hun genurk kunnen verstaan
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door pat@ »

Stvv_eng schreef: 17 jan 2020, 18:52 Die persconferenties voor de match, heb ik die gemist of doen we daar nu ook niet meer aan...?
Ik heb ze thans gezien. Er werd verklapt dat Botaka zal starten. Voor de rest weinig opmerkelijks om de persco eventueel van het net te halen, al is dat van Botaka ook niet echt wereldschokkend.

De verdediging gaat bestaan uit 4 man, al wisten wet dat al natuurlijk. Ito was nog niet 100%.
Geen Nazon, Balongo en Lucas in de selectie. Ik gok op een 4-5-1 (4-3-3) als startformatie. Dan is het op de 10 kiezen tussen De Bruyn, Lee, Sousa of Botaka. Op de flanken zijn er dan Sousa, Acolatse, Ito en Botaka als keuzemogelijkheden.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

pat@ schreef: 17 jan 2020, 19:22
Stvv_eng schreef: 17 jan 2020, 18:52 Die persconferenties voor de match, heb ik die gemist of doen we daar nu ook niet meer aan...?
Ik heb ze thans gezien. Er werd verklapt dat Botaka zal starten. Voor de rest weinig opmerkelijks om de persco eventueel van het net te halen, al is dat van Botaka ook niet echt wereldschokkend.

De verdediging gaat bestaan uit 4 man, al wisten wet dat al natuurlijk. Ito was nog niet 100%.
Geen Nazon, Balongo en Lucas in de selectie. Ik gok op een 4-5-1 (4-3-3) als startformatie. Dan is het op de 10 kiezen tussen De Bruyn, Lee, Sousa of Botaka. Op de flanken zijn er dan Sousa, Acolatse, Ito en Botaka als keuzemogelijkheden.
Top merci, kan ze nergens terugvinden...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: STVV - KV Kortrijk (Za 18/01 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Stvv_eng schreef: 17 jan 2020, 19:36
pat@ schreef: 17 jan 2020, 19:22
Stvv_eng schreef: 17 jan 2020, 18:52 Die persconferenties voor de match, heb ik die gemist of doen we daar nu ook niet meer aan...?
Ik heb ze thans gezien. Er werd verklapt dat Botaka zal starten. Voor de rest weinig opmerkelijks om de persco eventueel van het net te halen, al is dat van Botaka ook niet echt wereldschokkend.

De verdediging gaat bestaan uit 4 man, al wisten wet dat al natuurlijk. Ito was nog niet 100%.
Geen Nazon, Balongo en Lucas in de selectie. Ik gok op een 4-5-1 (4-3-3) als startformatie. Dan is het op de 10 kiezen tussen De Bruyn, Lee, Sousa of Botaka. Op de flanken zijn er dan Sousa, Acolatse, Ito en Botaka als keuzemogelijkheden.
Top merci, kan ze nergens terugvinden...
FB pagina van STVV? :D

@ Lakie: toevallig probeer ik wel regelmatig matchen van de J-league te zien, meer bepaald die van FC Tokyo, Urawa en Kashima. En zoveel mogelijk samenvattingen.
Dit seizoen heb ik er wreed weinig gezien.
Uw vetrouwen in Brys was bewonderenswaardig, maar het is wel duidelijk dat als Brys u niet moet, of je niet 110,99% volgt wat de man zegt, je simpelweg niet in de kern komt, behalve in zeer uitertste nood.
Plaats reactie